Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyWishMax

Berichten: 25377
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 19:13

Aanvraag gedaan bij instantie voor iets wat ik vorig jaar ook kreeg. In die brief stond dat ik het voor dit jaar ook weer kon aanvragen en dat 30 dagen van te voren mocht doen. Keurig gedaan.

Natuurlijk gewoon geen reactie binnen dat termijn en wordt dat termijn nu gewoon verdubbeld. Als ik dat had geweten had ik het veel eerder aangevraagd, maar ik houd me netjes aan hun brieven... zij doen er heel nonchalant over, maar het betekent volgend jaar weer pas later bericht en het is echt van belang dat het deze maand geregeld is.

Schuur_

Berichten: 4893
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 20:47

Aan dat het me niet helemaal duidelijk was dat ik de Mijn Verbouwlening ook al kon aanvragen zonder al concrete offertes te hebben. Ik heb dus weken en weken op die offertes zitten wachten en bellen en nu hoor ik ineens van de dienst dat ik ze nog niet per se nodig heb om de aanvraag in te dienen.

Fijn. Had ik het vorige week ingediend zonder offertes was de hele lening aan 0% en nu aan 2,25%. Scheelt even een paar duizend euro. Gelukkig mag ik wel kosteloos vervroegd aflossen en dat staat ook op de planning. De overheid maakt dingen moeilijk!

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 21:51

Mijn ex die verwacht dat ik nog steeds precies weet waar hij uithangt.
Ik belde net even over de rapport gesprekken die komen, we moeten een datum plannen. “Je weet toch dat ik op woensdag altijd sport” uh nee, dat houd ik echt niet meer bij. (Overigens sportte hij altijd op dinsdag en vrijdag toen we nog samen waren)

Rennie89
Berichten: 37268
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 22:09

Ik heb weer autopech ;( en dat terwijl ik met ca een maand een andere auto heb en ik al 1500 in deze auto heb moeten steken in oktober voor versleten koppeling en Apk… ik wou niks meer in de auto steken… nu weer een koelvloeistof lekkage ergens…

maralyn

Berichten: 10437
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 22:24

wyoming schreef:
Mijn ex die verwacht dat ik nog steeds precies weet waar hij uithangt.
Ik belde net even over de rapport gesprekken die komen, we moeten een datum plannen. “Je weet toch dat ik op woensdag altijd sport” uh nee, dat houd ik echt niet meer bij. (Overigens sportte hij altijd op dinsdag en vrijdag toen we nog samen waren)



:') kneus... Hihi

Ik heb een traanoog. Bijzonder vervelend.

Britta31

Berichten: 13155
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 00:03

Sinds onze dochter bij een hondenpension werkt denkt ze dat ze Martine Gaus is.Altijd commentaar over hoe ik met MIJN hondje omgaat.Hij luistert goed,loopt goed aan de riem enz.Natuurlijk is hij ook wel eens onduigend.

Marcella

Berichten: 36773
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 00:06

Volgens mij is bijna iedere hond wel eens ondeugd als niet Oost Indisch doof. :')

Rennie89
Berichten: 37268
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 00:55

wyoming schreef:
Mijn ex die verwacht dat ik nog steeds precies weet waar hij uithangt.
Ik belde net even over de rapport gesprekken die komen, we moeten een datum plannen. “Je weet toch dat ik op woensdag altijd sport” uh nee, dat houd ik echt niet meer bij. (Overigens sportte hij altijd op dinsdag en vrijdag toen we nog samen waren)

Bijzonder, nog steeds denken dat hij deel uitmaakt van je leven :+

Ik heb net mijn chilli poeder laten vallen in mijn bonen met rookworst, ontzettend zout, suiker erbij gedaan om te neutraliseren, schoot ik daar ook weer mee uit, nu maar een madame janette peper er in gegooid en beetje zout en zie het wel :Y) poedersuiker… hopelijk kan m’n auto morgen voor niet al te veel gemaakt worden maar vrees er voor…

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33831
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 02:06

Wakker en ontdekken dat je oppashondje blijkbaar diarree had en dat op je kussen op de bank en in de hoek van je keuken heeft gelost. Arme dier moest daarna nog eens naar buiten. En hij was nog wel geweest een paar uur daarvoor.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110741
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 02:15

Aan gebruikt maandverband tegen komen in het bos :r
Echt, wat bezielt je :r

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33831
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 02:16

Dat is ook goor zeg. :r

Ik erger me nu vooral aan dat m’n oppashond boos is dat ik hem niet op de bank wil tillen en het kleed voor hem blokkeer. Dit zodat hij daar niet op kan poepen. :=
Zo staat hij nu:

Afbeelding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110741
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 02:19

Aaaah, die zal zich beroerd hebben gevoeld :(:)
Heb je nu het idee dat de diarree over is?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33831
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 02:28

Ja het was niet echt diarree diarree zeg maar. Dus denk dat hij niet echt ziek is. Hij heeft buiten nog eens wat gedaan en staat nu nog steeds boos voor de stoel te kijken. _O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 02:31

Dat ik me echt een fraudeur voel omdat ik net met m'n zakelijke rekening iets betaald heb dat ook daadwerkelijk zakelijk is, maar niet zo voelt. _O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110741
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 02:36

MarlindeRooz: En jij sterkte met schoonmaken natuurlijk! Al zul je dat vast al klaar hebben :D
Ook niet echt een hobby natuurlijk: diarree schoonmaken en dan ook nog op dit tijdstip :')

Mkango: Nu ben ik wel benieuwd wat je hebt betaald/gekocht :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33831
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 02:49

En hij is nu verward rondjes aan het lopen en steeds voor de stoel aan het staan. Zo enorm zielig. -O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110741
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 03:00

MarlindeRooz schreef:
En hij is nu verward rondjes aan het lopen en steeds voor de stoel aan het staan. Zo enorm zielig. -O-


Kun je hem niet afleiden met speelgoed/iets lekkers?
Is het een oudere hond?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33831
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 03:02

Hij is al 15 inderdaad. Maar met wat lekkers afleiden helpt voor 3 minuten haha.

Heb nu het kleed opgerold en de stoel weggehaald dan kan hij zich er niet aan bezeren. En ook niet op het kleed iets doen. :P

Schuur_

Berichten: 4893
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 07:53

Rennie89 schreef:
Ik heb weer autopech ;( en dat terwijl ik met ca een maand een andere auto heb en ik al 1500 in deze auto heb moeten steken in oktober voor versleten koppeling en Apk… ik wou niks meer in de auto steken… nu weer een koelvloeistof lekkage ergens…


Als je over een maand een nieuwe auto hebt is het dan misschien handiger/goedkoper om een maand een auto te huren bij de garage ipv de huidige te laten herstellen? Ligt er aan wat het kost en wat de verkoop/inruil is natuurlijk

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 08:14

Ik tegen mijn vriend er is een een week lang ov staking dus donderdag moet je thuis werken. Ik heb dit herhaalt door de week heen. 3x raden wie er net dom stond te kijken naar de ov app.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33831
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 08:35

Amper 4 uurtjes geslapen en ik heb zo college in Utrecht. <3

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-23 08:38

Stagebegeleidster appt net dat ze corona heeft.. uuuuuuuuuuuugh ik heb hier zo geen zin in

Siggislief

Berichten: 14021
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 09:17

Vanmorgen hyper wakker worden om 5.00u *\%/* :# :):) 8)7
Had op dat moment nog graag 2,5 uur kunnen/willen slapen..

Maarja, ben dan vanavond mooi vroeg moe moe....hoop ik...

Marcella

Berichten: 36773
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 10:08

Knallende koppijn wakker worden. En kitten moord neigingen. Nog even volhouden dat ze deze periode door zijn.

Loeky01
Berichten: 7317
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 10:54

Eileider en eierstok verwijderd. Ik ben 26 en heb er nu dus nog maar 1… nog geen sterke kinderwens maar toch -O-
Mijn moeder en zus hebben ruzie en komen zo allebei naar het ziekenhuis en zetten mij er tussenin. Echt top, een disfunctionele familie. Mijn moeder is erg overstuur over mijn eierstok, wat ik snap, maar er is niks meer aan te doen. Ik moest met morfine gespoten worden anders lag ik constant te huilen van de pijn. Als ze niet hadden ingegrepen had mijn eierstok toch wel afgestorven dus het maakt niet veel meer uit. Wederom net zoals vroeger moet ik voor haar zorgen en krijg ik zelf geen tijd voor mijn eigen rouwproces.