Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anastasia24

Berichten: 2718
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 20:29

Dat m'n opstap krukje is gestolen. |(
Staat bij de poort net buiten, voor als ik op buitenrit ga en blijkbaar dacht iemand dat zo'n 10jaar oud verroest k*tding wel handig zou zijn. Is na 7 jaar dat ding overal laten slingeren dan toch gebeurd. :')

Zebrastreep

Berichten: 9797
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 20:30

Anastasia24 schreef:
Dat m'n opstap krukje is gestolen. |(
Staat bij de poort net buiten, voor als ik op buitenrit ga en blijkbaar dacht iemand dat zo'n 10jaar oud verroest k*tding wel handig zou zijn. Is na 7 jaar dat ding overal laten slingeren dan toch gebeurd. :')


Laten we hopen dat diegene die het krukje heeft meegenomen er doorheen zakt :wave:

chanicha

Berichten: 12175
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 20:39

Zebrastreep schreef:
Ouders die gewoon hun kinderen op een bepaalde manier op Facebook zetten wat mij niet verstandig lijkt.

Helemaal al niet omdat het een kind betreft met waarschijnlijk een verstandelijke beperking. Die moet je juist wel wat in bescherming nemen in plaats van klakkeloos alles te delen over je kind inclusief filmpjes waarvan ik denk leuk voor om naar je moeder te sturen of je man maar niet naar iedereen over de wereld.


Ik vind dat je sowieso uit moet kijken met wat voor foto’s je plaatst. Mijn jongste dochter wil pertinent geen foto’s van haar kinderen op sm.

Niobe

Berichten: 7990
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 20:51

xSagan schreef:
Aan het wachten tot het eerste voorprogramma voorbij is in de hal. Had het al opgezocht en nu weet ik zeker dat dat niet echt mijn muziek is, maar wel heel veel zin in Beast in Black en Nightwish zelf! Dit keer alleen geen Merch mee met t-shirts die nu 45,- kosten, had het al verwacht.:)


De eerste band vond ik wel grappig, maar heel donker :')

Beast in Black is zo leuk, wat zijn ze vrolijk! Ik heb nog nooit een drummer zoveel zien lachen

hagelslag
Berichten: 9077
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 20:56

De tube tandpasta is achter de wasmachine gevallen en ik kan er niet bij -O-

Bloemetje75
Berichten: 1991
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:09

Ook niet met een bezemsteel?

Ik had aan mijn surprise moeten werken vandaag….. gewoon halve dag verdaan met geen idee wat…

chanicha

Berichten: 12175
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:10

Ook niet met de stofzuiger?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:25

Wat een weekend.


Houd van honden maar.

Ging ik mijn hond uitlaten op een plek waar ik dacht dat het rustig zou zijn en hij los kon. Stond ik omsingeld op een pad door VEEL honden die naar hem toe renden. En hij valt soms uit. Dus hond niet los geweest en ik loop een open veld/heide in zonder paden om niet te hoeven passeren. Hard op mn bek, want bobbels. Ik sta op en 3 windhonden met doodswens die naar mij en mn hond toerennen. Kon de mijne goed vasthouden gelukkig, maar de adrenaline.

Ik ga met mijn vriend naar Antwerpen voor trouwringen. Alle trouwringen die we kunnen betalen lelijk, en ik nog chaggo van de ochtend. Komen we thuis. Heeft de hond alles, incluis het tapijt, ondergescheten. Want diarree. Erg onhandig, maar ook best zielig. Doet 'ie ook niet voor zijn lol. We waren niet lang weg, maar kennelijk erg last van zijn darmen, of nog een restje spanning van de ochtend.

Ik ga laat in de avond nog naar de albert heijn om laat nog avondeten te maken. Heeft de hond de sinterklaaskadootjes vast uitgepakt (kleine chocoladereepjes.) Nu is mijn hond 42 kg, en dan moet je echt wel moedertje veel chocola eten wil het gevaarlijk zijn. De vorige keer dat het gebeurde belde ik de dierenarts en moest ik het in de gaten houden (en was er niets aan de hand). Dus ik het in de gaten houden, begint 'ie 3 uur later te piepen en te hijgen als een malle en zie dat ie naast de chocola ook nog een doos truffels opheeft. dierenarts gebeld. Dus om 12 uur 's nachts met spoed naar de dierenkliniek... Beest helemaal gemangeld met kotsmedicijnen, prikken, en uiteindelijk aan een infuus gelegd en een nacht opgenomen met de mededeling dat ze zouden bellen als hij dood zou gaan. Nou dat was een fijne nacht. Gelukkig niet gebeld en mocht ik hem vanochtend in goede gezondheid weer ophalen <3 :knuffel: . Nou dan besef je je wel weer even hoe gek je op zo'n groot lomp beest kunt zijn, en dan wil je hem al helemaal niet in een vreemde omgeving achterlaten.

Nouja, on the bright side, hij was nog zo wappie en gesedeerd dat ik hem eindelijke eens goed kon borstelen zonder dat 'ie chagrijnig werd. En de verzekering is de afgelopen tijd niet voor niets betaald.

hagelslag
Berichten: 9077
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:27

Hmm.. Misschien met een stof of stofzuiger idd... Maar dat probeer ik morgen maar...

Alja

Berichten: 25629
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:32

Dat ik nog een Black friday aankoop wil gaan doen maar m’n maat is niet meer beschikbaar

xLaraaj

Berichten: 3681
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:38

Verliezen of winnen is allebei fijn, wij slaan toch heel het land klein … en binnen 4 weken begint het helemaal weer opnieuw _-:(

hagelslag
Berichten: 9077
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:40

hagelslag schreef:
De tube tandpasta is achter de wasmachine gevallen en ik kan er niet bij -O-



Nevermind. Ik ben scheel.
De tandpasta stond achter de bodylotion... Ik ga maar slapen geloof ik

Ineke2

Berichten: 33147
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:45

Beterschap voor je hond Menino :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:49

Ineke2 schreef:
Beterschap voor je hond Menino :(:)


Dankjewel <3 , hij is heel drowsy, door de medicatie, maar wel weer blij. '

Dammie

Berichten: 3322
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:51

xLaraaj schreef:
Verliezen of winnen is allebei fijn, wij slaan toch heel het land klein … en binnen 4 weken begint het helemaal weer opnieuw _-:(

Echt hartverwarmend, hoe verbroederend voetbal is.

Telpeva

Berichten: 14762
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-22 21:53

Beast in Black in NL? En ik ben er niet bij |( |( |( dat is toch wel een van mijn favoriete bands, dik balen...

xSagan
Berichten: 667
Geregistreerd: 27-08-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 00:52

Ze komen 16 februari naar Haarlem hoorden we vandaag.^^

fleurtjeuh
Berichten: 10340
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 08:22

T is vroeg
T is nog donker
T regent
T is koud
Weekend is voorbij
En ik heb te kort geslapen

Hopelijk zijn dit alle ergernissen van vandaag :')

Marcella

Berichten: 36775
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 09:18

Ze beginnen dus voor 08.00 uur met herstelwerkzaamheden van de gevels. En wij moeten stil zijn van 20.00 t/m 08.00 uur. 8)7

LaPluche

Berichten: 1982
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 09:21

Een teefje loops en de hele bups is lastig.
Jankende reuen, en vannacht meermaals uit bed gemoeten om ze te melden dat ze de kop moeten houden...
Wie wil er een hond :')

Marcella

Berichten: 36775
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 09:22

Nope heb al 1 hond en dat is echt zat.

En die is straks met uitlaten volledig over de rooie doordat ze bezig zijn met de gevels. Iets met niks kunnen zien, maar wel horen.

Zebrastreep

Berichten: 9797
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 09:25

Dat ik weer een dubbel rooster heb vandaag. Ik had mijzelf voorgenomen om dat niet meer te doen maar blijkbaar heb ik daar 2 maanden geleden al ja tegen gezegd. Toen had ik nog bedacht dat dat wel kon.


In totaal werk ik 8 uur dus het is wel gewoon een normale werkdag. Alleen werk ik eerst 2 uur dan een halfuur en dan even vrij en dan nog 6 uur

MyWishMax

Berichten: 25378
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 09:29

Halve nacht wakker en geen idee wat ik gedaan heb maar ik kan niet op ene been staan. Knie doet zo enorm zeer als er gewicht op komt dat ik er doorheen zak.

Myfairytale
Berichten: 5400
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 10:06

Het weer. :(
Te nat, te koud, te donker.

Kan het héél snel weer voorjaar worden please?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33831
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 10:08

Zometeen lekker door de regen fietsen, wat een leuk leven.