Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zebrastreep

Berichten: 9833
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 20:55

Gebeld maar oproep gemist en nu ben ik benieuwd wie het is.

Vermoeden is het hulpteam waarvoor ik mij heb aangemeld op werk maar om nu om half 8 nog te bellen vindt ik een beetje vreemd :+


Denk wel dat het iemand is van het hulpteam aangezien die mijn 06 hebben gekregen.

Alleen ik ben aan het werk en kan ook niet terug bellen nu momenteel helaas. Nou ja dan morgen maar.

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 20:57

black_kelpie schreef:
Net ongeveer een centimeter nagel van een wijsvinger afgehakt met het keukenmes. Ik heb amper verbandmiddelen in huis en een pleistertje gaat dit niet tegenhouden #)

Oei… Beterschap!
Eventueel de huisartsenpost bellen hoor om het te verbinden.

paddington

Berichten: 2474
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 21:03

Dat ik heel graag de boot naar de UK wil boeken voor volgend jaar maar mijn reispartner nog geen vrij heeft gevraagd.

Dat ging dit jaar ook mis en moest ik alles een week naar voren verzetten.

Waarom zijn mannen soms zo traag want de boot word alleen maar duurder.

Lestrange01

Berichten: 2822
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 21:30

Nyaleti schreef:
Wow Lestrange! Vind dat toch best wel heftig :=
Je hebt misschien ook wel geluk dat de fysio het niet erger heeft gemaakt..
En nu? Want ja, rust heeft geen nut meer denk ik?


Ik heb denk ik echt heel erg geluk gehad, want een gebroken rib kan voor nogal wat schade zorgen, laat staan drie.. blijkt dus ook nog eens dat er een kans bestaat dat mijn long problemen veroorzaakt zijn door de gebroken ribben. Schijnbaar gaan een long ontsteking en gebroken ribben vaker samen, doordat je niet goed meer inademt wat voor een longontsteking kan zorgen.

De fysio heeft het destijds ook nog gewoon gemasseerd omdat ze vond dat de spieren gespannen aanvoelde. Ik weet nog dat ik daar lag en ik echt een soort vlucht gevoel kreeg, dat ik zo graag van die tafel af wilde springen en dat ik wilde dat ze nu moest stoppen, terwijl ik normaal massages altijd fijn vind. Wat nu wel begrijpelijk is nu ik weet dat ze gebroken botten aan het masseren was. Gelukkig heeft dat idd niet meer schade opgeleverd.

Zal er nu alleen wel voor de rest van mijn leven uitzien als een stegosaurus, met de botten die uitsteken :')

chanicha

Berichten: 12184
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 21:39

Je kan van geluk spreken dat je er geen ingeklapte long aan hebt overgehouden!
Zou echt wel voorzichtig doen hoor en inderdaad, fysio moet maar even wachten.
Beterschap :(:)

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 22:04

Lestrange01 schreef:
Nyaleti schreef:
Wow Lestrange! Vind dat toch best wel heftig :=
Je hebt misschien ook wel geluk dat de fysio het niet erger heeft gemaakt..
En nu? Want ja, rust heeft geen nut meer denk ik?


Ik heb denk ik echt heel erg geluk gehad, want een gebroken rib kan voor nogal wat schade zorgen, laat staan drie.. blijkt dus ook nog eens dat er een kans bestaat dat mijn long problemen veroorzaakt zijn door de gebroken ribben. Schijnbaar gaan een long ontsteking en gebroken ribben vaker samen, doordat je niet goed meer inademt wat voor een longontsteking kan zorgen.

De fysio heeft het destijds ook nog gewoon gemasseerd omdat ze vond dat de spieren gespannen aanvoelde. Ik weet nog dat ik daar lag en ik echt een soort vlucht gevoel kreeg, dat ik zo graag van die tafel af wilde springen en dat ik wilde dat ze nu moest stoppen, terwijl ik normaal massages altijd fijn vind. Wat nu wel begrijpelijk is nu ik weet dat ze gebroken botten aan het masseren was. Gelukkig heeft dat idd niet meer schade opgeleverd.

Zal er nu alleen wel voor de rest van mijn leven uitzien als een stegosaurus, met de botten die uitsteken :')

Met uitstekende ribben doe je mij eerder denken aan een ribbensalamander, die kan ze als verdediging door zijn huid naar buiten duwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 22:24

booeh, de app die ik gebruik om mijn toetsen te leren heeft zijn prijzen verdubbeld!!!. Deed altijd in mijn toetsweek 1 maand abonnement voor een tientje.

is nu 21 euro #) Daar doe ik bijna een week boodschappen van.

Wel kak, want de enige flashcardapp waar ik echt goed mee overweg kon. Iemand een suggestie voor een alternatief voor brainscape ;( ;(

@lestrange. Wtf. Dat is echt bizar. Zouden ze dan echt door die massage gebroken zijn :oo ? Ik zou not amused zijn met mijn fysio idd.

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 22:34

Menino, ik gebruikte altijd Flashcards+ van Chegg (op iPhone). Geen idee of dat is wat je zoekt.

Lestrange01

Berichten: 2822
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 22:43

chanicha schreef:
Je kan van geluk spreken dat je er geen ingeklapte long aan hebt overgehouden!
Zou echt wel voorzichtig doen hoor en inderdaad, fysio moet maar even wachten.
Beterschap :(:)


Dankjewel, dat is lief. Ik heb door de pijn en de long problemen vorige week al werk even op pauze gezet. Mijn baas zei dat ik tot januari sowieso niet hoef te komen, dus ik kan gelukkig mijn lichaam laten rusten.


Menino schreef:
booeh, de app die ik gebruik om mijn toetsen te leren heeft zijn prijzen verdubbeld!!!. Deed altijd in mijn toetsweek 1 maand abonnement voor een tientje.

is nu 21 euro #) Daar doe ik bijna een week boodschappen van.

Wel kak, want de enige flashcardapp waar ik echt goed mee overweg kon. Iemand een suggestie voor een alternatief voor brainscape ;( ;(

@lestrange. Wtf. Dat is echt bizar. Zouden ze dan echt door die massage gebroken zijn :oo ? Ik zou not amused zijn met mijn fysio idd.


Ja, het is echt direct na de massage begonnen. Dus morgen even bellen met de ha, want dat zou niet moeten kunnen bij gezonde botten. Hopelijk wordt er dan goed naar gekeken!

Nathalie18x

Berichten: 1253
Geregistreerd: 24-11-15
Woonplaats: Riga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 22:51

Menino schreef:
booeh, de app die ik gebruik om mijn toetsen te leren heeft zijn prijzen verdubbeld!!!. Deed altijd in mijn toetsweek 1 maand abonnement voor een tientje.

is nu 21 euro #) Daar doe ik bijna een week boodschappen van.

Wel kak, want de enige flashcardapp waar ik echt goed mee overweg kon. Iemand een suggestie voor een alternatief voor brainscape ;( ;(

@lestrange. Wtf. Dat is echt bizar. Zouden ze dan echt door die massage gebroken zijn :oo ? Ik zou not amused zijn met mijn fysio idd.




Ik gebruik zelf Quizlet naast brainscape. Misschien vind je dat fijn? En anders Anki? Is wel wat gecompliceerder om in te stellen maar er zijn veel tutorials voor te vinden.

nicole_floor

Berichten: 3283
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 23:07

Dat mijn schoonvader hier is, samen met de buurman van mij ouders. Maar die man banketstaaf zoveel langdradige onzin, dat hem graag zo snel mogelijk uit huis wil gooien. Maarja ze zijn hier op uitnodiging van mijn vriend, dus moet me netjes houden...

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 23:19

nicole_floor schreef:
Dat mijn schoonvader hier is, samen met de buurman van mij ouders. Maar die man banketstaaf zoveel langdradige onzin, dat hem graag zo snel mogelijk uit huis wil gooien. Maarja ze zijn hier op uitnodiging van mijn vriend, dus moet me netjes houden...

Gewoon zeggen dat je moe bent en alvast richting je bed gaat? Dat zou ik doen :o

nicole_floor

Berichten: 3283
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-22 23:42

Naja het probleem is ook ik zit in de woonkamer en zij in de keuken, dus daar kom ik niet mee weg. :')

Hij zit nu over mijn ouders te klagen tegen mijn vriend, gast ik kan gewoon horen wat je zegt hoor. :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 02:13

Ziggo heeft storing. Door een eerdere storing was het niet mogelijk om mijn ongewenste verlenging te annuleren dus nu zit ik er nog een jaar aan vast.
Waardeloos.

denisesilver

Berichten: 2939
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 09:23

xPabloBokt schreef:
Wat is dat nou, enkel via Teams? Wat een onzin -O- zo kun je toch geen mensen helpen?

Op zich kan ik wel makkelijker praten via teams, en voel ik me comfortabeler alleen vanuit mijn eigen huis. Grootste probleem is wel dat ik nu dus nog geen eigen plekje heb waar ik in privacy kan praten.

Vandaag weer hele dag PD, ik ben moe mensen :Z

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33858
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 09:26

Hier wakker geworden vannacht met een zeer oor. Kwam ik er vanmorgen achter dat mijn “lieve” piercing ontstoken is. Heel mijn oor dik en kloppen. %)

Normaal is mijn andere piercing irritanter en doet deze niks maar nu. |(

Berdien

Berichten: 64560
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 12:02

[***] schreef:
Ziggo heeft storing. Door een eerdere storing was het niet mogelijk om mijn ongewenste verlenging te annuleren dus nu zit ik er nog een jaar aan vast.
Waardeloos.


Zeker Ziggo even over bellen. Mijn ervaring is dat hun klantenservice best heel redelijk is.


Ik ben zó moe. En moet nog twee overleggen uitwerken, stal paard mesten, paard beweging geven en aan mijn surprise beginnen voor Sinterklaas/Kerst. :O

fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 12:10

Straks engels spreek examen en ik haat presteren en ik ben zo zenuwachtig op dit moment

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41785
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 12:19

Ik heb zin om te tekenen, maar ik moet werken :').

Luxorvalkje
Berichten: 1945
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 12:20

Ik hoor collega's in een andere kamer praten over een project in tan-záá-ni-ja.
Dus met de klemtoon op de tweede ipv de derde lettergreep.

En bakfietsmoeders die hun kroost liever dood lijken te willen. Op weg hiernaartoe twee die met gevaar voor eigen leven in gingen halen en bijna een tegenligger aan reden.

saskiaojan

Berichten: 7260
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 12:23

Moet zo met de oude hond naar de dierenarts…. Hopelijk blijft het bij pilletjes.

Tigress

Berichten: 8947
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 12:32

saskiaojan schreef:
Moet zo met de oude hond naar de dierenarts…. Hopelijk blijft het bij pilletjes.

:(:)

Marcella

Berichten: 36839
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 12:33

saskiaojan schreef:
Moet zo met de oude hond naar de dierenarts…. Hopelijk blijft het bij pilletjes.

:knuffel:

Keizerinnnn

Berichten: 1221
Geregistreerd: 09-09-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 12:36

Dat de kep die ik had besteld met korting verkocht is waardoor ik nu niks heb en ze het vandaag laten weten waardoor ik hem elders niet meer kan halen met korting.

Nog gevraagd in de winkel of die op voorraad is en apart gelegd kan worden voor die verstuurd wordt naar dichtsbijzijnde filiaal -O-

Heb die hele kep niet nodig maar keek er nu echt naar uit en had 25% korting....

Myfairytale
Berichten: 5419
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 12:39

saskiaojan schreef:
Moet zo met de oude hond naar de dierenarts…. Hopelijk blijft het bij pilletjes.


Duim voor je, sterkte! :knuffel: