Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 14:26

DuoPenotti schreef:
Zo enorm duizelig, zelfs op mijn stoel draait het nu of ik in een draaimolen zit.
Zal wel weer voorbode voor migraine zijn....
Wil eigenlijk nog wat dingen doen in huis, maar botste net al hard tegen de deurstijl aan met mijn schouder....


:(:) waardeloos.

Marcella

Berichten: 36765
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 14:58

Regen wanneer krijg de grond een keer de tijd om een beetje te drogen. -O-

Veel te nat om te frezen. -O-

DuoPenotti

Berichten: 29757
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 15:12

Urbanus schreef:
DuoPenotti schreef:
Zo enorm duizelig, zelfs op mijn stoel draait het nu of ik in een draaimolen zit.
Zal wel weer voorbode voor migraine zijn....
Wil eigenlijk nog wat dingen doen in huis, maar botste net al hard tegen de deurstijl aan met mijn schouder....


:(:) waardeloos.

dank je wel

Marcella

Berichten: 36765
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 15:26

Heb je geen corona of vitamine D te kort.

Ik had dat vorig jaar ook.

Zebrastreep

Berichten: 9789
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 15:31

Ik weet even niet wat ik moet zeggen maar mijn huisgenoot/vriend heeft ongevraagd 400 euro van mij meegenomen door de weken heen.

Ik ben enorm teleurgesteld en boos en er gaan allerlei emoties door mij heen.

Ik heb hem eruit gezet ( uit zijn eigen huis) want ik ben een enorme pauze nodig. Hij koos zelf ook om weg te gaan en maar ergens een slaapplek te regelen.

En dat terwijl ik hem volledig heb gesteund de afgelopen 2 weken omdat hij heeft verteld dat hij onder bewind staat bij zijn ouders en we hebben gezamenlijk hele fijne gesprekken gehad waarin ik aangaf hem niet zomaar te laten vallen.

Echt mensen....

Er is uiteraard een termijn op gesteld en maandag moet hij dingen geregeld hebben hoor net dat alles binnen 30 minuten ook geregeld is. Als dat maandag niet zo is dan ga ik weer thuis wonen wat ik wel heel jammer zou vinden maar goed dit kan absoluut niet.

hagelslag
Berichten: 9070
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 16:09

Zebrastreep schreef:
Ik weet even niet wat ik moet zeggen maar mijn huisgenoot/vriend heeft ongevraagd 400 euro van mij meegenomen door de weken heen.

Ik ben enorm teleurgesteld en boos en er gaan allerlei emoties door mij heen.

Ik heb hem eruit gezet ( uit zijn eigen huis) want ik ben een enorme pauze nodig. Hij koos zelf ook om weg te gaan en maar ergens een slaapplek te regelen.

En dat terwijl ik hem volledig heb gesteund de afgelopen 2 weken omdat hij heeft verteld dat hij onder bewind staat bij zijn ouders en we hebben gezamenlijk hele fijne gesprekken gehad waarin ik aangaf hem niet zomaar te laten vallen.

Echt mensen....

Er is uiteraard een termijn op gesteld en maandag moet hij dingen geregeld hebben hoor net dat alles binnen 30 minuten ook geregeld is. Als dat maandag niet zo is dan ga ik weer thuis wonen wat ik wel heel jammer zou vinden maar goed dit kan absoluut niet.


Oef dat is absoluut even geen fijne situatie.
Ik hoop dat de oplossing met beide handen word gegrepen zonder 't veel drama

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41670
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 16:13

Zebrastreep schreef:
Ik weet even niet wat ik moet zeggen maar mijn huisgenoot/vriend heeft ongevraagd 400 euro van mij meegenomen door de weken heen.

Ik ben enorm teleurgesteld en boos en er gaan allerlei emoties door mij heen.

Ik heb hem eruit gezet ( uit zijn eigen huis) want ik ben een enorme pauze nodig. Hij koos zelf ook om weg te gaan en maar ergens een slaapplek te regelen.

En dat terwijl ik hem volledig heb gesteund de afgelopen 2 weken omdat hij heeft verteld dat hij onder bewind staat bij zijn ouders en we hebben gezamenlijk hele fijne gesprekken gehad waarin ik aangaf hem niet zomaar te laten vallen.

Echt mensen....

Er is uiteraard een termijn op gesteld en maandag moet hij dingen geregeld hebben hoor net dat alles binnen 30 minuten ook geregeld is. Als dat maandag niet zo is dan ga ik weer thuis wonen wat ik wel heel jammer zou vinden maar goed dit kan absoluut niet.

Zo dan :oo. Ik kan me voorstellen dat je in een rollercoaster zit nu.

Ik neem aan dat hij een ander onderkomen gaat zoeken?

hagelslag
Berichten: 9070
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 16:27

Teveel loempia's gegeten gister _O-
Maar dat was mijn eigen schuld

Captain

Berichten: 21401
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 16:35

Jeetje Zebrastreep. :oo Had hij niet ook al eens eerder heel veel uitgegeven zonder dat met jou te overleggen? Of was dat een andere bokker? Goed van je dat je je grenzen hebt aangegeven en hem tijdelijk even de deur uitgetrapt hebt.

Nog even een update over onze hond.. Afgelopen dinsdag heeft mijn vriend ingestemd om hem terug te brengen naar de fokkers. Ik heb ze zojuist gebeld en het verhaal uitgelegd, dat ik gewoon geen klik met hem heb en daardoor in huis heel erg overprikkeld ben door de constante aandacht die hij vraagt en dat ik gewoon geen rust meer vind. Ze begrepen het heel goed, hadden het absoluut niet verwacht (want we deden ook veel leuke dingen, mee naast de fiets, mee naast het paard, super tof!) en ik word later even teruggebeld om het plan van aanpak te maken. Ik ben vreselijk opgelucht. :o

Voel me ontzettend schuldig tegenover mijn vriend, want die vindt hem wel leuk, maar ik weet zeker dat dit een goede keuze is, want ik ben al maanden mezelf niet meer en dat ziet hij ook.

Loeky01
Berichten: 7317
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 16:38

Allianz direct. De gozer aan de telefoon was heel vriendelijk hoor, maar hun afhandeling en algemene klantenservice is gewoon ruk. Wil m’n auto gewoon laten repareren.
En dat ga ik nu niet vanuit eigen zak voorschieten, los van dat ik het nu niet over heb, het bedrag is gewoon te groot -O-

hagelslag
Berichten: 9070
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 16:42

@captain
Ik snap je ergens wel.

Mijn hond kan ik soms ook achter het behang plakken.
Ze is best aanwezig. Veel blaffen als 1 vd buren langs loopt.
Tijdens het schoonmaken, grasmaaien of verzin het maar in de weg liggen.
9 vd 10 x vind ik het wel schattig.
Maar vanmorgen moest ik toch even op haar schelden. Dan ben je aan het stofzuigen en gaat ze 4x in de weg liggen en daarna loop je van de woonkamer naar de keuken en loopt ze treuzelen voor je voeten...
Daarna ging ze op haar plek liggen maar jeetje hond |o

Plop1997

Berichten: 1405
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 17:03

Met een trailer in de file… als iedereen eens even wil stoppen met tutteren en rechts via de vluchtstrook inhalen. -:(-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41670
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 17:09

Captain schreef:
Jeetje Zebrastreep. :oo Had hij niet ook al eens eerder heel veel uitgegeven zonder dat met jou te overleggen? Of was dat een andere bokker? Goed van je dat je je grenzen hebt aangegeven en hem tijdelijk even de deur uitgetrapt hebt.

Nog even een update over onze hond.. Afgelopen dinsdag heeft mijn vriend ingestemd om hem terug te brengen naar de fokkers. Ik heb ze zojuist gebeld en het verhaal uitgelegd, dat ik gewoon geen klik met hem heb en daardoor in huis heel erg overprikkeld ben door de constante aandacht die hij vraagt en dat ik gewoon geen rust meer vind. Ze begrepen het heel goed, hadden het absoluut niet verwacht (want we deden ook veel leuke dingen, mee naast de fiets, mee naast het paard, super tof!) en ik word later even teruggebeld om het plan van aanpak te maken. Ik ben vreselijk opgelucht. :o

Voel me ontzettend schuldig tegenover mijn vriend, want die vindt hem wel leuk, maar ik weet zeker dat dit een goede keuze is, want ik ben al maanden mezelf niet meer en dat ziet hij ook.

Moeilijke keuze, maar als het niet gaat, dan gaat het niet :(:).

Berdien

Berichten: 64532
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 17:15

Dappere keuze Captain :(:)

Heftig Zebrastreep! :oo Hopelijk vinden jullie een oplossing.


Zo klaaaaarrrrrr met die regen :x Vandaag gelukkig veel beter dan verwacht hier maar alles is zó nat -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41670
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 17:19

Berdien schreef:
Dappere keuze Captain :(:)

Heftig Zebrastreep! :oo Hopelijk vinden jullie een oplossing.


Zo klaaaaarrrrrr met die regen :x Vandaag gelukkig veel beter dan verwacht hier maar alles is zó nat -O-

Hier ook. Ons gazon is geen gras meer, maar modder. Zo nat.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 17:20

Hier schijnt de zon? :=

Ergernis: ben echt kapot en moet vanavond nog uit eten. Daar heb ik wel zin in maar erheen rijden niet. :+

Berdien

Berichten: 64532
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 17:21

Hier ook, maar het heeft de afgelopen dagen wel veel geregend en er komt nog meer aan -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 17:43

Aan het wandelen met de pony met onze dochter erop. Auto 1 rijd ons mooi rustig voorbij, auto 2 gaat naast ons als een gek toeteren omdat die vond dat auto 1 te traag reed. Top man, dikke egoïst

Pluisje1998
Berichten: 1236
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 18:01

Gisteravond binnen anderhalf uur tijd van me kiplekker voelen, naar 39 graden koorts en alom ellendig gegaan. Zal wel een flinke griep zijn, maar was heel bizar. Was bij een concert en in de auto erheen voelde ik me nog prima. Uiteindelijk zelfs eerder weggegaan. Vandaag dus plat op bed, en ik verveel me nu al kapot.

Zebrastreep

Berichten: 9789
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 19:06

Bedankt voor jullie reacties ,

Het is eigenlijk zijn huis , hij heeft zichzelf eruit gezet want hij vond uiteraard zijn probleem dus hij vond zelf ook maar dat hij moest verkassen.

Geld krijg ik vanavond, alleen heel vervelend dat zijn ouders daar dus nu even voor op moeten draaien voel mij daar wel banketstaaf om , maar ze zijn heel schappelijk en komen vanavond nog even praten.

Hem zie ik niet eerder als maandag weer want ik wou even rust aan mijn kop. Gelukkig kan ik goed tegen alleen zijn maar ik ben wel druk aan het nadenken om zelf weer terug te gaan naar mijn ouders zodat hij aan zichzelf kan werken en we dan maar op een andere vriendschappelijke manier met elkaar om gaan. We hebben net van alles geboekt dus dat is wel behoorlijk een domper.

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 19:18

Compleet verkeerde tas met diepvries producten gekregen. Kan ik als nog naar de winkel.

(Helaas bleek dat alle tassen met diepvriesproducten door elkaar heen zaten, dus de goede tas brengen zat er ook niet bij. Blij dat ik een grote vriezer heb)
Laatst bijgewerkt door wyoming op 24-03-23 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41670
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 19:19

Zebrastreep schreef:
Bedankt voor jullie reacties ,

Het is eigenlijk zijn huis , hij heeft zichzelf eruit gezet want hij vond uiteraard zijn probleem dus hij vond zelf ook maar dat hij moest verkassen.

Geld krijg ik vanavond, alleen heel vervelend dat zijn ouders daar dus nu even voor op moeten draaien voel mij daar wel banketstaaf om , maar ze zijn heel schappelijk en komen vanavond nog even praten.

Hem zie ik niet eerder als maandag weer want ik wou even rust aan mijn kop. Gelukkig kan ik goed tegen alleen zijn maar ik ben wel druk aan het nadenken om zelf weer terug te gaan naar mijn ouders zodat hij aan zichzelf kan werken en we dan maar op een andere vriendschappelijke manier met elkaar om gaan. We hebben net van alles geboekt dus dat is wel behoorlijk een domper.

Klote, zeg :\. Die vertrouwensbreuk is ook niet zomaar weer hersteld :\.

Zebrastreep

Berichten: 9789
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 19:30

Klopt het gaat mij niet eens zozeer om het geld maar meer daarom en ik heb hem al zo vaak verteld dat ik moeite heb met vertouwen maar blijkbaar komt dat dan niet binnen.

In ieder geval heeft hij het lijstje met punten wat ik hem heb meegegeven geregeld en maandag is er zelfs een crisisgesprek gepland.

DuoPenotti

Berichten: 29757
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 19:33

Oh wat naar dat hij je vertrouwen zo heeft geschaad door dit te doen.
Naar zijn ouders toe moet jij je niet bezwaard voelen. Dat is zijn aandeel.

Hopelijk toch een fijne manier voor alle om het op te lossen/bespreken

Zebrastreep

Berichten: 9789
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-23 19:51

Zijn vader zei ook van dit kan niet we staan volledig achter je en hij is hulp nodig want hij kan het niet alleen.

Vervelendste is nog wel hij is zelf door een toen goede maat van hem bestolen van een elektrische fiets van 3500 waar hij nog hele rechtzaken om heeft gehad dan weet je lijkt mij hoe rot dat voelt maar zelf is hij geen haar beter