Buurheksen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miss_lizje

Berichten: 6263
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 21:25

Wat een buurtrol zeg kiki! Is misschien wel familie van mijn buurheks?

Huis naast mij stond al enige tijd leeg toen ik mijn huis kocht en heb de bewoner maar 1x gezien en hij kwam al gelijk met het verhaal dat hij het te koop ging zetten.
Heeft heel lang te koop gestaan omdat het van binnen best een bouwval was. De bezichtigingen waren al apart genoeg en heb een paar keer geklaagd bij de verkopende makelaars die in mijn bloemperken gingen staan om dingen op te meten. Daarnaast ging ik mij onveilig voelen omdat een hoop mensen laat in de avond nog terug kwamen om nog dingen te bekijken via buiten (alle gordijnen stonden open met lichten dag en nacht aan in dat lege huis), maar ondertussen dus ook mijn tuin ingelopen kwamen en door mijn raam en bij de voordeur binnen kwamen gluren. Best intimiderend als er 8 man bij je raam en voordeur staan.

Uiteindelijk is het verkocht maar het duurde heel lang voordat ik de nieuwe bewoners zag. Echter de werklui van de bewoners had ik al wel snel gezien.... Die stonden in mijn tuin een stelling aan mijn woning aan het bevestigen waren en mij de toegang tot mijn eigen tuin wilde ontzeggen omdat ze de spouw er uit gingen hakken. Ik was eerder van werk gekomen omdat ik mij niet goed voelde en was dus niet echt in een bui voor dit soort gedoe en heb ze duidelijk gemaakt dat ze bij de verkeerde woning stonden en dat er helemaal niks gehakt ging worden aan mijn woning en dat ze van mijn grond moesten.

Het was bijna een week later voordat de nieuwe buur iets van zich liet horen en schoof het voorval dik onder het tapijt. Ik heb tijdens haar hele verbouwing meerdere malen moeten klagen over haar werklui die onnodig door mijn bloemperken gingen, peuken en lege blikjes in mijn papierbak gooiden(naast mijn voordeur dus liepen dik mijn tuin in) en met een zelf meegenomen sleuteltje mijn buitenkraan opendraaide als ze water nodig hadden (waar ze dus ook mijn tuin voor inkwamen). Echt de meest onfatsoenlijke werklui die ik ooit gezien heb. Maar de buur deed of haar neus bloede.

Daarna was het gelukkig aardig rustig tot ik dit jaar mijn buitengevel door een klusman liet doen. De buur ging ook weer aan de klus voor een nieuwe badkamer waar een hoop breekwerk bij was. Nadat mijn klusman klaar was met de klus kwam ze klagen dat door het boren dat mijn klusman deed er een scheur in haar binnen stucwerk zat. Of ik dat even met mijn verzekering wilde opnemen zodat de schade vergoed kon worden.
Belletje gedaan naar de verzekering met ook het verhaal erbij dat ze op datzelfde moment bij haar de badkamer er uit aan het slopen waren en heb foto's meegestuurd van de klokcontainer die buiten voor de deur stond. Verzekeraar en ikzelf hadden gelijk vraagtekens of het wel door de kluswerkzaamheden aan mijn huis kwam. Bouwtechnisch inspecteur eens voor advies gevraagd met het verhaal. Die zei al heel snel dat de kans dat door haar eigen werkzaamheden er een scheur in stucwerk kwam vele malen groter was, dan dat het zou zijn veroorzaakt door de werkzaamheden aan mijn buitenmuur.

Dus de buur verteld dat de verzekering niks doet tenzij er bewijs is. Daar was ze "not- amused" mee en ik kreeg hele verhalen over dat de verzekeraar rekening moet houden met de staat en bouwjaren van de huizen etc. Hele verhalen over haar eigen verbouwing waar van alles mis ging (boren aan de ene kant van de muur, heel gat aan de andere kant binnenmuur) die ik gelijk heb opgeslagen want maakt mijn verdediging sterker.
Sinds dien praat ze niet meer met mij en zijn het kleine pesterijtjes vanaf haar kant. Ik moet meerdere keren mijn papierbak of gftbak aan het eind van de straat ophalen in plaats van dat hij voor mijn deur staat na het legen. Ik heb haar letterlijk vanuit mijn raam mijn bak zien pakken om aan het eind van de straat te gaan zetten toen ik een keer vrij was. Mijn andere buurtjes en de rest van de straat zijn wel echt hele fijne mensen en die brengen soms mijn bak weer terug als ik hem zelf nog niet gehaald heb.

Doubtless

Berichten: 8495
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 21:27

Wat een sneue situatie TS. Met de (wraak)acties over en weer leest het alsof jullie elkaar verdienen...

germie

Berichten: 26001
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 21:44

Hier vonden mijn buren dat ze bij het aanleggen van de tuin ook mijn planten mochten vertrappen. Eerst deden ze of ze het niet vertrapt hadden, maar ik had foto's om de groei van mijn knofloken bij te houden waarop duidelijk te zien was dat ze een hele rij er uit getrokken hadden en dus deden of ze er nooit gestaan hadden. Echter, zij weten altijd precies hoe de wet in elkaar steekt en ook nu kon ik dus de wettelijke vergoeding van zeg 1 of 2 euro voor die knofloken krijgen. Het is gewoon met opzet gedaan, zodat ze niet voorzichtig hoefden te zijn met mijn tuin. Maar een knoflook uit de supermarkt is niet gelijk aan een eigen gekweekte knoflook die met liefde mag opgroeien.

MIjn container wordt vaak door andere straatgenoten gevuld. Maar dat gaat in overleg. Ik heb vaak ruimte over en we betalen niet per kilo.

Exitium

Berichten: 7155
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 22:47

miss_lizje schreef:
Sinds dien praat ze niet meer met mij en zijn het kleine pesterijtjes vanaf haar kant. Ik moet meerdere keren mijn papierbak of gftbak aan het eind van de straat ophalen in plaats van dat hij voor mijn deur staat na het legen. Ik heb haar letterlijk vanuit mijn raam mijn bak zien pakken om aan het eind van de straat te gaan zetten toen ik een keer vrij was. Mijn andere buurtjes en de rest van de straat zijn wel echt hele fijne mensen en die brengen soms mijn bak weer terug als ik hem zelf nog niet gehaald heb.

Die is heel simpel, dan gaat haar papierbak de volgende keer twee straten verder de hoek om, en dan maakt het me weinig uit of ze me ermee ziet of niet. :x

Heb dat ook weleens met fietsen gedaan toen ik nog in een flat woonde. Er was vlak naast de ingang een fietsenrek waar geparkeerd kon worden, de hal binnen moest vrij blijven voor hulpdiensten en dat stond ook op een tegel op de muur afgedrukt. Aantal keer een fiets die daar vlak onder stond naar buiten gezet, in eerste instantie in het rek maar toen het drie keer op rij dezelfde fiets was heb ik 'm naast de flat neergezet. Heeft even geduurd voor 'ie 'm gevonden had, maar hij heeft 'm er daarna nooit meer neergezet :+

kiki1976

Berichten: 16864
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 23:36

miss_lizje wie weet.

Nu weet ik dat zijn vader en moeder (nadat hun dus allemaal het huis uit waren) naast de opa en oma van mijn man gewoond hebben. Nou laat ik het zo zeggen, zijn vader was net zo'n mannetje. Altijd zeuren en klagen over andere.

Oke we gaan weer verder over de buurheks en haar buurtrol.
Zoals ik al vertelde, we hadden een kap op de garage.
Mijn man en ik sliepen al vanaf het begin boven de garage en nooit geen last. Ook niet met de vorige buren. We hoorde elkaar nooit.
Totdat hun naast ons kwamen wonen, en hun gingen net als ons boven de garage slapen. Gelijk hebben ze, is de grootste slaapkamer.
Nou al snel werden wij wakker van hun nachtelijke stoeipartijtjes incl de aanwijzingen die zij hem gaf.
Nu zijn dat dingen waar je echt niet op zit te wachten. Wilde een klap op de muur geven maar dat mocht niet van mijn man. Oke zal ik naar beneden en gaan en aanbellen. Nee mocht ook niet. Dat laatste was ook pure gekheid natuurlijk.
Omdat we best verbaasd waren van het geluid hadden we de bouwtekeningen opgezocht en aan een bevriende architect laten zien. Die zei al, met zo'n laag ertussen moet dat onmogelijk zijn. Of de tekening klopt niet met de daadwerkelijke afwerking.....
Muur open gemaakt en idd alle geluidsisolatie was stiekem door het bouwbedrijf er niet tussen gedaan, aan beide zijde niet. Gevolg het werd een klankenkast.
Omdat ze er toen redelijk kort woonde en nog geen onvertogen woord gevallen was hun hiervan op de hoogte gesteld. Ze baalde ervan maar waren blij dat er iets aan gedaan kon worden.
Wij hebben onze kant netjes gedaan met geluidsisolatie en scheelde al heel wat. Kon nog beter maar dan moesten hun er ook wat aan doen.

Op een dag komt ze naar mijn toe terwijl ik ramen aan het zemen ben. Of mijn man niet meer wil snoozen met zijn wekker want dat is hinderlijk.
Snoozen? Ik was echt zo verbaasd, want ik hoor zijn wekker eigenlijk nooit _O-
Haar nogmaals erop gewezen dat hun geluidsisolatie niet goed is. Maar dit gingen ze niet doen, hij moest gewoon 1x piepen zijn wekker en eruit.
Echt ik ben maar weg gelopen onder het mom even schoon water [pakken.
Helaas bleef ze wachten en ging weer verder met klagen.
Of we niet naar een andere slaapkamer konden verhuizen. Nee sorry daar slapen mijn kinderen. Of we niet naar zolder wilde verhuizen.
Nee verhuis lekker zelf naar een andere slaapkamer, jullie hebben er nog 2 vrij.
En dat deden ze na heel veel gemopper en gezeur.

Daarna waren ze naar ons rustig en waren ze andere buren aan de beurt.
Tot hun grote ergernis verfde die hun huis ook bordeaux rood _O-
Woest was hij, ze deden het om hem te irriteren. Beste mensen wisten nergens wat van.
Hun gingen de voortuin opknappen en haalde een waaier weg welke van de andere buren was. Paste niet in zijn tuin vond hij en had het al opgeborgen in zijn garage.
Nu waren die niet voor de poes en dat werd gelijk knallende oorlog.
Ook omdat die buren al veel overlast hadden gehad van hun nachtelijke avonturen tussen de lakens. Blijkbaar waren ze zelfs wakker geworden omdat ze dachten dat er iemand vermoord werd _O-
Met die ruzie is dat dus bij hun voor de voeten gegooid.
Moet zeggen, de straat hoefde niet meer mee te genieten.

Binnenkort meer

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 09:53

Zijn wij dan echt de enige met dat onze buurman echt onze beste vriend is? :')

Cer

Berichten: 30179
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Buurheksen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:02

Ik heb ook echt hele leuke buren gelukkig :j Is in een (gehorige) flat ook wel fijn :D

Maar wel een terrorbuurman gehad.. ik wou dat ik het lef had gehad om wat bij hem terug te doen, maar dat had me waarschijnlijk een mes opgeleverd op een plek waar je dat niet wilt hebben.. Hij was duidelijk de pester in het hele verhaal.. Mensen die tegen hem ingingen konden rekenen op fysiek geweld..

Overigens, een wekker die PIEP PIEP PIEP doet op een hele ongristelijke tijd is ook wel heel irritant.. :o

idylle
Berichten: 5810
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Buurheksen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:33

Inmiddels 11 pagina's doorgeworstelt en nog steeds geen deel 2 :+

Dit hele topic opzich is al een soap _O- Maar mensen, negeer het als het je niet zint....

Kom maar door met deel 2, ik hou d'r van :D

DuoPenotti

Berichten: 29778
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:34

Vealosz schreef:
Zijn wij dan echt de enige met dat onze buurman echt onze beste vriend is? :')

nee hoor.
Alle buren hier fijn maar allemaal op leeftijd aan het raken en als de dood voor wat we dan gaan krijgen als ze kleiner gaan wonen.
Zeker gezien de voorbeelden hier en bij bijvoorbeeld frank visser

Ibbel

Berichten: 49203
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:36

Vealosz schreef:
Zijn wij dan echt de enige met dat onze buurman echt onze beste vriend is? :')


Nee hoor, wij zijn al 30 jaar bevriend met de mensen twee huizen (en 800 meter :+ ) verderop die min of meer tegelijkertijd met ons hier zijn komen wonen. Geen directe buren, maar we noemen ze wel zo.

quartel

Berichten: 15895
Geregistreerd: 14-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-23 10:48

Ik ben toch wel heel benieuwd wie onze nieuwe buren gaan worden.
Want dit heksenverhaal gaat eerdaags stoppen ( sorry)

Babootje

Berichten: 26358
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 11:28

Vealosz schreef:
Zijn wij dan echt de enige met dat onze buurman echt onze beste vriend is? :')


Nee hoor, ook wij gaan goed met de buren (van de andere kant) :D :D

pmarena

Berichten: 48204
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 11:36

quartel schreef:
Ik ben toch wel heel benieuwd wie onze nieuwe buren gaan worden.
Want dit heksenverhaal gaat eerdaags stoppen ( sorry)


Quartel, je bent nog niet eens begonnen....vertel op joh!

quartel

Berichten: 15895
Geregistreerd: 14-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-23 11:47

pmarena schreef:
quartel schreef:
Ik ben toch wel heel benieuwd wie onze nieuwe buren gaan worden.
Want dit heksenverhaal gaat eerdaags stoppen ( sorry)


Quartel, je bent nog niet eens begonnen....vertel op joh!

:') :')

Komt goed......ik heb bijna vijf jaar verhalen.
Alleen zo weinig tijd.....
Eerst komende dinsdag even een huisje kopen.......ver weg van hier

Ania

Berichten: 6105
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 11:55

quartel schreef:
:') :')

Komt goed......ik heb bijna vijf jaar verhalen.
Alleen zo weinig tijd.....
Eerst komende dinsdag even een huisje kopen.......ver weg van hier


Dus ze heeft het voor elkaar? -O- Ze heeft je weggepest?

quartel

Berichten: 15895
Geregistreerd: 14-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-23 12:05

Ania schreef:
quartel schreef:
:') :')

Komt goed......ik heb bijna vijf jaar verhalen.
Alleen zo weinig tijd.....
Eerst komende dinsdag even een huisje kopen.......ver weg van hier


Dus ze heeft het voor elkaar? -O- Ze heeft je weggepest?

Ik ben de laatste op aarde die zich weg laat pesten .
Ik had alweer plannen genoeg voor het komende voorjaar.
Er kwam gewoon nu iets anders....iets waanzinnigs op ons pad......iets waar we geen nee tegen konden zeggen.

Suzanne F.

Berichten: 49287
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Buurheksen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 12:48

Oh dus je verlaat buurheks? Ik heb nu al medelijden met de nieuwe bewoners.

quartel

Berichten: 15895
Geregistreerd: 14-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-23 12:52

De buren aan de andere kant naast mij.....de lieve oudjes.....hopen dat er hier een familie met veel kinderen en/of AZ mensen in komen :')
Dan heeft de heks weer fijn wat te doen zeggen ze _O-

Suzanne F.

Berichten: 49287
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 12:55

quartel schreef:
De buren aan de andere kant naast mij.....de lieve oudjes.....hopen dat er hier een familie met veel kinderen en/of AZ mensen in komen :')
Dan heeft de heks weer fijn wat te doen zeggen ze _O-


Oh ja gezin met 5 kinderen in de leeftijd van 0-10. Vader werkeloze bierdrinker die van metal houdt. Moeder rokende Gerda uit Rotterdam: Pleurt op jij takke@€&-%€#! :D

hannelot
Berichten: 994
Geregistreerd: 19-05-22
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 15:08

Zwarte ina. Als je voor bij loopt bij haar of iets in de brievenbus doet ( wat ik altijd mijn moeder laat doen :D ) komt ze naar buiten en preekt ze een uur. Ze loopt altijd op sokken en is gekleedt in het zwart, heeft wratten op haar gezicht en is gewoon een smerig vies mens!

Cer

Berichten: 30179
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Buurheksen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 15:20

En toch zijn het mensen die denk ik opgevangen zouden moeten worden.. .? (geldt ook voor mijn terroriserende buurman.. hoezo kan iemand die constant mensen bedreigt en dingen sloopt, gewoon ergens vrij wonen.. ik heb me daar wel over verbaasd..)

hannelot
Berichten: 994
Geregistreerd: 19-05-22
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 17:26

Cer schreef:
En toch zijn het mensen die denk ik opgevangen zouden moeten worden.. .? (geldt ook voor mijn terroriserende buurman.. hoezo kan iemand die constant mensen bedreigt en dingen sloopt, gewoon ergens vrij wonen.. ik heb me daar wel over verbaasd..)

Denk ik ook

hannelot
Berichten: 994
Geregistreerd: 19-05-22
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 17:27

Cer schreef:
En toch zijn het mensen die denk ik opgevangen zouden moeten worden.. .? (geldt ook voor mijn terroriserende buurman.. hoezo kan iemand die constant mensen bedreigt en dingen sloopt, gewoon ergens vrij wonen.. ik heb me daar wel over verbaasd..)

Denk ik ook

GamblersCup
Berichten: 13428
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 16:05

Ceffyl schreef:
Jeetje, wat een gezeur. Lees lekker niet mee als het je tegenstaat :roll:

Vervelende buren kunnen het bloed onder je nagels halen. Sommige mensen kunnen zo zuigen dat op een gegeven moment alle redelijkheid de deur uit gaat. Genoeg topics op Bokt over zulke buren waar de mensen wel netjes blijven en die vervolgens jaaaaren getreiterd worden.

Dit dus. En het is nog zacht uitgedrukt. Ik heb buren die me het leven in mijn eigen huis onmogelijk maakten, met hun herrie élke dag van 's morgens tot 's avonds laat en vaak tot in de nacht, hoempapa-muziek zo verschrikkelijk hard dat ik niet in mijn eigen huis aanwezig kon zijn, om 2 uur 's nachts ineens de muziek op 100 draaien, elkaar elke dag de paasei schelden en zij die terug krijst, asociaal gedrag in de tuin (de hele buurt heeft daar last van, politie is vaak gebeld), buren bedreigen en verrot schelden, vuur stoken in zijn kelder in een kachel die daar niet geschikt voor is, waardoor de hele straat onder de zwarte rook stond en het risico dat het huis in brand zou vliegen enorm groot was (politie heeft hem uit de kelder gesleurd en de kachel uitgemaakt en een fikse boete gegeven en een waarschuwing). De huizen hier zijn oud en hebben dunne muurtjes, je hebt rekening met elkaar te houden. Gewone leefgeluiden zijn ook geen enkel probleem. Maar als de buurvrouw van mijn andere kant zelfs woest langs mijn huis rent, om bij mijn andere buren de deurbel er zowat uit te rukken en ze schreeuwend van frustratie te kennen geeft dat ze NU op moeten houden met die herrie of anders de politie wordt gebeld en ze anders even wat vriendjes optrommelt.... en ik zat er dus tussen, te proberen mijn werk te doen in home-office... idioot was het gewoon! De politie is ook vaker op ze af gestuurd, ik heb zelf ook regelmatig gebeld. Ik hoefde op een gegeven moment niks meer uit te leggen, ze stuurden gelijk een auto naar onze straat. Muziek zó hard dat het door de hele straat te horen was, gauw zacht draaien als ze de politiewagen zien, en dan tegen de agent zeggen "hij stond helemaal niet hard". Tja, toen werd de agent boos en zei dat hij zou noteren dat hij leugenaar is, voor zijn dossier en de collega's. Uiteindelijk is de klöotzak opgepakt voor bedrog op internet, bedreiging en voor diefstal (en nog meer maar dat weet ik niet precies), 4 politiewagens voor de deur en een bus, zijn hele kelder werd leeggehaald, allemaal gestolen merkspullen die hij verkocht. Hij zit nu inmiddels een jaar in de gevangenis, en ik heb een jaar redelijk rust. Zijn wijf en de kinderen blijven herrieschoppers, en af en toe moet ik er even wat van zeggen, dan zijn ze weer rustig voor een tijd. Maar het is nu uit te houden, ik kan weer in mijn eigen huis leven. Tot hij terug is natuurlijk, dag 1 van terugkomst zal de ellende met de herrie weer beginnen. Zijn huisbaas (hij huurt goedkoop) had spijt dat hij deze mensen zijn huis laten huren, maar krijg huurders er maar eens uit... wij zijn huiseigenaren, en je verkoopt je huis ook niet zomaar even voor een stelletje asociale idioten van buren. Ik weet wel dat ik op een gegeven moment zó ver was, dat ik hem met alle plezier een kogel door zijn hoofd had gejaagd. Maar ja, dat mag weer niet natuurlijk.

Heel verhaal, maar in het kort; ik begrijp TS hélemaal!

Mellow

Berichten: 6486
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 18:01

Burenoverlast kan je tot waanzin drijven. Ik weet er alles van. Wij hebben zo'n 8 jaar een hele lange adem gehad. De overlast is nu gestopt van deze buurman en voornamelijk zijn zoon maar daar is heel wat voor nodig geweest.

En wat heb ik vaak een baksteen daar door de ramen willen gooien. Maar je mag niks en kan niks.

Uiteindelijk zijn wij melding blijven maken bij de politie en in dit geval ging het om een puber van 15 die computer spelletjes speelde tot 12 uur in de nacht en als het niet lukte dan met het K woord begon te schelden, te schreeuwen en te stampen op de grond. Buurman zei er niks van maar ging gewoon achter in huis in de keuken zitten zodat hij het niet hoorde want kon zijn zoon niet aan. Hij praat al tijden niet tegen ons en de keren dat ik aan de deur stond dan zei hij: ik weet het wel en smeet de deur dicht.

Buurtbemiddeling werd ingeschakeld en wij hebben ons welwillend opgesteld. Buurman deed alsof en toen er een afspraak gemaakt zou worden haakte hij af. Politie heeft toen contact gezocht ook met moeder en vermoed dat er andere instanties nu ook bij betrokken zijn.
Politie is 1 keer aan de deur geweest toen zoon alleen thuis was en zoon zag ze wel maar deed de deur niet open. Uiteindelijk al deze acties hebben geleid tot andere acties. Eerst voelde ik me schuldig. Het had voor mij zo niet gehoeven. Ik wil gewoon in gesprek kunnen. Maar ben ik blij dat het gestopt is? Ja...
Zoon komt sporadisch nog maar slaapt er niet meer.

En Buurman was op de hoogte hoor dat onze grens was bereikt. Daar heb ik hem al eens voor gewaarschuwd.