Kado ideeën 50 jarig huwelijk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anca

Berichten: 1786
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 13:59

Ik houd zelf van simpel dus zou zoiets mooi vinden in een hoek


Afbeelding

Lay_D

Berichten: 3712
Geregistreerd: 16-12-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 15:11

Padoertje schreef:
Lay_D schreef:
Misschien staat hier iets leuks tussen,
https://brand-houtproducten.nl/


Iedereen bedankt voor de ideeën. Het wordt een mooie tuinbank met tekst met dank aan Lay_D.


Graag gedaan en leuk met de middelste tekst :j !

Lay_D

Berichten: 3712
Geregistreerd: 16-12-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 11:54

Renee1991 schreef:
Ik weet niet waar jullie wonen, maar wij hadden onze ouders bij hun 40-jarig huwelijk een floatingsessie voor allebei gegeven, https://cloudsevenstudio.com/services/floaten/ , en daarna met z'n tweeën uit eten gestuurd.
Overigens gaat een bokker ook floating aanbieden, in Twente; https://floatspatwente.nl/


Ik weet al dat het even geleden is dat hier gereageerd is, maar ik heb een duo float sessie geboekt bij de floatspa in Twente voor mij en mijn man wegens ons 12,5 jarige huwelijksjubileum a.s. woensdag.
Dankzij jou tip!

Padoertje
Berichten: 1545
Geregistreerd: 12-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-23 13:35

Super leuk Lay_D!

Hier is inmiddels het houten bankje in bestelling, zijn de ballonzuilen en tafeldecoraties besteld en komt er vanavond een pakket met de post met ballonnen, deurbord met '50' en allerlei andere versieringen.

Pa en ma hebben al meerdere keren laten weten dat ze echt geen kado willen, dus ik denk dat ze helemaal blij zijn met het tuinbankje. Achteraf toch wel blij dat ik ze geen nachtje weg of iets dergelijks kado heb gedaan. Want als ze op zijn tweeën zijn aangewezen in een vreemde omgeving, dan wordt het helemaal niets :')

noviceh

Berichten: 4787
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Kado ideeën 50 jarig huwelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-23 21:43

En welke tekst is het uiteindelijk geworden?

Padoertje
Berichten: 1545
Geregistreerd: 12-06-15

Re: Kado ideeën 50 jarig huwelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-23 13:33

Op het bankje komt “ ze zien elkaar al 50 jaar zitten” en daaronder de namen

BelgenGek

Berichten: 2253
Geregistreerd: 28-05-06
Woonplaats: @ midden drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-23 14:17

Mijn ouders zijn ook beperkt in hun kunnen door hun gezondheid.
Het aller meest genieten zei van een dag weg met het gezin,
Daar zou je dan bijvoorbeeld na de tijd ook nog een mooi fotoboek van kunnen maken ?

Jannie79
Berichten: 307
Geregistreerd: 23-03-04

Re: Kado ideeën 50 jarig huwelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 17:50

hier zijn mijn schoonouders binnenkort 50 jaar getrouwd. Ze willen helemaal niets, gaan in de week zelf op vakantie zodat niemand onverwacht voor de deur kan staan (geeft teveel stress). Qua cadeautjes wilden ze ook helemaal niets. Nu hebben wij de broers en zussen met partners van beide uitgenodigd bij ons thuis voor een verrassingsbrunch. Schoonouders geven we een leuke dag cadeau, halen ze op en gaan eerst bij ons thuis brunchen en dan zijn alle broers en zussen met partners bij ons als verrassing. Zo hoeven ze zelf niets te organiseren, vooraf geen stress enz maar gaat het toch niet zomaar voorbij.