43j en kleerkast is een ramp

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mando

Berichten: 15705
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: 43j en kleerkast is een ramp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 12:30

Wat leuk om te lezen.

kitobeer

Berichten: 1293
Geregistreerd: 16-07-14
Woonplaats: Baarle nassau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-23 16:14

Citaat:
En geen jurken? Niks makkelijkers in de zomer! In de winter draag ik ze zelden, heb de pest aan panties. Maar in de zomer hangt mijn kast vol met jurken, lekker blote benen en heerlijk luchtig. Niks comfortabeler!


Vreselijk. In de zomer jurken / rokken en van die plak billen aan de binnenkant.
Eeeeuuuw :j

Nee voor mij niet. ;)

kitobeer

Berichten: 1293
Geregistreerd: 16-07-14
Woonplaats: Baarle nassau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-23 16:16

Mando schreef:
Ik zat er ook mee dat mijn lichaam aan het veranderen was door oa de overgang maar het is zo ben geen 20 meer en dat is soms moeilijk te accepteren.



Zeer moeilijk als je het mij vraagt.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 16:24

Waarom trek je dan geen shortje aan onder je jurkje? Mijn jurkjes zijn knielang, strak shortje er onder en niks schuurbillen meer. Heb je bij terrasjesweer ook niet van die charmante rode motiefjes van de terrasstoeltjes :Y) en als de wind wat fout zit loop je niet als volle maan te schijnen met je witte kont.

Je bent van Belgiƫ, al eens bij Lola & Liza gekeken? Ik raad je wel aan naar een fysieke winkel te gaan en er eventueel een paar te doen. Ik heb er 3 in de buurt en heb toch wel een favoriet qua indelen en overzichtelijkheid. Ben iets jonger dan jou en slaag er best vaak, zowel voor gewone casual kledij als voor nettere gelegenheden. En zeker in de koopjesperiode kan je er goed scoren.