Ineens 136 euro van de rekening verdwenen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poekkie

Berichten: 7353
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 04:03

Dorine92: denk jij nou werkelijk dat iedereen die nu moeilijk rondkomt ook makkelijk uit die situatie kan? Ikzelf heb een bevoorrechte positie met een goed loon, maar als ik bvb kijk naar mijn broer die ook fulltime werkt voor een loon tussen 1800-2000 euro zonder auto of voordelen dan kan ik echt wel zeggen dat die als alleenstaande ook elk dubbeltje zou moeten tellen als daar 2 kindjes hadden geweest. En ja dan heeft iemand zoals hem 2 armen en 2 benen maar meer dan fulltime werk kan je niet verwachten. En als hij de intellectuele capaciteit had voor een extra opleiding af te ronden was dat nu al wel gelukt, ondanks zijn altijd harde inzet helaas. En dan hebben we het nog niet eens over mensen op ziekenkas bvb want die hebben nog veel minder.

Dus ik vind je post overmatig veroordelend en zelfs kwetsend eigelijk.

Dat terzijde zou mijn broer ook echt niet moeten afkomen met dat ie 5000 euro borg heeft betaald voor een vakantiewagen terwijl ie dat niet had liggen. En na een vakantie droog brood moet eten omdat er een bedrag van <150 euro verkeerd is gerekend. Dan hoeft die hier ook niet te komen klagen of hulp te verwachten maar moet die maar beter geld leren beheren.

KSHancox
Berichten: 1251
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 05:41

Als je niet ziet dat er mensen zijn die echt met geen (legale) mogelijkheid een paard en meerdere vakanties per jaar kunnen onderhouden dan leef je zelf wel echt in een bubbel hoor. Tot zo ver het niet oordelen over andermans portemonnee, heerlijk ironisch. :)

Ik snap het hele boekwerk ook niet als reactie op mensen die de TS willen motiveren een beetje te relativeren. TS lijkt hier over het algemeen een uitdaging te pakken te hebben. Dan bedoel ik niet per se financieel, maar teleurstellingen in het algemeen. En dat bedoel ik op de allerbeste manier mogelijk, want als de rode draad in je leven is dat er extreem veel stress is over zaken die makkelijk te relativeren zijn heft dat ook gelijk je genot van andere dingen zoals die vakanties weer op.

En voordat ik weer verkeerd begrepen word; relativeren staat niet gelijk aan loslaten. Je kan ook werken aan een probleem met een helder hoofd, zonder in paniek te raken en ergens slaap over te verliezen. Ik zeg nergens dat ze die €136 moet laten zitten.

Niet iedereen die TS tegengas geeft doet dat om te treiteren.

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 07:23

Poekkie schreef:
Dorine92: denk jij nou werkelijk dat iedereen die nu moeilijk rondkomt ook makkelijk uit die situatie kan? Ikzelf heb een bevoorrechte positie met een goed loon, maar als ik bvb kijk naar mijn broer die ook fulltime werkt voor een loon tussen 1800-2000 euro zonder auto of voordelen dan kan ik echt wel zeggen dat die als alleenstaande ook elk dubbeltje zou moeten tellen als daar 2 kindjes hadden geweest. En ja dan heeft iemand zoals hem 2 armen en 2 benen maar meer dan fulltime werk kan je niet verwachten. En als hij de intellectuele capaciteit had voor een extra opleiding af te ronden was dat nu al wel gelukt, ondanks zijn altijd harde inzet helaas. En dan hebben we het nog niet eens over mensen op ziekenkas bvb want die hebben nog veel minder.

Dus ik vind je post overmatig veroordelend en zelfs kwetsend eigelijk.

Dat terzijde zou mijn broer ook echt niet moeten afkomen met dat ie 5000 euro borg heeft betaald voor een vakantiewagen terwijl ie dat niet had liggen. En na een vakantie droog brood moet eten omdat er een bedrag van <150 euro verkeerd is gerekend. Dan hoeft die hier ook niet te komen klagen of hulp te verwachten maar moet die maar beter geld leren beheren.


Ook die kindjes zijn een keuze (mag ik hopen). En die zijn véél duurder dan een paar vakanties
En nee ik heb niet gezegd dat het altijd per sé “makkelijk” is om uit een bepaalde situatie te komen, maar er zijn hier wel mensen die zeggen dat het makkelijk is om even 136 euro te missen als je net terug komt van een dure vakantie. Dus er wordt hier gemeten met 2 maten.
Je moet gewoon niet oordelen over andermans portemonnee. Want nogmaals, ik kan ook wel gaan oordelen over mensen die amper kunnen rondkomen. Als ik over andere mensen hun portemonnee moet oordelen, denk ik continu: goh, dat had ik anders gedaan. Maar zij zijn mij niet en ik ben hun niet. Dus... leven en laten leven.

Schuur_

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Ineens 136 euro van de rekening verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 08:15

Ik verbaas me over het aantal mensen die het verschil niet kennen tussen credit en debit. Of het verschil tussen reservering en afschrijving..

Ik hoop dat de Rabobank je kan helpen door de claim bij de juiste partij neer te leggen!

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 09:05

Schuur_ schreef:
Ik verbaas me over het aantal mensen die het verschil niet kennen tussen credit en debit. Of het verschil tussen reservering en afschrijving..

Dat geldt dan ook voor de verhuurbedrijven zelf. Bij mij hebben ze het geld gewoon van m’n rekening gehaald

Fly_high

Berichten: 3302
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 09:18

Dorine92 schreef:
Ook die kindjes zijn een keuze (mag ik hopen). En die zijn véél duurder dan een paar vakanties
En nee ik heb niet gezegd dat het altijd per sé “makkelijk” is om uit een bepaalde situatie te komen, maar er zijn hier wel mensen die zeggen dat het makkelijk is om even 136 euro te missen als je net terug komt van een dure vakantie. Dus er wordt hier gemeten met 2 maten.
Je moet gewoon niet oordelen over andermans portemonnee. Want nogmaals, ik kan ook wel gaan oordelen over mensen die amper kunnen rondkomen. Als ik over andere mensen hun portemonnee moet oordelen, denk ik continu: goh, dat had ik anders gedaan. Maar zij zijn mij niet en ik ben hun niet. Dus... leven en laten leven.


Nee sorry, het is of of. Of je kan meerdere dure hobby's en paar vliegvakanties per jaar betalen of je gaat lopen miepen dat je vanwege 100 euro je brood droog moet eten :') En kindjes, ook al heb je er vrijwillig voor gekozen, kun je in tegenstelling tot je volgende luxe vakantie niet gewoon ff afzeggen.

Echte armoede kan men niet ff mee stoppen door toch niet naar Zanzibar of andere Cuba te gaan. Tot zover keuzevrijheid.

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 09:25

Fly_high schreef:
Nee sorry, het is of of. Of je kan meerdere dure hobby's en paar vliegvakanties per jaar betalen of je gaat lopen miepen dat je vanwege 100 euro je brood droog moet eten :') En kindjes, ook al heb je er vrijwillig voor gekozen, kun je in tegenstelling tot je volgende luxe vakantie niet gewoon ff afzeggen.

Echte armoede kan men niet ff mee stoppen door toch niet naar Zanzibar of andere Cuba te gaan. Tot zover keuzevrijheid.

In Nederland hoeft naar mijn weten niemand die gezond is echt arm te zijn. Je krijgt altijd een uitkering, en (uiteraard wel als je gezond bent) is er altijd wel werk waar je prima van kunt rondkomen. Zeker nu.
Ben je niet gezond, dan is het uiteraard een ander verhaal, hoewel je ook dan geen honger zou hoeven lijden in dit land
En dat je kinderen niet kunt afzeggen... ik mag hopen dat iedereen die kinderen heeft, dit van tevoren ook wel snapte. Feit blijft dat het een keuze is. Je hoeft geen kinderen te hebben

KSHancox
Berichten: 1251
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 09:31

Ik zal het doorgeven aan die miljoen mensen die we onder de armoedegrens hebben en al die mensen die blijkbaar voor de leuk naar de voedselbank gaan. :D

DuoPenotti

Berichten: 29539
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 09:33

Altijd een uitkering als je ziek bent is geen absolute waarheid. Dat is maar net wat uwv arts bepaald. En heb je een partner mag je vrolijk op 1 loon verder. Ook al heb je kinderen of dieren voordat je ziek werd. En dan is het in deze tijd voor mensen toch ook armoede. Leven op 1 loon. Maar die gaan dan idd niet naar Mexico op vakantie.
Voor mij is deze stress periode gelukkig nu voorbij. Maar ik weet wel dat er honderden zieken zo zitten. En mensen om hen heen dan roepen in Nederland is het goed geregeld. En dat doet best zeer dan...


Sommige mensen maken nu eenmaal geen slimme keuzes.
Er zitten niet voor niets mensen in de schuldsanering buiten hun schuld om maar ook een heleboel omdat ze domme dingen doen met hun geld.
En na vakantie met een kleine tegenvaller droog brood eten zit voor mij ook bij geen slimme manier van je geld uitgeven.
Maar maakt het niet minder waar dat het nu wel werkelijkheid kan zijn.
Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 25-03-23 09:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 09:34

KSHancox schreef:
Als je niet ziet dat er mensen zijn die echt met geen (legale) mogelijkheid een paard en meerdere vakanties per jaar kunnen onderhouden dan leef je zelf wel echt in een bubbel hoor. Tot zo ver het niet oordelen over andermans portemonnee, heerlijk ironisch. :)

Ik snap het hele boekwerk ook niet als reactie op mensen die de TS willen motiveren een beetje te relativeren. TS lijkt hier over het algemeen een uitdaging te pakken te hebben. Dan bedoel ik niet per se financieel, maar teleurstellingen in het algemeen. En dat bedoel ik op de allerbeste manier mogelijk, want als de rode draad in je leven is dat er extreem veel stress is over zaken die makkelijk te relativeren zijn heft dat ook gelijk je genot van andere dingen zoals die vakanties weer op.

En voordat ik weer verkeerd begrepen word; relativeren staat niet gelijk aan loslaten. Je kan ook werken aan een probleem met een helder hoofd, zonder in paniek te raken en ergens slaap over te verliezen. Ik zeg nergens dat ze die €136 moet laten zitten.

Niet iedereen die TS tegengas geeft doet dat om te treiteren.


Ik begrijp je helemaal, je verwoordt de situatie(s) helder, treffend en respectvol.

Germie, je zou geholpen kunnen zijn met een beetje goedbedoeld tegengas. Hopelijk kun je daarvoor open gaan gaan. Ik denk dat het je zeker vooruit zou kunnen helpen.

Alja

Berichten: 25603
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 09:35

Dorine92 schreef:
Fly_high schreef:
Nee sorry, het is of of. Of je kan meerdere dure hobby's en paar vliegvakanties per jaar betalen of je gaat lopen miepen dat je vanwege 100 euro je brood droog moet eten :') En kindjes, ook al heb je er vrijwillig voor gekozen, kun je in tegenstelling tot je volgende luxe vakantie niet gewoon ff afzeggen.

Echte armoede kan men niet ff mee stoppen door toch niet naar Zanzibar of andere Cuba te gaan. Tot zover keuzevrijheid.

In Nederland hoeft naar mijn weten niemand die gezond is echt arm te zijn. Je krijgt altijd een uitkering, en (uiteraard wel als je gezond bent) is er altijd wel werk waar je prima van kunt rondkomen. Zeker nu.
Ben je niet gezond, dan is het uiteraard een ander verhaal, hoewel je ook dan geen honger zou hoeven lijden in dit land
En dat je kinderen niet kunt afzeggen... ik mag hopen dat iedereen die kinderen heeft, dit van tevoren ook wel snapte. Feit blijft dat het een keuze is. Je hoeft geen kinderen te hebben

Bij deze opmerking vraag ik me echt af onder welke steen jij al jaren leeft?
Het is toch algemeen bekend dat er zeker armoede is in Nederland en dat die kloof ook steeds groter wordt?

DuoPenotti

Berichten: 29539
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Ineens 136 euro van de rekening verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 09:37

Precies alja :j

Bo_Y

Berichten: 4561
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: ergens bij mijn grote liefdes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 09:39

Ik eet persoonlijk geen boterham minder om 136 euro, maar als het onterecht is geind, maak ik er wel werk van.

Succes TS

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 09:41

Dorine92 schreef:
In Nederland hoeft naar mijn weten niemand die gezond is echt arm te zijn. Je krijgt altijd een uitkering, en (uiteraard wel als je gezond bent) is er altijd wel werk waar je prima van kunt rondkomen. Zeker nu.


Dorine92, was het maar zo mooi.

Avalanche

Berichten: 15995
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 09:46

Avalanche schreef:
Dorine92 schreef:
Nou ik vind het zwaar asociaal. Veel mensen gaan in het rood als ze ineens 136 euro missen van hun rekening aan het eind van de maand. Ik denk dat je blij mag zijn dat het voor jou blijkbaar geen probleem is, plus dat je ook nog zoveel tijd over hebt dat je het helemaal prima vindt dat je achter jouw eigen geld aan moet gaan

Vind je? Dus je ziet er geen probleem in om een bedrijf op een publiek forum te beschuldigen van diefstal?
Dorine92 schreef:
Zover ik begreep heeft de TS contact gehad met dit grote bedrijf, en heeft dit grote bedrijf blijkbaar iets gezegd in de trant van not my f problem.
Als het bedrijf namelijk gewoon het juiste advies had gegeten op een correcte, bereidwillige en vriendelijke manier, had de TS dit topic helemaal niet geopend

Even kalmpjes negerend dat de toon van TS niet correct of vriendelijk was in de eerste plaats en dat de meeste mensen daar niet direct bereidwilliger van worden?

Ook even voorbijgegaan aan het feit dat de Rabobank simpelweg de opdrachten heeft uitgevoerd die gegeven waren? Ze zijn dus heel correct geweest, want ze hebben gedaan wat ze moesten doen. De klant heeft echter geen récht op services, zoals uitzoeken hoe een en ander gebeurt kan zijn, en de klant mag ook niet eisen dat de bank opdraait voor de fout van een ander.

fohadie
Berichten: 4302
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 10:02

Niobe schreef:
En als je nou de pil doorslikt in plaats van menstruatiespul te gebruiken? Dan heb je die 136 euro er zo uit!


Citaat:
. Wat is dit voor een onnodige opmerking? Aangezien niks zeggen als je niks leuks te melden blijkbaar geen optie voor je is, heb ik getemd


De opmerking van Niobe slaat evenveel op dit topic, als dat TS het over in een Tesla naar een voedselkastje gaan heeft.Beide niets met dit topic te maken. De opmerking van TS dus ook niet.

Verder is alles wel zo gezegd. TS weet dat ze even geduld moet hebben en wie weet is het zoals zo vaak een storm in een glas water en heeft ze straks het geld weer terug.

Wel hoop ik op tips van TS waar ze zo goedkoop boodschappen kan doen, €136 in een maand! Dat zou ik nl ook wel willen.

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 10:02

KSHancox schreef:
Ik zal het doorgeven aan die miljoen mensen die we onder de armoedegrens hebben en al die mensen die blijkbaar voor de leuk naar de voedselbank gaan. :D

Oké dus als mensen hun rekeningen niet kunnen betalen, kunnen ze daar niks aan doen. En als mensen wél hun rekeningen kunnen betalen, hebben ze mazzel en moeten ze niet zo zielig doen over 136 euro?
Je kunt je ook afvragen wat de oorzaak is van het feit dat sommige mensen hun rekeningen wél kunnen betalen, en zelfs op vakantie kunnen. Dat ga je in ieder geval niet bereiken door je niet druk te maken over 136 euro.

En zeker als mensen die zelf “niet zo veel mazzel hebben als de topicstarter” dan ook nog een mening denken te mogen hebben over de portemonnee van de topicstarter... ja sorry hoor maar dan denk ik ga je concentreren op je eigen portemonnee

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 10:06

Alja schreef:
Dorine92 schreef:
In Nederland hoeft naar mijn weten niemand die gezond is echt arm te zijn. Je krijgt altijd een uitkering, en (uiteraard wel als je gezond bent) is er altijd wel werk waar je prima van kunt rondkomen. Zeker nu.
Ben je niet gezond, dan is het uiteraard een ander verhaal, hoewel je ook dan geen honger zou hoeven lijden in dit land
En dat je kinderen niet kunt afzeggen... ik mag hopen dat iedereen die kinderen heeft, dit van tevoren ook wel snapte. Feit blijft dat het een keuze is. Je hoeft geen kinderen te hebben

Bij deze opmerking vraag ik me echt af onder welke steen jij al jaren leeft?
Het is toch algemeen bekend dat er zeker armoede is in Nederland en dat die kloof ook steeds groter wordt?

Yup maar het is mij ook bekend dat het bedrijf waar ik werk, en vele andere bedrijven, mensen zoeken die morgen al aan de slag kunnen. Verder is het mij bekend dat ze elke idioot aannemen, en het is mij ook bekend dat je met dit salaris prima kunt leven én op vakantie kunt.
Tenzij je dus een “mening” hebt over dit soort werk (als in: ja sorry maar dit ga ik niet doen) of als je teveel “meningen” hebt over waar je precies wilt wonen, wat je precies wilt eten, enz enz.
Maar dan moet je ook niet gaan zeuren als andere mensen dus op een afgelegen plek wonen, zogenaamd stom werk hebben en goedkoop eten, maar wél op vakantie kunnen.

Dorine92
Berichten: 5329
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 10:18

DuoPenotti schreef:
Altijd een uitkering als je ziek bent is geen absolute waarheid. Dat is maar net wat uwv arts bepaald. En heb je een partner mag je vrolijk op 1 loon verder.


Samenwonen op 1 loon is ook een keuze. Als je beter af bent met 2 lonen kun je ook latten.

DuoPenotti schreef:
Ook al heb je kinderen of dieren voordat je ziek werd. En dan is het in deze tijd voor mensen toch ook armoede. Leven op 1 loon. Maar die gaan dan idd niet naar Mexico op vakantie.

Ja maar die keuze hebben ze wel zelf gemaakt en dan hoeft zo iemand dus niet een beetje makkelijk te gaan doen over de portemonnee van iemand die gewoon z’n vakantie kan betalen, maar dan geen geld over heeft om de Rabobank te trakteren. En ze hoeven ook niet te zeuren dat een ander het zoveel beter heeft. Ze hadden wellicht zelf ook naar Mexico gekund als ze andere keuzes hadden gemaakt in het leven

DuoPenotti schreef:
Voor mij is deze stress periode gelukkig nu voorbij. Maar ik weet wel dat er honderden zieken zo zitten. En mensen om hen heen dan roepen in Nederland is het goed geregeld. En dat doet best zeer dan...

Als je goed had gelezen, had je al gezien dat ik er specifiek bij heb gezegd dat ik het niet heb over mensen die niet gezond zijn. Wat heel poedersuiker voor ze is. Maar die hoeven alsnog niet te oordelen over de portemonnee van de topicstarter.


DuoPenotti schreef:
Sommige mensen maken nu eenmaal geen slimme keuzes.
Er zitten niet voor niets mensen in de schuldsanering buiten hun schuld om maar ook een heleboel omdat ze domme dingen doen met hun geld.
En na vakantie met een kleine tegenvaller droog brood eten zit voor mij ook bij geen slimme manier van je geld uitgeven.
Maar maakt het niet minder waar dat het nu wel werkelijkheid kan zijn.

Ik vind 136 euro geen “kleine” tegenvaller, en ik ga wél regelmatig op vakantie. Dus hier zie je al het verschil hoe mensen kijken naar de waarde van geld. Misschien is dit wel precies de reden dat ik regelmatig op vakantie kan.
Bovendien weet jij niet zeker of deze “kleine” tegenvaller de enige tegenvaller is die de topicstarter heeft moeten lijden. Dus nogmaals... niet oordelen over andermans portemonnee blijft de beste optie

DuoPenotti

Berichten: 29539
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 10:20

Ik geloof dat jij echt niet kan lezen of welke kei je alsnog over leeft.... dus ik laat het hierbij...

Alja

Berichten: 25603
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 10:25

DuoPenotti schreef:
Ik geloof dat jij echt niet kan lezen of welke kei je alsnog over leeft.... dus ik laat het hierbij...

Lijkt me verstandig

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ineens 136 euro van de rekening verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 10:27

Het loopt spaak omdat jullie allebei een punt hebben.

Onder aan de streep kunnen we over deze situatie dus niet zoveel zeggen.

VuurVleugels
Berichten: 1765
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 10:27

Misselijkmakend, zo'n instelling. Dan heb je écht een bord voor je kop hoor...

Poekkie

Berichten: 7353
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 10:33

Dorine92… wtf echt waar :')

Kinderen zijn een keuze en de volgende 18 jaar weet je perfect hoe je loon en leven zal zijn? Uhu…
Bedrijven die alles aannemen is fijn maar vaak zijn die lonen vrij gelijkaardig aan het minimumloon. ‘T is krom maar ‘t is hier in belgie momenteel wel zo dat een uitkering + voordelen netto hetzelfde of meer opbrengt dan de laagste lonen. En dan nog kom je daar niet zo zalig mee rond als je beweert… ik ga juist het voorbeeld van mijn broer die fulltime werkt.

Maar op vakantie gaan en dan een kleine tegenvaller (ja sorry, 136 euro is de kost van een ferme taxirit of 1 extra hotelovernachting met eten) niet kunnen betalen en mogelijks de schulden in gaan als je een blutsje in je huurauto zou rijden… nee daar heb ik echt wel een hele klare mening over idd.

DuoPenotti

Berichten: 29539
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Ineens 136 euro van de rekening verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-23 10:36

Voor mij is op een reis naar Mexico 136 een kleine tegenvaller. Ik begrijp voor een weekendje zee een grote.
En wij gaan zelf nooit op vakantie, ook geen tegenvallers :P