Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 14:44

Dat de tokkies op mijn Facebook massaal een heel oud artikel gaan delen over vluchtelingen die op vakantie gaan naar hun oorspronkelijke land. Zucht. In elk geval is mijn vriendenlijst nu weer een stuk kleiner.

Zebrastreep

Berichten: 9763
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 14:56

Ik wil nog even een verhaal delen :')

Woensdag vroeg mijn oud huisgenoot ( Ja de huisgenoot die mijn geld heeft gestolen en alles bij elkaar gelogen heeft ) of hij mij mocht bellen. Het contact is nu 'stabiel' en ik sta er ook wel voor open maar ik heb wel veel meer afstand genomen en probeer er zo volwassen mogelijk mee om te gaan. Dus als er wat is wil ik er best even zijn maar dit zijn korte momenten. Morgen gaan we nog naar een festival samen en volgend weekend ook nog. Hier maak ik dan ook wel een beetje gebruik van , daarna wil ik eigenlijk langzaamaan het wel af gaan bouwen. Ik heb het ook wat naar de achtergrond verplaatst en hij is geen prioriteit meer voor mij. Andersom ligt het voor hem wat ingewikkeld en heeft hij grote angst dat hij mij kwijtraakt.

Maar goed ik wijk weer af , hij belde mij dus om te vertellen dat hij smoorverliefd is geworden op iemand. Ik al bang dat ik het was en dat ik mij daar weer onderuit moest gaan praten. Hij noemt een naam wat mij volledig niks zegt :') Dus ik wat doorvragen , meneer kent haar pas 1,5 week en is al helemaal hotel de botel. Ik zei dus ook van oh dat was het? Ja leuk voor je , ik gun het je en vooral er voor gaan en mocht ze kennis willen maken kan dat als ze het lastig vindt dat je met mij wat onderneemt ( dat laatste vond ik ook weer dom van mijzelf want nu wil ik dat toch niet meer ).

Hij voelde zich banketstaaf tegenover mij , maar goed mocht ik hem al leuk hebben gevonden is dat al helemaal weggetrokken door zijn achterlijke acties.

Maar wat mij stoort is dat hij nog helemaal geen psychische hulp heeft gehad. Hij laat al verbeteringen zien , maar ik ben heel sceptisch in dat het tijdelijk is. Ik heb hem ook gewaarschuwd voorzichtig te zijn en haar niet de boel te ver*euken want niet iedereen gaat er zo mee om als hoe ik er nu mee omga. Ik vindt het eigenlijk een beetje triest voor die meid dat ze niet weet waarin ze beland. Nu is het nog allemaal leuk en onbezorgd , maar hij gaat weer dezelfde fouten maken. Al wil ik mij er niet mee bemoeien hoor , ik ken haar niet eens maar ik gun haar niet hetzelfde.

Hij heeft al aan haar verteld wat hij heeft gedaan , maar dat lijkt mij zeer sterk want menig mens zou dan denken dat is niet gezond gedrag , daar blijf ik ver uit de buurt.

Ik vindt het maar een vreemd situatie en ik had er ook niet perse over gebeld hoeven te worden.

En toch zit het in mijn kop ook al wil ik dat absoluut niet want het zou mij helemaal niet moeten interesseren wat hij met zijn leven doet 8)7

Marcella

Berichten: 36736
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 15:37

Vriendschap met de wc pot. Hoofd met explosie gevaar en een klotsbuik.

Waarom kan ik gewoon zo slecht tegen dit weer. Heb mezelf opgesloten in huis.

Sintara

Berichten: 7397
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 15:39

Ik erger me aan mezelf, ik had alwéér mezelf bijna overtuigd dat mijn paard iets had totdat ik er een filmpje van keek :') waarom ben ik zo

Fly_high

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 15:45

Sintara schreef:
Ik erger me aan mezelf, ik had alwéér mezelf bijna overtuigd dat mijn paard iets had totdat ik er een filmpje van keek :') waarom ben ik zo


Ben je ook vaker slachtoffer van paardenversie Munchausen by internet? Misschien kunnen we een support groep starten ofzo _O-

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 16:17

Dat we maandag naar de Efteling zouden maar het wordt 29 graden... Getver

Zebrastreep

Berichten: 9763
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 16:37

__Sannne schreef:
Dat we maandag naar de Efteling zouden maar het wordt 29 graden... Getver



Alleen maar in de wildwaterbaan :brr:

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 17:04

Marcella schreef:
Vriendschap met de wc pot. Hoofd met explosie gevaar en een klotsbuik.

Waarom kan ik gewoon zo slecht tegen dit weer. Heb mezelf opgesloten in huis.


Heb je geen zonnesteek? Dit is niet normaal toch, vanwege 28 graden…? Beterschap!

Marcella

Berichten: 36736
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 17:26

Standaard probleem advies huisarts koest houden met dit weer. Zonnesteek is nog erger dan hou ik niks meer binnen.

Probleem zit dat door de warmte de rotzooi in mijn bijholten vloeibaar worden en in mijn maag terecht komt. Hiervan raakt mijn maag over de zeik.

En ja snuit regelmatig mijn neus.

Plus nu ook nog koppijn vanuit mijn nek. Denk dat vandaag leef op droge kaakjes en veel drinken (eventueel bouillon wegens extreem zweten en extra zout toevoegen wegens lage bloeddruk).

23 Graden in huis en 39 graden op het balkon. 8)7

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 17:50

Communicatieadviseur van een andere organisatie die een afbeelding naar ons opstuurt om op onze sociale kanalen. Een kleine tekst, foto en de zin 'nieuwsgierig? Scan de QR!'

Goed plan Truus. Hoe kan iemand een QR code scannen als hij/zij jouw post ziet via hun mobiele telefoon?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41607
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 18:06

Winged schreef:
Communicatieadviseur van een andere organisatie die een afbeelding naar ons opstuurt om op onze sociale kanalen. Een kleine tekst, foto en de zin 'nieuwsgierig? Scan de QR!'

Goed plan Truus. Hoe kan iemand een QR code scannen als hij/zij jouw post ziet via hun mobiele telefoon?

Dat kan met Google lens, toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 18:23

_San87_ schreef:
Winged schreef:
Communicatieadviseur van een andere organisatie die een afbeelding naar ons opstuurt om op onze sociale kanalen. Een kleine tekst, foto en de zin 'nieuwsgierig? Scan de QR!'

Goed plan Truus. Hoe kan iemand een QR code scannen als hij/zij jouw post ziet via hun mobiele telefoon?

Dat kan met Google lens, toch?
Ik weet nu al dat 99% dat niet gaat gebruiken. :+ Als je mensen niet met een lepeltje voert, kun je je clicks wel schudden. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 18:44

Zebrastreep schreef:
Ik wil nog even een verhaal delen :')

Woensdag vroeg mijn oud huisgenoot ( Ja de huisgenoot die mijn geld heeft gestolen en alles bij elkaar gelogen heeft ) of hij mij mocht bellen. Het contact is nu 'stabiel' en ik sta er ook wel voor open maar ik heb wel veel meer afstand genomen en probeer er zo volwassen mogelijk mee om te gaan. Dus als er wat is wil ik er best even zijn maar dit zijn korte momenten. Morgen gaan we nog naar een festival samen en volgend weekend ook nog. Hier maak ik dan ook wel een beetje gebruik van , daarna wil ik eigenlijk langzaamaan het wel af gaan bouwen. Ik heb het ook wat naar de achtergrond verplaatst en hij is geen prioriteit meer voor mij. Andersom ligt het voor hem wat ingewikkeld en heeft hij grote angst dat hij mij kwijtraakt.

Maar goed ik wijk weer af , hij belde mij dus om te vertellen dat hij smoorverliefd is geworden op iemand. Ik al bang dat ik het was en dat ik mij daar weer onderuit moest gaan praten. Hij noemt een naam wat mij volledig niks zegt :') Dus ik wat doorvragen , meneer kent haar pas 1,5 week en is al helemaal hotel de botel. Ik zei dus ook van oh dat was het? Ja leuk voor je , ik gun het je en vooral er voor gaan en mocht ze kennis willen maken kan dat als ze het lastig vindt dat je met mij wat onderneemt ( dat laatste vond ik ook weer dom van mijzelf want nu wil ik dat toch niet meer ).

Hij voelde zich banketstaaf tegenover mij , maar goed mocht ik hem al leuk hebben gevonden is dat al helemaal weggetrokken door zijn achterlijke acties.

Maar wat mij stoort is dat hij nog helemaal geen psychische hulp heeft gehad. Hij laat al verbeteringen zien , maar ik ben heel sceptisch in dat het tijdelijk is. Ik heb hem ook gewaarschuwd voorzichtig te zijn en haar niet de boel te ver*euken want niet iedereen gaat er zo mee om als hoe ik er nu mee omga. Ik vindt het eigenlijk een beetje triest voor die meid dat ze niet weet waarin ze beland. Nu is het nog allemaal leuk en onbezorgd , maar hij gaat weer dezelfde fouten maken. Al wil ik mij er niet mee bemoeien hoor , ik ken haar niet eens maar ik gun haar niet hetzelfde.

Hij heeft al aan haar verteld wat hij heeft gedaan , maar dat lijkt mij zeer sterk want menig mens zou dan denken dat is niet gezond gedrag , daar blijf ik ver uit de buurt.

Ik vindt het maar een vreemd situatie en ik had er ook niet perse over gebeld hoeven te worden.

En toch zit het in mijn kop ook al wil ik dat absoluut niet want het zou mij helemaal niet moeten interesseren wat hij met zijn leven doet 8)7


Klinkt als een hot mess. Lijkt me niet verkeerd om wat afstand te nemen na dat festival :+
Wel sterkte tho, balen dat 'ie kennelijk nog steeds wel een impct zo op je heeft. Niet per se gek, ik baal ook soms nog steeds hoe het met mijn beste vriendin is gelopen (na 1,5 jaar geen contact ofzo) maar ben tóch heel blij geen vrienden meer te zijn. Zoiets knaagt gewoon altijd meer dan je denkt.

Winged schreef:
Communicatieadviseur van een andere organisatie die een afbeelding naar ons opstuurt om op onze sociale kanalen. Een kleine tekst, foto en de zin 'nieuwsgierig? Scan de QR!'

Goed plan Truus. Hoe kan iemand een QR code scannen als hij/zij jouw post ziet via hun mobiele telefoon?


Achja, opzich wel leuk om te proberen toch :P Zou wel benieuwd zijn of het werkt. Mijn doelgroep zijn allemaal omaatjes die 1. of niet weten hoe een QR code werkt, maar anders wsl de hele dag op hun desktop of facebook zitten, dus die zou ik er nog wel een mobieltje bij zien pakken :+ ....
Als 1% het doet vind ik dat best een leuke conversie voor een social media post :P (maar ben 't wel met je eens dat ook ik sceptisch ben :+ ).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41607
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 18:54

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

Dat kan met Google lens, toch?
Ik weet nu al dat 99% dat niet gaat gebruiken. :+ Als je mensen niet met een lepeltje voert, kun je je clicks wel schudden. :))

True. Teveel moeite.

Eapy

Berichten: 1731
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 18:55

Ben alweer helemaal klaar met deze bloedhitte :') geef mij maar weer 22 graden met een zonnetje, meer dan 25 ben ik niet voor gebouwd %)

DuoPenotti

Berichten: 29545
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 19:05

Eapy schreef:
Ben alweer helemaal klaar met deze bloedhitte :') geef mij maar weer 22 graden met een zonnetje, meer dan 25 ben ik niet voor gebouwd %)

Sluit ik me bij aan. 22 is mooi.

ElfBeau_067

Berichten: 1996
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 19:12

__Sannne schreef:
Dat we maandag naar de Efteling zouden maar het wordt 29 graden... Getver


Beter dan dat t vriest :')

Marcella

Berichten: 36736
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 19:16

Eapy schreef:
Ben alweer helemaal klaar met deze bloedhitte :') geef mij maar weer 22 graden met een zonnetje, meer dan 25 ben ik niet voor gebouwd %)

_/-\o_

fotolijstje

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 19:23

Leuke jurkjes gezien, passen mijn borsten er niet -O-
Ik heb "maar" 70e dus ik baal er flink van.

Olikea

Berichten: 5459
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 19:31

Sintara schreef:
Ik erger me aan mezelf, ik had alwéér mezelf bijna overtuigd dat mijn paard iets had totdat ik er een filmpje van keek :') waarom ben ik zo



Ik heb dat met mijn auto.. zo irritant. Vooral voor mijn man. Als hij weer onder de motorkap moet van me.


zo irritant

ElfBeau_067

Berichten: 1996
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 19:38

Ongeveer 15 km gefietst net zoals je die dag daarvoor ook al 15 km hebt gefietst en die dag daarvoor ook al. Veel activiteiten gedaan en heel sportief geweest. Nu kan ik bijna niet meer lopen..

Alja

Berichten: 25603
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 20:10

ElfBeau_067 schreef:
Ongeveer 15 km gefietst net zoals je die dag daarvoor ook al 15 km hebt gefietst en die dag daarvoor ook al. Veel activiteiten gedaan en heel sportief geweest. Nu kan ik bijna niet meer lopen..

Ga je op de bank liggen :+

DuoPenotti

Berichten: 29545
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 20:17

Naar school op en neer was al meer... :D
Went vanzelf.

Idd nu lekker niets doen

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-23 20:17

fotolijstje schreef:
Leuke jurkjes gezien, passen mijn borsten er niet -O-
Ik heb "maar" 70e dus ik baal er flink van.


Oh dat heb ik ook altijd. 85G/80F dus ja.

Al eens gekeken bij andere modeketens zoals MS mode?

Zebrastreep

Berichten: 9763
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 20:41

Fjorden :roll: