Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prompter

Berichten: 11108
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 09:00

Oh Juval, ik hoop zó dat het geen blauwtong is, ik ga duimen voor jullie!

fjordjes

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 09:12

Verjaardag bij schoonouders, schoonvader was jarig gisteren. Nooit maar dan ook nooit vragen ze hoe het gaat met mij. Volgens mijn man niet waar en ik zeur alleen maar. (vind de verjaardagen aan de kant van schoonfamilie ook echt verschrikkelijk)
Gisteren echt geprobeerd om een kletspraatje te doen met m'n schoonmoeder, verteld dat ik iets nieuws heb maar zeggen oh wat leuk voor je, nee niks nada noppes.
Gaat altijd en alleen maar over het werk van mijn man en alles daar omheen.

juval

Berichten: 13211
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 09:18

fjordjes schreef:
Verjaardag bij schoonouders, schoonvader was jarig gisteren. Nooit maar dan ook nooit vragen ze hoe het gaat met mij. Volgens mijn man niet waar en ik zeur alleen maar. (vind de verjaardagen aan de kant van schoonfamilie ook echt verschrikkelijk)
Gisteren echt geprobeerd om een kletspraatje te doen met m'n schoonmoeder, verteld dat ik iets nieuws heb maar zeggen oh wat leuk voor je, nee niks nada noppes.
Gaat altijd en alleen maar over het werk van mijn man en alles daar omheen.


oh herkenning! zo irritant, hier is ook totaal geen interesse vanuit de schoonfamilie. En altijd weet ze het gesprek naar zichzelf te draaien, ze heeft alles zelf ook al eens meegemaakt. Ik vertel ze dan ook niets meer inmiddels.

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 09:19

Gefeliciteerd Suzanne!

Juval, ik duim mee dat het niet zo is.

Het is hier een maandag-maandag. Meh.

GUSTIxBILL

Berichten: 1987
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 09:32

Gefeliciteerd Suzanne

Zware migraine sinds gisteren avond van de stress en de spanning en het niet luisteren naar mijn lichaam.
Blij dat ik al vrij had
Hele nacht met zonnebril op onder de deken om alles geluidstil en donker te houden. Maar ik moet nu toch echt al de rest van de planning gaan doen. Hopen dat de pijnstillers de scherpe randjes eraf blijven houden zodat ik kan “blijven functioneren” ookal heb ik er hard hoofd in

JudithGigi

Berichten: 4202
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 10:17

Gefeliciteerd Suzanne!

Mijn ergernis is normaal en happy moeten doen op kantoor terwijl je baarmoeder zichzelf in stukken aan het scheuren is (zo voelt het in ieder geval). Heb me vorige week al een dag ziek gemeld dus durf niet nog een keer :')

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-23 10:17


Tancreda4

Berichten: 24043
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 10:52

Aan dat ik op werk iemand mis die knopen wilt hakken (we hebben meerdere senioren). Net 10 minuten gedaan om een knoop te hkken over wie de knoop moet gaan hakken... Zucht.

rien10
Berichten: 14681
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 10:57

Ik zit in n wachtruimte. Er liggen folders en kaartjes. Er is er een bij van een Vitaloog.
Wattuh?

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:02

Kom er nu achter dat de Apk eisen voor diesels dit jaar veranderd zijn waardoor de iets oudere diesels (mijne 13 jaar) bijna onmogelijk nog door de keuring kunnen komen icm uitstoot… echt belachelijk…. Ik heb al genoeg uit moeten geven aan mijn auto de afgelopen 1,5 jaar om bij wijze een nieuwe auto te kunnen halen en dan ook nog dit pfff…

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:10


lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:52

Rennie89 schreef:
Kom er nu achter dat de Apk eisen voor diesels dit jaar veranderd zijn waardoor de iets oudere diesels (mijne 13 jaar) bijna onmogelijk nog door de keuring kunnen komen icm uitstoot… echt belachelijk…. Ik heb al genoeg uit moeten geven aan mijn auto de afgelopen 1,5 jaar om bij wijze een nieuwe auto te kunnen halen en dan ook nog dit pfff…

Die van mij is 15 jaar oud en kwam er makkelijk door. Dus misschien heb jij ook geluk.

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 11:55

lenaa_tje schreef:
Rennie89 schreef:
Kom er nu achter dat de Apk eisen voor diesels dit jaar veranderd zijn waardoor de iets oudere diesels (mijne 13 jaar) bijna onmogelijk nog door de keuring kunnen komen icm uitstoot… echt belachelijk…. Ik heb al genoeg uit moeten geven aan mijn auto de afgelopen 1,5 jaar om bij wijze een nieuwe auto te kunnen halen en dan ook nog dit pfff…

Die van mij is 15 jaar oud en kwam er makkelijk door. Dus misschien heb jij ook geluk.

Dan heb je echt geluk :Y) van wat ik heb gehoord word het grootste gedeelte afgekeurd bijna van de wat oudere diesels…

ElfBeau_067

Berichten: 1994
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 15:55


xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11573
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 16:22