Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36782
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:38

Een beetje maar pb mag wel.

xPabloBokt

Berichten: 9455
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-23 14:40

Zilfstar schreef:
Heftige ergernis met mijn leidinggevende… :( _-:( maar huiverig het hier openbaar te posten. iemand hier bekend met arbeidsrecht toevallig? die ik effe mag PBen… ??


Moi, PB maar :)

MyWishMax

Berichten: 25397
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:43

Lau schreef:
Ik heb zaterdag een bruiloft :')

[ [url=m/5bIVgH.jpg]Afbeelding[/url] ]


Doe dezelfde kleur oogschaduw, hoef je maar 1 oog te doen ;)

Nee, zonder dollen. Doe je voorzichtig?

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:53

xPabloBokt schreef:
Zilfstar schreef:
Heftige ergernis met mijn leidinggevende… :( _-:( maar huiverig het hier openbaar te posten. iemand hier bekend met arbeidsrecht toevallig? die ik effe mag PBen… ??


Moi, PB maar :)


thanks! PB gedaan!

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:54

Marcella schreef:
Een beetje maar pb mag wel.


Thanks, ook PB gedaan.

Daphne__
Berichten: 12479
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:56

Een of andere debiel heeft geprobeerd m'n auto in de fik te zetten... Gelukkig niet gelukt, alleen een plastic kap gesmolten en die is op de band gelekt.
Afbeelding

Ik weet ook gewoon 100% zeker wie hier achter zit, maarja geen bewijs, dus kan er niks mee.. Wel aangifte gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:57

MyWishMax schreef:
Lau schreef:
Ik heb zaterdag een bruiloft :')

[ [url=m/5bIVgH.jpg]Afbeelding[/url] ]


Doe dezelfde kleur oogschaduw, hoef je maar 1 oog te doen ;)

Nee, zonder dollen. Doe je voorzichtig?
Hashtag-omdenken. :')

Sterkte, Lau. :(:)

------

Ik erger me momenteel even aan twee van m'n huisgenoten die gewoon niets doen in huis. :x Er zitten alweer dagen haren in het doucheputje, maar ik ben wel een beetje klaar met ze er elke keer uit halen als ze niet van mij zijn, het bestek verdwijnt uit de keuken, never to be seen again, als ik niet zeg dat mensen dingen voor in huis moeten kopen (wc-papier, afwasmiddel etc.) zijn het altijd een ander meisje en ik die dat doen, en momenteel piept er een rookmelder omdat de batterij leeg is, krijgen we een appje in de groespapp "wat is er met dat alarm?" Eh, er moet een nieuwe batterij in? Pull your finger out en DOE WAT.

Winged

Berichten: 33067
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:58

oef Lau... Hopelijk niet teveel last?

Ik stoor mij aan mijn eigen werk-chaos waardoor ik eigenlijk in de complete 'nope' modus ga en het dus laat voor wat het is. Waardoor mijn chaos een probleem aan het worden is en ik er helemaal geen zin meer in heb. Geef mij even een schop :=

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 14:59

Heerlijk topic! Ik heb me vanmorgen zo geërgerd aan de dame in de lingerie winkel. Zij vond de andere maat mooier en beter en wilde niet de door mij gewenste maat bestellen. {:)-:( . Nou jammer dan. Dan wordt het hem niet.

Femke_Tweety

Berichten: 12010
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 15:03

Helicopter ouders van wie hun kind absoluut niet aangesproken mag worden op gedrag.


Ik sta bij de kassa.
Boodschappen op de band te leggen.
Kind dat oud zat is om iets over persoonlijke ruimte te weten loopt tegen mij aan
Moeder zegt er niets van, kind ook niet, kassamedewerker ook niet.
Ik laat het maar gaan.
Geen zin in gedoe.

Fractie later, ik voel mijn tshirt om mijn lijf bewegen, zi dicht bij is de jongen weer. Nét niet nét wel tegen me op.
Even later loopt hij wéér echt tegen me aan.
Ik tel even een paar seconden af,

Draai me om en vraag,
*Let op met vriendelijke stem!*
'Je bent nu 2x tegen me op gelopen, zou je alstjeblieft een beetje meer afstand willen houden?'

Moeder vraagt, liep hij echt 2x tegen je op?
Ik antwoord ja.

Op hetzelfde moment zie ik het kind, jongen van 10 dus blijkbaar, naar zijn moeder kijken.
Duidelijk een beetje vragend, als moeder had gezegd dat hij even sorry had moeten zeggen had hij dat waarschijnlijk gewoon gedaan, vriendelijk lesje geleerd, niets aan de hand.

Maar daar kiest deze dame niet voor.


'jaaa, het is wel een kind hè, hij is pas 10. Mag je best wat liever zeggen.'
Ze pakt haar kind bij de schouders en trekt hem knuffelend naar zich toe.


Let wel, het kind stond dus zichtbaar op het punt om gewoon sorry te zeggen, en een pas achteruit te doen.


Wat is er gebeurd met it takes a village to raise a child.
Wat is er gebeurd met een kind gewoon vriendelijk! mogen aanspreken op vervelend gedrag.


Het kind was een kleine ergernis, snel op te lossen en niets aan de hand verder

De moeder is een grote ergernis.
Laatst bijgewerkt door Femke_Tweety op 08-05-23 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 15:03

Daphne__ schreef:
Een of andere debiel heeft geprobeerd m'n auto in de fik te zetten... Gelukkig niet gelukt, alleen een plastic kap gesmolten en die is op de band gelekt.
[ [url=m/8lwmgF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik weet ook gewoon 100% zeker wie hier achter zit, maarja geen bewijs, dus kan er niks mee.. Wel aangifte gedaan.

Jemig wat een tyfusstreek, wie doet zoiets?!

Is het mogelijk om een camera vanuit huis op je auto te richten?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33834
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 15:16

Ik voel mijn conch piercing kloppen. Thanks slechte koptelefoon van werk. :\

Jessix

Berichten: 16469
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 15:18

@ Daphne__ jeetje... dat is wel heel heftig. Daar zou ik meer dan geërgerd van zijn.

Lau

Berichten: 16679
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 15:21

@dapnhe ik zou toch melding maken bij de politie en dan camera’s op hangen.

Ik probeer voorzichtig te doen :o

Rose123

Berichten: 585
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Steenbergen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 15:32

Dat er geen reet op het werkt te doen is en iedereen maar een beetje naar elkaar staat te gapen.
Of in mijn geval op zijn gemak Bokt zit uit te lezen, lang leven thuis werken. Er zijn zo veel andere dingen die ik nog moet doen. Maar vind het zonde van mijn vrije uren om die op te nemen.

Sabbientje

Berichten: 4710
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 15:39

Ik heb een verkeerde spijkerbroek aangetrokken. Deze band snijd als een idioot.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 15:41

Belafspraak met de reumatoloog, een half uur geleden.... Dit is een nieuwe, mijn vorige vaste reumatoloog is helaas geëmigreerd ivm werk van haar man (voor hun heel leuk natuurlijk). Maar de vorige was altijd optijd hooguit 5 minuten uitloop, en ik zit dus nu al een half uur naar mijn telefoon te staren en te wachten. Alsof het allemaal nog niet spannend genoeg is :x

(ik heb reumatologie al gebeld of het wel goed gegaan was omdat de afspraak ook verzet was, en ik zou vandaag gewoon nog gebeld worden zei ze..)

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 15:45

Mijn zoon heeft net het nieuws gehoord, het arme mannetje |( hij is er nu heen om afscheid te nemen.

JudithGigi

Berichten: 4223
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 15:48

Mijn kleren gaan stuk voor stuk kapot maar de dierenarts heeft mijn rekening geplunderd %)

chanicha

Berichten: 12180
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 15:49

Sterkte Wyoming, niets zo erg dan je kinderen verdrietig te zien!

Eapy

Berichten: 1741
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 15:55

Mijn toekomstige stageadres heeft na een hele tijd radiostilte ineens per mail afgezegd. Ben echt teleurgesteld, had er zo veel zin in… Naja, dan maar een andere zoeken… ;(

Daphne__
Berichten: 12479
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 16:09

Rawr schreef:
Jemig wat een tyfusstreek, wie doet zoiets?!

Is het mogelijk om een camera vanuit huis op je auto te richten?



Lau schreef:
@dapnhe ik zou toch melding maken bij de politie en dan camera’s op hangen.

Ik probeer voorzichtig te doen :o



Jessix schreef:
@ Daphne__ jeetje... dat is wel heel heftig. Daar zou ik meer dan geërgerd van zijn.




Nou, naast mij woont een typische zeikerd.. Heeft overal last van en normaal communiceren zit er niet in, ze kan alleen maar krijsen en daarbij staat ze ook nog bijna met haar neus tegen de mijne. Ik loop 24/7 op mn tenen, als ik iets laat vallen dan ben ik meteen bang voor gezeik. Heb al m'n deuren aangepast etc. In het begin gewoon wel op in gegaan, maar laatste keer de deur dicht gegaan.

Ik ben echt wel redelijk, elke keer als ze me af staat te schelden dan probeer ik toch NOG voorzichtiger te zijn, durf amper nog te bewegen in m'n eigen huis. Maarja wat kan ik verder doen.

En nou dit...


Officieel mag de auto niet voor het huis, maar vanavond gaat hij voor mijn tuin op het gras met de camera erop. Dan maar een boete. Ik heb m'n
auto hard nodig, als die in vlammen opgaat dan kan ik niet meer naar mijn paarden, naar afspraken in het ziekenhuis, werk en opleiding. Zou niet weten wat ik dan moet.. Ik heb mijn paarden in eigen beheer op 30 minuten van huis -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 16:11

Flink verhoogde ontstekingswaarden in m'n bloed dus volgende week naar het ziekenhuis voor verdere onderzoeken waar het vandaan komt of het toch weer m'n reuma is of iets anders. Alles gaat al zo verschrikkelijk niet lekker de laatste tijd hier dus dit kon er ook nog wel even bij |(

Winged

Berichten: 33067
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 16:41

Daphne__ schreef:
Nou, naast mij woont een typische zeikerd.. Heeft overal last van en normaal communiceren zit er niet in, ze kan alleen maar krijsen en daarbij staat ze ook nog bijna met haar neus tegen de mijne. Ik loop 24/7 op mn tenen, als ik iets laat vallen dan ben ik meteen bang voor gezeik. Heb al m'n deuren aangepast etc. In het begin gewoon wel op in gegaan, maar laatste keer de deur dicht gegaan.

Ik ben echt wel redelijk, elke keer als ze me af staat te schelden dan probeer ik toch NOG voorzichtiger te zijn, durf amper nog te bewegen in m'n eigen huis. Maarja wat kan ik verder doen.

En nou dit...


Officieel mag de auto niet voor het huis, maar vanavond gaat hij voor mijn tuin op het gras met de camera erop. Dan maar een boete. Ik heb m'n
auto hard nodig, als die in vlammen opgaat dan kan ik niet meer naar mijn paarden, naar afspraken in het ziekenhuis, werk en opleiding. Zou niet weten wat ik dan moet.. Ik heb mijn paarden in eigen beheer op 30 minuten van huis -O-


Woon je in een huurwoning en is deze woningstichting op de hoogte?
Heb je al aangifte gedaan bij de politie?
Heb je bewijsmateriaal?

In ieder geval: Overal waar het kan melden!

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-23 18:04

Laatst bloedtesten laten doen, nu de uitslag, arts gaf aan dat in principe alles oke was, ik had alleen verhoogde glucose waardes, en dat ik over een half jaar weer moet testen.
Dus ik bespreek dit met mijn vader, geef aan dat ik weet dat mijn oom (zijn broer) diabetes had en dat mijn neef (zoon van mijn oom) dit ook heeft, maar verder niemand dus dat ik dit niet noodzakelijk vond om tegen de arts te vermelden aan de telefoon.
Zegt mijn vader in eens, OH, maar dat had je wel moeten doen, want je oma en haar zussen hadden ook diabetes en je overgrootmoeder en overgroottantes ook.
Lekker dan vaders, nu kan ik de huisarts morgen weer terug bellen.
(Ik had hem laatst verteld dat ik bloed zou laten testen, gaf zelf aan dat ik aan mijn schildklier of aan diabetes zat te denken ivm mijn klachten, en toen had ik niks verteld over deze leuke familiehistorie... :+ )