Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rien10
Berichten: 14782
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 09:19

Gefeliciteerd. Ik hoop dat je een fijne dag hebt!

Telpeva

Berichten: 14814
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 09:37

Beterschap Marlinde, net op je verjaardag is jammer. Gefeliciteerd!

ElfBeau_067

Berichten: 2010
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 10:00

Wat jammer Marlinde! Beterschap en gefeliciteerd! :knuffel: Y)(^)

Telpeva

Berichten: 14814
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 10:11

Ik baal dat ik nog steeds zo weinig kan en daardoor nog niet naar huis kan. Ik wil naar huis.

Zertab

Berichten: 12334
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 10:31

Waarom snappen mensen niet dat 1,5 uur luisteren naar een filmpje op zaterdagochtend, nu wel een pauze verdient. We moeten nog eens 1,5 uur :')

friendly
Berichten: 8401
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 12:00

fjordjes schreef:
Het gaat er mij om dat ik niet meteen op m'n woord geloofd werd. Ook geen excuses ofzo gekregen. Je merkte aan alles dat ze er vanuit gaan dat je liegt.

En dit is toch logischer dan je denkt. Jij hebt “een keer” iets geks met je aankoop maar voor een winkel is het “al de zoveelste” en die horen zoveel redenen en excuses aan… betekent niet dat jij uit je nek kletst maar doordat er ook mensen zijn die niet zo eerlijk zijn moet alles wel even extra gecheckt worden. Ik denk dan ook niet dat het niet gaat om dat ze jou niet geloven maar dat ze moeten zien waar het misgaat en of die betreffende medewerker misschien ook even aangesproken moet worden. En niks beter als je vanuit beeld zulke gesprekken kan voeren. Heb ik op mijn werk ook wel eens. En vind ik al medewerker heel fijn. Onze klanten proberen we dan wel gerust te stellen dat we t niet checken om te pesten maar puur als extra controle want een woord is fijn, maar controle is beter.

imaudy
Berichten: 5087
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 12:39

friendly schreef:
fjordjes schreef:
Het gaat er mij om dat ik niet meteen op m'n woord geloofd werd. Ook geen excuses ofzo gekregen. Je merkte aan alles dat ze er vanuit gaan dat je liegt.

En dit is toch logischer dan je denkt. Jij hebt “een keer” iets geks met je aankoop maar voor een winkel is het “al de zoveelste” en die horen zoveel redenen en excuses aan… betekent niet dat jij uit je nek kletst maar doordat er ook mensen zijn die niet zo eerlijk zijn moet alles wel even extra gecheckt worden. Ik denk dan ook niet dat het niet gaat om dat ze jou niet geloven maar dat ze moeten zien waar het misgaat en of die betreffende medewerker misschien ook even aangesproken moet worden. En niks beter als je vanuit beeld zulke gesprekken kan voeren. Heb ik op mijn werk ook wel eens. En vind ik al medewerker heel fijn. Onze klanten proberen we dan wel gerust te stellen dat we t niet checken om te pesten maar puur als extra controle want een woord is fijn, maar controle is beter.


Dat kun je wel vinden, maar ik zou in het vervolg ergens anders kopen. Ergens waar ze wel de kassa goed kunnen bedienen.

CharleyT
Berichten: 4010
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 12:39

fjordjes schreef:
Het gaat er mij om dat ik niet meteen op m'n woord geloofd werd. Ook geen excuses ofzo gekregen. Je merkte aan alles dat ze er vanuit gaan dat je liegt.


Waarom moeten ze jou dan op je blauwe ogen geloven?? Gewoon een normale controle of je verhaal wel klopt, niks mis mee. Je hebt geen idee hoe vaak er kul verhalen/omwaarheden gebruikt worden om er voordeel uit te halen(ten koste van de winkel).

HopeMyDay

Berichten: 1285
Geregistreerd: 04-12-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 12:42

Dat mijn treinaansluiting blijkbaar niet meer bestaat.

Ik ben onderweg naar Oostenrijk en ik zou +11 minuten hebben.. blijk ik nu ineens -45 minuten te hebben.

Dus nu 2 uur wachten op de volgende trein... Meh

Nyaleti

Berichten: 6310
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 13:01

Ik ga vanmiddag naar de hel :j

Met het gezin + 2 jarig neefje naar een pannenkoekenrestaurant met indoor speeltuin. Op een zaterdag met slecht weer aan het einde van de vakantie.

fleurtjeuh
Berichten: 10365
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 13:03

Nyaleti schreef:
Ik ga vanmiddag naar de hel :j

Met het gezin + 2 jarig neefje naar een pannenkoekenrestaurant met indoor speeltuin. Op een zaterdag met slecht weer aan het einde van de vakantie.

Ojee...
Wat voor uitvaart had je gewild?

fleurtjeuh
Berichten: 10365
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 13:06

Ik heb net op bokt, facebook en Marktplaats oproepjes geplaatst voor een bijrijdpaard.
En nu ben ik ongeduldig :')

xPabloBokt

Berichten: 9485
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-23 13:20

Ik wil naadloze sokken. Want ik word leip van naden bij mijn tenen. Sensory issues enzo.

Kosten ze €5,75 per twee paar.

-O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 13:23

Nyaleti schreef:
Ik ga vanmiddag naar de hel :j

Met het gezin + 2 jarig neefje naar een pannenkoekenrestaurant met indoor speeltuin. Op een zaterdag met slecht weer aan het einde van de vakantie.


Sterkte.. Y;(

fleurtjeuh
Berichten: 10365
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 13:24

xPabloBokt schreef:
Ik wil naadloze sokken. Want ik word leip van naden bij mijn tenen. Sensory issues enzo.

Kosten ze €5,75 per twee paar.

-O-

Ja dat is echt klote..
Ook niks te vinden onder wandelsokken?

HopeMyDay

Berichten: 1285
Geregistreerd: 04-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 13:48

HopeMyDay schreef:
Dat mijn treinaansluiting blijkbaar niet meer bestaat.

Ik ben onderweg naar Oostenrijk en ik zou +11 minuten hebben.. blijk ik nu ineens -45 minuten te hebben.

Dus nu 2 uur wachten op de volgende trein... Meh


Internationale treinergernissen 2.0: er zit een huilend kind achter me en ik moet nog tot 21u in deze trein.

Edit: ergernis 3, er zit een meisje (18/19 ofzo) naast me met haar voeten op haar stoel :r

Dat ik maar snel in Oostenrijk mag zijn _-:(

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 14:10

Nyaleti schreef:
Ik ga vanmiddag naar de hel :j

Met het gezin + 2 jarig neefje naar een pannenkoekenrestaurant met indoor speeltuin. Op een zaterdag met slecht weer aan het einde van de vakantie.



Haha ooooh dat is echt afschuwelijk. Sterkte!

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 14:12

Marlinde gefeliciteerd met je verjaardag Y)(^)

Tig x op en af moeten stappen op mijn paard met een zadelpas sessie. Om te kijken waar ik als ruiter het beste in zat. Nu echt kapot. Het is zo zwaar voor mij om op en af te stappen. Dat is het zwaarste van het hele paardrijden }:0

CalipsoLover

Berichten: 5588
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 15:49

Dat mijn werk soms zo vaag kan doen met het uurrooster.

Had al heel lang een halloweenfeestje gepland met mensen waarmee ik gestudeerd heb, het is namelijk al super lang geleden dat we elkaar gezien hebben. Wordt georganiseerd door een goede vriend die ik laatst ook last minute heb moeten afbellen. Nu pas doorgekregen dat ik die avond vh feestje moet werken. Kan helaas ook niet om vervanging vragen, want moet al vervanging zoeken voor een andere dag. oliebol.

kimberly1995
Berichten: 2426
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 15:59

CalipsoLover schreef:
Dat mijn werk soms zo vaag kan doen met het uurrooster.

Had al heel lang een halloweenfeestje gepland met mensen waarmee ik gestudeerd heb, het is namelijk al super lang geleden dat we elkaar gezien hebben. Wordt georganiseerd door een goede vriend die ik laatst ook last minute heb moeten afbellen. Nu pas doorgekregen dat ik die avond vh feestje moet werken. Kan helaas ook niet om vervanging vragen, want moet al vervanging zoeken voor een andere dag. oliebol.


Had je niet vrijgevraagd dan?

CalipsoLover

Berichten: 5588
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 16:02

kimberly1995 schreef:
CalipsoLover schreef:
Dat mijn werk soms zo vaag kan doen met het uurrooster.

Had al heel lang een halloweenfeestje gepland met mensen waarmee ik gestudeerd heb, het is namelijk al super lang geleden dat we elkaar gezien hebben. Wordt georganiseerd door een goede vriend die ik laatst ook last minute heb moeten afbellen. Nu pas doorgekregen dat ik die avond vh feestje moet werken. Kan helaas ook niet om vervanging vragen, want moet al vervanging zoeken voor een andere dag. oliebol.


Had je niet vrijgevraagd dan?

De planningen lopen per maand bij ons, feestje is 31 oktober dus toen de planning voor oktober doorgegeven werd stond ik er niet op, toen dus bevestigd dat ik ging komen. Nu is de planning voor november doorgegeven en sta ik er dus wel op.

kimberly1995
Berichten: 2426
Geregistreerd: 24-03-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 16:06

Nu sta je er wel op voor 31 oktober? Ik zou dan melden dat je niet op 31 oktober avond ingepland stond, dat je daardoor plannen hebt gemaakt en dat je 31 oktober dus ook niet zal komen werken.

CalipsoLover

Berichten: 5588
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 16:11

kimberly1995 schreef:
Nu sta je er wel op voor 31 oktober? Ik zou dan melden dat je niet op 31 oktober avond ingepland stond, dat je daardoor plannen hebt gemaakt en dat je 31 oktober dus ook niet zal komen werken.

Probleem is dat ik al vervanging moet zoeken voor een andere dag omdat m'n moeder 60 wordt en dat was vergeten doorgeven in de planning, als ik dan 31oktober ook niet kom, geraak ik niet aan m'n uren...

xPabloBokt

Berichten: 9485
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-23 16:16

Ik vind het van je werkgever heel raar dat ze 31 oktober meenemen in de planning voor november? Of gaat het per 4 weken en niet per kalendermaand?

ElfBeau_067

Berichten: 2010
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-23 16:19

CalipsoLover schreef:
kimberly1995 schreef:
Nu sta je er wel op voor 31 oktober? Ik zou dan melden dat je niet op 31 oktober avond ingepland stond, dat je daardoor plannen hebt gemaakt en dat je 31 oktober dus ook niet zal komen werken.

Probleem is dat ik al vervanging moet zoeken voor een andere dag omdat m'n moeder 60 wordt en dat was vergeten doorgeven in de planning, als ik dan 31oktober ook niet kom, geraak ik niet aan m'n uren...


Ik zou het zeggen. Want zij hebben die planning gemaakt die dus eigenlijk niet klopt. Dat is hun fout, niet de jouwe.