Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xPabloBokt

Berichten: 9502
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-23 09:29

Fly_high schreef:
That's how I roll


Roll like a Pool

Avalanche

Berichten: 16287
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 09:29

Stel dwazen :')

Fly_high

Berichten: 3324
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 09:30

xPabloBokt schreef:
Fly_high schreef:
That's how I roll


Roll like a Pool


{:} :=

Nee maar serieus, drank is evil kids.

DiscoDipp

Berichten: 2883
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 09:37

Ik kom even binnenvallen hoor. Ik ben dus nierpatiënt, heb het afgelopen jaar ontzettende pijnklachten gehad ivm een gestuwde nier en een ontsteking.

Normaal onderbehandeling bij ziekenhuis A, die nemen de hele zooi gewoon niet serieus. Dus ik ben vorig jaar maar gewoon gestopt met klagen wantja ga niet aan een dood paard trekken. Nu dan door naar een ander ziekenhuis.

Had eigenlijk vandaag n afspraak staan die ze gewoon even annuleren en verplaatsen. En dan beginnen ze ook nog met een onderzoek waarvan ik denk, dit heeft echt heeeelemaal niet te maken met mijn klachten.

Je betaalt je wel ziek aan belasting en zorgkosten maar echt zorgen? Ho maar.
Laatst bijgewerkt door DiscoDipp op 26-05-23 09:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 09:41

JudithGigi schreef:
Dat mijn hoofd wil afvallen maar mijn lichaam alles wil eten wat los en vast zit :(

Waar in je cyclus zit je? Kan vaak een hoop duidelijk maken.

Zilfstar

Berichten: 7548
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 09:53

Aan mezelf.. laat v alles vallen en net kleine teen zo gruwelijk hard gestoten dat zelfs mijn kat me aan kijkt v ‚gaat t?‘ en die is niet snel onder de indruk…

DuoPenotti

Berichten: 30159
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 09:53

DiscoDipp schreef:
Ik kom even binnenvallen hoor. Ik ben dus nierpatiënt, heb het afgelopen jaar ontzettende pijnklachten gehad ivm een gestuwde nier en een ontsteking.

Normaal onderbehandeling bij ziekenhuis A, die nemen de hele zooi gewoon niet serieus. Dus ik ben vorig jaar maar gewoon gestopt met klagen wantja ga niet aan een dood paard trekken. Nu dan door naar een ander ziekenhuis.

Had eigenlijk vandaag n afspraak staan die ze gewoon even annuleren en verplaatsen. En dan beginnen ze ook nog met een onderzoek waarvan ik denk, dit heeft echt heeeelemaal niet te maken met mijn klachten.

Je betaalt je wel ziek aan belasting en zorgkosten maar echt zorgen? Ho maar.

Maar doen ze dat niet om zelf een goed dossier te hebben zonder alleen maar af te gaan op wat een andere arts er van maakt?


Mijn ergernis
Schoenen besteld, zouden gisteren komen...nee toch niet
Dan vandaag: nee toch niet
Nu pas dinsdag, hopelijk.....

JudithGigi

Berichten: 4244
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 09:54

Winged schreef:
JudithGigi schreef:
Dat mijn hoofd wil afvallen maar mijn lichaam alles wil eten wat los en vast zit :(

Waar in je cyclus zit je? Kan vaak een hoop duidelijk maken.


De vervelende dagen komen er bijna aan, maar ik heb eigenlijk al weken die honger :(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41839
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 09:54

De planning van mijn vriend. Daar gaat m'n dag. Ben vandaag alleen maar heen en weer aan het crossen :).

nicole_floor

Berichten: 3296
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 09:55

Gekneusde rib in combinatie met hooikoorts.

Kimberley_

Berichten: 4915
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Op een mooie plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 10:12

DiscoDipp schreef:
Ik kom even binnenvallen hoor. Ik ben dus nierpatiënt, heb het afgelopen jaar ontzettende pijnklachten gehad ivm een gestuwde nier en een ontsteking.

Normaal onderbehandeling bij ziekenhuis A, die nemen de hele zooi gewoon niet serieus. Dus ik ben vorig jaar maar gewoon gestopt met klagen wantja ga niet aan een dood paard trekken. Nu dan door naar een ander ziekenhuis.

Had eigenlijk vandaag n afspraak staan die ze gewoon even annuleren en verplaatsen. En dan beginnen ze ook nog met een onderzoek waarvan ik denk, dit heeft echt heeeelemaal niet te maken met mijn klachten.

Je betaalt je wel ziek aan belasting en zorgkosten maar echt zorgen? Ho maar.


Elk ziekenhuis doet zijn eigen onderzoeken helaas. Heb wel eens gehad dat ik in emmen een ecg, bloedtest enz had gehad en nog geen 3 dagen later doet het umcg precies dezelfde dingen..

Dani

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 10:17

Moderatoropmerking:
Ik hoop dat jullie van groen houden want er staat een record aan groene berichten op de afgelopen pagina's. Het negatief bespreken van andere topics of gebruikers is niet toegestaan en ik wil jullie dringend vragen dat dan ook niet meer te doen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41839
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 10:21

Groen is mijn lievelingskleur :).

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 10:22

Ben zelf meer van zwart.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41839
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 10:23

Urbanus schreef:
Ben zelf meer van zwart.

Past bij je hart :).

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 10:25

Dani schreef:
Ik hoop dat jullie van groen houden want er staat een record aan groene berichten op de afgelopen pagina's. Het negatief bespreken van andere topics of gebruikers is niet toegestaan en ik wil jullie dringend vragen dat dan ook niet meer te doen.

Jammer dat dan een ontopic deel ook word weggehaald.

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 10:27

_San87_ schreef:
Urbanus schreef:
Ben zelf meer van zwart.

Past bij je hart :).


Of de holle ruimte die daar zit.

Er zijn zoveel Sims uitbreidingen en dat kan ik niet betalen in 1 keer ;(

DiscoDipp

Berichten: 2883
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 10:40

Kimberley_ schreef:
DiscoDipp schreef:
Ik kom even binnenvallen hoor. Ik ben dus nierpatiënt, heb het afgelopen jaar ontzettende pijnklachten gehad ivm een gestuwde nier en een ontsteking.

Normaal onderbehandeling bij ziekenhuis A, die nemen de hele zooi gewoon niet serieus. Dus ik ben vorig jaar maar gewoon gestopt met klagen wantja ga niet aan een dood paard trekken. Nu dan door naar een ander ziekenhuis.

Had eigenlijk vandaag n afspraak staan die ze gewoon even annuleren en verplaatsen. En dan beginnen ze ook nog met een onderzoek waarvan ik denk, dit heeft echt heeeelemaal niet te maken met mijn klachten.

Je betaalt je wel ziek aan belasting en zorgkosten maar echt zorgen? Ho maar.


Elk ziekenhuis doet zijn eigen onderzoeken helaas. Heb wel eens gehad dat ik in emmen een ecg, bloedtest enz had gehad en nog geen 3 dagen later doet het umcg precies dezelfde dingen..


En dat is ook niet erg, zolang het relevant is aan mijn klachten. Maar dat is het dus totaal niet.

Ik heb net even gebeld maar verzetten gaat niet en kwa onderzoek krijg ik een voorgefabriceerd antwoord dus dat laat ik maar gaan voor ik weer iemand tegen de haren in strijk.

Ik werk zelf in de diergeneeskunde dus vandaar ook mijn ergernis. Dat moesten wij eens doen om een hond gewoon even een maand (na een jaar al) nog te laten wachten, afspraken zonder reden afbellen en klakkeloos onderzoeken aanvragen. Dan breekt de hel los hoor. Laat staan als het dan ook nog 5 minuten uitloopt _O-

Moet sowieso wel zeggen dat je heel anders benaderd worden als ze weten dat je zelf medisch onderlegd ben. Zijn de meeste niet van gediend, terwijl ik gewoon het beste wil voor mijzelf en mij niet laat bullsh*tte.

Goed ik stop met klagen en tegendraads doen :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41839
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 10:44

Onze boot zou om 10u in het water gaan. Raad eens wat nog op de kant staat :7.

Lau07
Moderator

Berichten: 1602
Geregistreerd: 10-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 10:48

Urbanus schreef:
Er zijn zoveel Sims uitbreidingen en dat kan ik niet betalen in 1 keer ;(


Even wachten op de summer sale, dan hebben ze altijd leuke aanbiedingen. Meestal is dat ergens eind juni.

Ik erger me aan het feit dat ik samenwerk met iemand die heel erg in z'n eigen intolerante bubbel zit. We werken nu samen met nog een ander, en dat is iemand die non-binary is, en de samenwerkingspartner blijft er maar over praten omdat het zo'n onzin zou zijn en dat dit tienduizend jaar geleden echt niet normaal was, etc. Hou gewoon je kop, fossiele brandstof boomer. :o

Urbanus

Berichten: 44959
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 10:53

Ik word er veel te onproductief van :')

Marcella

Berichten: 36866
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 10:58

Wat zeur je dan.

Jeuk, jeuk en helemaal gek worden. En moet niet vergeten medicatie halen.

Berdien

Berichten: 64566
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 11:01

Waarom kijk ik de laatste aflevering van Koffietijd? :? Wat hopeloos _O-

DuoPenotti

Berichten: 30159
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 11:01

Nog meer hopeloos als je eerdere volgde :D

MyWishMax

Berichten: 25488
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-23 11:15

Weer afspraak bij de huisarts, maar mijn vaste was niet mogelijk. En de andere vaste arts ook niet, dus moet nu bij de vervanger. Ik haat dat, want ik heb al een enorm dossier en vaste arts weet precies wat we al geprobeerd hebben.
Ook pas volgende week vrijdag (kon vandaag wel maar dan kon ik niet) maar ik heb er nu al een hard hoofd in. Moet al 3 verwijzingen hebben, plus nog wat andere problemen. En meestal zijn nieuwe artsen extreem laks, omdat je niks aan me ziet. Degene die me kennen weten hoe erg het is, maar zowel huisartsen als in het ziekenhuis denken ze altijd dat het meevalt en willen eerst alle standaard dingen die we allang gedaan hebben doen.

Ik kom er alleen maar als ik het zelf of met therapeuten niet opgelost krijg, dus nee aankijken of dit en dat proberen werkt niet, hebben we allang geprobeerd