Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 09:33

Cayenne schreef:
Daphne__ schreef:
M'n huisarts zegt dat het gewoon onschuldig is en dat zal vast, maar ondertussen heb ik dit zo ontzettend vaak dat het echt wel een dingetje word |o


Dit heb ik ook en komt bij mij door een lage bloeddruk in combinatie met sportershart.
Volgens de dokter is het idd onschuldig, maar je kunt echt vervelend terecht komen wanneer je flauw valt en dat heeft mij al een keer hechtingen in mijn achterhoofd en een flinke hersenschudding gekost.
Tegenwoordig herken ik het gevoel dat ik ga flauwvallen en ga maar alvast op de grond liggen :+ Maar zo onschuldig vind ik het dus niet.


Ik kan dit beamen

Afbeelding

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33827
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 09:35

Ik mis m’n vriend -O-

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 09:37

Djiez Lau! Gaat het met je?

Een man die met een Bull aan t fietsen was.
Beestje kwam amper vooruit, en bang voor elke auto die m passeerde.

Valerie93

Berichten: 3135
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 09:53

Dat iemand zijn busje voor mijn huis geparkeerd heeft, normaal geen probleem maar ik wilde juist vanmiddag even in de zon gaan zitten alleen het busje blokkeert de zon.

Hopen dat diegene snel weg is dan heb ik vanmiddag zon.

fotolijstje

Berichten: 2723
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 10:11

Ik wil iets doen vandaag maar ik heb niks te doen vandaag -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 10:12

Daphne__ schreef:
Dat ik constant het gevoel heb flauw te vallen.. Zit gewoon rustig op de bank tv te kijken met een bakje chips en ineens het gevoel alsof ik val, geluid steeds ver weg.. Nou al 2 keer %)

M'n huisarts zegt dat het gewoon onschuldig is en dat zal vast, maar ondertussen heb ik dit zo ontzettend vaak dat het echt wel een dingetje word |o


Ik heb hetzelfde als Cayenne, en ookal sport ik al jaren amper meer nog steeds een behoorlijk lage hartslag icm lage bloeddruk.
Het is wel raar dat je het ook hebt als je zit moet ik zeggen. Ik dacht dat een lage bloeddruk vooral problematisch was bij te lang staan/snel opstaan.

However, als het in die categorie klachten/problemen valt.. Het wordt bij mij (veel) erger als ik teveel cafeïne neem. Geen idee waarom.... Heeft niemand me ook ooit verteld/uitgelegd, en het zou bloeddrukverhogend moeten werken.
Ik weet niet of je veel cafeïnehoudende dingen drinkt, maar in dat geval zou je eens kunnen kijken of het werkt om daarmee te minderen. 1 of 2 kopjes koffie op een dag gaan prima bij mij, maar daarna wordt het (vaak, niet altijd) problematisch. Ook als ik een kan thee leegdrink of flink aan de cola loop te lurken.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 10:17

tones schreef:
Djiez Lau! Gaat het met je?

Een man die met een Bull aan t fietsen was.
Beestje kwam amper vooruit, en bang voor elke auto die m passeerde.


Haha goed hoor! Hij is bijna weg ondertussen dit was 2 weken geleden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 10:30

Ik was vorige week met schoonfamilie aan het kamperen. Was voor ons 2,5 uur rijden, en we hebben geen mobiele koelkast (zij wel) en alleen een goedkope koelbox dus we wilden op locatie nog even naar de supermarkt voor de laatste dingetjes. Nu hadden we geen tijd afgesproken en waren wij een uurtje later, waarna we meteen werden onderworpen aan een dagvullend programma en het een beetje awkward was om ineens met mijn vriend weg te gaan naar de supermarkt.

We hebben dus een wijntje en een biertje met hun meegedronken. Zij zouden sowieso het avondeten regelen op de vleesvervangers na (waren ze vorige keer vergeten dus toen had ik geen eten +:)+ ) dus die hadden wij in de koelbox. 's Ochtends nog gekeken of we ergens broodjes konden halen, maar dat was niet, dus even een droog bolletje en een stukje stokbrood van hun naar binnen gewerkt voordat we in het pretpark iets konden halen. Merkte toen al dat de sfeer een beetje omsloeg.

Dus ik vraag gisteren om een tikkie zodat we kunnen meebetalen. Krijg ik een super passief agressieve reactie dat we niet meer hoeven te betalen maar ons de volgende keer toch echt beter moeten voorbereiden.

Nou.... 't was weer gezellig :+ ....

JustMe8484
Berichten: 1947
Geregistreerd: 22-11-10
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 11:20

Aan mezelf. Ik had 20 jaar geleden een zware crush op toen collega, maar meneer leek een bord voor zijn kop te hebben (en het was wellicht niet wederzijds). 3 jaar mee samen gewerkt, daarna de eerst 5? Jaat nog aantal x per jaar werk gerelateerd gezien. Daarna eigenlijk niet meer. 2 jaar geleden tegen gekomen en sindsdien blijft hij weer hangen. Nou zou ik een verrassings reünie organiseren voor 2 oud collega's die ik nod steeds zie. Hij was de eerste die af heeft gezegd en ook gewoon niet meer reageert. Dit zit me meer dwars dan zou moeten...
Super stom. We hebben ondertussen beide een gezin dus ik zou ook echt totaal niks willen. Daarom irrieert het ook zo dat het me zo dwars zit. Grow up jo.

Oh menino. Wij gingen voorheen elke winter een weekend weg met mijn ouders. Maar de laatste jaren kwam er alleen maar gedoe van. Doen we dus niet meer...
Laatst bijgewerkt door JustMe8484 op 27-05-23 11:21, in het totaal 1 keer bewerkt

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 11:21

Zo blij dat ik niks met schoonfamilies te doen heb.
Nog 1 schonezus, dies best te pruimen voor die 2x per jaar een bezoekje.

De Smart van mijn man.
Wat een droevig klote autootje.
Maar het was of dat ding mee, of fietsen. Ik heb geen fiets.

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 12:05

Ik lees een bericht op LinkedIn over een dame die mededeelde dat ze niet meer aan het werk zou omdat ze kanker heeft en opgegeven is. Iemand reageert daaronder met een zogenaamd empatische tekst die bevat "May God forgive you and your family blablabla.."

Hier kan ik zo woest om worden. Vergeven? Heb zo op m'n vingers moeten zitten om daar niet uit m'n slof over te schieten daar zo in het openbaar. Maar dit soort mensen mogen ze van mij levenslang bannen van internet met hun geblaat over God. :r :r

fotolijstje

Berichten: 2723
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 12:51

Het is de hele week al raak met mijn somberheid. |o

ElfBeau_067

Berichten: 2001
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 13:22

Roosch schreef:
Ik lees een bericht op LinkedIn over een dame die mededeelde dat ze niet meer aan het werk zou omdat ze kanker heeft en opgegeven is. Iemand reageert daaronder met een zogenaamd empatische tekst die bevat "May God forgive you and your family blablabla.."

Hier kan ik zo woest om worden. Vergeven? Heb zo op m'n vingers moeten zitten om daar niet uit m'n slof over te schieten daar zo in het openbaar. Maar dit soort mensen mogen ze van mij levenslang bannen van internet met hun geblaat over God. :r :r


Nou ik ben het dus helemaal met je eens. Je mag dr best in geloven, maar ik denk niet dat dat soort geblaat zal helpen om kanker te laten verdwijnen en dat die dame dan weer kan werken. Zo sneu voor die vrouw en dan krijg je zo’n reactie… :r

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 13:47

Zo 11 kinderen over de vloer voor een kinderfeestje, zo geen zin in. Ik hou van mijn eigen kind maar niet van die van anderen.

Siggislief

Berichten: 14020
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 14:20

Leuk dat er een Veiligheid dag is georganiseerd door de Gemeente..
Maar al die sirenes die vanaf 12u af gaan zo nu en dan, en nog door gaat tot 16u..
Ik heb bij iedere sirene het idee dat er iets ernstigs is en dan MOET ik kijken op P2000 wat er aan de hand is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 15:02

JustMe8484 schreef:
Aan mezelf. Ik had 20 jaar geleden een zware crush op toen collega, maar meneer leek een bord voor zijn kop te hebben (en het was wellicht niet wederzijds). 3 jaar mee samen gewerkt, daarna de eerst 5? Jaat nog aantal x per jaar werk gerelateerd gezien. Daarna eigenlijk niet meer. 2 jaar geleden tegen gekomen en sindsdien blijft hij weer hangen. Nou zou ik een verrassings reünie organiseren voor 2 oud collega's die ik nod steeds zie. Hij was de eerste die af heeft gezegd en ook gewoon niet meer reageert. Dit zit me meer dwars dan zou moeten...
Super stom. We hebben ondertussen beide een gezin dus ik zou ook echt totaal niks willen. Daarom irrieert het ook zo dat het me zo dwars zit. Grow up jo.

Oh menino. Wij gingen voorheen elke winter een weekend weg met mijn ouders. Maar de laatste jaren kwam er alleen maar gedoe van. Doen we dus niet meer...

Ik vind dat niet gek. Als je iemand leuk en aantrekkelijk vindt is het nog steeds wel fijn om die bevestiging te krijgen en gewoon ruk om de afwijzing te krijgen. Staat los van wat je wil inderdaad met iemand. Afwijzing is altijd vervelend, maar helemaal als het iemand is op wie je wellicht onproportioneel gek bent. En dat gevoel kan best buiten je huidige relatie bestaan toch?
Vervelend dat je je zo ruk erover voelt. Ik zou het je zelf alleen niet kwalijk nemen. Maakt het erger.


En ja :+ Ik ga oud worden met mijn vriend, maar wordt die om de 1 of andere reden niet oud selecteer ik de volgende wel op de hoeveelheid familie die erbij komt _O- . Zo'n gezeik. Altijd.

Huidige ergernis: Ik moet vanavond naar een feestje van een vriendin. Haar vrienden zijn allemaal vage lui (drugsdealers enzo) en ze is dus ook een stuk jonger (23) en ook nogal in de fase "kijk mij eens wild en rebels zijn". We kregen als een appje dat drugs is toegestaan als je het op de WC doet. Ik heb er echt 0% zin in, moet er anderhalf uur rijden, en niet gaan is denk ik een doodsteek.
Ik had extreem veel hoop dat extinction rebellion vanavond de weg nog zou blokkeren, maar helaas _O- .

Ik wil echt vrienden van mijn eigen leeftijd.... Maarja. Dan verschuift het gedoe kennelijk naar problemen als je niet je eigen bammetjes met pindakaas meeneemt naar een uitje. Ik vind mensen echt maar ingewikkeld :') (m'n tolerantie ligt ook wat laag geloof ik :)) ).

Telpeva

Berichten: 14757
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 15:18

Aan mensen die niet bedenken dat hun kolere speaker gewoon poedersuiker is voor alle buren eromheen die ook de ramen open willen en ook buiten willen zitten.

Ineke2

Berichten: 33139
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 15:33

Vriendinnen die drugsdealers als “ vrienden” hebben die samen op een feestje zijn ehm… Tja ik pas ervoor. Dan maar de doodsteek in de vriendschap, in hoeverre is dat dan een vriendschap als het daar vanaf moet hangen?
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 27-05-23 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Avalanche

Berichten: 16084
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 15:44

Ja eens. Ik ging ook niet.

JudithGigi

Berichten: 4219
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 16:09

Nee ik zou ook niet gaan inderdaad, liever een doodsteek dan zo'n drugsfeest met een nare sfeer.. (want dat wordt zoiets dan vaak wel)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 16:11

Ik zou ook niet gaan. Ik zou daar niet eens een seconde over twijfelen, het is zo niet mijn ding. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41667
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 16:12

Mkango schreef:
Ik zou ook niet gaan. Ik zou daar niet eens een seconde over twijfelen, het is zo niet mijn ding. :=

Same here.

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 17:09

Ik zou ook echt niet gaan. Als t nu 10 minuten fietsen was misschien even hoi zeggen. Maar 1.5 uur knappen….

Echt veel te veel kleding gekocht dit weekend, dus het paar laarzen van net kon er ook nog wel bij. :')

Suzanne F.

Berichten: 49283
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 17:10

Geërgerd aan mijn bankrekening. Net vakantie moeten betalen. Zucht. Dag salaris.

Berdien

Berichten: 64531
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-23 17:32

Voor een feestje waar ik geen zin in heb anderhalf uur in de auto zitten? Hell no. En als dat dan de doodsteek is, so be it.