Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 01:06

Mijn topergernis van vandaag: mijn paard is haar wintervacht nog niet helemaal kwijt en ik wil zó graag fatsoenlijke quarter marks kunnen maken. ;(

MyWishMax

Berichten: 25538
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 06:33

Mkango schreef:
Mijn topergernis van vandaag: mijn paard is haar wintervacht nog niet helemaal kwijt en ik wil zó graag fatsoenlijke quarter marks kunnen maken. ;(


Dit is mijn schuld zeker? :') Ik had niet over Engelse showdingen moeten beginnen.


xPabloBokt schreef:
Haar net geföhnd. Zie fly-aways. Maak me nu kapot druk dat ik mijn haar verpest heb met mijn babylights of dat ik iets met de verzorging niet goed doe.

Terwijl ik al geen siliconen en parabenen gebruik, een natuurlijke zilvershampoo heb, mijn haar wekelijks direct na de zilvershampoo met een honingmasker doe en elke keer na het wassen een leave in conditioner en een heat protectant gebruik. Ik ga nooit met nat haar slapen, ik borstel het nooit als het nat is en ik knijp netjes met de handdoek het water uit i.p.v. te wrijven.

Wat. Doe. Ik. Fout. -O-


Waarschijnlijk niks en is het gewoon de groeicyclus. Haar valt altijd uit en dan komen er weer baby haartjes he?

purny

Berichten: 27619
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 06:38

Mensen die enigzins hoorbaar kauwgom zitten te kauwen achter je in de tram

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33895
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 07:13

Ochtenden na een nacht slecht slapen.

Droomde dat ik zwanger was. Wat een nachtmerrie. :brr:

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 07:21

Het regent hier en het gaat ook de hele dag regenen -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41949
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 07:59

xPabloBokt schreef:
Haar net geföhnd. Zie fly-aways. Maak me nu kapot druk dat ik mijn haar verpest heb met mijn babylights of dat ik iets met de verzorging niet goed doe.

Terwijl ik al geen siliconen en parabenen gebruik, een natuurlijke zilvershampoo heb, mijn haar wekelijks direct na de zilvershampoo met een honingmasker doe en elke keer na het wassen een leave in conditioner en een heat protectant gebruik. Ik ga nooit met nat haar slapen, ik borstel het nooit als het nat is en ik knijp netjes met de handdoek het water uit i.p.v. te wrijven.

Wat. Doe. Ik. Fout. -O-

Gebruik je een Airwrap?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41949
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 07:59

MarlindeRooz schreef:
Ochtenden na een nacht slecht slapen.

Droomde dat ik zwanger was. Wat een nachtmerrie. :brr:

Oh brrr.

Myfairytale
Berichten: 5422
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 08:08

Die klotehaan van de buren. Wat een afgrijselijk geluid is dat toch.

Suzanne F.

Berichten: 49551
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 08:10

Myfairytale schreef:
Die klotehaan van de buren. Wat een afgrijselijk geluid is dat toch.


Hahaha, leve het buitenleven! Overbuurman vroeger had een Pauw. Nou dat is nog erger dan een haan. Die dingen kunnen echt gillen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41949
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 08:11

Pauwen zijn zo mooi <3. Maar idd, schreeuwen kunnen ze :)).

Ik snap de hanenergernis ook wel... Iedere dag om vijf uur dat gekukel.

Berdien

Berichten: 64589
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 08:15

Muggen :x En blijkbaar zo beroerd gelegen dat mijn hele schouder vast zit ^) Hóe dan.

Sabbientje

Berichten: 4728
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 08:19

Ik twee theezakjes pak. 1 voor ijsthee en 1 voor warme thee. En ik het ijsthee zakje in mijn beker warm water gooi... dat smaakt raar :')

En ik in de schuur mijn regenpak moest aanworstelen en daarbij hinkelend op 1 been meerdere keren op mijn plaat ging, want evenwicht was ver te zoeken.

xPabloBokt

Berichten: 9519
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-23 08:22

_San87_ schreef:
xPabloBokt schreef:
Haar net geföhnd. Zie fly-aways. Maak me nu kapot druk dat ik mijn haar verpest heb met mijn babylights of dat ik iets met de verzorging niet goed doe.

Terwijl ik al geen siliconen en parabenen gebruik, een natuurlijke zilvershampoo heb, mijn haar wekelijks direct na de zilvershampoo met een honingmasker doe en elke keer na het wassen een leave in conditioner en een heat protectant gebruik. Ik ga nooit met nat haar slapen, ik borstel het nooit als het nat is en ik knijp netjes met de handdoek het water uit i.p.v. te wrijven.

Wat. Doe. Ik. Fout. -O-

Gebruik je een Airwrap?


Was het maar zo'n feest :+

Nee helaas haha, ik heb wel een hitteregulerende föhn van Philips. Ooit mogen testen en daarna houden. Ben daar ontzettend blij mee.

xSagan
Berichten: 678
Geregistreerd: 27-08-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 08:33

Mieren. Eerst alleen bij de achterdeur, nu ook in mijn keukenkasten terwijl ik laatst nog alles kruimels opgeruimd had, laat ze dat lekker buiten doen waar dat nodig is….

Krijg de kriebels ervan en hoef geen extra proteïne van ze in mijn eten. XD

Myfairytale
Berichten: 5422
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 08:37

Suzanne F. schreef:
Myfairytale schreef:
Die klotehaan van de buren. Wat een afgrijselijk geluid is dat toch.


Hahaha, leve het buitenleven! Overbuurman vroeger had een Pauw. Nou dat is nog erger dan een haan. Die dingen kunnen echt gillen.



_San87_ schreef:
Pauwen zijn zo mooi <3. Maar idd, schreeuwen kunnen ze :)).

Ik snap de hanenergernis ook wel... Iedere dag om vijf uur dat gekukel.


Pauwen kunnen inderdaad enorm schreeuwen ja, maar heb dat geluid nog liever dan zo'n achterlijke haan. Vind dat zo'n afschuwelijk rotgeluid.

Misschien moet ik maar eens een weekje pauwen lenen. O:)

Suzanne F.

Berichten: 49551
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 08:38

Pablo: heb je een stijltang? Dan kan je alle plukjes gladmaken. Droogfohnen en meteen met de stijltang de boel gladstrijken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41949
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 08:39

xPabloBokt schreef:
_San87_ schreef:

Gebruik je een Airwrap?


Was het maar zo'n feest :+

Nee helaas haha, ik heb wel een hitteregulerende föhn van Philips. Ooit mogen testen en daarna houden. Ben daar ontzettend blij mee.

Ja, daar ga je al.

Maar serieus, wat mij helpt bij pluis is een borstel gebruiken tijdens het föhnen. Dat maakt de boel toch gladder en zachter. En juist zo min mogelijk zooi in mijn haar. Van hittebestendige spray wordt mijn haar juist pluizig of zo :=.


Myfairytale schreef:
Suzanne F. schreef:


Hahaha, leve het buitenleven! Overbuurman vroeger had een Pauw. Nou dat is nog erger dan een haan. Die dingen kunnen echt gillen.



_San87_ schreef:
Pauwen zijn zo mooi <3. Maar idd, schreeuwen kunnen ze :)).

Ik snap de hanenergernis ook wel... Iedere dag om vijf uur dat gekukel.


Pauwen kunnen inderdaad enorm schreeuwen ja, maar heb dat geluid nog liever dan zo'n achterlijke haan. Vind dat zo'n afschuwelijk rotgeluid.

Misschien moet ik maar eens een weekje pauwen lenen. O:)

Je kunt ook de haan haannappen en opsluiten in een donker hok tot jij klaar bent om op te staan en het geluid even aan te horen.

Alleen zijn kippen zonder haan ook echt kalote qua geluid :=.

BarbaraNova

Berichten: 4211
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 08:44

konijn ziek, moet hem dwangvoeren maar laat als een klein kind de medicatie en voeding zo uit zijn mond lopen grrrr

MyWishMax

Berichten: 25538
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 08:44

Ja, hier achter mijn huis kippen zonder haan. Want die hanen heeft hij weg moeten doen. Maar die kippen zijn net zo erg qua herrie. Wie verzint het ook om +/- 20 kippen in een woonwijk te houden. Het stinkt en het aantal vliegen is niet normaal. Sinds zij er zitten heb ik na een dag met deur open ook 20 vliegen in huis...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41949
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 08:52

MyWishMax schreef:
Ja, hier achter mijn huis kippen zonder haan. Want die hanen heeft hij weg moeten doen. Maar die kippen zijn net zo erg qua herrie. Wie verzint het ook om +/- 20 kippen in een woonwijk te houden. Het stinkt en het aantal vliegen is niet normaal. Sinds zij er zitten heb ik na een dag met deur open ook 20 vliegen in huis...

Oei, ik vind 20 kippen in een woonwijk ook wel echt heel veel...

Flying_Angel

Berichten: 15746
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 09:05

Afbeelding
Ontstoken amandelen en bovenste luchtweginfectie :\

Marcella

Berichten: 36922
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 09:11

Zoveel heb ik er nog niet eens op de moestuin. :=

Nog niet tenminste straks met de kuikens erbij wel. <3 Maar dat is ook maar tijdelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 09:33

Dag 1 lekker gekampeerd in de daktent, maar weinig geslapen.
Dag 2 niet geslapen want zenuwachtig voor de rechtzaak.
Dag 3 de honden weer opgehaald die de hele nacht alles ondergekotst hebben. Amper geslapen.

Leef nu volledig op zombiepower en cafeïne .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-23 09:41

M'n eigenwijze vriend die altijd z'n eigen plan trekt en niks wil aannemen van een ander :') dan ga je verhuizen, haal je om 9 uur een busje op maar je regelt hulp vanaf na de lunch :roll: en dan word er op mij gerekend blijkbaar terwijl ik al weken met pijn loop en heel weinig maar kan dat ik wel s ochtends kom helpen. En nu kom ik niet, of iig later en dan zegt ie ineens ja wel gek dat ik nu alleen die bus moet inladen. Nou dat had je sowieso zelf moeten doen want ik was er nu sowieso nog niet geweest en waarom regel je dan ook hulp vanaf half 1. Dat snapt toch iedereen dat je met verhuizen gewoon lekker optijd moet beginnen? Die is vanmiddag al helemaal dood en kapot omdat hij nu gegarandeerd al allemaal zware dingen gaat lopen doen in z'n eentje.... _-:(

xPabloBokt

Berichten: 9519
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-23 10:01

Oh nou niet iedereen snapt dat :') mijn broertje deed precies hetzelfde, die dacht ook alles wel in een dag gedaan te kunnen hebben.

Maar laat hem maar modderen, dan leert hij het vanzelf. Wie niet luisteren wil moet voelen zeiden ze vroeger dan :+