De loedermoeders!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 18:26

Mama3 schreef:
Gezellig met 2 peuters aan tafel. Op het moment dat ik dacht; wat is het lekker rustig aan tafel belt het kdv, was ik de baby vergeten op te halen..


Hahaha, was je even mama2 ipv mama3 ;)

pien_2010

Berichten: 43729
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 20:46

Mama3 schreef:
Gezellig met 2 peuters aan tafel. Op het moment dat ik dacht; wat is het lekker rustig aan tafel belt het kdv, was ik de baby vergeten op te halen..


Herkenbaar _O-

Mama3
Berichten: 1813
Geregistreerd: 04-06-14

Re: De loedermoeders!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 23:44

Het viel ook niet mee, in die tijd op 3 verschillende locaties een kind ophalen. De oudste 2 zaten dichtbij elkaar, maar de baby niet. En ook niet dat die andere 2 er iets van zeiden dat hun babybroertje er niet was..

Hij is inmiddels 13 en heeft er niks aan overhouden. Nu denken we ook nog afentoe haha!

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 00:26

Hier zijn gordels ook altijd een ding geweest. Mijn beide jongens van 8 en 4 denken nog steeds dat de luidspreker in het dak van de auto een camera is met een live verbinding naar de politie waardoor zij kunnen zien dat ze geen gordel om hebben en een boete krijgen. :D

Wat betreft politie, mijn jongste at een tijd behoorlijk slecht en we aten een keer een broodje bij de Subway. Er kwam een agent binnen die ook broodjes kwam halen, toen zei ik voor de grap, als de agent weggaat en je hebt je broodje nog niet op dan moet je mee. Zoontje reageerde daar niet echt op. Verder niet meer aan gedacht tot de agent weg wilde gaan en kind ontroostbaar was want hij had zijn broodje nog niet op :')

Gelukkig is hij nog steeds groot fan van hulpdiensten en met name politie :D

Dorine92
Berichten: 5354
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 02:20

Storm schreef:
Deze loedermoeder heeft haar kinderen heel vaak 'zeekip' laten eten. Dat vonden de kinderen heerlijk. Maar ik gaf ze nooit vis hoor, want deze mama wist dat de kinderen dat écht niet lusten
O:)

Haha de moeder van mijn vriendin deed dit trucje ook bij haar vegetarische dochter. Nee schat, is geen vlees... is gewoon gehaktbal

Kimmsel

Berichten: 833
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Wieringerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 07:35

Ik ben zelf geen moeder maar heb er wel eentje van mijn moeder en broer (toen een nljaar of 8).

Mijn moeder zat binnen aan tafel met de buurvrouw terwijl de kinderen buiten aan het spelen waren op het klimrek. Plotseling hard gehuil, mijn broer viel uit het klimrek. De buurvrouw vraagt of mijn moeder niet even moet gaan kijken, en mijn moeder zegt: "Zolang hij nog huilt zal het wel goed gaan." Bleek hij later zijn sleutelbeen gebroken te hebben. :+

juval

Berichten: 13281
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: De loedermoeders!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 08:00

oh ja... kind vergeten. die mag ook op mijn lijstje. Vorig jaar, laatste schooldag voor de grote vakantie, het was daarom pyjamadag, alle kinderen in pyjama naar school
We wilden om de vakantie in te vieren wat lekkers halen bij de bakker, toen we weer verder gingen had ik de overtuiging dat ze allebei zelf in de auto waren gestapt. Maar niet dus. Daar kwam ik pas achter toen ik al 500 meter verder was.. toen vroeg de jongste waar de oudste was haha...
Dus snel teruggelopen en daar kwam ze hoor, huilend in pyjama. Ik voelde me best slecht toen. Nu kunnen we er om lachen. En! ze stapt voortaan braaf snel in.

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 22:51

Kimmsel schreef:
Ik ben zelf geen moeder maar heb er wel eentje van mijn moeder en broer (toen een nljaar of 8).

Mijn moeder zat binnen aan tafel met de buurvrouw terwijl de kinderen buiten aan het spelen waren op het klimrek. Plotseling hard gehuil, mijn broer viel uit het klimrek. De buurvrouw vraagt of mijn moeder niet even moet gaan kijken, en mijn moeder zegt: "Zolang hij nog huilt zal het wel goed gaan." Bleek hij later zijn sleutelbeen gebroken te hebben. :+


lijkt wel mijn verhaal van vroeger haha. ben van zo trapeze gevallen, ik moest maar uithuilen op de zandbakrand. maar duurde wel erg lang. dus mijn moeder heeft zo mijn shirt uitgetrokken en is toen toch maar naar de huisarts gegaan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 10:15

Hahaha zolang t huild doet het het nog _O-

Ons zoontje vind het leuk om zelf ook kleding te passen als ik kleding uit zoek voor mijzelf. Dus hij stond in een ander pad wat uit te zoeken. Daarna komt hij vaak uit zichzelf naar mijn hokje. Nu stond ik in het pad er naast hem in de gaten te houden.

Komt er een vrouw de winkel in lopen die zodra ze alleen mijn kind ziet keihard door de winkel roept: is er niemand die op dit kind let?

Iedereen wist hoe het ging daar dus niemand zei wat. Ik ook niet, dacht ze ziet het vanzelf wel. O:)
Had ze maar eerst ff moeten kijken ipv gelijk te lopen schreeuwen dat ze een kind ziet.

Vrouw helemaal verbolgen dat niemand wat zei.
En verder ook niet opletten op mijn kind maar gewoon weg lopen.

Is in de buurtwinkel (zeg maar in het dorp) waar iedereen elkaar kent.