Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Merlen

Berichten: 1600
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 13:54

Wat erg Niobe.Veel sterkte.

Ik ken het gevoel van onverwacht een kat overleden aan te treffen.

Nyaleti

Berichten: 6243
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 14:15

Wat verdrietig Niobe.. heelveel sterkte :knuffel:


-
Ik heb vrij spontaan een zoekertje geplaatst om ergens weer een paardrij les te kunnen nemen. Morgen meteen les op een dressuurpaard :+ en al in gesprek met iemand die vlakbij een leuke pony heeft staan om te leasen.

Ik mis het zo, vooral het bezig zijn met de paarden (poep scheppen is gewoon therapeutisch). Maar ben zo bang dat mijn lijf het écht niet aan kan. Ook niet lekker poetsen, longeren en op een goede dag eventjes rijden. En ben nu zo enthousiast dat ik ook bang ben voor die 'klap' als ik het dus niet kan. Maar je komt er maar op een manier achter natuurlijk.

Ben ik nu onderweg naar de Decathlon om maar gewoon een rijbroek te kopen? Neuh :+

Siggislief

Berichten: 14020
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 17:34

Sterkte Niobe!


Wel heel leuk, Nyaleti. En al is het stappen, een rustig rondje bos?

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 18:22

Ik had ergens een jas besteld, maar er zit helaas een gat in. Contact gehad via de app en ik krijg het aankoopbedrag terug en hoef de jas niet terug te sturen. Alleen zie ik net dat ze de verzendkosten van €3,95 wel hebben ingehouden. Dus nu zit ik met een jas met een opvallend gat. En moet ik een andere jas gaan bestellen waar ik weer verzendkosten voor moet betalen terwijl als het goed was geweest ik die kosten niet had gehad.

Benzz
Berichten: 2904
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 18:34

wyoming schreef:
Ik had ergens een jas besteld, maar er zit helaas een gat in. Contact gehad via de app en ik krijg het aankoopbedrag terug en hoef de jas niet terug te sturen. Alleen zie ik net dat ze de verzendkosten van €3,95 wel hebben ingehouden. Dus nu zit ik met een jas met een opvallend gat. En moet ik een andere jas gaan bestellen waar ik weer verzendkosten voor moet betalen terwijl als het goed was geweest ik die kosten niet had gehad.

Gewoon in een winkel een jas kopen, heb je en geen verzendkosten en kun je van te voren zien of de jas in orde is.

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 18:39

Gewoon even alles! Na mijn transplantatie steeds tegenslag na tegenslag gehad en nu dus weer 1. Iedereen vind dat ik t positief moet zien dat ze me weer een nachtje houden want dan nemen ze het serieus en blablabla. Ik ben gewoon heel even klaar met sterk en positief zijn hoe moeilijk is het om te begrijpen dat ik gewoon wil leven zonder al dit gezeik.

Sorry wederom een egopost van mijn kant

DuoPenotti

Berichten: 29746
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 18:41

Kimberley_ schreef:
Gewoon even alles! Na mijn transplantatie steeds tegenslag na tegenslag gehad en nu dus weer 1. Iedereen vind dat ik t positief moet zien dat ze me weer een nachtje houden want dan nemen ze het serieus en blablabla. Ik ben gewoon heel even klaar met sterk en positief zijn hoe moeilijk is het om te begrijpen dat ik gewoon wil leven zonder al dit gezeik.

Sorry wederom een egopost van mijn kant

:knuffel:

niks ego post, hele normale post.
Ziek zijn is niet leuk, maar jou ziek zijn al helemaal niet. Is geen teen die wat vervelend doet.
En nee wil niemand met last van de teen niet bagatelliseren ben er zelf ooit aan geopereerd. Maar dat is toch wel andere koek.

Telpeva

Berichten: 14757
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 19:03

Sterkte Kimberly, wat een ellende :knuffel: logisch dat je gewoon je ding wilt kunnen doen, gewoon mens kunnen zijn.

Niobe sterkte! :knuffel: dieren verliezen is vreselijk...

prompter

Berichten: 11162
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 19:04

Aan dramaqueens.

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 19:11

prompter schreef:
Aan dramaqueens.


Ok die is misschien net even op het verkeerde moment gepost :+ maar ik herken het.

Gewoon lekker alles hier opschrijven Kimberley, dan lucht het in elk geval een beetje op. En je hoeft hier niet sterk te blijven, ik denk dat we allemaal het gevoel kennen dat alles te veel wordt.

prompter

Berichten: 11162
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 19:13

Voor mij was hij op het goede moment hoor Caira :D. Gelukkig heb ik er niet al teveel van in mijn omgeving, maar 1 is er al 1 teveel.

Ineke2

Berichten: 33139
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 19:42

Sterkte Niobe, jeetje wat verdrietig zo plotseling :knuffel:

Kimberley een dikke knuffel voor jou en ik duim dat het nu bergop gaat met je gezondheid.

—-
Ik heb het koud…
En afgelopen maandag heeft mijn paard voor de 2de keer binnen 2 weken haar neus gestoten op stal. Eerste keer is het gehecht. Afgelopen maandag is 1 van die hechtingen na het stoten gesprongen. Paard natuurlijk veel pijn, het arme dier.

Er waren natuurlijk al maatregelen genomen. Nu nog maar extra maatregelen.
Vrijdag komt de veearts de andere hechtingen eruit halen en dan moet de rest “ gewoon zo “ genezen. Echt flink balen zo hoor en ik vind het zo sneu.

wyoming

Berichten: 2507
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 19:50

Benzz schreef:
wyoming schreef:
Ik had ergens een jas besteld, maar er zit helaas een gat in. Contact gehad via de app en ik krijg het aankoopbedrag terug en hoef de jas niet terug te sturen. Alleen zie ik net dat ze de verzendkosten van €3,95 wel hebben ingehouden. Dus nu zit ik met een jas met een opvallend gat. En moet ik een andere jas gaan bestellen waar ik weer verzendkosten voor moet betalen terwijl als het goed was geweest ik die kosten niet had gehad.

Gewoon in een winkel een jas kopen, heb je en geen verzendkosten en kun je van te voren zien of de jas in orde is.

We zijn al in winkels geweest en daar was geen jas naar smaak voor mijn dochter of niet in haar maat waardoor we toch ook weer naar de website werden verwezen. Dus in wezen heb ik nu benzine kosten, parkeerkosten en verzendkosten. En dus nog een keer verzendkosten om dezelfde jas nog een keer te bestellen. En ze konden niet die jas gewoon nog een keer opsturen zonder mijn geld terug te geven.

Kimberley_ schreef:
Gewoon even alles! Na mijn transplantatie steeds tegenslag na tegenslag gehad en nu dus weer 1. Iedereen vind dat ik t positief moet zien dat ze me weer een nachtje houden want dan nemen ze het serieus en blablabla. Ik ben gewoon heel even klaar met sterk en positief zijn hoe moeilijk is het om te begrijpen dat ik gewoon wil leven zonder al dit gezeik.

Sorry wederom een egopost van mijn kant

Sterkte. Het zit ook allemaal niet mee. Hoop dat het gauw beter gaat.

marleen_88

Berichten: 14072
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 19:59

Heb het de hele dag al koud. :brr:

flintstones
Berichten: 135
Geregistreerd: 15-08-22
Woonplaats: in een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 20:02

Dat mijn 'collegas' van de andere kant van het land (ik Ben van belgie) al 3 degen Alles dicht houden waardoor we amper wat te doen hebben...

prompter

Berichten: 11162
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 20:06

Dat veel Nederlanders graag buitenlandse woorden willen gebruiken, maar ze dan verkeerd schrijven. Awkward wordt dan geschreven als "akward", en van het woord "soit" zie ik ook altijd allerlei varianten langs komen :\

Zebrastreep

Berichten: 9788
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 20:09

Oké het is niks vergeleken met de ergernissen over in het ziekenhuis liggen en ziek zijn maar voor mij is het wel even een flinke domper en ik ben er echt wel een beetje verdrietig om.

Ik bracht mijn mountainbike naar het servicepunt voor een simpele reparatie en een onderhoudsbeurt. Helaas kwam er toch uit dat de fiets het praktisch niet meer waard is en er onderdelen kapot zijn wat of niet meer te leveren is of wat tijdens de reparatie kan gaan scheuren. Het is maar een fiets , maar goed ik heb deze fiets nu 2 jaar ( tweedehands overgekocht) er best al wat irritaties aan gehad maar het was wel een beetje mijn droomfiets waar ik jaren naar keek op internet. Het was gewoon één grote miskoop en ik voel mij ook best dom dat ik die fiets niet heb laten staan en verder ben gaan sparen en kijken. De winkel waar ik de fiets gekocht heb geeft mij nu wel een beetje een oplichtingsgevoel maar daarbij was ik veelte naïef.

Gevolg is nu dus dat het advies was een compleet fabrieksnieuwe fiets omdat ik daar het meeste uit zou halen.... Maar de prijzen zijn echt niet mals. De beste man ging wel zijn best doen om toch de reparatie voor elkaar te krijgen maar hij kon helaas niks beloven en ik moest mij maar voorbereiden op dat het niks ging worden meer.

Als dat het gevolg is , ben ik voorlopig fiets loos en dat maakt mij wel wat verdrietig omdat het echt mijn uitlaatklep is. Naast dat ik nu ook even niet kan paardrijden vanwege die blessure. Ik keek er zo naar uit van die heerlijke avonden op de fiets. Maar ik vindt het teveel geld om in één keer uit te geven dus er zit niks anders op. Ben wel hard op zoek naar een tijdelijke fiets maar het gaat denk ik een lastig verhaal worden.

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 20:17

Zebrastreep schreef:
Oké het is niks vergeleken met de ergernissen over in het ziekenhuis liggen en ziek zijn maar voor mij is het wel even een flinke domper en ik ben er echt wel een beetje verdrietig om.

Ik bracht mijn mountainbike naar het servicepunt voor een simpele reparatie en een onderhoudsbeurt. Helaas kwam er toch uit dat de fiets het praktisch niet meer waard is en er onderdelen kapot zijn wat of niet meer te leveren is of wat tijdens de reparatie kan gaan scheuren. Het is maar een fiets , maar goed ik heb deze fiets nu 2 jaar ( tweedehands overgekocht) er best al wat irritaties aan gehad maar het was wel een beetje mijn droomfiets waar ik jaren naar keek op internet. Het was gewoon één grote miskoop en ik voel mij ook best dom dat ik die fiets niet heb laten staan en verder ben gaan sparen en kijken. De winkel waar ik de fiets gekocht heb geeft mij nu wel een beetje een oplichtingsgevoel maar daarbij was ik veelte naïef.

Gevolg is nu dus dat het advies was een compleet fabrieksnieuwe fiets omdat ik daar het meeste uit zou halen.... Maar de prijzen zijn echt niet mals. De beste man ging wel zijn best doen om toch de reparatie voor elkaar te krijgen maar hij kon helaas niks beloven en ik moest mij maar voorbereiden op dat het niks ging worden meer.

Als dat het gevolg is , ben ik voorlopig fiets loos en dat maakt mij wel wat verdrietig omdat het echt mijn uitlaatklep is. Naast dat ik nu ook even niet kan paardrijden vanwege die blessure. Ik keek er zo naar uit van die heerlijke avonden op de fiets. Maar ik vindt het teveel geld om in één keer uit te geven dus er zit niks anders op. Ben wel hard op zoek naar een tijdelijke fiets maar het gaat denk ik een lastig verhaal worden.
logisch toch dat je baalt? A. Kost het geld en B. Ben je je uitlaatklep kwijt. Niemand van wie je een fiets kan lenen?

purny

Berichten: 27524
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 20:17

prompter schreef:
Dat veel Nederlanders graag buitenlandse woorden willen gebruiken, maar ze dan verkeerd schrijven. Awkward wordt dan geschreven als "akward", en van het woord "soit" zie ik ook altijd allerlei varianten langs komen :

Wat betekent soit dan?

prompter

Berichten: 11162
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 20:26

@Purny het is Frans voor " het zij zo", een soort constatering van iets definities, en je spreekt het uit als "swa" :)

MyWishMax

Berichten: 25361
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 20:29

Kimberley_ schreef:
Gewoon even alles! Na mijn transplantatie steeds tegenslag na tegenslag gehad en nu dus weer 1. Iedereen vind dat ik t positief moet zien dat ze me weer een nachtje houden want dan nemen ze het serieus en blablabla. Ik ben gewoon heel even klaar met sterk en positief zijn hoe moeilijk is het om te begrijpen dat ik gewoon wil leven zonder al dit gezeik.

Sorry wederom een egopost van mijn kant


Maar dat is toch enorm goed te begrijpen en normaal? Mensen zijn voor veel minder wel eens klaar met sterk zijn hoor! En tuurlijk is het 'fijn' dat ze je even houden en dus serieus nemen, maar je wilt dat daar helemaal geen reden voor is!

:(:) Gewoon alles eruit gooien en dat is niet egoïstisch

_Nancy

Berichten: 14100
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 20:53

Kimberley_ schreef:
Gewoon even alles! Na mijn transplantatie steeds tegenslag na tegenslag gehad en nu dus weer 1. Iedereen vind dat ik t positief moet zien dat ze me weer een nachtje houden want dan nemen ze het serieus en blablabla. Ik ben gewoon heel even klaar met sterk en positief zijn hoe moeilijk is het om te begrijpen dat ik gewoon wil leven zonder al dit gezeik.

Sorry wederom een egopost van mijn kant


Nou, op gegeven moment kunnen ze t ‘positief zien dat ze je een nachtje houden’ wel ergens steken waar de zon niet schijnt..
Heb het zelf ook te vaak gehoord en t is makkelijk gezegd door ieder ander die niet naar t ziekenhuis hoeft..

Weet je al iets meer mbt de (mogelijke) afstoting?

Ik erger me aan de kwaliteit van tv programma’s, we zijn op vakantie, dus hebben geen Netflix oid en ik begrijp weer waarom we dus geen gewone tv meer kijken..

black_kelpie

Berichten: 7831
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 20:55

Kimberley_ schreef:
Gewoon even alles! Na mijn transplantatie steeds tegenslag na tegenslag gehad en nu dus weer 1. Iedereen vind dat ik t positief moet zien dat ze me weer een nachtje houden want dan nemen ze het serieus en blablabla. Ik ben gewoon heel even klaar met sterk en positief zijn hoe moeilijk is het om te begrijpen dat ik gewoon wil leven zonder al dit gezeik.

Sorry wederom een egopost van mijn kant

Mensen weten ook gewoon niet wat ze moeten zeggen heb ik gemerkt. Alle positieve woorden zijn goed bedoeld, maar je zit in een waardeloze situatie en altijd maar positief zijn kan gewoon niet. Het is gewoon k*t, klaar. Sterkte :knuffel:


Hier ook weer een leuke. Suggestie van psychiater om mij uit m'n depressie te krijgen: muziektherapie. Vriend, ik ben stokdoof, als ik muziek kon horen dan zat ik hier niet :roll:

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 20:57

Ik leef met jullie mee @b_k en Kimberley, wat een oliebol op jullie leeftijd. Heel heftig. Liefs van mij!

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 21:00

black_kelpie schreef:
Kimberley_ schreef:
Gewoon even alles! Na mijn transplantatie steeds tegenslag na tegenslag gehad en nu dus weer 1. Iedereen vind dat ik t positief moet zien dat ze me weer een nachtje houden want dan nemen ze het serieus en blablabla. Ik ben gewoon heel even klaar met sterk en positief zijn hoe moeilijk is het om te begrijpen dat ik gewoon wil leven zonder al dit gezeik.

Sorry wederom een egopost van mijn kant

Mensen weten ook gewoon niet wat ze moeten zeggen heb ik gemerkt. Alle positieve woorden zijn goed bedoeld, maar je zit in een waardeloze situatie en altijd maar positief zijn kan gewoon niet. Het is gewoon k*t, klaar. Sterkte :knuffel:


Hier ook weer een leuke. Suggestie van psychiater om mij uit m'n depressie te krijgen: muziektherapie. Vriend, ik ben stokdoof, als ik muziek kon horen dan zat ik hier niet :roll:

Goh daar is inderdaad wel lang over na gedacht door de psych :+