Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hutcherson

Berichten: 7378
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 23:32

De advocaat die voorstelt om aanwezig te zijn bij een online overleg met tegenpartij. Die vent kost 225€ per uur. Denk dat we dat gesprek prima kunnen proberen zonder hem en fysiek op locatie.
Gaat om een casus waar de provincie dingen op ons perceel gaat doen die wettelijk niet juist zijn vastgelegd. Dus we gaan graag in overleg met ze om zowel onze belangen als hun wensen samen te voegen tot 1 plan. Wil dat graag proberen zonder tikkende geldkassa in mijn hoofd.

Siggislief

Berichten: 14022
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 06:43

Ik irriteer mij al een paar/aantal maanden aan een geluid, als ik op mijn kamer zit dan hoor ik het heel duidelijk.
Het is een soort brommend geluid, en het is niet 1 x nee het is de hele dag + de nacht
heb hem al eens om 4 uur in de nacht gehoord toen ik wakker lag.
(Het geluid komt met pauzes nu is het even stil en dan ineens weer een brommend geluid)

Alleen het gekke is, als je op de voorzolder er bij gaat staan waar je denkt dat ie vandaan komt
hoor je hem dus niet meer.. Ja heel lichtjes maar het lijkt niet bij de voorzolder vandaan te komen.
Maar bij de buren.

Ik heb dat geluid zelfs op de 1e verdieping gehoord in het trap gedeelte, en zelfs in de huiskamer.

En weet gewoon NIET waar dat geluid vandaan komt, zou bijna zeggen buren maar als ik dat geluid
zo hier op zolder hoor met een duur er tussen zou je zeggen hier uit dit huis op zolder.

Siers83

Berichten: 7368
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 06:56

Siggislief schreef:
Ik irriteer mij al een paar/aantal maanden aan een geluid, als ik op mijn kamer zit dan hoor ik het heel duidelijk.
Het is een soort brommend geluid, en het is niet 1 x nee het is de hele dag + de nacht
heb hem al eens om 4 uur in de nacht gehoord toen ik wakker lag.
(Het geluid komt met pauzes nu is het even stil en dan ineens weer een brommend geluid)

Alleen het gekke is, als je op de voorzolder er bij gaat staan waar je denkt dat ie vandaan komt
hoor je hem dus niet meer.. Ja heel lichtjes maar het lijkt niet bij de voorzolder vandaan te komen.
Maar bij de buren.

Ik heb dat geluid zelfs op de 1e verdieping gehoord in het trap gedeelte, en zelfs in de huiskamer.

En weet gewoon NIET waar dat geluid vandaan komt, zou bijna zeggen buren maar als ik dat geluid
zo hier op zolder hoor met een duur er tussen zou je zeggen hier uit dit huis op zolder.

Warmtepomp van de buren???

Ik erger me aan mijn vent. Ligt te snurken naast me. En ik lig al ruim een uur wakker! Fijn als je kan uitslapen

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 07:04

poedersuiker brommers vanaf 04:00. +:)+

Britta31

Berichten: 13155
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 07:32

De pomp van de airco verwarming van de buren?

Siggislief

Berichten: 14022
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 07:33

Siers83 schreef:
Siggislief schreef:
Ik irriteer mij al een paar/aantal maanden aan een geluid, als ik op mijn kamer zit dan hoor ik het heel duidelijk.
Het is een soort brommend geluid, en het is niet 1 x nee het is de hele dag + de nacht
heb hem al eens om 4 uur in de nacht gehoord toen ik wakker lag.
(Het geluid komt met pauzes nu is het even stil en dan ineens weer een brommend geluid)

Alleen het gekke is, als je op de voorzolder er bij gaat staan waar je denkt dat ie vandaan komt
hoor je hem dus niet meer.. Ja heel lichtjes maar het lijkt niet bij de voorzolder vandaan te komen.
Maar bij de buren.

Ik heb dat geluid zelfs op de 1e verdieping gehoord in het trap gedeelte, en zelfs in de huiskamer.

En weet gewoon NIET waar dat geluid vandaan komt, zou bijna zeggen buren maar als ik dat geluid
zo hier op zolder hoor met een duur er tussen zou je zeggen hier uit dit huis op zolder.

Warmtepomp van de buren???

Ik erger me aan mijn vent. Ligt te snurken naast me. En ik lig al ruim een uur wakker! Fijn als je kan uitslapen


Heb geen flauw idee, en ze hebben al een tijdje een Airbnb in huis en die woont op zolder.
Weet dus niet of het van dat gedeelte komt of bij hun zelf een verdieping lager.

Maar heb nog niet geklaagd bij de buurvrouw die het wel graag bij mij doet als de muziek te hard aan staat. :')

Britta31

Berichten: 13155
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 07:34

Marcella schreef:
Dankzij mijn ouders levens testament van mijn oom te pakken gekregen. Wat blijkt nu dat we samen de controle hebben en elkaar moeten controleren.

Vergeet het maar kan niks controleren en mijn broertje heeft de touwtjes in handen. En ik kan alleen maar toekijken langs te zijlijn. Al diverse keren gevraagd wanneer krijg ik nu de papieren.

Ben het helemaal zat eigenlijk.

Heb jij dan niet ook moeten ondertekenen ?

Moska

Berichten: 3404
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 07:45

Een levenstestament wordt opgesteld door/voor de persoon zelf. Degene die aangewezen worden hoeven niet zelf te tekenen. Uiteraard is het wel fijn dat je op de hoogte wordt gebracht van de inhoud.

Vandaag is voor mij een spannende dag. Een droom wordt werkelijkheid, mijn paard komt aan huis. Maar ik heb me toch een knetterende hoofdpijn/migraine :\ En ik moet nog zoveel doen voor ik weg kan om twaalf uur om mijn paard op te halen.

Britta31

Berichten: 13155
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 07:52

O,mijn broer,zus en ik hebben wel moeten ondertekenen als ik 1 van de 2 niet had vertrouwd had ik niet ondertekend.Is wel een jaar of 6 geleden.

Moska

Berichten: 3404
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 07:57

Oh dat is gek. Ik heb niet hoeven tekenen, maar misschien verschilt het per situatie. Ik ben overigens de enige die genoemd wordt. Mijn broer is hiertoe niet in staat.

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 08:01

Man gisteren laat thuis ivm werk, dus later naar bed. Ik kon niet slapen en toen ik eenmaal sliep begon m'n man te hoesten. Kan die ook niks aan doen. Vervolgens gaat de wekker om 4.45 en moet ik er ook uit vanwege onze pup. Ik heb de pup iets eerder z'n eten gegeven en daarna in de bench gelegd en weer naar boven gegaan om nog wat te proberen slapen. Wordt ik rond half 8 weer wakker omdat ik naar de wc moet, wordt pup ook wakker en vind dat ie er wel uit mag. Resultaat, ik ben wakker, pup slaapt. -O-

Sansevieria
Berichten: 4212
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 08:04

In de testamenten die wij hebben laten opstellen door de notaris hebben de executeurs ook niet hoeven tekenen.
Wel moesten er kopie paspoort van diegene bij.

Polarize
Berichten: 710
Geregistreerd: 25-04-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 08:13

Ik heb koningsnacht zegmaar aardig uitbundig gevierd, toen we weg zouden gaan riepen ze ineens om dat ik aan het drankenrad mocht draaien omdat ik het leukst gekleed was, dus dat ging natuurlijk ook allemaal achterover...half 3 's nachts this en nu alweer wakker met knallende koppijn omdat ik gewoon niet langer kan slapen dan tot 8 uur :')

Siggislief

Berichten: 14022
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 08:37

Polarize, anders straks nog even proberen te slapen, al is het maar een uurtje?

Suzanne F.

Berichten: 49290
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 08:40

Polarize schreef:
Ik heb koningsnacht zegmaar aardig uitbundig gevierd, toen we weg zouden gaan riepen ze ineens om dat ik aan het drankenrad mocht draaien omdat ik het leukst gekleed was, dus dat ging natuurlijk ook allemaal achterover...half 3 's nachts this en nu alweer wakker met knallende koppijn omdat ik gewoon niet langer kan slapen dan tot 8 uur :')


Ongeveer dit. Al heb ik niet teveel gedronken. Maar mijn voeten en knieën doen echt megapijn. Voel me net zo’n oma nu. Was superleuk tentfeest maar uitslapen kan ik niet en ik word te oud voor dit soort grapjes denk ik.

Polarize
Berichten: 710
Geregistreerd: 25-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 08:46

Siggislief schreef:
Polarize, anders straks nog even proberen te slapen, al is het maar een uurtje?

Denk dat het na de markt een middagdutje wordt :+
Maar voor nu heb ik even gedouchet en paracetamol erin, voel me weer als nieuw. Lang leven jong zijn :')

daantjuhhh

Berichten: 26885
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 08:51

Ik niet, maar mijn logeerhond:
Afbeelding


De kat steelt zijn bed

Suzanne F.

Berichten: 49290
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 08:51

Polarize schreef:
Siggislief schreef:
Polarize, anders straks nog even proberen te slapen, al is het maar een uurtje?

Denk dat het na de markt een middagdutje wordt :+
Maar voor nu heb ik even gedouchet en paracetamol erin, voel me weer als nieuw. Lang leven jong zijn :')


Dat gaat hem bij mij niet worden denk ik. Maar ga het zo proberen.

Britta31

Berichten: 13155
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 08:55

Net bij mijn zus nagevraagd,maar wij kinderen hebben alle drie moeten ondertekenen bij de notaris.Misschien is het anders omdat wij de kinderen zijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41691
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 08:59

Captain schreef:
poedersuiker brommers vanaf 04:00. +:)+

Hier kinderen met megafoons ;(.

purny

Berichten: 27525
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 09:05

Wederom regen... Wanneer houd het op

Marcella

Berichten: 36773
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 09:55

Britta31 schreef:
Heb jij dan niet ook moeten ondertekenen ?

Nee mijn broertje ook niet. Alleen mijn oom heeft getekend.

Heb nu wel een keer op de bankrekening kunnen kijken, omdat mijn oom wilde kijken. En heb toen wat prive betaling gezien. Maar kan ook dat hij dat mocht doen voor zijn verjaardag.

Marcella

Berichten: 36773
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 09:57

Sansevieria schreef:
In de testamenten die wij hebben laten opstellen door de notaris hebben de executeurs ook niet hoeven tekenen.
Wel moesten er kopie paspoort van diegene bij.

Ja en die mis ik nog. Met deze is verlopen.

Gaat opnieuw berichtje sturen. 8)7

Tancreda4

Berichten: 24066
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 10:08

purny schreef:
Wederom regen... Wanneer houd het op


Echt he.... ik trek die regen niet meer...

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 10:56

Grmbl ze hebben er weer een energie contract doorheen gedrukt bij mijn half demente schoonvader. Die kreeg opeens een opzegging van Vattenfall terwijl hij van niets wist. Die heeft vast weer ergens ja op gezegd aan de telefoon. Ik vind het nog steeds bizar dat ze daar zomaar voor mogen bellen.