Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
imaudy
Berichten: 5082
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 20:25

Marcella schreef:
Mijn oom die nu ineens niet wil dat de moestuin opgezegd wordt.

Dementie maakt alles moeilijker.

Hij wil zo graag dat ik zijn tuin overneem, maar veel te groot en de grond op mijn eigen tuin is stukken beter.


Ach gut. Nou dan is er maar 1 oplossing he. Zijn tuin overnemen en je eigen tuin opzeggen :')

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 20:55

Ghostattack schreef:
Weekend echt heel poedersuiker geëindigd met de kat in de kliniek |( Voel me zo ellendig en verdrietig, grote kans dat ze het niet overleeft


Och wat verdrietig :( heel veel sterkte :knuffel:

Marcella

Berichten: 36804
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 21:01

imaudy schreef:
Marcella schreef:
Mijn oom die nu ineens niet wil dat de moestuin opgezegd wordt.

Dementie maakt alles moeilijker.

Hij wil zo graag dat ik zijn tuin overneem, maar veel te groot en de grond op mijn eigen tuin is stukken beter.


Ach gut. Nou dan is er maar 1 oplossing he. Zijn tuin overnemen en je eigen tuin opzeggen :')

En mijn rug nog verder naar de knoppen helpen. :')

Mag er ook wel een nog grotere en zwaardere frees komen. :')

iirrssjjee

Berichten: 5946
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 21:14

Pakket die eigenlijk gisteren zou moeten komen, maar die kwam niet ivm koningsdag (balen, zat wat in voor zoontje wat leuk was geweest, maarja had ik maar eerder moeten bestellen).

Werd vandaag bezorgd, maar volgens de app nog steeds geen tijd bekend. Wij weggeweest, komen we thuis ligt ie onder de deurmat :+ . Is een flinke doos (geen platte zeg maar). Terwijl we een heel mooi hoekje hebben waar die onopvallend kan staan.

Maarja, volgens de app is die nog steeda "onderweg".

fotolijstje

Berichten: 2729
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 21:41

Iedereen veel sterkte die het nodig heeft!

ik erger me dood aan mijn vriendin.
Ze is laatst aangehouden met 1,8!!!! promille in haar blaastest. Ze is beginnende bestuurder.

Verhaal ging eerst dat ze was gedrogeerd en dat daarom haar blaastest zo hoog was. Wat niet kon, want drugs komt niet voor in een blaastest. Dat heb ik dan ook duidelijk tegen haar verteld en dat ik ook het hele verhaal raar vond.
Tweede verhaal ging overigens ook dat ze gedrogeerd was maar dat ze wél was dronken gevoerd. Ze was namelijk met een groepje jongens en gingen uiteindelijk een andere kroeg in, maar ik kreeg die avond een appje dat ze dié kroeg in ging om haar ex te zoeken.
Ze beweert dat het groepje jongens haar dronken heeft gevoerd, en dat één van die vrienden naar het politiebureau is gegaan om dit uiteindelijk te melden.

Toen kwamen deze week een bewaker tegen van een van de kroegen waar mijn vriendin regelmatig te vinden is. Deze wist mij te vertellen dat ze helemaal het padje af was en hij zelf nog gezegd had dat ze iemand dood ging rijden. Dat ze boos haar autosleutels had weggegooid en daarna weer moest opzoeken.

Siggislief

Berichten: 14047
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 21:43

Soort van niet nuttig zijn geweest, al heb ik wel heerlijk inkopen gedaan voor de 2 boys die over 1,5-2 maanden komen.

PotjeMayo

Berichten: 574
Geregistreerd: 13-05-17
Woonplaats: bij m'n kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 21:47

komende woensdag, 1 mei, tussentijdse toets en 29 mei afrijden. Begin er nu al zenuwachtig voor te worden, omdat er bij een rijtest voor m'n enkels een paar maanden terug echt van alles fout ging ;( ( 18 lessen toen gehad en zo zelfstandig rijden kon ik toen nog niet zo goed )
heb al 2 keer een oefentoets gedaan met mijn eigen instructrice en een ander, wat wel goed ging!
Ik weet dat ik niet zo nerveus hoef te zijn, maar ben het wel :')

Suzanne F.

Berichten: 49347
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 21:51

fotolijstje schreef:
Iedereen veel sterkte die het nodig heeft!

ik erger me dood aan mijn vriendin.
Ze is laatst aangehouden met 1,8!!!! promille in haar blaastest. Ze is beginnende bestuurder.

Verhaal ging eerst dat ze was gedrogeerd en dat daarom haar blaastest zo hoog was. Wat niet kon, want drugs komt niet voor in een blaastest. Dat heb ik dan ook duidelijk tegen haar verteld en dat ik ook het hele verhaal raar vond.
Tweede verhaal ging overigens ook dat ze gedrogeerd was maar dat ze wél was dronken gevoerd. Ze was namelijk met een groepje jongens en gingen uiteindelijk een andere kroeg in, maar ik kreeg die avond een appje dat ze dié kroeg in ging om haar ex te zoeken.
Ze beweert dat het groepje jongens haar dronken heeft gevoerd, en dat één van die vrienden naar het politiebureau is gegaan om dit uiteindelijk te melden.

Toen kwamen deze week een bewaker tegen van een van de kroegen waar mijn vriendin regelmatig te vinden is. Deze wist mij te vertellen dat ze helemaal het padje af was en hij zelf nog gezegd had dat ze iemand dood ging rijden. Dat ze boos haar autosleutels had weggegooid en daarna weer moest opzoeken.


Misschien tijd om met andere mensen om te gaan?

DuoPenotti

Berichten: 29877
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 21:57

Suzanne jij zegt het. Ik dacht het.

Het is al jaren de ene ellende na de andere met die vrienden van je.
Ik ben 50 en heb nog niet 1% mee gemaakt dan wat jij met vrienden en uitgaan meemaakt.

Dumpen dat soort lui.

imaudy
Berichten: 5082
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 21:58

Suzanne F. schreef:
fotolijstje schreef:
Iedereen veel sterkte die het nodig heeft!

ik erger me dood aan mijn vriendin.
Ze is laatst aangehouden met 1,8!!!! promille in haar blaastest. Ze is beginnende bestuurder.

Verhaal ging eerst dat ze was gedrogeerd en dat daarom haar blaastest zo hoog was. Wat niet kon, want drugs komt niet voor in een blaastest. Dat heb ik dan ook duidelijk tegen haar verteld en dat ik ook het hele verhaal raar vond.
Tweede verhaal ging overigens ook dat ze gedrogeerd was maar dat ze wél was dronken gevoerd. Ze was namelijk met een groepje jongens en gingen uiteindelijk een andere kroeg in, maar ik kreeg die avond een appje dat ze dié kroeg in ging om haar ex te zoeken.
Ze beweert dat het groepje jongens haar dronken heeft gevoerd, en dat één van die vrienden naar het politiebureau is gegaan om dit uiteindelijk te melden.

Toen kwamen deze week een bewaker tegen van een van de kroegen waar mijn vriendin regelmatig te vinden is. Deze wist mij te vertellen dat ze helemaal het padje af was en hij zelf nog gezegd had dat ze iemand dood ging rijden. Dat ze boos haar autosleutels had weggegooid en daarna weer moest opzoeken.


Misschien tijd om met andere mensen om te gaan?


Ik sluit mij hierbij aan!

imaudy
Berichten: 5082
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 22:00

iirrssjjee schreef:
Pakket die eigenlijk gisteren zou moeten komen, maar die kwam niet ivm koningsdag (balen, zat wat in voor zoontje wat leuk was geweest, maarja had ik maar eerder moeten bestellen).

Werd vandaag bezorgd, maar volgens de app nog steeds geen tijd bekend. Wij weggeweest, komen we thuis ligt ie onder de deurmat :+ . Is een flinke doos (geen platte zeg maar). Terwijl we een heel mooi hoekje hebben waar die onopvallend kan staan.

Maarja, volgens de app is die nog steeda "onderweg".


Onder de deurmat. Viel pakje niet op zeker :+

imaudy
Berichten: 5082
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 22:02

Marcella schreef:
imaudy schreef:

Ach gut. Nou dan is er maar 1 oplossing he. Zijn tuin overnemen en je eigen tuin opzeggen :')

En mijn rug nog verder naar de knoppen helpen. :')

Mag er ook wel een nog grotere en zwaardere frees komen. :')


Ik zou het van de ligging af laten hangen. Er iets moois van maken moet lukken. Bedenk mij dat je daar ook buurtjes hebt. Doe tuintje met minst bemoeierige buren.

fotolijstje

Berichten: 2729
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 22:03

Suzanne F. schreef:
fotolijstje schreef:
Iedereen veel sterkte die het nodig heeft!

ik erger me dood aan mijn vriendin.
Ze is laatst aangehouden met 1,8!!!! promille in haar blaastest. Ze is beginnende bestuurder.

Verhaal ging eerst dat ze was gedrogeerd en dat daarom haar blaastest zo hoog was. Wat niet kon, want drugs komt niet voor in een blaastest. Dat heb ik dan ook duidelijk tegen haar verteld en dat ik ook het hele verhaal raar vond.
Tweede verhaal ging overigens ook dat ze gedrogeerd was maar dat ze wél was dronken gevoerd. Ze was namelijk met een groepje jongens en gingen uiteindelijk een andere kroeg in, maar ik kreeg die avond een appje dat ze dié kroeg in ging om haar ex te zoeken.
Ze beweert dat het groepje jongens haar dronken heeft gevoerd, en dat één van die vrienden naar het politiebureau is gegaan om dit uiteindelijk te melden.

Toen kwamen deze week een bewaker tegen van een van de kroegen waar mijn vriendin regelmatig te vinden is. Deze wist mij te vertellen dat ze helemaal het padje af was en hij zelf nog gezegd had dat ze iemand dood ging rijden. Dat ze boos haar autosleutels had weggegooid en daarna weer moest opzoeken.


Misschien tijd om met andere mensen om te gaan?

Ik ga gelukkig ook met andere mensen om hoor! Soms met haar.
Jammer hoe ver mensen kunnen gaan met drank.

Sabbientje

Berichten: 4715
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 22:16

April struikelde tijdens de buitenrit tot 2 keer toe, verrekt iets en ik kon 2,5 km op mijn laarzen neer huis lopen.
Nu zijn we beiden kreupel…. -O-
Ik had al een ontstoken grote teen, maar nu ook blaren op mijnbeide kleine teentjes.
Rijlaarzen zijn niet gemaakt om op te wandelen -O-

Hoop dat April zich morgen weer wat beter voelt. Ze ging onderweg naar huis wel beter lopen.

Marcella

Berichten: 36804
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 23:07

imaudy schreef:
Ik zou het van de ligging af laten hangen. Er iets moois van maken moet lukken. Bedenk mij dat je daar ook buurtjes hebt. Doe tuintje met minst bemoeierige buren.

Tuin van mijn oom lig helemaal achterop het complex ben al doodmoe als ik daar aan kom.

Mijn tuin lig vooraan met al goede grond en makkelijke grond.

Tuin is nooit gekalkt of mest en daardoor gewoon bar slecht geworden en dicht geslagen grond (zware rivierklei). Bij mij is het op 50 cm turf/leem grond met lichte klei. Kom door goed management als kalken/mesten en goed compost toevoegen.

Heel vroeger was bij mijn complex ook turf win gebied.

Maar hou er wel rekening mee dat over een aantal jaren complex waar ik zit weg moet. Gebied er omheen word natura2000. Toeristen trekken extra ook voor de molens.

Zebrastreep

Berichten: 9821
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 23:08

Toch wel een beetje zenuwachtig voor morgen , al ziet de hele situatie er wel een stukje positiever uit dan afgelopen vrijdag. Ik verwacht wel dat ik overal weer zelf achteraan moet :+

imaudy
Berichten: 5082
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 23:11

Marcella schreef:
imaudy schreef:
Ik zou het van de ligging af laten hangen. Er iets moois van maken moet lukken. Bedenk mij dat je daar ook buurtjes hebt. Doe tuintje met minst bemoeierige buren.

Tuin van mijn oom lig helemaal achterop het complex ben al doodmoe als ik daar aan kom.

Mijn tuin lig vooraan met al goede grond en makkelijke grond.

Tuin is nooit gekalkt of mest en daardoor gewoon bar slecht geworden en dicht geslagen grond (zware rivierklei). Bij mij is het op 50 cm turf/leem grond met lichte klei. Kom door goed management als kalken/mesten en goed compost toevoegen.

Heel vroeger was bij mijn complex ook turf win gebied.

Maar hou er wel rekening mee dat over een aantal jaren complex waar ik zit weg moet. Gebied er omheen word natura2000. Toeristen trekken extra ook voor de molens.

Dan houd je je eigen tuin.
Bizar dat natura2000. Ben het er ook niet mee eens.

Marcella

Berichten: 36804
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 23:18

Ach vind het wel wat hebben. Zal voor de bijen wel een nuttige toevoeging zijn.

Gok dat het bar weinig mensen gaat trekken. _O-

Nyaleti

Berichten: 6287
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 23:36

Stomme rug. Zo veel last van de laatste tijd. Voelt echt alsof ie overal is ingezakt ofzo :=
Pittezak, elektrische dekens, spiergel die normaal wel werkt, doen niks grrrr -O-

CupCakes_

Berichten: 3357
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 00:07

Al twee uur draaien, woelen en plafond dienst. Ik wil slapen.

Sanniejtjuh

Berichten: 1221
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 00:45

Ik was onwijs moe, mijn lijf werkt niet echt mee, zeg maar tegen. Word ik net wakker van een hard piep geluid. Vind ik op de overloop een kleine spitsmuis, en een kat die het wat intresant word. Dus ik hop kat opgesloten in badkamer. Stukje toiletpapier, was een fel ding, nog harder piepen (en bijten). Was net stuk zeep niet vast te houden. Ik schrik omdat ie weer uit mn handen glipt, partner schrikt wakker en schrikt weer van mij. Ik heb dr muis uit raam gegooid. En nu lig ik daarom wakker, en omdat mn partner even een extra schrikeffect gaf. Mn hart draait even overuren :') pffff

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33844
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 08:08

In 1 nacht 3 nachtmerries gehad. En ik moet werken van 9 tot 18. Schiet mij maar lek.

Siggislief

Berichten: 14047
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 09:55

Vannacht vreselijk slecht geslapen door pijn in de schouder, en vanmorgen wakker geworden met hoofdpijn.
Vandaag/vanmorgen een gesprek gehad en daar voor stress gehad dus het sloeg op mijn schouders terecht.

En tranen laten vloeien tijdens het gesprek, ik snap er geen snars van.

Dus vandaag de hele dag met pijn in het lichaam en hoofdpijn. -O-

Zebrastreep

Berichten: 9821
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 10:30

Siggislief schreef:
Vannacht vreselijk slecht geslapen door pijn in de schouder, en vanmorgen wakker geworden met hoofdpijn.
Vandaag/vanmorgen een gesprek gehad en daar voor stress gehad dus het sloeg op mijn schouders terecht.

En tranen laten vloeien tijdens het gesprek, ik snap er geen snars van.

Dus vandaag de hele dag met pijn in het lichaam en hoofdpijn. -O-


:(:)

--

Na een weekend frustratie heb ik eindelijk nu wel te horen gekregen dat een bepaalde casus niet mijn verantwoording is , erg opgelucht. En eindelijk gaat er nu actie worden ondernomen.

En nu hopen dat die spanning mijn lijf uit gaat , ben daar wel klaar mee.

Ghostattack

Berichten: 11256
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 10:30

Maxie is zojuist vredig ingeslapen |( Voor het eerst in mn leven bewust afscheid moeten nemen van een kat. Jezus wat een ellende dit, mijn maatje, mijn Maxie |(