Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siers83

Berichten: 7379
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 15:41

Ineke2 schreef:
Is er geen telefoonnummer waar je heen kan bellen Siers83?

Jawel maar dit mens is dus nooit aanwezig, krijg haar amper te pakken. En ik heb dit soort dingen liever op mail

Eapy

Berichten: 1744
Geregistreerd: 22-05-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 16:36

fohadie schreef:
Hoe lang van te voren heb je iets gegeten/gedronken voor de eerste klachten kwamen? Kan dat iets zijn geweest wat niet goed meer was?

Veel beterschap en sterkte!


Hm, avondeten bij een bruiloft rond 20.30, taart etc rond 01:00. Toen de volgende ochtend ontbijt in het hotel (yoghurt en fruit) en rond 13:00 lunch op de luchthaven (wrap met kaas en hummus, fruit). Toen in de supermarkt eten gehaald en rond 19:00 gegeten. Om 02:00 begonnen de eerste symptomen.

Heel erg bedankt!! Water blijft er nu gelukkig wel in — kleine slokjes en ik heb niks meer gegeten. En niet voordat ik me omdraai in bed en zo haha.

Ineke2 schreef:
Eapy, mijn huisarts raad aquarius aan om te drinken, kleine slokjes. Ik hoop dat er in elk geval vocht in blijft, bij mij was dat niet zo en heb daardoor 3 nachten in het ziekenhuis doorgebracht. Beterschap :knuffel:


Dankjewel! Aquarius of zoiets hebben we niet in huis en mijn vriend is werken (in het buitenland). Maar zo gauw ik weer een beetje mobiel ben ga ik dat halen. Water blijft er nu soort van wel in.

Heb volgens mij ook een flinke voorhoofdsholteontsteking, m’n ogen doen pijn als ik rondkijk. Heeeelemaal klaar mee

Schuur_

Berichten: 4906
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 17:25

Siers83, hoogtijd voor een aangetekende brief zou ik zeggen.

fleurtjeuh
Berichten: 10363
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 17:46

Ikea is schijnbaar gestopt met het verkopen van laminaat vloeren -O- -O- -O-

germie

Berichten: 26070
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 17:48

Een pakket van GLS is nog steeds niet bezorgd, het ligt al 4 dagen zonder verandering in een depot in Duitsland.

Kookaburra

Berichten: 5429
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 17:49

Niet helemaal fit. Rillerig op de benen.. En wie heeft vanavond inhaalles met paardrijden? Juist ja :Y)

Siggislief

Berichten: 14062
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 18:12

Winged schreef:
Uitnodiging gekregen van een bedrijf en dan kan ik niet. Ik ben dan namelijk op vakantie.
Krijg ik telefoon. Waarom ik niet kan en of ze mij kunnen overtuigen. Ik 'ik ben dan op vakantie'. 'Oh, maar het is een dag vol inspiratie en leuke sprekers.' 'Ik ben dan op vakantie in land X.. Bedankt maar nee'.

-O- MENSEN

Herkenbaar, ik moest de vorige maand een datum plannen met een aantal mensen,
iedereen kon die datum behalve ik.. _O-

Krijg ik ineens een telefoontje waarom kan jij NIET?? Kan je het niet verzetten?
Nee...staat al ruim een maand vast en het is een cadeautje wat 1,5 jaar oud is. _O- :')

Het was moeilijk moeilijk, maar het gesprek is geweest nu, eind April.

fohadie
Berichten: 4313
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 18:43

Eapy schreef:
fohadie schreef:
Hoe lang van te voren heb je iets gegeten/gedronken voor de eerste klachten kwamen? Kan dat iets zijn geweest wat niet goed meer was?

Veel beterschap en sterkte!


Hm, avondeten bij een bruiloft rond 20.30, taart etc rond 01:00. Toen de volgende ochtend ontbijt in het hotel (yoghurt en fruit) en rond 13:00 lunch op de luchthaven (wrap met kaas en hummus, fruit). Toen in de supermarkt eten gehaald en rond 19:00 gegeten. Om 02:00 begonnen de eerste symptomen.

Heel erg bedankt!! Water blijft er nu gelukkig wel in — kleine slokjes en ik heb niks meer gegeten. En niet voordat ik me omdraai in bed en zo haha.

Dankjewel! Aquarius of zoiets hebben we niet in huis en mijn vriend is werken (in het buitenland). Maar zo gauw ik weer een beetje mobiel ben ga ik dat halen. Water blijft er nu soort van wel in.

Heb volgens mij ook een flinke voorhoofdsholteontsteking, m’n ogen doen pijn als ik rondkijk. Heeeelemaal klaar mee


Dat klinkt idd als een virus, geen voedselvergiftiging. Ook heel naar. Sterkte.

Hutcherson

Berichten: 7429
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 18:55

Aan de verkopende partij van ons huis. Onze advocaat heeft de fam een brief gestuurd dat ze de waardevermindering a 1500€ onkosten aan ons moeten betalen aangezien wij degene zijn waar een project uitgevoerd gaat worden waardoor WIJ waardevermindering hebben aan onze grond, niet zij. Maar even gauw tussen het tekenen van de koopovereenkomst en de sleuteloverdracht nog even een notariele akte opstellen (die niet met ons wordt gedeeld) en even 1500€ cashen. Nu stelt onze advocaat hun aansprakelijk en vraagt ons die 1500€ terug te betalen (die direct naar advocaatkosten gaan) maar nu zijn ze flabbergasted dat we dat geld van hun willen en hen zo plots benaderen via advocaat. We hebben de broer van het gezin gesproken voordat de advocaat overging tot versturen van de brief maar die is even vergeten dit te melden bij zijn zus (dat we contact hebben gehad).

prompter

Berichten: 11246
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 19:00

fleurtjeuh schreef:
Ikea is schijnbaar gestopt met het verkopen van laminaat vloeren -O- -O- -O-


Oh bijzonder, wat hier op de vloer ligt komt ook nog bij Ikea vandaan. Niks over gehoord of gelezen!

saskiaojan

Berichten: 7260
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 19:18

fleurtjeuh schreef:
Ikea is schijnbaar gestopt met het verkopen van laminaat vloeren -O- -O- -O-

Daar kwam mijn baas vandaag ook achter, sinds januari blijkbaar niet meer

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41778
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 19:44

Onze hond heeft het zijn missie gemaakt ons langzaam te vergassen ;(.

daantjuhhh

Berichten: 26910
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 20:30

Ik heb een paar weken terug intern gesolliciteerd.
Helaas afgewezen, maar het telefoongesprek met afwijzing was toch best prettig.
Manager bood mij aan om een dagje mee te lopen om te kijken is het wat voor mij.
Dat heb ik direct aangenomen.

Hij gaf aan dat er nog meer rondes komen en dat ik het dan eventueel opnieuw kan proberen mocht het klikken.

Dus nu was de vacature weer open.
Ik een nieuwe brief geschreven, cv aangepast naar aanleiding van wat kritiek puntjes die ik meegekregen had.

Wil ik solliciteren zegt het systeem dat ik niet kan solliciteren omdat ik een afwijzing heb gehad van dezelfde functie.

3 uur bezig geweest met herschrijven….
Pfff

Benzz
Berichten: 2941
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 20:33

daantjuhhh schreef:
Ik heb een paar weken terug intern gesolliciteerd.
Helaas afgewezen, maar het telefoongesprek met afwijzing was toch best prettig.
Manager bood mij aan om een dagje mee te lopen om te kijken is het wat voor mij.
Dat heb ik direct aangenomen.

Hij gaf aan dat er nog meer rondes komen en dat ik het dan eventueel opnieuw kan proberen mocht het klikken.

Dus nu was de vacature weer open.
Ik een nieuwe brief geschreven, cv aangepast naar aanleiding van wat kritiek puntjes die ik meegekregen had.

Wil ik solliciteren zegt het systeem dat ik niet kan solliciteren omdat ik een afwijzing heb gehad van dezelfde functie.

3 uur bezig geweest met herschrijven….
Pfff


Dat is een systeemdingetje, zou er morgen even achteraan bellen.

fleurtjeuh
Berichten: 10363
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 20:45

prompter schreef:
fleurtjeuh schreef:
Ikea is schijnbaar gestopt met het verkopen van laminaat vloeren -O- -O- -O-


Oh bijzonder, wat hier op de vloer ligt komt ook nog bij Ikea vandaan. Niks over gehoord of gelezen!

Ja wij waren ook erg tevreden over onze vorige vloer(de huidige is slecht gelegd door de vorige bewoner)
Ik wilde vandaag even naar de prijzen kijken en kwam er tot mijn grote verbazing achter dat ikea t niet meer verkoopt

Wescha
Berichten: 740
Geregistreerd: 12-12-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 20:47

Dat ik niet verder kom met mijn plan voor aanpak voor mijn scriptie.

Britta31

Berichten: 13175
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 20:50

Aan mevr de chagrijn hier in huis.

daantjuhhh

Berichten: 26910
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 20:50

Benzz schreef:
daantjuhhh schreef:
Ik heb een paar weken terug intern gesolliciteerd.
Helaas afgewezen, maar het telefoongesprek met afwijzing was toch best prettig.
Manager bood mij aan om een dagje mee te lopen om te kijken is het wat voor mij.
Dat heb ik direct aangenomen.

Hij gaf aan dat er nog meer rondes komen en dat ik het dan eventueel opnieuw kan proberen mocht het klikken.

Dus nu was de vacature weer open.
Ik een nieuwe brief geschreven, cv aangepast naar aanleiding van wat kritiek puntjes die ik meegekregen had.

Wil ik solliciteren zegt het systeem dat ik niet kan solliciteren omdat ik een afwijzing heb gehad van dezelfde functie.

3 uur bezig geweest met herschrijven….
Pfff


Dat is een systeemdingetje, zou er morgen even achteraan bellen.



Ik heb de manager gemaild met mijn brief en cv er bij.
Hopelijk accepteert hij het op die manier en zo niet dan weet hij misschien wel hoe het opgelost kan worden.

TessaxQuincy

Berichten: 1041
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 21:55

ik stikte net bijna in een ijsklontje, deed best pijn moet ik zeggen :')

Cambionn

Berichten: 849
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 01:43

Dat ik dis echt niet kan slapen maar morgen wel optijd op kantoor behoor te zijn :') .

PotjeMayo

Berichten: 575
Geregistreerd: 13-05-17
Woonplaats: bij m'n kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 01:59

Ik lig al 2uur te draaien. Heb denk ik heel even geslapen rond half12, wakker geschrokken en nu lukt slapen niet meer... ik ben doodop. wekker gaat om 7u -O-

hagelslag
Berichten: 9150
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 05:40

Planning...
Er stond duidelijk in de opdracht een aanlevertijd van 8 tot 1 uur.
3x raden wie er nu voor een dichte poort staat _O-
Normaal zou ik de klant bellen.
Maar nu toch echt even niet....
Rond 7 zal ik wel eens bellen zodat ze het hek open doen.

Omdat ze eerst een silo leeg moeten halen, hebben ze met opzet een aanlevertijd erbij gezet. Zodat hun medewerker dat wat ik dan als eerste in de silo doe, direct eruit kan halen.

Besje

Berichten: 836
Geregistreerd: 23-02-08
Woonplaats: Brecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 06:17

Nu regent het wéér -O-

Schuur_

Berichten: 4906
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 06:55

Hond is sinds zondagavond ziek. Ofja ziek, diarree maar verder is net zo enthousiast en hongerig als anders.

Had gehoopt dat het gewoon een snackie was dat verkeerd is gevallen maar helaas vannacht ook 2x op kunnen staan. Vanmorgen maar een wortelpapje gegeven en niks anders. Eind september heeft die weken op precies dezelfde manier gesukkeld.

Oh en water in de kelder want HET REGENT :x

Novastar
Berichten: 266
Geregistreerd: 19-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 13:15

Dat mama’s van 73 jaar zó kinderachtig kunnen doen als je ze een keertje hun zin niet kan geven. Het is niet van niet willen, het kán gewoon niet. Maar oooh wat is ze dan weer het slachtoffer. Pff, ik ben bijna 50 en heb nog steeds geen eigen leven (en nu ben ik ook zielig hé :roll: )