Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Malle_meid

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-10-21

Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-23 21:26

Mijn instagram feed wordt overspoeld met die fleece panty's, waarbij het lijkt of je een normale 20 denier zwarte panty draagt.

Dit bijvoorbeeld: https://www.bol.com/nl/nl/p/fems-fleece ... gKKuPD_BwE

Wie heeft hier ervaring mee? Is het wat? En wat is dan een goed merk en betrouwbare webshop? Ik zie vooral vage webshop of Bol.com verkopers die lijken op drop shippers.

Mij lijkt het ideaal, in de zomer draag ik graag jurken, maar in de winter bijna niet, omdat ik normale panty's niet fijn vind zitten, is koud, kwetsbaar voor ladders en heel eerlijk houd ik ook het scheren in de winter minder goed bij dan in de zomer :+

xPabloBokt

Berichten: 9446
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 21:29


Amber_anne

Berichten: 6924
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 21:29

Ik heb er twee, eentje met fleece en eentje zonder fleece maar die wel dik is
Ze zitten beide erg lekker en de fleece is heel warm.

Houd er rekening mee dat ze klein vallen. Ik ben 1,60 en ze zitten mij zelfs een beetje krap.

Ik heb ze trouwens van Shein omdat je anders toch bij en drop shipper terecht komt. Is het enige wat ik er ooit besteld heb en ze bevallen erg goed

Britt_xxx
Berichten: 1023
Geregistreerd: 05-03-19
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 21:31

Ik heb zo’n panty en hij is echt fantastisch! Heerlijk warm, en het lijkt inderdaad net of je een gewone panty aan hebt. Destijds op Aliexpress besteld, echt een aanrader. Ga naar de post hierboven gelijk eens bij de Wibra kijken voor een tweede paar.

Skessa_
Berichten: 10646
Geregistreerd: 02-10-09

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 21:34


Selina

Berichten: 14326
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 21:35

Ik heb die uit je OP net besteld. Zal je dit weekend laten weten of het wat is :+

Celebi
Berichten: 3695
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 21:39

Ik heb er vorige winter in geleefd. :+

Ze zijn echt heel fijn en ook uit China komen ze gewoon binnen. Heb ze ook via Amazon en AliExpress besteld en ze komen allemaal vanuit het buitenland.

Ik heb zelf de medium warmte. Dus wel die met fleece maar niet de dikste. Mijn collega vroeg een keer of ik het niet vreselijk koud gehad had op de fiets dus ze zijn best echt blijkbaar. Als je zit zie je aan de vouwen bij je knieën duidelijk dat het een soort dikke panty is maar het stoort me niet. Ze vallen inderdaad wel smal en klein. Ik ben 1.59 en heb op zich wel heupen en billen en ik merk wel dat de naden dan net niet lekker zitten. Na een paar keer dragen worden ze wat losser en dan zitten ze beter. Een soort bredere maat of met andere naden zou beter zijn maar die had ik nog niet gevonden. Ik koop ze in ieder geval niet meer met tenen. Dat ging enorm knellen. Heb ze bij mijn eerste eraf geknipt. Zat stukken beter. :j

Malle_meid

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-10-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-23 21:46

Selina schreef:
Ik heb die uit je OP net besteld. Zal je dit weekend laten weten of het wat is :+


Haha, okay, thanks! Ik hoor het graag!

Malle_meid

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-10-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-23 21:47

xPabloBokt schreef:
Ze hebben ze nu bij de Wibra zag ik van de week toevallig. €9,99 per stuk.

https://www.instagram.com/p/CynDIQwooE2/


Oh, dan dit weekend misschien eens langs de Wibra, dat is wel handig om te proberen. Kan ik daarna alsnog ergens anders eens proberen te bestellen.

Malle_meid

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-10-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-23 21:49

Celebi schreef:
Ik heb er vorige winter in geleefd. :+

Ze zijn echt heel fijn en ook uit China komen ze gewoon binnen. Heb ze ook via Amazon en AliExpress besteld en ze komen allemaal vanuit het buitenland.

Ik heb zelf de medium warmte. Dus wel die met fleece maar niet de dikste. Mijn collega vroeg een keer of ik het niet vreselijk koud gehad had op de fiets dus ze zijn best echt blijkbaar. Als je zit zie je aan de vouwen bij je knieën duidelijk dat het een soort dikke panty is maar het stoort me niet. Ze vallen inderdaad wel smal en klein. Ik ben 1.59 en heb op zich wel heupen en billen en ik merk wel dat de naden dan net niet lekker zitten. Na een paar keer dragen worden ze wat losser en dan zitten ze beter. Een soort bredere maat of met andere naden zou beter zijn maar die had ik nog niet gevonden. Ik koop ze in ieder geval niet meer met tenen. Dat ging enorm knellen. Heb ze bij mijn eerste eraf geknipt. Zat stukken beter. :j


Ik had al gelezen dat ze klein vallen. Nu ben ik zelf ook niet groot, 1.62, maar op het moment wel wat voller dan normaal. Dus als ze ook een grotere maat hebben, dan zal ik sowieso die proberen

verootjoo
Berichten: 35653
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 22:29

Ik zie er wel eens mensen mee lopen en vind ze echt ontzettend lelijk. Er zit een zogenaamde huidskleur in en die moet wel precies bij je passen en tot nu toe zie ik niemand bij wie het past.

Een mooie wollen maillot of legging is ook lekker warm en veel stijlvoller en mooier.

Freyr
Berichten: 696
Geregistreerd: 20-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 22:36

xPabloBokt schreef:
Ze hebben ze nu bij de Wibra zag ik van de week toevallig. €9,99 per stuk.

https://www.instagram.com/p/CynDIQwooE2/



*Rent naar de wibra zaterdag*


Ik heb vorig jaar 3 fleecepanty's gekocht bij de vomar toen en echt: ik leef erin in de winter. Voor mijn werk loop ik veel in jurken en rokken en op hakken. Een fleecepanty is een verademing in warmte! Tip: Zeker een, misschien zelfs wel 2 maten groter dan normaal nemen. Die van mij zijn net te kort en zakken dus heel irritant net af.

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 22:39

Laatst bijgewerkt door loez op 25-10-23 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

nicole_floor

Berichten: 3254
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 22:40

Ik heb er vorig jaar een gekocht. Ik vind ze heel zijn zitten. Ze vallen inderdaad klein. Ik heb er toen een zonder voeten besteld omdat er met mijn 1.75 nooit in eentje met voeten heb gepast. Hij zit zeg maar boven mijn enkel. Dus doe er meestal sokken met mijn dr martins onder.

Ik heb hem toen bij lotsofgoodies besteld. Deze had toen groter maten. Dus ik heb toen 44/46 besteld ofzo terwijl in normale broeken 38/40 heb.

Suzanne F.

Berichten: 49263
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 07:39

loez schreef:
Heb bij de action een legging gehaald,
Gladde zachte buitenkant en dikke fleece aan de binnenkant. €5.95 en zit echt za-lig! Heerlijk zacht en heel mooi onder een jurkje bijvoorbeeld

https://www.action.com/nl-nl/p/3006469/ ... uct_shared


Dit is geen panty-like legging?

Bij de Shein hebben ze deze pantyleggings voor een leuk prijsje.

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 07:50

Suzanne F. schreef:
loez schreef:
Heb bij de action een legging gehaald,
Gladde zachte buitenkant en dikke fleece aan de binnenkant. €5.95 en zit echt za-lig! Heerlijk zacht en heel mooi onder een jurkje bijvoorbeeld

https://www.action.com/nl-nl/p/3006469/ ... uct_shared


Dit is geen panty-like legging?

Bij de Shein hebben ze deze pantyleggings voor een leuk prijsje.


Nee, de buitenkant is een beetje zon gladde thermo achtig stof, maar binnenkant is echt een fluffy fleece. En binnen en buitenkant zwart. Dus schijnt ook helemaal niet door. Ideaal voor onder leuke winter jurkjes bijv.

Plukje
Berichten: 1655
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 08:19

Ik zweer ook echt bij de fleece panty’s. Je moet wel een beetje opletten dat je degene bestelt die huidskleur er doorheen laten schijnen, dan ziet het er echt uit als panty.
Overigens draag ik alleen degene met open voet, omdat ik niet tegen de naden bij mijn tenen kan. Nu kan ik gewoon sokken aan en dan laarzen aan.

Kikka

Berichten: 4688
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 11:20


Snippergroen

Berichten: 6688
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 11:45

Ik heb er ook eentje en ik vind ze fantastisch, maar de huidskleur komt niet helemaal overeen met die van mij. Daarnaast heb ik zelf heel veel moedervlekken op mijn benen en dan dus niet. Dus dat valt ook op _O-

Ik kan 'm alleen 's avonds dragen. In daglicht valt echt teveel op dat het afwijkt. Hoe is dat bij jullie?

Celebi
Berichten: 3695
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 12:35

Afbeelding

Dit was bij mij overdag op kantoor. Vind het best netjes hoor. :D

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 21:45

Ooh ja zulke heb ik idd ook! Heel fijn! En lekker warm

Nynkex01
Berichten: 1121
Geregistreerd: 05-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 00:53


Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 01:05

Nynkex01 schreef:
Weten jullie hoe deze is qua kleur en hoe hij is voor lange mensen?
https://www.bol.com/nl/nl/f/fleece-pant ... 072534059/


Ik heb twee van deze, al twee jaar. Ik vind ze erg fijn en warm. Ik heb wel de tenen eraf geknipt omdat ze te kort waren. Dus nu is het een legging en dan is hij perfect. Ik draag ze met enkellaarsjes. Ik heb redelijk dunne benen, dan blijven ze altijd iets 'zwarter', maar LANG niet zo zwart als normale panty's.
Afbeelding

Suzanne F.

Berichten: 49263
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 08:35

Ik heb er een van de Shein, is top.

Nynkex01
Berichten: 1121
Geregistreerd: 05-07-21

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 12:07

Zie net op insta dat ze nu ook bij de Action zijn, € 5,95