Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Malle_meid

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-10-21

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-23 14:33

Mmm, vorige week ben ik bij de Action en Wibra gaan kijken, maar daar hadden ze ze toen niet (meer). -O-

Ik ben nog steeds erg geïnteresseerd!

Misschien vandaag dan even langs de Action weer om te kijken of ze ze nu dan wel hebben.

Plukje
Berichten: 1655
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 07:57

Ik was van de week bij de action, maar ik vond ze veel te zwart. Ik vind het juist zo mooi dat die huidskleur er goed doorheen komt, zodat het lijkt alsof je een dunne panty aan hebt.

Suzanne F.

Berichten: 49264
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 09:39

Plukje schreef:
Ik was van de week bij de action, maar ik vond ze veel te zwart. Ik vind het juist zo mooi dat die huidskleur er goed doorheen komt, zodat het lijkt alsof je een dunne panty aan hebt.


Dat lijkt zo, maar als je ze uitrekt (wat dus gebeurt als je hem aantrekt) dan wordt hij doorschijnend.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 09:51

Ik had vorig jaar eentje bij shein besteld en die had een lelijke naad bij overgang naar voet. Alsof er een sok aan een legging genaaid was. Hebben deze dat ook?

ziezoziezo22
Berichten: 404
Geregistreerd: 13-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 09:53

Ik heb er 1 bij tuunte gehaald.
Die ziet er heel mooi uit met het panty effect en huidskleur.

DiantaM
Berichten: 11275
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 09:54

Zijn er ook betere merken die deze ook verkopen?

Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 00:16

Ik heb gisteren een bij de trekpleister gehaald voor €9.99. Vanavond de hele avond aan gehad, wat een heerlijk ding zeg, mijn nieuwe beste vriend in de winter <3 Ik ben nogal een koukleum dus een jurk of rok in de winter deed ik niet meer, maar nu wel weer, zalig met zo'n panty! *\o/*

Nikass

Berichten: 16733
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 00:29

Celebi schreef:
Ik heb er vorige winter in geleefd. :+

Ze zijn echt heel fijn en ook uit China komen ze gewoon binnen. Heb ze ook via Amazon en AliExpress besteld en ze komen allemaal vanuit het buitenland.

Ik heb zelf de medium warmte. Dus wel die met fleece maar niet de dikste. Mijn collega vroeg een keer of ik het niet vreselijk koud gehad had op de fiets dus ze zijn best echt blijkbaar. Als je zit zie je aan de vouwen bij je knieën duidelijk dat het een soort dikke panty is maar het stoort me niet. Ze vallen inderdaad wel smal en klein. Ik ben 1.59 en heb op zich wel heupen en billen en ik merk wel dat de naden dan net niet lekker zitten. Na een paar keer dragen worden ze wat losser en dan zitten ze beter. Een soort bredere maat of met andere naden zou beter zijn maar die had ik nog niet gevonden. Ik koop ze in ieder geval niet meer met tenen. Dat ging enorm knellen. Heb ze bij mijn eerste eraf geknipt. Zat stukken beter. :j


Kan je de voet er gewoon afknippen? Gaat dat dan niet rafelen? Ik heb wollen panty's, maar ik wil ook graag de voetjes eraf :=

Sheran

Berichten: 17243
Geregistreerd: 20-10-07

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 00:45

Bij wollen panty's kun je de voetjes er niet zomaar afknippen inderdaad.

Amado7

Berichten: 10733
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 01:30

Hebben mensen foto’s? Ik wil er graag eentje. Maar ben bang dat ze een stuk donkerder zijn dan ik nu heb met een panty.

Maar als ze voor zo weinig bij de action etc zijn, dan ga ik er maar eens even eentje halen.

kiki1976

Berichten: 16864
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 08:30

Mijn moeder had die van de Action gekocht maar vallen klein. Het bovenstuk zeg maar, is ook best kort

Selina

Berichten: 14327
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 19:19

Die uit de OP kan ik keihard afraden. Ik heb broekmaat S/M dus had L/XL gekocht. Nou, ik kreeg hem nét over m'n knieën en dat was het wel...

Felinde

Berichten: 1178
Geregistreerd: 12-09-05
Woonplaats: Manchester

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 19:45


Veldbloem

Berichten: 501
Geregistreerd: 25-06-15
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 22:11

Deze zijn wel gewoon groot genoeg, de kleur is grijs en het lijkt bij mij ook echt op een panty. Ik heb de 220 gram, de middelste qua dikte. Goed warm!
Maar met pumps zie je toch wel de overgang tussen de niet gevoerde voet en het fleece op de benen. Met laarsjes heb je daar geen last van.
https://www.amazon.nl/gp/r.html?C=2Y43R ... E_SCE_dp_1

Pieneappel

Berichten: 494
Geregistreerd: 29-03-10

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 15:35

Ik had er nog 1 bij de action gevonden. Ik dacht “helaas”, in S/M. Ik dacht minimaal M/L nodig te hebben toen ik hier las dat ze vaak klein uitvallen.
Heb hem toch gekocht, en hij past goed, gaat ook ruim over m’n heupen/buik heen, dus ook niet te kort.
Alleen ik mis de “panty-look”, het ziet er gewoon uit als een zwarte maillot/hele hoge denier :=
Maar hij past, is idd lekker warm/zacht fleece dus ik houd hem en ga hem ook zeker wel gebruiken deze winter.

Hier nog een foto van de verpakking, staat dus wel echt “looks like a panty” op.Afbeelding

Plukje
Berichten: 1655
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 15:41

Ja, dat die van de Action echt de pantylook niet geeft gaf ik eerder in dit topic ook al aan. Ik zie echt veel verschil met die van AliExpress:

Afbeelding

Cioccolato

Berichten: 6620
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 17:47

Trek je snel ladders in zulke soort panty's?

Plukje
Berichten: 1655
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 18:18

Cioccolato schreef:
Trek je snel ladders in zulke soort panty's?

Nee, helemaal niet!

Celebi
Berichten: 3695
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 18:19

Nee totaal niet inderdaad, gaan alleen op en duur wel een beetje pillen, zeker op de plekken waar wrijving ontstaat zoals de randen van je schoenen of de rand van een rok.

immii_clarr

Berichten: 790
Geregistreerd: 16-08-07
Woonplaats: Zuiderwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 14:14

Ik heb gister de fleece panty van het merk Marianne binnen gehad, dus maar even een review voor wie het handig vind.

Ik blijf een gewone zwarte panty wel mooier vinden, maar vind dat dit prima kan zo in de winter.
Ik heb met mijn maat 38/40 en lange benen(lengtemaat broeken 32) een L/XL besteld. Wel even goed optrekken bij bovenbenen maar hij zit echt prima! Blij mee, toch leuke jurkjes aan deze winter!

Azmay

Berichten: 17997
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 14:30

De wibra heeft ze niet meer denk ik, zie ze niet op de site en in de winkel hangen ze ook niet hier.
Action heeft al weken een leeg schap.

Zal vanmiddag eens bij de trekpleister kijken. Mijn leggings zijn me eigenlijk te dun nu :brr:

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 14:32

Ik volg even want ik wil er toch ook wel graag een hebben :D

Undefined
Berichten: 3766
Geregistreerd: 18-01-09

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 15:25

Ik heb er eentje besteld van Trendz. Die valt qua maat prima (volgens mij one size, heb zelf een 38), en ziet er mooi uit. Helaas zakt hij af dus ik wil eigenlijk nog een andere die wat beter blijft zitten. Volgende week nog even kijken hoe hij het houdt met zon broekje voor onder je jurkje eroverheen :+

Celebi
Berichten: 3695
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-23 15:31

Weet iemand waar je ze ook in wat bredere maten kunt bestellen? Ik heb die dingen nu vanuit China volgens mij en het grootste probleem is dat mijn billen en bovenbenen (gewoon maat 36 trouwens) gewoon net aan de volle kant zijn voor die panty's. De stiknaden zitten dusdanig onlogisch dat het gewoon wat knelt. Het gaat net, maar ik zoek eigenlijk gewoon een beter model. :+

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 14:48

Zijn er bepaalde merken die wel geschikt zijn voor langere mensen/ grotere maten ?