Locatie gezocht voor fotoshoot

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 22:04

Is een oude textielhal met deels ingestort dak iets voor je? Niet echt overgroeid, maar wel vervallen en industrieel. Die weet ik namelijk in Almelo

In de buurt van meppel zit volgens mij ook iets bij een oude tuindersschool. Is een kas die helemaal vervallen en volgegroeid is. Kan wel even navragen waar dat is

Edit:
Ah zonde, de laatste optie is niet meer toegankelijk helaas
https://www.rtvdrenthe.nl/amp/nieuws/15 ... deriksoord
Laatst bijgewerkt door Liselot op 22-01-24 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 22:11

Liselot schreef:
Is een oude textielhal met deels ingestort dak iets voor je? Niet echt overgroeid, maar wel vervallen en industrieel. Die weet ik namelijk in Almelo

In de buurt van meppel zit volgens mij ook iets bij een oude tuindersschool. Is een kas die helemaal vervallen en volgegroeid is. Kan wel even navragen waar dat is


Meelezer die dit toevallig ziet :o Ik denk dat je de tuindersschool is in Frederiksoord bedoelt, maar ze zijn momenteel bezig om de locatie helemaal op te knappen en wellicht weer het idee van tuinbouwschool op te zetten, dus dat wordt em niet.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Locatie gezocht voor fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 22:12

Had het gevonden inderdaad, zonde!

Kelan

Berichten: 1626
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 22:44


fohadie
Berichten: 4300
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 23:28

Geen idee of er paarden mogen komen maar misschien fort Hondswijk in Everdingen? Ik ken wel een paar locaties in Noord Holland (boven Alkmaar) maar dat is misschien te ver?

Of Seinwezen in Haarlem? Aan de buitenkant is het een oud gebouw, aan het spoor. Ernaast zit een manege. Er rijden alleen wel moderne treinen langs, die moet je dan even fotoshoppen. :+

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 23:33

Captain schreef:
Volgens mij hebben ze daar allemaal nieuwe woningen gebouwd? Maar goede, ik rijd dit weekend eens langs!


Bespaar je de moeite, ENKA is nu een nieuwbouwwijk en alles behalve verlaten :+

snorkel1986

Berichten: 3013
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 23:35

Kelan schreef:
Bij Fortmond, tussen Wijhe en Olst, aan de IJssel, is ook een oude steenfabriek.
Die is zeker toegankelijk. Maar geen idee of je paard ook mee mag.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Steenfabriek_Fortmond


Deze idd maar weet zo niet of paard mee mag maar dat zou je met bellen gewaar kunnen worden
Google
Infocentrum IJssel Den Nul
Dan weet je het ( is dacht ik wel losloopgebied voor vee..)

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 00:05

En de vliegbasis soesterberg? Wat verder naar achter dan het museum staan allemaal halfronde loodsen. Ziet er ook bijzonder uit.

KiKiDo

Berichten: 79
Geregistreerd: 21-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 00:55

De Pharr loodsen in Veenendaal? Tegenover de woonboulevard.

Zijn in handen van een ontwikkelaar maar zolang er nog niet gesloopt wordt, worden ze te huur aangeboden door Makelaardij Van Schuppen (degene die nog verhuurbaar zijn, want grotendeels is het ondertussen industriële teloorgang).

DJZ

Berichten: 3109
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: Locatie gezocht voor fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 02:30

Je hebt in Oosterbeek, bij de hemelse berg wel een ruïne staan. Of je daar legaal met paard mag komen, weet ik niet..

Forcalquier

Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-01-05

Re: Locatie gezocht voor fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 02:39


Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8309
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 02:46

Je zou eens een kijkje kunnen nemen of 'De muur van Mussert' heeft wat je zoekt. Zwarte geschiedenis, in een slechte staat en bevind zich in Lunteren. Al lijkt het alsof ze in de afgelopen periode wat opknap werk hebben verricht als ik de foto's op google bekijk. Met een paard kan je daar, met toestemming van de camping, prima komen.

Blue_flower
Berichten: 1931
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 06:24

Kelan schreef:
Bij Fortmond, tussen Wijhe en Olst, aan de IJssel, is ook een oude steenfabriek.
Die is zeker toegankelijk. Maar geen idee of je paard ook mee mag.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Steenfabriek_Fortmond


Daar lopen hele kuddes wilde pony's dus het lijkt mij niet verstandig om je paard mee naar toe te nemen.

L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 08:05

Elisa2 schreef:
Land van Ooit is volgens mij vervallen tot urbex locatie, als dat nog steeds zo is.


Is nog weinig van over. Komen huizen en ook het kasteel is opgeknapt.

Elisa2

Berichten: 37181
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Locatie gezocht voor fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 09:44

Ah zonde...

Muur van Mussert gaan ze ook opknappen tzt..geen idee of ze al bezig zijn. Vind dat zelf wel een beladen plek.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41596
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 09:49

KiKiDo schreef:
De Pharr loodsen in Veenendaal? Tegenover de woonboulevard.

Zijn in handen van een ontwikkelaar maar zolang er nog niet gesloopt wordt, worden ze te huur aangeboden door Makelaardij Van Schuppen (degene die nog verhuurbaar zijn, want grotendeels is het ondertussen industriële teloorgang).

Deze had ik idd ook doorgegeven, is in de buurt, veel graffiti en natuur dat overneemt.

Wordt tijd dat ze die zooi eens aan gaan pakken. Maar tot dan kan TS er mooi gebruik van maken :D.

Captain

Berichten: 21377
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-24 09:56

_San87_ schreef:
KiKiDo schreef:
De Pharr loodsen in Veenendaal? Tegenover de woonboulevard.

Zijn in handen van een ontwikkelaar maar zolang er nog niet gesloopt wordt, worden ze te huur aangeboden door Makelaardij Van Schuppen (degene die nog verhuurbaar zijn, want grotendeels is het ondertussen industriële teloorgang).

Deze had ik idd ook doorgegeven, is in de buurt, veel graffiti en natuur dat overneemt.

Wordt tijd dat ze die zooi eens aan gaan pakken. Maar tot dan kan TS er mooi gebruik van maken :D.


Ik zat alleen te denken dat ze daar wss niet heel blij worden als ik rond loop met een nep wapen. := Denk dat een meer privé afgelegen plek toch beter is.

Heel erg bedankt voor alle suggesties!! _O_
Ik ga van het weekend eens rondrijden. :))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41596
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:10

Captain schreef:
_San87_ schreef:

Deze had ik idd ook doorgegeven, is in de buurt, veel graffiti en natuur dat overneemt.

Wordt tijd dat ze die zooi eens aan gaan pakken. Maar tot dan kan TS er mooi gebruik van maken :D.


Ik zat alleen te denken dat ze daar wss niet heel blij worden als ik rond loop met een nep wapen. := Denk dat een meer privé afgelegen plek toch beter is.

Heel erg bedankt voor alle suggesties!! _O_
Ik ga van het weekend eens rondrijden. :))

:))

Nee, dat zal wel gedoe worden, haha.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:13

Captain schreef:
_San87_ schreef:

Deze had ik idd ook doorgegeven, is in de buurt, veel graffiti en natuur dat overneemt.

Wordt tijd dat ze die zooi eens aan gaan pakken. Maar tot dan kan TS er mooi gebruik van maken :D.


Ik zat alleen te denken dat ze daar wss niet heel blij worden als ik rond loop met een nep wapen. := Denk dat een meer privé afgelegen plek toch beter is.

Heel erg bedankt voor alle suggesties!! _O_
Ik ga van het weekend eens rondrijden. :))



Die in Almelo is een privé plek, dus daar mag je echt alles doen. Is wel betaald. Gebruik hem zelf altijd voor mijn workshops

Captain

Berichten: 21377
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-24 10:16

Liselot schreef:
Die in Almelo is een privé plek, dus daar mag je echt alles doen. Is wel betaald. Gebruik hem zelf altijd voor mijn workshops


Wat is het adres?
Super leuk dat jullie zo meedenken! Zo'n paintball locatie was ik bijvoorbeeld nooit op gekomen. _O-

BeFunny

Berichten: 10535
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Locatie gezocht voor fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:20

Heb je al eens aan oude boerderijen gedacht?

Of een oude molen ofzoiets.

Captain

Berichten: 21377
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-24 10:24

BeFunny schreef:
Heb je al eens aan oude boerderijen gedacht?

Of een oude molen ofzoiets.


Ik wil iets industrieel, terug in de tijd doe ik altijd al. :))

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Locatie gezocht voor fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:35

Afbeelding

U vraagt wij draaien :D Industrieel en vervallen

BeFunny

Berichten: 10535
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:41

Een oude boerderij kan ook heel industrieel zijn. Zeker als er nog bijv varkensstallen zijn. En je wil niet weten wat sommigen aan spullen verzamelen. Ik persoonlijk vind dat vaak veel gaver dan zo'n locatie waar al 1000den voor jou zijn wezen shooten.


Arctic Circle motor raceway bij Mo I Rana in Noorwegen. Daar zijn een aantal echt vet gave gebouwen. Oude tribunes etc voor een echt vette urban shoot. Maar verder dan 3 uur rijden.

De hele kustlijn van noordholland staat vol met Bunkers wat ook gaaf is voor een urban Shoot.

Kijk ook eens rond naar fabrieken of bedrijven waar ze met groot materiaal werken. Een bedrijfshal zou ook erg gaaf zijn en als er in het weekend niet gewerkt wordt is dat de gelegenheid om te kunnen shooten.

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: Locatie gezocht voor fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:48

In Nieuwegein op het oude industrie, onder de brug bij de Ikea Kanaleneiland of soest oude vliegbasis..