Locatie gezocht voor fotoshoot

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8309
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 11:08

Elisa2 schreef:
Ah zonde...

Muur van Mussert gaan ze ook opknappen tzt..geen idee of ze al bezig zijn. Vind dat zelf wel een beladen plek.


Toen ik daar 20 jaar geleden nog naast woonde gingen ze die ook op knappen. Dus ik gok dat ze niet veel haast hebben.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41596
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 11:09

BeFunny schreef:
Een oude boerderij kan ook heel industrieel zijn. Zeker als er nog bijv varkensstallen zijn. En je wil niet weten wat sommigen aan spullen verzamelen. Ik persoonlijk vind dat vaak veel gaver dan zo'n locatie waar al 1000den voor jou zijn wezen shooten.


Arctic Circle motor raceway bij Mo I Rana in Noorwegen. Daar zijn een aantal echt vet gave gebouwen. Oude tribunes etc voor een echt vette urban shoot. Maar verder dan 3 uur rijden.

De hele kustlijn van noordholland staat vol met Bunkers wat ook gaaf is voor een urban Shoot.

Kijk ook eens rond naar fabrieken of bedrijven waar ze met groot materiaal werken. Een bedrijfshal zou ook erg gaaf zijn en als er in het weekend niet gewerkt wordt is dat de gelegenheid om te kunnen shooten.

Noorwegen? Serieus? Ze wil er met haar paard naartoe, he.

BeFunny

Berichten: 10538
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 11:19

_San87_ schreef:
BeFunny schreef:
Een oude boerderij kan ook heel industrieel zijn. Zeker als er nog bijv varkensstallen zijn. En je wil niet weten wat sommigen aan spullen verzamelen. Ik persoonlijk vind dat vaak veel gaver dan zo'n locatie waar al 1000den voor jou zijn wezen shooten.


Arctic Circle motor raceway bij Mo I Rana in Noorwegen. Daar zijn een aantal echt vet gave gebouwen. Oude tribunes etc voor een echt vette urban shoot. Maar verder dan 3 uur rijden.

De hele kustlijn van noordholland staat vol met Bunkers wat ook gaaf is voor een urban Shoot.

Kijk ook eens rond naar fabrieken of bedrijven waar ze met groot materiaal werken. Een bedrijfshal zou ook erg gaaf zijn en als er in het weekend niet gewerkt wordt is dat de gelegenheid om te kunnen shooten.

Noorwegen? Serieus? Ze wil er met haar paard naartoe, he.


Dat was sarcastisch bedoeld vandaar dat ik erbij zette maar dat verder dan 3 uur maar was de smiley vergeten.
Er zijn heel veel gave urban locaties ook in NL. Maar ik zou zelf niet voor een locatie gaan waar al vele anderen zijn wezen shooten.

Een oude maalderij of gemaal is ook gaaf.

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 11:33

L_iek schreef:
Elisa2 schreef:
Land van Ooit is volgens mij vervallen tot urbex locatie, als dat nog steeds zo is.


Is nog weinig van over. Komen huizen en ook het kasteel is opgeknapt.


Ik ben daar in 2017 geweest en toen was het al echt niet meer bijzonder. Gewoon een wandelpark met veel groen en een handjevol elementen die je aan het Land van Ooit deden denken zoals het leger van Napoleon, de laan van 1000 stappen en het roze kasteel. Absoluut geen urbex locatie.
Ondertussen is het roze kasteel van de roze verf ontdaan en gaan ze daar ontwikkelen, in hoeverre ze daarmee al zijn begonnen durf ik niet te zeggen, maar hier gaat TS inderdaad zeker niet vinden wat ze zoekt.

Elisa2

Berichten: 37190
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Locatie gezocht voor fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 17:07

Jammer dat ze altijd alles volbouwen..in Belgie zijn volgens mij ook vrij veel urbex locaties maar is een beetje ver met paard.

Muiz, ik weet het niet..het staat nu vrij regelmatig in de krant. Muur zou eerst afgebroken worden en nu blijven staan en opgeknapt worden. Maar wellicht heb je gelijk en is dat een 10 jaren plan. Ik ben er twee jaar terug geweest en toen zag het er wel gaaf uit.