CBR theorie-examen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yabloko

Berichten: 1423
Geregistreerd: 08-09-05

CBR theorie-examen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-24 10:16

Zijn er mensen die onlangs nog een CBR theorie examen hebben afgelegd voor auto? Ben benieuwd of er nog nieuwe / rare vragen zijn opgekomen.

NoTwixLeft
Berichten: 604
Geregistreerd: 06-07-16

Re: CBR theorie-examen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 08:40

Het theorie examen past zich regelmatig aan. Hoe ze dingen vragen, maar ook type vragen. Als ze echt de boel op de schop gooien, wordt dit heel duidelijk gecommuniceerd zodat de kandidaten zich beter kunnen voorbereiden.
Maar het is ook wel echt een examen waar je gewoon de stof en de toepassing moet kennen. Dan maakt de vraag niet meer uit.

Geen idee of je er wat aan hebt, anders hoop ik dat je je vraag wat kan verduidelijken.

Summerfly

Berichten: 2903
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: In de buurt van Rotterdam

Re: CBR theorie-examen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 18:48

Ik heb mijn theorie in oktober gehaald, maar ik vond er niet perse hele opvallende vragen bijzitten. Ik had geoefend via theorie-leren.nl en daar vond ik vervelendere vragen bij zitten, met name bij gevaarherkenning := maar 2 van de 10 oefenexamens gehaald maar uiteindelijk bij het echte theorie in 1 keer geslaagd.

Nicje87

Berichten: 9850
Geregistreerd: 26-06-06

Re: CBR theorie-examen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 19:43

Mijn vriend spreekt gebrekkig Nederlands en hij heeft het gehaald door te leren met theorie-toppers. Echt ideaal. Puur examen vragen, met ezelsbruggetjes, tips en filmpjes.

Plukje
Berichten: 1655
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Re: CBR theorie-examen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-24 19:48

Mijn 17-jarige zoon heeft hem vorige week gehaald. Hij was echt stiknerveus, maar het viel hem hartstikke mee. Hij had hem ook meteen gehaald ruim gehaald.
Het leren deed hij vooral met YouTube-filmpjes.

Yabloko

Berichten: 1423
Geregistreerd: 08-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-24 00:16

NoTwixLeft schreef:
Het theorie examen past zich regelmatig aan. Hoe ze dingen vragen, maar ook type vragen. Als ze echt de boel op de schop gooien, wordt dit heel duidelijk gecommuniceerd zodat de kandidaten zich beter kunnen voorbereiden.
Maar het is ook wel echt een examen waar je gewoon de stof en de toepassing moet kennen. Dan maakt de vraag niet meer uit.

Geen idee of je er wat aan hebt, anders hoop ik dat je je vraag wat kan verduidelijken.


Dank! Er was inderdaad een meerkeuzevraag bij gekomen, die had ik allemaal goed.

Summerfly schreef:
Ik heb mijn theorie in oktober gehaald, maar ik vond er niet perse hele opvallende vragen bijzitten. Ik had geoefend via theorie-leren.nl en daar vond ik vervelendere vragen bij zitten, met name bij gevaarherkenning := maar 2 van de 10 oefenexamens gehaald maar uiteindelijk bij het echte theorie in 1 keer geslaagd.


Dat is fijn! Ik heb nog een pakket via LENS verkeersmiddelen, maar de vragen uit de oefenexamens sluiten niet echt aan vind ik.

Nicje87 schreef:
Mijn vriend spreekt gebrekkig Nederlands en hij heeft het gehaald door te leren met theorie-toppers. Echt ideaal. Puur examen vragen, met ezelsbruggetjes, tips en filmpjes.


Leuk, bedankt voor de tip!

Plukje schreef:
Mijn 17-jarige zoon heeft hem vorige week gehaald. Hij was echt stiknerveus, maar het viel hem hartstikke mee. Hij had hem ook meteen gehaald ruim gehaald.
Het leren deed hij vooral met YouTube-filmpjes.


Wat knap! Leuk

Ik ben overigens gezakt... 1 fout teveel bij inzicht. :7