Stunteldagen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prairy
Berichten: 9105
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Stunteldagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 23:54

Sleutel kastje hangen uit het zicht, werkt fantastisch ;)

deksel

Berichten: 3789
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 09:08

Oh ik heb elke dag een stunteldag. Mijn proprioceptie is niet al te best. Bij mensen met autisme is dit vaker. Waardoor mijn lichaam niet zo goed kan aanvoelen waar in de ruimte het zich bevindt en dat zorgt snel voor verlies van evenwicht, tegen dingen aanlopen, dingen omstoten, dingen laten vallen (daardoor heb ik wel echt een mega snel reflectievermogen ontwikkeld). Gisteren had ik een laptop in mijn hand (voor me uitgestoken), liep ik keihard tegen de deurpost aan met die laptop en toen stak die laptop in m’n buik. %) Gisteren ook een karaf laten omvallen, naast de printer en computer, gelukkig zat er nauwelijks water in.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 10:45

Kwam er gisteren achter dat ik 2 enorme winkelhaken had in m’n trui. M’n Tommy Hilfiger trui die ik amper een paar maanden heb. :roll:

Godzijdank was hij tweedehands. :=

Waarom ben ik zo onhandig. :?

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 13:49

Jep, hier ook zo'n kluns. Zodra ik ook maar een beetje moe word, loop ik tegen dingen op. Deurposten, deurklinken en hoekjes van dingen zijn daar ideaal voor. Wist je trouwens dat als je snel genoeg beweegt, je je teen kan kneuzen aan een kaars? Ter verdediging, het was een hele dikke kaars die op de grond lag, ik liep op sokken en trapte met mijn ena-kleinste teen vol tegen de onderkant. Uiteraard 2 dagen voor ik anderhalve week vrij was, daarin 2 dagen festival had, en verder heel veel schilderen in ons nieuwe huis :') .

Sommige dagen heb ik trouwens ook wat ik schokjes-dag noem. Het maakt geen drol uit welke schoenen ik draag, maar ik krijg overal schokken van, metalen deurposten of bijvoorbeeld het metalen ding wat om de verwarming heen zit op kantoor, de schappen in de supermark, de deur van het vriesvak, you name it. Als het van metaal is en niet in mijn huis krijg ik er een goede tik van. Het zijn dan ook geen kleine schokjes zullen we maar zeggen. Sommige dagen is 2 à 3 cm van zo'n deurpost af zijn al voldoende om zo'n harde tik te geven dat anderen het ook horen.