Euh, wat is dit voor paarden speeltje?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
criollo_yess

Berichten: 1086
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 09:43

nevica schreef:
Ik vind persoonlijk dit soort gedachtes veel vreemder dan het speeltje in kwestie...


Ja, dat snap ik hoor, mits je begrijpt dat het hier om een knuffel gaat. Ik had dat niet begrepen en dacht dat er werkelijk een satisfyer voor paarden op de markt was. Vandaar dat ik erover doorvroeg. Nu snap ik ook dat het een knuffel is voor een paard om mee te spelen/slopen. Daar is helemaal niks mis mee. Maar dan mag ik nog wel vinden dat ik een knuffel met die vormgeving niet mijn smaak is toch?

Blacky94

Berichten: 3502
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 10:13

DuoPenotti schreef:
En alle vrouwen hebben zo'n ding?

En die denken altijd aan seks bij het paard of zo? :)

Ja echt snap de link nog steeds niet.

Hoezo moet er een link zijn? Ze zijn er ook al een aantal jaar als kerstboomornament. Dan denk je toch ook niet aan seks met/onder een kerstboom?

DuoPenotti

Berichten: 29981
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 10:18

Nou seks onder de kerstboom is zo gek nog niet.
Maar dan wel zonder dat ding }>

Maar idd net zoiets stoms. Dat hang je er net zo min in.
Is naar mijn idee iets puberaals. Kijk! Ik ben stoer!
Ik durf dat. Giechel... Giechel...

Sure_lee

Berichten: 10424
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Euh, wat is dit voor paarden speeltje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 10:21

Ik vind dat niet puberaal. Gewoon een verschil in soort humor. De een kan er hard om lachen en de ander vind het stom.
Prima toch

DuoPenotti

Berichten: 29981
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 10:24

Oh natuurlijk. Wie het wil kopen ga je gang. :j

Maar dan mag ik het nog wel puberaal vinden :)

MarjanB

Berichten: 16548
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 10:26

DuoPenotti schreef:
Oh natuurlijk. Wie het wil kopen ga je gang. :j

Maar dan mag ik het nog wel puberaal vinden :)


Ik zie lewie er al mee door de paddock rennen, :') kleine terror met zo’n ding in z’n mond

Avalanche

Berichten: 16208
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Euh, wat is dit voor paarden speeltje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 11:53

_O-

Ik zou me bescheuren :')

princequillo
Fotograaf

Berichten: 2472
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 12:16

DuoPenotti schreef:
Voor mij hoeft het Kruidvat de satisfyer echt niet uit de schappen te halen omdat de kinderen anders over de flos gaan.
Voor mij ook niet de reden dat de EJ zoiets niet op de markt mag brengen.
Ik denk alleen koekoek, het heeft zo niets met paarden te maken dat ik de link om deze afbeelding erop te zetten gewoon compleet mis.

Nee, maar dat heeft een deken met de poep emoji ook niet, of een panda patroon, of wat je tegenwoordig allemaal wel niet hebt. :+

DuoPenotti

Berichten: 29981
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 13:37

Poep patroon komt er meestal vanzelf op _O-

Nee klopt heeft het ook niet.
Maar toch vind ik dat anders. Gewoon vrolijk of zo.

Cubone

Berichten: 6237
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 13:38

Ik zie de humor er ook wel van in. Niks seksueels aan, het is voor mij een beetje hetzelfde als de 18+ humor in kinderfilms die de kinderen over het hoofd vliegen.

Als sticker op je auto vind ik het dan weer niks :')

Afbeelding

nicole_floor

Berichten: 3280
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 13:47

Cubone schreef:
Ik zie de humor er ook wel van in. Niks seksueels aan, het is voor mij een beetje hetzelfde als de 18+ humor in kinderfilms die de kinderen over het hoofd vliegen.

Als sticker op je auto vind ik het dan weer niks :')

[ [url=m/63vsTf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind stickers op een auto, sws zonde van de auto. :')

fransje23

Berichten: 15425
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 14:23

Storm schreef:
Ik dacht dat dit een 1 april grap was en dat de collectie nooit in productie is genomen. Boy, was I wrong :')


Dat dacht ik ook! :D

Ladygiroc

Berichten: 5092
Geregistreerd: 08-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 20:12

Marjo schreef:
Ladygiroc schreef:
Wat ga ik zeggen als zoonlief van 8 vraagt wat dat zijn op de nieuwe deken van zijn pony?

Die drollen emoticons kon ik de humor wel van inzien maar dit is voor mij een rede om de EJ ff te mijden tot er een nieuwe collectie is.


Hetzelfde als je zoontje in de kruidvat daadwerkelijk vibrators etc tegenkomt ;)


In een drogisterij kun je indd zeggen, dat is voor grote mensen. In een EJ verkopen ze spullen voor paarden.

Ik mis echt de humor in deze.

Sky_As

Berichten: 4778
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Euh, wat is dit voor paarden speeltje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 20:35

Maar even.... Zou dit/deze artikelen niet op de markt gekomen zijn nav de podcast van Jill en het feit dat tijdens de by Jill en friends avonden Ze ook verloot worden?

En dat ze toen bij ej dachten: hey, er is vraag naar, het is een hype... Gauw op inspringen.

Volgens mij is het ook allemaal (vrij snel) uitverkocht, dus dat hadden ze dan best goed.

Puppetje
Berichten: 1021
Geregistreerd: 24-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 21:22

De kinderen bij ons op stal vinden het geweldig dat er een deken is met tandenborstels erop.
Ze hebben geen idee wat een satisfyer is en zien er dus heel iets anders in.
Het is niet mijn smaak, maar kan er wel om lachen.

Celebi
Berichten: 3787
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Euh, wat is dit voor paarden speeltje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 21:27

Bijna hetzelfde. _O-

Balko

Berichten: 1142
Geregistreerd: 11-08-07
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 21:28

Wat zijn sommige mensen hier toch verschrikkelijk preuts _O-. Ik verbaas mij over de bekrompen reacties.

PSvanLot

Berichten: 10181
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 21:31

Kabayo schreef:
Voortaan ook maar dildos als werpstok verkopen voor honden. Of piemel knuffels om mee te spelen. Wellicht een idee om een speciale lingerie lijn voor dieren op te zetten.
Verkopen doet het blijkbaar wel... :=


Nou die piemelknuffels zijn er volop hoor. Op de kermis volop te winnen en dan heeft het halve dorp er een...

PSvanLot

Berichten: 10181
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 21:33

BarbaLala schreef:
JudithGigi schreef:


Ja ik vind het ook een beetje jakkie, maar dan ben je preuts schijnbaar _O-


Ik lees het inderdaad :wow:
Ach, het zegt meer over hen dan over mij dat ze het verschil tussen preuts en seksualiseren niet kennen ;)

Blijkbaar vinden mensen het ook doodnormaal dat die dingen voor minderjarigen zichtbaar bij de drogist liggen. Nou dan wordt ik graag preuts genoemd hoor, want dat is alles behalve normaal :=


Minderjarig? Dat je dus over tieners tot een jaar of 18? Mag toch hopen dat kinderen vanaf een jaar of 13/14 wel een beetje bekend zijn met wat er in de wereld te koop is...

gonniee
Berichten: 512
Geregistreerd: 26-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 21:43

criollo_yess schreef:
nevica schreef:
Ik vind persoonlijk dit soort gedachtes veel vreemder dan het speeltje in kwestie...


Ja, dat snap ik hoor, mits je begrijpt dat het hier om een knuffel gaat. Ik had dat niet begrepen en dacht dat er werkelijk een satisfyer voor paarden op de markt was. Vandaar dat ik erover doorvroeg. Nu snap ik ook dat het een knuffel is voor een paard om mee te spelen/slopen. Daar is helemaal niks mis mee. Maar dan mag ik nog wel vinden dat ik een knuffel met die vormgeving niet mijn smaak is toch?


Nou, ik was ook helemaal in de war bij het lezen van de eerste posts. Ik dacht echt, huh? Wat moet een paard met een satisfyer? Totdat ik inderdaad begreep dat het om een knuffel ging. Je zult het zien dat mensen niet verder lezen en dat het verhaal gaat dat er seksspeeltjes voor paarden op de markt zijn.

Avalanche

Berichten: 16208
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Euh, wat is dit voor paarden speeltje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 23:57

Mensen gaan overal mee aan de haal :') ergens wel hilarisch :D

Jessix

Berichten: 16482
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 00:17

Sky_As schreef:
Maar even.... Zou dit/deze artikelen niet op de markt gekomen zijn nav de podcast van Jill en het feit dat tijdens de by Jill en friends avonden Ze ook verloot worden?

En dat ze toen bij ej dachten: hey, er is vraag naar, het is een hype... Gauw op inspringen.

Volgens mij is het ook allemaal (vrij snel) uitverkocht, dus dat hadden ze dan best goed.

Dat denk ik ook. In de podcast vonden ze het in elk geval hilarisch. En als het verkoopt dat hebben ze blijkbaar een goed idee gehad.

Niobe

Berichten: 7993
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 00:20

PSvanLot schreef:
Kabayo schreef:
Voortaan ook maar dildos als werpstok verkopen voor honden. Of piemel knuffels om mee te spelen. Wellicht een idee om een speciale lingerie lijn voor dieren op te zetten.
Verkopen doet het blijkbaar wel... :=


Nou die piemelknuffels zijn er volop hoor. Op de kermis volop te winnen en dan heeft het halve dorp er een...


Ik zag ook eens een verzameling gehaakte versies op een marktje. Best schattig voor piemels *D

Polarize
Berichten: 721
Geregistreerd: 25-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 07:04

Puppetje schreef:
De kinderen bij ons op stal vinden het geweldig dat er een deken is met tandenborstels erop.
Ze hebben geen idee wat een satisfyer is en zien er dus heel iets anders in.
Het is niet mijn smaak, maar kan er wel om lachen.

Ik zou echt net zeggen dat kinderen er waarschijnlijk eerder een rare tandenborstel achter zoeken dan een satisfyer :') een satisfyer kennen ze niet, ze gaan eerst proberen een connectie te maken met iets wat ze kennen ipv meteen vragen wat het is

Schuur_

Berichten: 4904
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 07:33

gonniee schreef:
Ja, dat snap ik hoor, mits je begrijpt dat het hier om een knuffel gaat. Ik had dat niet begrepen en dacht dat er werkelijk een satisfyer voor paarden op de markt was. Vandaar dat ik erover doorvroeg. Nu snap ik ook dat het een knuffel is voor een paard om mee te spelen/slopen. Daar is helemaal niks mis mee. Maar dan mag ik nog wel vinden dat ik een knuffel met die vormgeving niet mijn smaak is toch?


Nou, ik was ook helemaal in de war bij het lezen van de eerste posts. Ik dacht echt, huh? Wat moet een paard met een satisfyer? Totdat ik inderdaad begreep dat het om een knuffel ging. Je zult het zien dat mensen niet verder lezen en dat het verhaal gaat dat er seksspeeltjes voor paarden op de markt zijn.[/quote]

Dat ligt dan toch echt bij de mensen die de moeite niet nemen om ff 1 seconde naar het plaatje te kijken of verder te lezen. Kan toch niet dat daarom EJ dit niet op de markt moet brengen.