Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fenja

Berichten: 3439
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:55

ja inderdaad voel me behoorlijk vor het blok gezet en ik maar denken arm meisje ook vond ik dat ze wel vaak weer terug moest naar het ziekenhuis en ja dat huisje dat ze konden krijgen van iemand tegenover het ziekenhuis vond ik ook wel een beetje plotselingen dan ook nog de gehele dag de zuster er bij

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:55

Maar als ze berichten op bokt had geplaatst vanuit het ziekenhuis...dan hadden jullie dat kunnen zien aan het IP? Dus jullie wisten het al langer? Verward

fenja

Berichten: 3439
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:56

ja waarom hebben de beheerders er dan niet eerder achter gekomen het niet meteen gezegd

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:57

Misja schreef:
Waarom? Vind jij niet dat Bokt recht had te weten dat dit verzonnen was? Of begrijp ik je ff verkeerd? Knipoog
waarom heeft bokt dat recht? om nog meer te smullen ten koste van een anders leed? zoals hier zo vaak gebeurd?

zo te horen heeft miep hier zelf toestemming voor gegeven. dan nog had dit iets subtieler aangepakt kunnen worden. maar dat is nou eenmaal niet bokt's sterkste kant.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 11:57

We wisten het al langer, maar we moesten absoluut zeker zijn. Ik zou niet willen dat ik dit op bokt zou zetten, terwij het wel waar bleek te zijn.

Verder vond ik dat Miep zelf de tijd nodig had om te kiezen of ik het zou plaatsen of zijzelf.

Verder vind ik dat de bokkers erg netjes blijven in dit topic! OK dan!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:58

Heike schreef:
Verder vind ik dat de bokkers erg netjes blijven in dit topic! OK dan!
gatverdamme wat een smerige kleinerende k*t opkerming heike. je lijkt wel een kleuterjuf voor haar klasje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:01

Sp
ik ben het ook niet altijd met het bokt beleid eens
maar mag ik zeggen dat jij tegenwoordig wel om elke beslissing zeurt.
wat hadden ze dan moeten doen?
ik vond dat wij als bokkers die meegeleefd hebben zeker recht hadden om te weten dat het allemaal een grote leugen was (en iemand die dus grote problemen heeft, alleen in andere vorm dan hier neegezet)
Miep heeft zelf toestemming gegeven op dit bericht, dan is het toch goed, wat moet je nog meer?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:02

@ SP. Wat is hier kleinerend aan? Ze blijven heel netjes in dit topic...op een enkele uitzondering na.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:02

we verschillen dus duidelijk van mening RK. ik vind het geen zeuren als je voor iemand opkomt die dat niet voor zichzelf kan doen.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:03

Ik ben het met RK eens. Mensen hebben zich oprecht zorgen gemaakt en die mogen best weten hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit. En idd, dit is in overleg met Miep gegaan, dat vind ik op zich ook al heel wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:04

Wie zegt dat ze dat niet kan?
Over kleuterjuf uitsparken gesproken...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 12:04

Sorry, wilde echt niet kleinerend verkomen. Ik heb zelf ook meegeleeft en voelde me in de maling genomen. Er zouden hier ook hele andere reacties kunnen staan.


Miep is van alles op de hoogte en kan alles gewoon lezen en reageren. Ze weet zelfs wanneer ik het zou plaatsen. Alles is in samenspraak met haar gegaan.

Nu weer ontopic..

kojack

Berichten: 6398
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:09

Volgens mij ben ik de enige die dit in en in triest vind.
Iedereen heeft zich zo'n zorgen lopen maken, de meeste dachten dat het arme meisje doodging ! En dan nu ineens een berichtje dat het verzonnen was. Sorry hoor maar volgens mij is Miep rijp voor een gesprekje met een psychiater want dit verzin je idd niet voor niks
Laatst bijgewerkt door kojack op 27-06-04 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:12

Je bent echt niet de enige Kojack
Maar het is duidelijk dat er echt wel iets ernstigs aan de hand is, en ik denk dat de meeste bokkers zich dat ook wel realiseren. Dat is ook het trieste, vind ik...

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:12

Ik weet niet echt wat ik er over moet zeggen.. Ook ik heb heel erg met haar meegeleefd, al heb ik niet gereageerd in de topics, ik heb ze wel (bijna) allemaal gelezen. Maar ze zal dit, zoals velen al gezegd hebben, niet voor niks verzonnen hebben..

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:12

kojack schreef:
Volgens mij ben ik de enige die dit in en in triest vind.
Iedereen heeft zich zo'n zorgen lopen maken, de meeste dachten dat het arme meisje doodging ! En dan nu ineens een berichtje dat het verzonnen was. Sorry hoor maar volgens mij is Miep rijp voor een gesprekje met een psychiater want dit verzin je idd niet voor niks


hmmm... maak er toch maar van: volgens mij ben ik NIET de enige die dit in en in triest vind.

want volgens mij zijn er maar een stuk of wat die het NIET in en in triest vinden.... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:12

Justy schreef:
Je bent echt niet de enige Kojack
Maar het is duidelijk dat er echt wel iets ernstigs aan de hand is, en ik denk dat de meeste bokkers zich dat ook wel realiseren. Dat is ook het trieste, vind ik...

MIsschien heeft dat kind zich rot gelachen ondertussen omdat alle bokkertjes weer braaf achter het verhaal aanhobbelden.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:13

Uhm.. ja...
Wat moet je hier nou op zeggen?
Ik heb zo'n beetje al haar topics gelezen en in een enkele gereageerd, maar dit vind ik wel behoorlijk triest..
Waarom...

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:14

Lovely schreef:
MIsschien heeft dat kind zich rot gelachen ondertussen omdat alle bokkertjes weer braaf achter het verhaal aanhobbelden.


Dat kan best zijn Lovely, en ook dat vind ik dus een teken dat er iets helemaal niet klopt aan het meisje. DAT vind ik triest.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 12:14

Nee dat wil ik meteen ontkrachten. Ze heeft het niet voor haar lol gedaan. Het is goed dat het nu uitkomt, zodoende kan ze er mee aan de slag. En dat doet ze. Met o.a haar ouders.
Laatst bijgewerkt door Heike op 27-06-04 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:14

Ik ben het inderdaad met Kojack eens.

Verder vind ik dat Heike er goed aan gedaan heeft dit te plaatsen, want mensen hebben er recht op de waarheid te weten.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:15

Is ze online? mischien kan ze uitleggen waarom ze het heeft gedaan? ben eigenlijk behoorlijk nieuwschierig....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:16

Vind ik ook belangrijker
Maar wie zegt dat ze niet voor zichzelf op kan komen
waar haal je dat vandaan?
dat is het enige waar ik op doelde

Doordat voor haar te zeggen vind ik ook kleinnerend
Tenminste ik zou het ook niet leuk vinden als mensen mij gaan "betuttelen' als ik zelf gewoon kan praten/typen

dat ze hulp nogig heeft moege duidelijk zijn, anders verzin je zoiets niet
Maar nergens haal ik uit dat ze niet voorzichzelf op kan komen.
Ze heeft dan wel hulp nodig, maar dan ben je niet meteen dom achterlij of wat ook zodat jezelf niets meer kunt.

edit was reactie op sp, wat nu weg is
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-06-04 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:16

Justy schreef:
Dat kan best zijn Lovely, en ook dat vind ik dus een teken dat er iets helemaal niet klopt aan het meisje. DAT vind ik triest.

Er klopt iets niet, dat is een ding wat zeker is. Maar je moest eens weten wat mensen soms verzinnen en erover liegen. Soms puur voor de lol (sick humor) en soms omdat de gewone ware wereld te lastig is.

Mandyy

Berichten: 30504
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:17

moeder op bokt vond ik erg raar.. mijn moeder weet mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet! en hoezo zou ik dat haar ooit geven?