gek of niet??

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
speedy16
Berichten: 149
Geregistreerd: 11-06-06

gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 20:09

hallo iedereen.... Haha!

ik wil heel even weten ik zit hier best wel heel erg mee..
ik ben een meisje van 16 jaar Vingers aflikken
maar het probleem bij mij is dat ik op oude mannen val Ach gut
en nee niet zomaar oude mannen nee ik heb echt een voorkeur het moet beginnen bij 40 jaar tot en met 49 jaar Boos! Boos!
ik weet niet hoe ik hier vanaf moet komen en ben zelf ook bang dat dat niet lukt...
ik zit ook aan de therapiejj maar daar trek ik me eigen echt niks van aan Bloos
en ga thuis weer lekker over oude mannen praten Boos!

is dit normaal en wat vinden julliejj Clown

bedankt voor het lezen!!! Haha! Haha!

Horsesandme

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Op de rug van mijn Pony

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:13

uhhm ik vind het best wel vaag. ik ben ook 16 maar zou nooit op iemand van 40 vallen Bloos

maarja als jij dat wel doet haha ik weet t niet Vork

Anoniem

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:14

Het is niet normaal iig, dat is een ding wat zeker is.
Hoe je eraf moet komen? Tja, ik denk je wat meer van je therapie aantrekken?
En nog iets wat misschien helpt; Oudere mannen zijn toch niet geïnteresseerd in meisjes van jou leeftijd, zijn ze dat wel, dat zijn het vieze mannen die alleen maar uit zijn op dingen waar jij denk ik niet zo blij mee bent. Knipoog

En msn-taal is niet toegestaan op bokt. Knipoog

speedy16
Berichten: 149
Geregistreerd: 11-06-06

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 20:17

Anoniem schreef:
Het is niet normaal iig, dat is een ding wat zeker is.
Hoe je eraf moet komen? Tja, ik denk je wat meer van je therapie aantrekken?
En nog iets wat misschien helpt; Oudere mannen zijn toch niet geïnteresseerd in meisjes van jou leeftijd, zijn ze dat wel, dat zijn het vieze mannen die alleen maar uit zijn op dingen waar jij denk ik niet zo blij mee bent. Knipoog

En msn-taal is niet toegestaan op bokt. Knipoog



ja dat wel maar ik zat al een paa maanden aan de terapie en het maakt me echt niks uit Boos!
vind het zelf ook wel vies maar weet echt niet wat ik moet doen
bedankt voor je reactie Haha!

speedy16
Berichten: 149
Geregistreerd: 11-06-06

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 20:18

Anoniem schreef:
Het is niet normaal iig, dat is een ding wat zeker is.
Hoe je eraf moet komen? Tja, ik denk je wat meer van je therapie aantrekken?
En nog iets wat misschien helpt; Oudere mannen zijn toch niet geïnteresseerd in meisjes van jou leeftijd, zijn ze dat wel, dat zijn het vieze mannen die alleen maar uit zijn op dingen waar jij denk ik niet zo blij mee bent. Knipoog

En msn-taal is niet toegestaan op bokt. Knipoog


ik kan wel een man hij zegt dat die van me houd enzo Vingers aflikken
maar dat geloof ik zelf ook niet echt meestal gaat het indd alleen maar om de sex Ach gut en dat wil ik mezelf ook niet echt aandoen
bedankt voor je reactie Bloos Haha!

esther_sonja
Berichten: 3068
Geregistreerd: 23-05-06

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:22

ummm...tjah...
ik heb geen idee wat je zou moeten doen..
het lijkt me niet echt normaal..
maar ja .. mijn vriendin haar vader (40) die gaat met een meisje van 22... die hebben nu een kindje geadopteerd... Dan denk ik altijd maar : tjah als zij maar gelukkig zijn.. daar gaat het eigenlijk om.. Haha! Lovers tis een heel super lief kindje

Anoniem

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 20:22

speedy16 schreef:
[naam] schreef:
Het is niet normaal iig, dat is een ding wat zeker is.
Hoe je eraf moet komen? Tja, ik denk je wat meer van je therapie aantrekken?
En nog iets wat misschien helpt; Oudere mannen zijn toch niet geïnteresseerd in meisjes van jou leeftijd, zijn ze dat wel, dat zijn het vieze mannen die alleen maar uit zijn op dingen waar jij denk ik niet zo blij mee bent. Knipoog

En msn-taal is niet toegestaan op bokt. Knipoog


ik kan wel een man hij zegt dat die van me houd enzo Vingers aflikken
maar dat geloof ik zelf ook niet echt meestal gaat het indd alleen maar om de sex Ach gut en dat wil ik mezelf ook niet echt aandoen
bedankt voor je reactie Bloos Haha!


Bah wat een freak Scheve mond
Waar ken je die man van? Die is niet helemaal lekker iig..

speedy16
Berichten: 149
Geregistreerd: 11-06-06

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-06 20:27

esther_sonja schreef:
ummm...tjah...
ik heb geen idee wat je zou moeten doen..
het lijkt me niet echt normaal..
maar ja .. mijn vriendin haar vader (40) die gaat met een meisje van 22... die hebben nu een kindje geadopteerd... Dan denk ik altijd maar : tjah als zij maar gelukkig zijn.. daar gaat het eigenlijk om.. Haha! Lovers tis een heel super lief kindje


ach wat lief Bloos Bloos
ja zo denk ik ook maar er zijn ook mensen die er anders over denken natuurlijk Haha!
maarja het is toch wel een verschil 16 en iemand van in de 40
maar bedankt voor je reactie Ach gut

Anoniem

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 21:17

speedy16 schreef:
esther_sonja schreef:
ummm...tjah...
ik heb geen idee wat je zou moeten doen..
het lijkt me niet echt normaal..
maar ja .. mijn vriendin haar vader (40) die gaat met een meisje van 22... die hebben nu een kindje geadopteerd... Dan denk ik altijd maar : tjah als zij maar gelukkig zijn.. daar gaat het eigenlijk om.. Haha! Lovers tis een heel super lief kindje


ach wat lief Bloos Bloos
ja zo denk ik ook maar er zijn ook mensen die er anders over denken natuurlijk Haha!
maarja het is toch wel een verschil 16 en iemand van in de 40
maar bedankt voor je reactie Ach gut


Precies. Jij bent minderjarig, iemand van 22 niet. Daarom is iemand van 22 met iemand van 40 legaal, iemand van 16 en iemand van 40 niet Lachen

daantjuhhh

Berichten: 26914
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 03:59

22 en 40 is inderdaad wel een stukje anders als 16 en 40.

Al ben ik nu zelf 22 en zie ik een relatie met een vent van 40 absoluut niet zitten.

30 vind ik al oud, maar als hij echt lekker is maak ik wel een uitzondering.. haha

Maar goed, meissie zet het van je af.

Toen ik 16 was heb ik wat gehad met iemand van 24, en dat was eigenlijk al te oud.
In het begin ben je verliefd hij was dat ook.
we waren echt stapel op elkaar, maar ik zat nog op school, (had nog minimaal 4 jaar te gaan en hij had zijn eigen bedrijf.
Hij dacht aan kinderen, trouwen en dat soort dingen (al was hij er wel heel erg bewust van dat dat er verlopig bij mij niet inzat, hij vond mij daar zelf ook nog te jong voor en wou dan ook wachten totdat ik 20 was)
Maar goed, je intresse's gaan heel erg uit elkaar liggen.
Jij wilt nog stappen, hij wil op de bank hangen.. enz enz..
En daarbij iemand van 40 die met iemand van 16 gaat is sociaal en sexueel gestoord.
Dat is gewoon een plaatje wat niet klopt.

esperance

Berichten: 5557
Geregistreerd: 20-12-04
Woonplaats: Weert

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 09:22

nou je bent niet gek ofzo hoor.. kun je denk ik ook weinig aan doen..
val je echt op allerlei verschillende oude mannen? of ben je op een verliefd ofzo?

een meisje die bij mij in de buurt woont heeft een paar jaar geleden, lang een relatie gehad met een oudere man, zij was ook 16, en die man in de 40.. iedereen vond het wel raar, maar hun trokken zich er niks van aan..

speedy16
Berichten: 149
Geregistreerd: 11-06-06

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 10:10

esperance schreef:
nou je bent niet gek ofzo hoor.. kun je denk ik ook weinig aan doen..
val je echt op allerlei verschillende oude mannen? of ben je op een verliefd ofzo?

een meisje die bij mij in de buurt woont heeft een paar jaar geleden, lang een relatie gehad met een oudere man, zij was ook 16, en die man in de 40.. iedereen vond het wel raar, maar hun trokken zich er niks van aan..


ja ik ben verliefd geweest op een man maar dat is nu over.... Haha!
heeft dat meisje nu nog steeds iets met die man Tong uitsteken

esperance

Berichten: 5557
Geregistreerd: 20-12-04
Woonplaats: Weert

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 10:42

nee dat is uit eindelijk over gegaan, na een jaar of 2..

speedy16
Berichten: 149
Geregistreerd: 11-06-06

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 10:47

esperance schreef:
nee dat is uit eindelijk over gegaan, na een jaar of 2..


zo dat heb dan nog een tijd geduurd Ach gut
maarja ik kan begrijpen dat veel mensen het gek vinden dat je iets met zo'n oude man wil Sigaar
zou het zelf ook gek vinden Bloos

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:12

-> LZP

Jaduuh

Berichten: 9407
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Gent

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:22

Ik vind niet dat je gek bent. Er zijn toch ook volwassenen die op kinderen vallen. [pedofielen]
Ik ken ook een aantal die wat met een oudere man hebben en erop vallen. [doh]
Maar probeer het van je af te zetten, ga lekker stappen op zoek naar jongens van jou leeftijd.

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:26

Ik vind dat je gewoon die man links moet laten liggen en vergeet het. het is inderdaad hartstikke raar, en het lijkt me alles behalve goed voor jou ontwikkeling. wat zeggen je ouders er eigenlijk van? zo'n man van tussen 40-50. Ik bedoel, moet je zien hoeveel jaar tussen zit. Oke als je op een man van 20-30 valt kan ik er misschien nóg iets begrip voor opbrengen. maar iemand die onderhand al bijna in de overgang komt, en al een heel leven achter zich heeft. nee, meid. ga in therapie. ga praten met je ouders, maar ga niet zo door

missyissy
Berichten: 623
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: boven de rivieren.

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:28

ik ben bijna 14 en al op 4 leraaren verlieft geweest maar nu val ik gewoon weer op jongens van mijn leeftijd ons mam zegt dat het een fase was

beantsje

Berichten: 9297
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: Drenthe

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:30

Mijn broer kreeg op zn 45 ste een vriendin van 17...dat is 5 jaar geleden en volgend jaar trouwen ze. Het kan goed gaan...

speedy16
Berichten: 149
Geregistreerd: 11-06-06

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 19:33

beantsje schreef:
Mijn broer kreeg op zn 45 ste een vriendin van 17...dat is 5 jaar geleden en volgend jaar trouwen ze. Het kan goed gaan...


wat leuk Haha!
ja je moet naar net je juister persoon treffen Vingers aflikken
maarja ik ben 16 en dan is iemand van in de 40 toch wel gek Sigaar

Jokonootje

Berichten: 4860
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:43

speedy16 schreef:
beantsje schreef:
Mijn broer kreeg op zn 45 ste een vriendin van 17...dat is 5 jaar geleden en volgend jaar trouwen ze. Het kan goed gaan...


wat leuk Haha!
ja je moet naar net je juister persoon treffen Vingers aflikken
maarja ik ben 16 en dan is iemand van in de 40 toch wel gek Sigaar


ik krijg ook een beetje het idee dat je het zelf gek wilt vinden...
dat je misschien wel wat speciaal gevonden wilt worden omdat je op oudere mannen valt..
kan het mis hebben hoor maar je spreekt iedereen tegen met het feit dat jij 16 bent dus dan is het gek...
Ik zelf ga ook echt voor de oudere mannen ben nu 21 en mijn vriend is 36... tsja zo is de vrouw van mijn schoonvader ook 27 jaar jonger dan mijn schoonvader en die hebben ondertussen 3 kinderen en de 4 is onderweg (ze is uitgerekend in begin augustus)
het kan dus best goed gaan en weet je wat?! ik zou het gewoon lekker laten rusten het kan best een fase zijn en er lekker niks van aantrekken als het wel zo is tsja dan is het verstandiger om pas op een wat oudere leeftijd aan een relatie te beginnen zodat je het iets beter in kan schatten...

Nickytje

Berichten: 4032
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Tielen

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:45

Gek ben je niet volgens mij... Maar waarom precies val je op mannen tussen de 40 tot en met 49?
Is dat een grens die je voor jezelf vastlegd?

Ik kan me niet echt verplaatsen in de gedachtengang van die man.
Een man van pakweg 45 jaar... Ik kan begrijpen dat hij wel iets zou willen met een meid van 20-25.
Sommige 'oudere' mannen lusten wel een groen blaadje, en dat keur ik ook absoluut niet af.
En als het meisje zich er goed bij voelt...So be it!

Maar als 45-jarige man vallen op een meisje van 16? Daar stopt mijn inleving in feite.
Je kan natuurlijk als puber altijd wel is een crush krijgen op iemand die een stuk ouder is (al is het een acteur, leraar of iemand uit je buurt)
Maar die man, dat snap ik dan niet...Zoekt hij liefde, als in een relatie of zoekt hij een dochter?

In ieder geval, moest ik weer 16 jaar zijn, en een man van 45 zegt tegen me dat ie me graag ziet dan zeg ik: Dankje, en nu opzouten!

Maar da's natuurlijk mijn bescheiden mening erover....

Het kan evengoed helemaal goed gaan tssn 2 personen met zoveel leeftijdsverschil..Maar die kans is ietsje kleiner denk ik

Groetjes!

speedy16
Berichten: 149
Geregistreerd: 11-06-06

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 20:01

bedankt voor je reactie.....

Fairytale

Berichten: 3905
Geregistreerd: 12-08-05

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 20:03

Karoliefje_ schreef:
Ik vind dat je gewoon die man links moet laten liggen en vergeet het. het is inderdaad hartstikke raar, en het lijkt me alles behalve goed voor jou ontwikkeling. wat zeggen je ouders er eigenlijk van? zo'n man van tussen 40-50. Ik bedoel, moet je zien hoeveel jaar tussen zit. Oke als je op een man van 20-30 valt kan ik er misschien nóg iets begrip voor opbrengen. maar iemand die onderhand al bijna in de overgang komt, en al een heel leven achter zich heeft. nee, meid. ga in therapie. ga praten met je ouders, maar ga niet zo door


Mee eens. Scheve mond

speedy16
Berichten: 149
Geregistreerd: 11-06-06

Re: gek of niet??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 20:10

ik ben ook al aan het leren dat ik er van af moet en het werkt wel ik heb elke week een gesprek