Papa waarom nou jij? Ik mis je !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alytje
Berichten: 3264
Geregistreerd: 19-06-04

Re: Papa waarom nou jij? Ik mis je !

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:49

heel veel sterkte Ach gut Je bent iig niet de enige die zoiets doormaakt... Mijn vader is bijna 3 jaar geleden overleden aan darmkanker, toen was ik 14. in januari kreeg hij klachten, in juli werd hij geopereerd, wat niks meer hielp, en in november is hij overleden. En helaas hoe meer tijd er verstrijkt hoe meer ik hem ga missen. De eerste paar maanden leef je echt in een waas. En dan moet je door, want de hele wereld gaat door. Dat is echt moeilijk ik heb toen bijna geen tijd gehad om het te verwerken, dat komt nu pas...
echt heel veel sterkte!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Re: Papa waarom nou jij? Ik mis je !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 00:12

Jeetje meid....
Heel veel sterkte...

Ik heb ong. hetzelfde meegemaakt, M'n vader is ook overleden aan kanker toen ik 10 was..
Het ging ook net als bij jullie erg snel..

Sterkte in deze moelijke tijd

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Re: Papa waarom nou jij? Ik mis je !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:14

Heel veel sterkte allemaal Ach gut
Echt vreselijk hoeveel mensen één van hun ouders moeten missen!

MarijkeBun

Berichten: 1267
Geregistreerd: 03-05-05
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Papa waarom nou jij? Ik mis je !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:14

wens je heel veel sterkte voor nu en in de komende tijd.
het verdriet wordt minder, maar het gemis wordt groter.

ik heb ook mijn vader verloren. hij was net 2 maanden 48.
gaat zaalvoetballen en komt niet meer thuis. je hart is een dief in de nacht zeggen ze, maar dat ik ook zo.

aankomend 13 sept is het precies 2 jaar.
toch heb ik geen afscheid kunnen nemen, maar ik ben blij, dat mijn vader niet heeft hoeven lijden.

het lijkt mijn verschrikkelijk om een ouder te verliezen aan zo'n verschrikkelijke ziekte.

sterkte.

xEline

Berichten: 1584
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: onbewoond eiland

Re: Papa waarom nou jij? Ik mis je !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:39

mijn moeder is aan borst kanker overleden toen ik drie was nu ben ik overens 13 Boos!

sundance11

Berichten: 959
Geregistreerd: 13-05-05
Woonplaats: Spijk (GLD)

Re: Papa waarom nou jij? Ik mis je !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:43

Heel veel sterkte!! En ik hoop dat je het op den duur een plaatsje kunt geven. Misschien helpt het om te denken dat hij het daarboven heel fijn heeft.

Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt, maar heb er wel vaak tegen aan gelopen, mijn vader heeft nu al 4 jaar longkanker. Dus ik weet wel ongeveer hoe je je voelt...

Andrea1981

Berichten: 60
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Tolbert

Re: Papa waarom nou jij? Ik mis je !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:50

mijn vader is in 2001 overleden, plotseling aan een hartstilstand. Voor mijn gevoel heb ik nu het idee dat het een 'plekje' heeft. Belangrijk is dat erover kunt praten. Ik heb een geweldige vriend en moeder waar ik mijn vader vaak herdenk en over praat. Maar het blijft altijd met vele gebeurtenissen moeilijk. Bijvoorbeeld dat ik samen met mijn vriend een huis heb gekocht, we zijn verloofd en dat zijn allemaal dingen waar hij niet bij is en dat doet nog steeds veel verdriet.... Verdrietig maar dan denk ik ook wat zou hij trots om ons zijn!!!! Haha!

NielsHessel

Berichten: 50
Geregistreerd: 25-08-06
Woonplaats: den haag

Re: Papa waarom nou jij? Ik mis je !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:55

de vader van mijn vriendin is ook aan hidknker overleden Verdrietig

tweety_be

Berichten: 941
Geregistreerd: 06-09-05
Woonplaats: Back in Belgium

Re: Papa waarom nou jij? Ik mis je !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:04

Heel veel sterkte, ik weet precies hoe het voelt... Al was het in andere omstandigheden.

Mijn vader is 5 jaar geleden verongelukt op 24 juli 2001 om precies te zijn. Hij kwam van zen werk, maar is nooit meer thuisgekomen. Hij reed met de moto en had een bocht gemist... We zullen nooit weten wat er is gebeurd, want niemand heeft het ongeval gezien en hij is pas de dag nadien gevonden door een trucker... Ik was net 16 en mijn vader was pas 38 geworden begin juli. In die tijd had ik een vakantiejob en ze zijn mij die 25ste juli komen halen van men werk, ik dacht dat het niet waar was, dit kon niet, mijn papa, wat moest er nu gebeuren, waarom hij, wat is er gebeurd? Allemaal onbeantwoorde vragen... Wat ik nog het ergste vond is dat hij mijn kleine broertje nooit zou zien opgroeien, hij was amper 3 maand toen het gebeurde, men broertje zal zen echte papa nooit kennen. Wat ook veel pijn doet is de onwetendheid, was hij op slag dood, heeft hij nog even geleefd, etc... Men zegt wel dat hij op slag dood was en dat zal wel zo zijn, maar ja, je weet nooit hè. En dat ik geen afscheid heb kunnen nemen, dat doet ook pijn, het was zo plotseling, zonder waarschuwing, zomaar ineens.

Ik weet dat mijn pa geen heilige was, maar toch mis ik hem en nog steeds heb ik het er heel moeilijk mee, ik heb er nooit over kunnen praten met iemand, ik denk niet dat ik het ooit volledig zal verwerken... Maar ja we moeten verder hè, ik denk dat hij het zo wel heeft gewild. Ergens heb ik het gevoel dat hij wel over ons waakt, dat maakt het allemaal wat dragelijker.

Fairytale

Berichten: 3905
Geregistreerd: 12-08-05

Re: Papa waarom nou jij? Ik mis je !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:05

Heel veel sterkte meis. Kusje
M'n pb-box staat altijd open.