twijfels..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

twijfels..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 00:18

Ik zit met een enorm dilemma. Vanmorgen voor de zoveelste keer bonje gehad met mijn vriend. Ik wilde vanmorgen even naar de zaak, want ik had beloofd de kerstboom op te tuigen. Ook was er een bakker aanwezig in de winkel, en aangezien ik de afdelingsverantwoordelijke ben van het hele brood en banket gebeuren, wilde ik graag even met hem babbelen, dingen bijleren en natuurlijk het een en ander proeven.
Gisteravond heb ik het daar met mijn vriend over gehad, het was geen probleem. Hij wilde toch gaan hardlopen 'sochtends en dan zouden we 's middags op kraamvisite bij vrienden van hem.

Vanmorgen ging dan om 8 uur de wekker. Ik douchen, aankleden en eten. AL wat er kwam, geen vriendje. Uiteindelijk ben ik om 10 uur maar eens kwaad naar boven gegaan om te vragen of hij het nou niet eens tijd vond om zn nest uit te gaan, aangezien ik nu toch wel erg graag weg wilde. Binnen 5 min. was meneer vertrokken. Niet alleen uit mn bed, maar gelijk mn huis uit.

Ik pissig natuurlijk en wilde daarom ook niet mee naar die kraamvisite. Ik kan daar dan niet lief leuk en aardig zitten doen terwijl ik super kwaad ben. Belde hij 's middags, alsof er niks aan de hand was. Met hem gepraat, maar ik was degene die hem liet zitten, en ik deed alles fout.

Ik hou echt wel van hem, maar op dit moment weet ik het niet meer. Feit is ook dat hij 10 jaar ouder is. Dit hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, maar hierdoor zijn er wel veel verschillen tussen ons.
Heb hem net nog even gesproken, maar het deed me niet zo veel.

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet. Aan de ene kant zegt mn hoofd, weg met hem, maar mn hart zegt het tegenovergestelde. De feestdagen komen er aan, ik heb net alle kerstkaarten de deur uit gedaan met onze namen er op en nu dit weer.

Sorry, maar ik moet het even van me afschrijven. Iemand die een idee heeft hoe ik er achter kom wat ik nu moet doen en wat ik wil??

Cantheon

Berichten: 754
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Beverwijk

Re: twijfels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 12:41

Ik zou het nog even aankijken. Hoe lang hebben jullie al? Als het al jaren goed gaat kun je het voor 1 ker door de vingers zien. Het kan zijn dat hij toevallig niet lekker in zijn vel zat, maar als dit echt regelmatig voorkomt, denk ik dat je voor jezelf moet kiezen. Ik kan natuurlijk niet bij jullie relatie meekijken, maar jij moet er wel gelukkig onder blijven...

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re: twijfels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 13:41

Ik zou het ook nog even aankijken.
Praat er iig wel over, anders krop je alles steeds op, en barst in een keer de bom.
Geef aan wat en waarom je iets vervelend vind, en wat er zou (moeten) veranderen, waarschijnlijk heeft hij ook zo zijn punten.
Sterkte Lachen.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re: twijfels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 17:42

-> LZP

verootjoo
Berichten: 35658
Geregistreerd: 19-10-03

Re: twijfels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 18:05

Leo_American schreef:
Vanmorgen ging dan om 8 uur de wekker. Ik douchen, aankleden en eten. AL wat er kwam, geen vriendje. Uiteindelijk ben ik om 10 uur maar eens kwaad naar boven gegaan om te vragen of hij het nou niet eens tijd vond om zn nest uit te gaan, aangezien ik nu toch wel erg graag weg wilde. Binnen 5 min. was meneer vertrokken. Niet alleen uit mn bed, maar gelijk mn huis uit.



Dit snap ik even niet. Waarom ben jij hier pissig om Verward

Ik zou het idd ook nog even aankijken, en praten over je irritaties doet ook vaak goed Lachen

inkiepinkie

Berichten: 355
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Vriezenveen

Re: twijfels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:09

jeetjee.. liefde is ook wel moeilijke zaak!! ken het;)
maar kijk en inderdaad even aan.. maar als het echt nie wil! moet je toch de knoop doorhakken... en feestdagen ofniet, ER IS NOOIT EEN GOED MOMENT om zoiets te zeggen.... en ik denk dat als je al aan uitmaken denkt het al absoluut niet goed zit!!!
ik heb ook een paar keer uitgemaakt met mijn vriend, en toch er een aantal keren goed op terug gekomen, nu pas heeft hij het uitgemaakt en mis hem nog elke dag en denk dan ..MSSN had ik het NOOIT moete doen!!! maar je gevoel werkt dan zoo tegen!!
heel veel sterkte!!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Re: twijfels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 21:10

Lastige situatie.. Een keer erover praten kan nooit kwaad.. dus dat zou ik maar eens gaan doen. Verder ja goed luisteren naar jezelf.. zijn die verschillen tussen jullie te overzien.. wil je echt met hem verder..

Diana_14

Berichten: 3905
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Oude Pekela ♥

Re: twijfels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 18:02

Doe je detail handel op het noorderpoort college in winschoten?

Hoelang ga je al met hem?
Ik zou even goed met hem praten.
Maar waaron ging hij ineens weg dan?

Anoniem

Re: twijfels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 18:12

Leo_American schreef:
Vanmorgen ging dan om 8 uur de wekker. Ik douchen, aankleden en eten. AL wat er kwam, geen vriendje. Uiteindelijk ben ik om 10 uur maar eens kwaad naar boven gegaan om te vragen of hij het nou niet eens tijd vond om zn nest uit te gaan, aangezien ik nu toch wel erg graag weg wilde. Binnen 5 min. was meneer vertrokken. Niet alleen uit mn bed, maar gelijk mn huis uit.


Waarom was je hier zo boos over dan? Nu staat het er een beetje alsof er iets aan hem lag, maar.... "zoek" je het zelf niet een beetje, een aanleiding om even lekker kwaad te worden ofzo? Is vaak een teken dat er in jezelf iets niet helemaal lekker zit.

Kun je je je (jaja 3x "je" achter elkaar en toch klopt 'ie nog, jammer voor het bloopertopic Haha! ) leven zonder hem voorstellen? En zo ja, hoe ziet dat er dan uit? En hoe voel je je daarbij, als je er aan denkt?

Ik krijg uit je bericht een beetje het gevoel dat je bevestiging zoekt dat het goed is om er mee te stoppen....

Sterkte en wijsheid gewenst. Is kl*te, die twijfels.

Wiesje

Berichten: 2916
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Re: twijfels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 18:49

zie quote Sonja Haha!

Waarom ben je hier boos over? Jullie hadden een vrije ochtend, laat hem dan lekker in z'n nest liggen. Dan maar niet hardlopen!
Ik kan je namelijk garanderen dan als mijn vriend ineens aan mijn bed staat te mekkeren dat ik eruit moet ik ook "niet lief" reageer! En dikke kans dat ik dan ook eruit vlieg en vertrek naar buiten om af te koelen.

Nou zal dit misschien maar een situatie zijn die je omschrijft, maar probeer objectief te bekijken of de problemen alleen door hem komen of ook een beetje aan jou liggen.

Nic

Berichten: 9472
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Ik ben kwijt

Re: twijfels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 02:18

Ik snap het probleem ook niet Verward
Hij zou toch niet meegaan naar de zaak?
Als ik hem niet wakker had gekregen had ik een briefje neergelegd: "ik ben naar de bakker doei Doei, doei "

En als ie 'smiddags bij terugkomst nog niet wakker was geworden, had ik hem wakker gemaakt: "goh, wil je nog op kraamvisite, anders ga ik winkelen (ofzo)"
Het is toch geen ramp als iemand bij nader inzien niet wil hardlopen (zijn eigen probleem, niet de mijne) en liever blijft liggen?

Het komt op mij een beetje over alsof je je eigen boosheid en onzekerheid op hem projecteert ofzo.
Leo_American schreef:
De feestdagen komen er aan, ik heb net alle kerstkaarten de deur uit gedaan met onze namen er op en nu dit weer.

Blijf je bij hem voor de omgeving of voor jezelf Verward

Ik denk dat je eerst even jezelf op orde zou moeten krijgen hoe je in een relatie wil staan.
Ik heb het idee dat jij (onbewust) wil dat jouw vriendje een kopie van jezelf en je eigen denkbeelden is, maar voldoet dit exemplaar wat je nu aan de haak hebt geslagen er niet helemaal aan.
Ik denk ook dat zoiets zelden voorkomt, iemand die daar helemaal aan voldoet en precies hetzelfde wil/ denkt/ voelt als jij; je moet ook een beetje je eigen leven kunnen leiden vind ik.

Ik denk overigens dat als mijn vriend nijdig aan mijn bed had gestaan op mijn vrije ochtend omdat ik niet snel genoeg eruit kwam, ik hem nog veel harder de kamer had uitgemept Bloos
Vanmorgen liet hij de geur van koffie naar boven cirkelen, "Kom je? koffie staat klaar" nou dan kom ik dus liever mijn bedje uit Lovers

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Re: twijfels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 11:00

Ik neem aan dat jullie samen naar die winkel zouden gaan ofzo? (en zo ja, waarom? dingen alleen doen voorkomt een hoop irritaties Haha!) Want anders kan ik me niet voorstellen dat je je zo druk maakt dat hij nog even in bed ligt.

Verder heb ik ook het idee dat je er eigenlijk al uit bent voor jezelf. Een relatie verbreken is nooit leuk , maar vaak kom je er wel sterker uit. Succes Ach gut

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: twijfels..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 13:14

Ik begrijp het niet goed - had je je vriend echt nodig om naar de zaak te gaan? Dat lijkt mij iets wat je best zelf af kunt handelen, en hardlopen lijkt me veel minder een verplichting. Natuurlijk is het leuk om samen op te staan en te ontbijten, maar soms lukt dat niet (helemaal).

Vraag jezelf goed af waar de irritatie die je voelde vandaan kwam, en waarom? Wat kun je er aan doen, of is het iets wat "gewoon zo is" en waar je mee moet leven. Niemand is perfect, en iedereen heeft last van spreekwoordelijke stinksokken - pas wanneer er zoveel stinksokken zijn dat de roze wolk verdwijnt, dan moet je conslusies trekken. Wel of geen namen op de kerstkaart.