Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 27 van de 29 [ 703 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Koppeltopic voor grooms en koetsiers

 
Profiel   

ROTTERDAM/OMMOORD

Ik ben opzoek naar een ervaren menner/koetsier die het leuk vindt om zelf met regelmaat te mennen met 1 van mijn shetlanders.
Mijn huidige bijrijdster heb ik ook uit dit topic gepikt maar helaas gaat ze na 3,5 jaar ons in oktober verlaten doordat ze gaat emigreren |(

Omdat ik een sulky heb is het niet mogelijk om samen te mennen.
Als het lukt kwa tijden plannen is op de fiets mee gaan geen probleem voor mij.
Ik hoop in de toekomst mijn beide shetten in tweespan voor een vierwieler te kunnen rijden maar doordat mijn huidige bijrijdster weggaat heb ik dit plan even op een laag pitje gezet(eigenlijk staat het pitje uit) omdat ik niet zonder groom op pad wil met een tweespan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-19 14:28 



 
Profiel   

TWENTERAND

ik zoek een leuke enthousiaste gezellige groom die mij wil helpen met enkel en tweespan. Liefst ouder dan 18 en in bezit van rijbewijs zodat we samen op concours en buitenrit kunnen.
In overleg is veel mogelijk, zo mag je zelf ook mennen of onder het zadel mocht je dat willen.
Geen ervaring met mennen maar wel goed bekend met paarden, ook welkom :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 19:37 



 
Profiel   

ElineGC schreef
Ik ben weer op zoek naar een groom voor wedstrijden omgeving Zwolle!

Ik rijd in een straal van 50km rondom Zwolle. Dus ik start onder andere in Geesteren, Garderen, dalen, ambt-delden.

Het mag ook zijn dat als iemand anders ook een groom zoekt, we elkaar helpen op wedstrijd. Dan plannen we wat wedstrijden samen en starten dan allebei die dag en helpen we elkaar.


eline start jij toevallig in den ham 1 juni?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 19:39 



 
Profiel   

inkepink schreef
ElineGC schreef
Ik ben weer op zoek naar een groom voor wedstrijden omgeving Zwolle!

Ik rijd in een straal van 50km rondom Zwolle. Dus ik start onder andere in Geesteren, Garderen, dalen, ambt-delden.

Het mag ook zijn dat als iemand anders ook een groom zoekt, we elkaar helpen op wedstrijd. Dan plannen we wat wedstrijden samen en starten dan allebei die dag en helpen we elkaar.


eline start jij toevallig in den ham 1 juni?


1 juni helaas niet maar ik start daar wel eens, ik stuur je een berichtje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 22:06 



 
Profiel   

Chavalli schreef
Zoekt niemand een menmaatje in de omgeving nuenen, geldrop, mierlo ?



Ik zoek een maatje in de omgeving van Son en breugel.
Is dat in de buurt voor je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-19 15:36 



 
Profiel   

Ah jammer, ook net iets te ver weg om op de fiets heen te gaan....
Ik houd het wel in mijn achterhoofd, wie weet heb ik straks de auto vaker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-19 22:46 



 
Profiel   

Zierikzee

Ik zou het gezellig vinden als er eens iemand aanhaakt bij mij. Ervaring niet vereist alleen gezelligheid. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 23:25 



 
Profiel   

Is er iemand die in omgeving Santpoort een of twee keer per week met mij mee wil als groom? Ervaring is niet nodig, dan kan ik je e.e.a. leren als je dat leuk vindt.
Leeftijd maakt me niet zoveel uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 15:21 



 
Profiel   

wij gaan in november verhuizen vanuit leiden naar halle (gelderland). ik ben nu op zoek naar een gezellige enthousiaste groom die het leuk vind om met mij menwedstrijden te gaan rijden. ik wil daar in de omgeving lid worden van een menvereniging. mocht je nog geen ervaring hebben dan is dat geen probleem. ik leer t je graag.
ik rijd met een 13 jarige tinkerrruin die net als ik de dressuur niet echt spannend vind :P maar als we de dressuur of marathonhindernissen in gaan dan worden we heel blij en enthousiast :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 09:42 



 
Profiel   

leidelmeyer schreef
wij gaan in november verhuizen vanuit leiden naar halle (gelderland). ik ben nu op zoek naar een gezellige enthousiaste groom die het leuk vind om met mij menwedstrijden te gaan rijden. ik wil daar in de omgeving lid worden van een menvereniging. mocht je nog geen ervaring hebben dan is dat geen probleem. ik leer t je graag.
ik rijd met een 13 jarige tinkerrruin die net als ik de dressuur niet echt spannend vind :P maar als we de dressuur of marathonhindernissen in gaan dan worden we heel blij en enthousiast :)

Ik stuur je pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 21:06 



 
Profiel   

Omdat mijn merrie duidelijk vaker wil werken dan mijn groom mee kan ben ik op zoek naar een gezellig mens (man/vrouw/onzijdig) om de rucphense hei te verkennen.

Pup is 5 jaar en enorm braaf, maar wel een beetje lomp af en toe. Ervaring met mennen is niet nodig, ervaring met paarden is vanwege wat pubergedrag zo nu en dan wel handig. Naast groomen is zelf mennen zeker mogelijk.

We zitten 900 meter van het bos af. Leeftijd vind ik niet zo belangrijk, maar een groot gevoel voor humor wel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 20:37 



 
Profiel   

Hoi!

Ik ben opzoek naar iemand die het leuk vind om mee te gaan op de kar! Ik wil liever niet alleen op pad, maar merk dat het lastig is iemand te vinden die mee wil/kan!

Evt een buitenrij maatje onder het zadel mag ook!

Omgeving Friesland oldeberkoop

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 20:20 



 
Profiel   

Gezocht groom regio haaren Nb (tussen tilburg en den bosch)

Zoek een leuke groom die zo nu en dan mee wil met mijn 2 span grote maat shetlanders. Waarbij de basis lekker recreatief rond rijden. Ervaring met mennen is geen must.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 10:29 



 
Profiel   

Koetsier gezocht in de omgeving van Almere/Zeewolde/Eemnes/Blaricum en omstreken.
Ik heb ruime ervaring met paarden, maar slechts minimale ervaring met mennen. Ik heb recent de overstap gemaakt en ik zou graag meer willen leren en meer tijd op de wagen spenderen.

Heb je een span, behoefte aan extra handjes en/of gezelligheid en vind je het niet erg om mij te vertellen hoe en waarom je doet wat je doet (ik hoef niet per se de leidsels in handen te hebben om wat op te kunnen steken)? Dan hoor ik graag van je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 08:23 



 
Profiel   

hoihoi,

Ik ben op zoek naar een extra groom voor het mennen.

Ik ben op zoek naar iemand die het leuk vind en gemotiveerd is om mee achter op de wagen te gaan. Voorzowel een lekker buitenritje ( bos en hei) als mee naar les ( aangezien dit vlakbij is ). Daarnaast starten we in het nieuwe jaar weer wedstrijden, het kan dus ook zo zijn dat je mee op wedstrijd gaat.

Ben jij gemotiveerd, kom jij je afspraken na, en heb je eigen vervoer en hou je daarnaast van gezelligheid en wil je graag in het bijzijn van paarden zijn en vind je het niet erg om hier een aantal uur op een dag aan kwijt te zijn? je mag me altijd een berichtje doen! Omgeving epe/emst

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 20:33 



 
Profiel   

Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een gezellige groom, die het leuk vind om mee te gaan met de buitenritjes en de wedstrijden.
Ik zoek wel iemand die serieus is en zijn afspraken na komt.

Ik rij enkelspan met een b pony.
Voornamelijk rijd ik s' morgens.

Regio Apeldoorn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 16:09 



 
Profiel   

:wave: hallo allemaal,
ik ben opzoek naar een gezellige groom/helper die doordeweeks eens met mij mee wil gaan uitrijden, zowel enkel als tweespan met twee c pony's.
Mogelijkheden om mee naar de vereniging te gaan en eventueel ook mee wil naar wedstrijden :))

Omgeving Bornebroek (Overijssel)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 12:14 



 
Profiel   

Liefst een ervaren Groom gezocht voor jonge A ponys ca. 1.15m hoog enkel en dubbelspan. En anders al wel verstand van paarden en ponys en je leeftijd liefst boven de 16.
Nu nog recreatief maar als we wellicht vervoer voor de menwagen kunnen regelen is er meer mogelijk.
Omgeving Stolwijk of Rotterdam.
In hoofdzaak eerst recreatief ivm hun leeftijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 03:06 



 
Profiel   

Gezocht Groom Rotterdam/Stowijk voor Aponys van ca. 1.15m
Enkel en indien er kennis is 2span
Voor meer info stuur een berichtje.
Groom moet als t kan ouder dan 14 zijn en verfer afhankelijk van kennis en ervaering, ik zoek ook nog verzorgsters/ruiters voor onder t zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 03:15 



 
Profiel   

Ik lees vooral berichtjes waarbij een groom gezocht wordt. Wie heeft er via dit topic een groom gevonden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 19:22 



 
Profiel   

jowien schreef
Ik lees vooral berichtjes waarbij een groom gezocht wordt. Wie heeft er via dit topic een groom gevonden?


Eén keer eerder, maar diegene is verhuisd voor studie :o dus stiekem hoop ik weer iemand te vinden die het leuk vind.
Misschien is zoiets voor op Facebook nog wel wat, is daar ook niet een groep voor? :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 23:30 



 
Profiel   

jowien schreef
Ik lees vooral berichtjes waarbij een groom gezocht wordt. Wie heeft er via dit topic een groom gevonden?

Ik denk dat belangstellenden gelijk pb'en

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 23:44 



 
Profiel   

Ik ben opzoek naar iemand die zelfstandig kan of wilt leren mennen. Mijn pony kan wel wat extra training gebruiken. Omgeving Alkmaar/Warmenhuizen.
Op zondags mee op de wagen is ook gezellig

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 00:34 



 
Profiel   

Groom bied zich aan

Ik heb mijn menbewijs gehaald en zou graag het mennen blijven oefenen. Ook vind ik het reuze leuk om groom te zijn.
Liefst in omgeving almere / t gooi / zeewolde / nijkerk.

Ik kan ook door de weeks, maar moet dat ivm vervoer wel van te voren weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 18:44 



 
Profiel   

@pjer: als je het een keer de moeite vindt om naar Santpoort te komen, ben je welkom, ook voor zomaar een keer. Op een vrijdag, zaterdag of zondag.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 22:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 27 van de 29 [ 703 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen