Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 29 [ 703 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Koppeltopic voor grooms en koetsiers

 
Profiel   

Heb je een menbewijs?
Nee
Hoeveel jaar groom-ervaring?
6 jaar voorlezen “aftercare” geen toiletteer ervaring wel bereid om te leren
Wedstrijd ervaring of 'slechts' recreatief?
Nooit een startkaart gehad wegens vroeg overleiden merrie wel onderling wat proefjes gereden
Hoeveel jaar/ heb je men-ervaring?
6 jaar
Enkelspan, tweespan of 4-span?
Enkelspan
Wil je zelf ook mennen?
Zou het zeker leuk vinden maar is geen must
Op welke dagen ben je sowieso beschikbaar?
Buiten mijn werk om is alles te regelen en plannen
In welke plaats woon je?
Den haag
Hoever/hoelang wil je reizen om naar de plaats te komen waar de rit plaatsvindt (hoeft niet stal van paard te zijn nl.)
15 km enkele reis ( in het bezit van auto+ rijbewijs)
Wil je PB worden als iemand je nodig kan hebben? Graag!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 10:05 



 
Profiel   

Wie wil er bij mij groomen omgeving Klarenbeek ( Apeldoorn)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 10:15 



 
Profiel   

Anke98 schreef
Heb je een menbewijs?
Nee
Hoeveel jaar groom-ervaring?
6 jaar voorlezen “aftercare” geen toiletteer ervaring wel bereid om te leren
Wedstrijd ervaring of 'slechts' recreatief?
Nooit een startkaart gehad wegens vroeg overleiden merrie wel onderling wat proefjes gereden
Hoeveel jaar/ heb je men-ervaring?
6 jaar
Enkelspan, tweespan of 4-span?
Enkelspan
Wil je zelf ook mennen?
Zou het zeker leuk vinden maar is geen must
Op welke dagen ben je sowieso beschikbaar?
Buiten mijn werk om is alles te regelen en plannen
In welke plaats woon je?
Den haag
Hoever/hoelang wil je reizen om naar de plaats te komen waar de rit plaatsvindt (hoeft niet stal van paard te zijn nl.)
15 km enkele reis ( in het bezit van auto+ rijbewijs)
Wil je PB worden als iemand je nodig kan hebben? Graag!
hoi Anke
Wij staan met meerdere menners op stal en gaan 1 x per maand gezamenlijk naar wedstrijd. Wij staan omgeving Benthuizen. We rijden enkelspan van B tm Z dressuur en L tm Z vaardigheid en ook tandem en en tweespan klavertje drie. Misschien vind je het leuk om eens mee te gaan met een wedstrijd of training.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 10:17 



 
Profiel   

Ik waag ook maar een poging
Ik ben 32 jaar en zou graag mee willen helpen met de men paarden.
Geen ervaring met mennen wel bereid om te leren.
Mee helpen met de paarden verzorgen en eventueel mee op wedstrijd.
Ik woon in bladel noord Brabant en het liefst op fiets afstand daar ik geen rijbewijs heb.
Bij interesse stuur gerust een privé bericht..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-18 09:30 



 
Profiel   

Gezocht een groom voor training, wedstrijden en tochten met een enkelspan New Forest pony. De locatie is omgeving Nijmegen-Noord. Men ervaring is niet noodzakelijk, wel ervaring met paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-18 21:27 



 
Profiel   

Gezocht: Groom voor het mennen.
Ik ben op zoek naar een groom die het leuk vind om 1 a 2x per week met mij mee te rijden op de menwagen. We zullen dan voornamelijk in het bos rijden. Mee naar lessen en/of wedstrijden zal in de toekomst ook behoren ook tot de mogelijkheden. Lijkt dit jou leuk of weet je iemand die dit leuk gaat vinden dan hoor ik dat graag.
We zullen rijden in de omgeving van Heesch aangezien mijn paard daar staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 23:41 



 
Profiel   

Omgeving achterhoek/veluwezoom rond de ijssel. (Driehoek apeldoorn/Rheden/Doetinchem) Zou af en toe weer eens mennen/groom zijn, niet op vaste basis, vaste dagen. ben niet de snelste in grote afstanden lopen alleen, heb krukken voor langere stukken maar red me ook zonder igv nood

Mendiploma ja
Groom ervaring ja

Men al sinds 1995 af en aan met eigen pony. Nu paardloos alweer een tijd en ivm gezondheidsproblemen van oude tinker ook daarmee laatste jaren niet gemend. Laatste keer mennen is 4 jaar geleden of iets langer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-18 23:49 



 
Profiel   

karuna schreef
Omgeving achterhoek/veluwezoom rond de ijssel. (Driehoek apeldoorn/Rheden/Doetinchem) Zou af en toe weer eens mennen/groom zijn, niet op vaste basis, vaste dagen. ben niet de snelste in grote afstanden lopen alleen, heb krukken voor langere stukken maar red me ook zonder igv nood

Mendiploma ja
Groom ervaring ja

Men al sinds 1995 af en aan met eigen pony. Nu paardloos alweer een tijd en ivm gezondheidsproblemen van oude tinker ook daarmee laatste jaren niet gemend. Laatste keer mennen is 4 jaar geleden of iets langer.

Ik stuur je een bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 07:49 



 
Profiel   

Egmond a/d Hoef

Ik zoek iemand die kan mennen of het mennen graag wilt leren.
Heb een leuke beleerde pony van 1.20 en alle benodigdheden. Alleen ivm zwangerschap kan ik niet meer mennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-18 23:41 



 
Profiel   

Groom aangeboden. Ik heb niet veel ervaring in het mennen zelf, maar wil graag leren. Ik heb toekomstige menplannen met mijn eigen mini shet en wil graag ervaringen opdoen. Ik hoef zelf niet te mennen.
Omgeving Burgum/Dokkum Friesland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-18 21:49 



 
Profiel   

Erik34 schreef
Gezocht een groom voor training, wedstrijden en tochten met een enkelspan New Forest pony. De locatie is omgeving Nijmegen-Noord. Men ervaring is niet noodzakelijk, wel ervaring met paarden.


Hoi! Ben je nog steeds op zoek? Ik woon in Nijmegen en heb misschien wel interesse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-19 12:04 



 
Profiel   

Gezocht iemand die het leuk vind om af en toe mee te willen gaan op de kar met één van de pony's in de omgeving van Enschede (Usselo)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-19 21:25 



 
Profiel   

NailB schreef
Erik34 schreef
Gezocht een groom voor training, wedstrijden en tochten met een enkelspan New Forest pony. De locatie is omgeving Nijmegen-Noord. Men ervaring is niet noodzakelijk, wel ervaring met paarden.


Hoi! Ben je nog steeds op zoek? Ik woon in Nijmegen en heb misschien wel interesse.


Pb naar je verzonden

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-19 09:01 



 
Profiel   

Gezocht medio vanaf het voorjaar. Eerder mag uiteraard ook.

Groom voor op de wagen. Het is de bedoeling om het tweespan weer op te pakken en naast dat het voor mij een fijn gevoel is om hulp te hebben is ik het uiteraard gezellig.

Ik ben opzoek naar iemand die niet bang aangelegd is en ervaring heeft met paarden. Of iemand die het gewoon erg leuk lijkt.

Ik wil het tweespan weer rustig op bouwen, zelf heb ik een deukje in mijn vertrouwen gekregen en zou het fijn vinden om wat extra handjes erbij te hebben. Ervaring met mennen is niet noodzakelijk en er is ruimte om dit zeker te leren. Dagen in overleg.

Pony's staan aan huis in Haaren (noord brabant) en zelf ben ik 27 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-19 13:17 



 
Profiel   

Ook ik ben op zoek naar een groom.

Ik rijd marathons, maar ook dressuur en vaardigheidswedstrijden.

In de zomer ongeveer 2 per maand. In de winter 1 per maand.

Ik rijd met twee a welshjes.

Mee met trainen is altijd leuk, maar niet noodzakelijk.

Een beetje ervaring zou wel fijn zijn.

In overleg is veel mogelijk.

Regio Oosterwolde friesland

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 04:58 



 
Profiel   

Is er iemand in de buurt van Eindhoven die iemand zoekt
om mee te rijden tijdens buitenritten ? Ben in het bezit van
koetsiersbewijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-19 11:31 



 
Profiel   

Wat is in de buurt van Eindhoven. Mijn paard staat in Heesch en ik zoek nog iemand die het leuk vind mee te rijden. Heb eerder al een oproep gedaan binnen dit topic. Gr Kyra

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-19 19:54 



 
Profiel   

Jammer dat is te ver. Ik zit meer aan nuenen, Geldrop, heeze te denken. Was wel leuk geweest

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-19 20:23 



 
Profiel   

Groom gezocht.

Omdat ik mijn jonge Dartmoor deze zomer wil laten beleren, zodat ze daarna met haar moeder in het tweespan kan lopen , ben ik op zoek naar een Groom. Je hoeft geen ervaring in het mennen te hebben maar wel ervaring met paarden/pony's. Als je het leuk vind mag je ook op de bok en mee in het beleer proces. Ikzelf ben 60+ dus ook/juist als je wat ouder bent graag reageren. Ik rijd nu enkel recreatief, maar als we het allemaal leuk vinden kunnen we in de toekomst ook wel eens een wedstrijd meedoen. De pony's staan bij mij aan huis in Hengelo Gelderland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 10:52 



 
Profiel   

Chavalli, ik zit in Asten met mijn dubbelspan ponies, of is dat ook net iets te ver?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 11:15 



 
Profiel   

Ja jammer ook net iets te ver. Ik heb niet altijd de auto, dus het zou fijn zijn als ik er met de fiets kan komen. Maar wel jammer, wat heb je voor pony's?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 17:30 



 
Profiel   

Zoekt niemand een menmaatje in de omgeving nuenen, geldrop, mierlo ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 10:02 



 
Profiel   

Hey Chavalli, ik rijd meestal met een dubbelspan shetlanders, maar heb er 4 (waarvan 3 echt in training). Mocht je toch een keer mee willen, dat kan altijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 13:57 



 
Profiel   

Hier ook weer op zoek naar iemand die een groom zoekt. Had super leuke pony gevonden maar die ging helaas verhuizen naar de Veluwe.

Omgeving Delft, Rdam, D-H etc. Ik vind het leuk om mee te gaan met gewone ritten maar ook mee op wedstrijd. Ik ben 44, heb al jaren paarden en nu een pony waarmee ik recreatief men (helaas! niet meer geschikt voor dressuur/ vaardigheid).

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 14:05 



 
Profiel   

Ik ben weer op zoek naar een groom voor wedstrijden omgeving Zwolle!

Ik rijd in een straal van 50km rondom Zwolle. Dus ik start onder andere in Geesteren, Garderen, dalen, ambt-delden.

Het mag ook zijn dat als iemand anders ook een groom zoekt, we elkaar helpen op wedstrijd. Dan plannen we wat wedstrijden samen en starten dan allebei die dag en helpen we elkaar.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 09:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 29 [ 703 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen