Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 28 van de 29 [ 703 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Koppeltopic voor grooms en koetsiers

 
Profiel   

Men maatje gezocht omgeving Velden, Limburg.

Welke dame zou het leuk vinden om de komende zomer maanden een keer per week (dag en dagdeel in overleg) samen met mij en mijn andalusier merrie op een door de weekse dag gezellig een rit te maken?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 20:27 



 
Profiel   

Nog steeds opzoek!!
Sulky is inmiddels verkocht en daar komt als het goed is a.s zondag een lichte 4wieler voor in de plaats met de mogelijkheid tot 2 span.


cinniz123 schreef
ROTTERDAM/OMMOORD

Ik ben opzoek naar een ervaren menner/koetsier die het leuk vindt om zelf met regelmaat te mennen met 1 van mijn shetlanders.
Mijn huidige bijrijdster heb ik ook uit dit topic gepikt maar helaas gaat ze na 3,5 jaar ons in oktober verlaten doordat ze gaat emigreren |(

Omdat ik een sulky heb is het niet mogelijk om samen te mennen.
Als het lukt kwa tijden plannen is op de fiets mee gaan geen probleem voor mij.
Ik hoop in de toekomst mijn beide shetten in tweespan voor een vierwieler te kunnen rijden maar doordat mijn huidige bijrijdster weggaat heb ik dit plan even op een laag pitje gezet(eigenlijk staat het pitje uit) omdat ik niet zonder groom op pad wil met een tweespan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 10:41 



 
Profiel   

Bree (België)

Gezocht: een groom, omdat de mijne wat minder tijd heeft.
Momenteel heb ik een merrie in de koets staan waarmee we in t zomerseizoen recreatief rijden en in t winterseizoen wedstrijden rijden.
En mijn andere paard wordt momenteel opgeleerd om in t aanstaande zomerseizoen wedstrijden te doen.
Ik verwacht dat ik vrij binnenkort thuis kan beginnen met trainen voor dit zomerseizoen (vooral ook in t bos) en zoek dus iemand die regelmatig mee wil.

Ik doe geen wedstrijden om in de absolute top te komen, het gaat me vooral om de ervaring en de gezelligheid. Bosritjes worden dan ook t meeste gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-20 08:44 



 
Profiel   

owens-mama schreef
Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een gezellige groom, die het leuk vind om mee te gaan met de buitenritjes en de wedstrijden.
Ik zoek wel iemand die serieus is en zijn afspraken na komt. En het ook gezellig vind om mee te gaan naar het bos.

Er is geen sprake van vergoedingen.

Ik rij enkelspan met een b pony.
Voornamelijk rijd ik s' morgens.

Regio Apeldoorn.


Heb helaas nog niemand gevonden

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 18:37 



 
Profiel   

Ik zoek iemand die het leuk vind om af en toe mee op pad te gaan en het liefst iemand die af en toe op doordeweekse dagen overdag tijd heeft.

Je hoeft geen ervaring met mennen te hebben en als je het leuk vind mag je uiteraard soms ook zelf de leidsels overnemen.

Ik zoek een betrouwbaar iemand waar ik van op aan kan en die zich niet laat tegen houden door een regenbui.

Paard staat in Gorinchem

Interesse gewekt? Stuur even een pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 07:52 



 
Profiel   

Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar iemand regio Arnhem die wat hulp kan gebruiken met het koetsen. Zelf heb ik ervaring als groom, en was begonnen met koetsiers bewijs. Maar helaas- door corona is dit gestopt toen we net de theorie hadden afgerond... De cursus gaat pas midden volgend jaar verder, als alles mee zit. Maar zo lang wachten kan ik niet

Dus als ik wat kilometers bij iemand op de bok zou kunnen maken zou dat fantastisch zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 18:24 



 
Profiel   

Probleem is een beetje dat op een koets het heel lastig 1,5 m afstand houden is... Ik ga al maanden alleen in het bos uit rijden als mijn vriend meekan, normaal gesproken nam ik altijd jan en alleman mee...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 18:40 



 
Profiel   

Grooms:
Heb je een menbewijs? Nee
Hoeveel jaar groom-ervaring? 2 jaar, maar lang geleden
Wedstrijd ervaring of 'slechts' recreatief? Recreatief
Hoeveel jaar/ heb je men-ervaring? Zelf niet echt gemend, vooral geholpen met inspannen en de paardenverzorging.
Enkelspan, tweespan of 4-span? Enkel- en tweespan
Wil je zelf ook mennen? Hoeft niet per se, zou het wel willen leren
Op welke dagen ben je sowieso beschikbaar? Weekenden en savonds doordeweeks kunnen we in overleg veel :)
In welke plaats woon je? Zwolle
Hoever/hoelang wil je reizen om naar de plaats te komen waar de rit plaatsvindt (hoeft niet stal van paard te zijn nl.) 15 km (ben afhankelijk van OV en fiets)
Wil je PB worden als iemand je nodig kan hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-22 22:17 



 
Profiel   

Meerijder gezocht omgeving breda.

Ik zoek een groom voor mijn span.
Mijn welsh a pony is recent beleerd.
Ze staat in omg. Breda terheijden .
Ik rij wisselend kwa tijd en dagen ivm wisselende diensten.
Het gaat enkel om meerijden en evt zelf mennen.
Je hoeft geen stallen uit te mesten etc.
Wie vind het leuk om mee te gaan en zelf evt ook te rijden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-22 01:21 



 
Profiel   

Ik probeer het gewoon nog een keer

Ik zoek een groom en of mede menner voor een enkelspan valk welshje van 6 jaar

Voor overdags leuke polderritten te maken of dressuurmatig te oefenenlessen behoort ook tot de mogelijkheden

Krimpen aan den IJssel

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 15:08 



 
Profiel   

Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met mensen die met een shetlander mennen waarmee ik soms mee kan (eventueel op de fiets) en ook wat ervaring op zou kunnen doen.

Ik wil mijn menbewijs gaan halen, heb vroeger 2 pony's zelf beleerd en voor de wagen gehad (iets met je bent jong en toen deed je dat gewoon) maar dat is al 10 a 15 jaar geleden.

Ik woon tussen Alkmaar en Beverwijk maar een stukje rijden is geen probleem

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-23 15:59 



 
Profiel   

Hoe ver is een stukje rijden?
Mijn pony's in Slootdorp hebben altijd aandacht te kort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-23 19:08 



 
Profiel   

Deze lente ga ik het mennen onder deskundige begeleiding oppakken met mijn knappe merrie. Regio Arnhem. Als iemand het leuk vind om bij ons aan te sluiten, pb me!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-23 21:46 



 
Profiel   

Ik zou het leuk vinden om eens een buitenrit (mennen) mee te rijden! Ik woon in Emmen, ben 30 jaar. Ik heb geen ervaring met mennen, wel met paarden (vroeger op maneges gereden als kind).
Mocht het klikken dan zou ik mogelijk vaker mee willen. Momenteel ben ik nog in de opbouw/herstelfase van een zware burnout, dus kan helaas nog niks structureels afspreken. Wie weet verandert dit de komende maanden. Voor nu eerst 1 ritje mee en kijken hoe dat is en klikt van beide kanten!

Graag in regio Emmen, ik heb een rijbewijs en kan er zo’n 20 minuten voor rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-23 13:29 



 
Profiel   

Als iemand graag mee wil mennen vanaf deze zomer Scherpenisse/Sint-Maartensdijk op eiland Tholen dan zou dat erg leuk zijn. Gaat om recreatief enkelspan trekpaard. Gewoon relaxte ritjes. Bij de juiste ervaring geen probleem dat je ook stukken zelf wil mennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-23 06:32 



 
Profiel   

SuusBG schreef
Ik zou het leuk vinden om eens een buitenrit (mennen) mee te rijden! Ik woon in Emmen, ben 30 jaar. Ik heb geen ervaring met mennen, wel met paarden (vroeger op maneges gereden als kind).
Mocht het klikken dan zou ik mogelijk vaker mee willen. Momenteel ben ik nog in de opbouw/herstelfase van een zware burnout, dus kan helaas nog niks structureels afspreken. Wie weet verandert dit de komende maanden. Voor nu eerst 1 ritje mee en kijken hoe dat is en klikt van beide kanten!

Graag in regio Emmen, ik heb een rijbewijs en kan er zo’n 20 minuten voor rijden.

Ik woon in Gasselte en men heel veel, als je het leuk vind dan kan je met mij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-23 00:09 



 
Profiel   

kiss schreef
SuusBG schreef
Ik zou het leuk vinden om eens een buitenrit (mennen) mee te rijden! Ik woon in Emmen, ben 30 jaar. Ik heb geen ervaring met mennen, wel met paarden (vroeger op maneges gereden als kind).
Mocht het klikken dan zou ik mogelijk vaker mee willen. Momenteel ben ik nog in de opbouw/herstelfase van een zware burnout, dus kan helaas nog niks structureels afspreken. Wie weet verandert dit de komende maanden. Voor nu eerst 1 ritje mee en kijken hoe dat is en klikt van beide kanten!

Graag in regio Emmen, ik heb een rijbewijs en kan er zo’n 20 minuten voor rijden.

Ik woon in Gasselte en men heel veel, als je het leuk vind dan kan je met mij mee!


Je hebt pb :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-23 17:36 



 
Profiel   

In de buurt van Zutphen, zou leuk vinden als iemand mee wilt fietsen op buitenrit(of zelf te paard) met mij en mijn pony.
Ik heb een sulky dus kan helaas niemand bij op, maar mijn pony vind het super leuk als iemand mee fietst. Op rustige en veilige plekken kunnen we zeker wisselen.
Ik maak ritjes van 1,5/2u, meestal met pauze

Ik kan meestal het beste in de ochtend, of eind middag in het weekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-23 16:04 



 
Profiel   

Zuidoost Drenthe, Sleenerzand. Gezocht iemand die het leuk vindt om te mennen met shetlander en sulky/tweewieler, enkelspan. Ik begeleid met een andere shetlander in enkelspan. Men-ervaring niet perse nodig, maar wel rijervaring en omgang met paarden/ponnies. Op vaste basis 1 of 2x per week, rondje van ca 1.5 uur. Bij voorkeur doordeweeks. Zelf ben ik 50+, dus reageer gerust ook als je al wat ouder bent! Ik vraag geen vergoeding, je hoeft ook geen klusjes te doen, maar wel zelf pony poetsen in/uitspannen en nakomen afspraken.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-23 18:23 



 
Profiel   

[ img ]
Mocht iemand het leuk vinden.
Ik men vaak alleen met mijn shetlandermerrie maar met zn 2en is toch leuker en volgend jaar mag mijn jonge pony ook ingespannen worden en heb ik wel echt hulp nodig.

Bij een klik is het ook een optie dat je alleen mag mennen met mijn merrie. Maar wel als je men ervaring hebt. Het is een brave merrie maar je moet altijd alert blijven.
Omgeving Drenthe, Yde (achter vliegveld Eelde)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-23 11:14 



 
Profiel   

Wpaard schreef
[ [url=m/AR5yqF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mocht iemand het leuk vinden.
Ik men vaak alleen met mijn shetlandermerrie maar met zn 2en is toch leuker en volgend jaar mag mijn jonge pony ook ingespannen worden en heb ik wel echt hulp nodig.

Bij een klik is het ook een optie dat je alleen mag mennen met mijn merrie. Maar wel als je men ervaring hebt. Het is een brave merrie maar je moet altijd alert blijven.
Omgeving Drenthe, Yde (achter vliegveld Eelde)


Mocht je een keer hulp nodig hebben of gewoon gezelschap. Kom uit de buurt van Roden. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-23 13:10 



 
Profiel   

NienSCHaap schreef
Wpaard schreef
[ [url=m/AR5yqF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mocht iemand het leuk vinden.
Ik men vaak alleen met mijn shetlandermerrie maar met zn 2en is toch leuker en volgend jaar mag mijn jonge pony ook ingespannen worden en heb ik wel echt hulp nodig.

Bij een klik is het ook een optie dat je alleen mag mennen met mijn merrie. Maar wel als je men ervaring hebt. Het is een brave merrie maar je moet altijd alert blijven.
Omgeving Drenthe, Yde (achter vliegveld Eelde)


Mocht je een keer hulp nodig hebben of gewoon gezelschap. Kom uit de buurt van Roden. :o


Je hebt een pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-23 14:21 



 
Profiel   

Grooms:
Heb je een menbewijs? - ja, enkelspan

Hoeveel jaar groom-ervaring? - 2 jaar

Wedstrijd ervaring of 'slechts' recreatief? - ook wedstrijden incl een keer SWM

Hoeveel jaar/ heb je men-ervaring? - 2 jaar. Wel ruim 25 jaar paardenervaring incl. eigen paard, hengsten en jonge paarden en wedstrijden

Enkelspan, tweespan of 4-span? - Ervaring als groom met alle 3, zelfvoornamelijk enkelspan en een beetje tweespan gereden

Wil je zelf ook mennen? - Het liefst wel!

Op welke dagen ben je sowieso beschikbaar? - in overleg, maar doordeweeks overdag is lastig ivm werk

In welke plaats woon je? - Apeldoorn

Hoever/hoelang wil je reizen om naar de plaats te komen waar de rit plaatsvindt (hoeft niet stal van paard te zijn nl.) - afhankelijk van hoe en wat, maar niet veel meer dan een half uurtje. Bonuspunten voor sportieve/wedstrijdgerichte paarden; alleen maar recreatieve ritjes vind ik op den duur wat saai. Afwisseling is leuker :)

Wil je PB worden als iemand je nodig kan hebben? - Graag!

Wie weet kan iemand rond Apeldoorn nog wat hulp gebruiken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-23 22:10 



 
Profiel   

criollo_yess schreef
Zuidoost Drenthe, Sleenerzand. Gezocht iemand die het leuk vindt om te mennen met shetlander en sulky/tweewieler, enkelspan. Ik begeleid met een andere shetlander in enkelspan. Men-ervaring niet perse nodig, maar wel rijervaring en omgang met paarden/ponnies. Op vaste basis 1 of 2x per week, rondje van ca 1.5 uur. Bij voorkeur doordeweeks. Zelf ben ik 50+, dus reageer gerust ook als je al wat ouder bent! Ik vraag geen vergoeding, je hoeft ook geen klusjes te doen, maar wel zelf pony poetsen in/uitspannen en nakomen afspraken.


[ [url=m/CG0naS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Je hebt een pb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-23 22:21 



 
Profiel   

Ik schop dit topic weer even omhoog van onder op de pagina.

Is er hier iemand die het leuk vindt om samen met mij en mijn merrie te gaan mennen/trainen/op buitenrit en/of wedstrijd te gaan? Ervaring met mennen is geen vereiste. Het gaat om 1x per week/2 weken (afhankelijk van het weer, buitenrijden is leuk, maar alleen als de zon schijnt :+ )

Merrie is 13 jaar, 1m62 groot en staat in de buurt van Middelstum (provincie Groningen). Bij goede klik mag je zelf ook mennen/rijden. Let wel: die klik moet je ook vooral met mijn merrie hebben. :')
Eventueel mag er ook getut worden met mijn jaarling. Die weet het zelf nog niet, maar die mag over 2 jaar ook voor de wagen.

Qua vervoer: Eigen vervoer is handig. Er stopt geen bus of trein in de buurt, maar ik ben de banketstaaf niet qua ophalen en brengen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-23 13:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 28 van de 29 [ 703 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen