Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 25 van de 29 [ 703 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Koppeltopic voor grooms en koetsiers

 
Profiel   

JoukjeV schreef
JoukjeV schreef
Wie in Friesland (ZuidWest hoek) van 18 jaar en ouder zou het leuk vinden ons te helpen met ons vierspan paarden. Het gaat in principe 1 of 2 weekenden in de maand trainen en zo nu en dan een wedstrijd. Ook is er de mogelijkheid om door de week te helpen met de training van de paarden, maar dit kan in overleg. Al je interesse is gewekt, stuur gerust een PB.



Om een grotere catagorie aan te spreken: de training door de week bestaat uit het rijden onder het zadel en/of longeren en 2 x in de week in het enkel of dubbelspan. Hopelijk spreekt dit meer aan.

Het is inmiddels 2 jaar later, dus ik ben vast te laat. Ben je voorzien?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-15 16:08 



 
Profiel   

In omgeving van schipluiden mag iemand zich altijd melden om gezellig mee te rijden met koets of mee te gaan op evenementen als groom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-15 05:52 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een groom / koetsier die het leuk vindt om te starten met een Haflinger.
In mijn eentje is het lastig om echt te beginnen. Alles is aanwezig van tuig, kar en band.
Heel veel ervaring is niet vereist, wel een gedegen kennis mbt jonge paarden.
Het is op den duur uit te breiden tot buiten rijden, wedstrijd rijden en onder het zadel rijden.
Woonachtig in de omgeving van Achterveld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-15 18:54 



 
Profiel   

Zoekt er iemand een recreatief menmaatje/mengroom in de buurt van Best/Oirschot/Sint Oedenrode/Eindhoven/Veldhoven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-16 12:48 



 
Profiel   

Misschien zit ik nog net in je regio? Haaren

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-16 16:48 



 
Profiel   

Dat is 26 km enkele reis. Dat vind ik net te ver.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-16 22:30 



 
Profiel   

snap ik geen probleem

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-16 09:27 



 
Profiel   

Gezocht groom/hulp:

Omgeving Strijen (Hoeksche waard)

Iemand gezocht voor recreatieve menner met 2 aangespannen shetlanders van 95cm.
Voornamelijk om te helpen met trainen en buitenritten. Af en toe hobby matig een wedstrijdje.
Wel of geen ervaring maakt niet uit. Alles valt te leren.
Voor enkelspan, tweespan en tandem shetlanders.
Mogelijkheid tot zelf mennen met enkelspan als het goed gaat. Eventueel samen lessen.
Beetje flexibel is makkelijk. Voornamelijk weekend maar afwisselend dagen in de week. (Ik ben zelf student)
Pony's zijn beleerd maar een vrij nieuw span met elkaar. Zijn braaf en oplettend.

Stuur gerust een PB

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-16 16:21 



 
Profiel   

Voor een Kennis opzoek naar een groom voor op wedstrijden.
liefst woonachtig in de omgeving van Sint-Oedenrode

Ervaring is een pré, maar snelle leerling ook goed.
Het liefst in het bezit van Rijbewijs / auto.

Groomen op wedstijden dus vrijdag vertrek zondag terug.
Trainen is af en toe wel handig om een team te worden.

Dames genieten de voorkeur vanwege vlechten etc.
De menner rijd Enkelspan Paard en heeft alles goed voor elkaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-16 13:19 



 
Profiel   

Zijn er in de omgeving van Houten mensen die me willen vergezellen op sulky of koets? Ik zoek iemand die door de week mee kan/wil. PB voor meer informatie ajb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-02-16 00:44 



 
Profiel   

Ik zoek iemand die met mij mee wil op de kar vanwege extra gewicht die ik nodig heb. Meestal doordeweeks en af en toe in het weekend. We rijden in Zwolle

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-16 16:57 



 
Profiel   

Groom die ik had is er mee gestopt toen mijn pony ziek werd. Heeft ook lang geduurd.
Partner gaat wel maar alleen in het weekend en dan kan ik niet genoeg conditie opbouwen straks.
Dus ... ik zoek iemand die gezellig af en toe met mij mee wil gaan, liefst door de week (voorkeur woensdagochtend).
Ik woon in Oss (NB).

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-16 17:38 



 
Profiel   

GEZOCHT: Groom / koetsier die mij wil helpen beleren!
AMBT DELDEN

Wanneer wil je de rit rijden?
Ik kan zaterdag t/m donderdag. Met uit uitzondering de maandag niet.

Betreft het een wedstrijd of recreatief?
Recreatief, maar bij een goede klik wil ik evt. mijn pony's beschikbaar stellen voor jou om wedstrijden te gaan rijden.

Welke plaats?
Ambt Delden, tussen Delden-Goor

Wat voor aanspanning het betreft: enkelspan, dubbelspan, 4-span?
Dubbelspan

Wat je wilt van groom of wat moet hij/zij kunnen.
Ervaring met dubbelspan mennen en beleren.

Of ze ook mogen mennen?
Ja

Geen kosten, geen vergoeding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-16 08:07 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik ben momenteel opzoek een een koetsier in de omgeving zuid holland die een gezellige groom nodig heeft :). Doordat ik in de zeevaart werk ben ik maar om de week thuis, in deze week kan ik wel bijna elke dag.

Mijn ervaringen met aangespannen is vooral met shetlanders, beleerd en wedstrijden ( L dressuur en vaardigheid ). Maar ook heb ik met friezen en andere paardjes aangespannen recreatief gereden.

Voor meer info stuur maar een PM

Groetjes

Nicole

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-16 15:17 



 
Profiel   

nicolem schreef
Hoi allemaal,

Ik ben momenteel opzoek een een koetsier in de omgeving zuid holland die een gezellige groom nodig heeft :). Doordat ik in de zeevaart werk ben ik maar om de week thuis, in deze week kan ik wel bijna elke dag.

Mijn ervaringen met aangespannen is vooral met shetlanders, beleerd en wedstrijden ( L dressuur en vaardigheid ). Maar ook heb ik met friezen en andere paardjes aangespannen recreatief gereden.

Voor meer info stuur maar een PM

Groetjes
Nicole

Heb pb gestuurd

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-16 20:05 



 
Profiel   

GEZOCHT: Groom / koetsier die mee op wedstrijden gaat en meegaat met training.

Wanneer trainen?
doordeweeks in de avond en in weekend.


Betreft het een wedstrijd of recreatief
Beide

Welke plaats?
Omgeving veenendaal

Wat voor aanspanning het betreft: enkelspan, dubbelspan, 4-span?

Dubbelspan en enkelspan pony

Wat je wilt van groom of wat moet hij/zij kunnen.
Ervaring met pony, fanatiek zijn. Boven de 14 jaar.


Geen kosten, geen vergoeding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-16 09:16 



 
Profiel   

ik probeer het hier toch ook nog maar even. Ik ben bezig om mijn 11 jarige fries weer voor de wagen te zetten. Hij heeft dit al eerder gedaan maar bij mij voor t laatst 4 jaar geleden. Aangezien vriendlief geen ervaring heeft met mennen en ik t niet alleen kan/wil doen, ben ik op zoek naar hulp/een groom met ervaring.

Aangezien wij nogal in no-mans-land wonen ;) is t wat lastig om iemand te vinden. Op de kleine pensionstal staan nog 3 anderen maar ook geen menervaring en ook weten zij niemand in de buurt om evt te helpen. Vandaar mijn oproep

Wanneer wil je rijden? geen speciale data, door de week wordt ivm werk savonds, anders in het weekend

Betreft het een wedstrijd of recreatief? recreatief

Welke plaats? Ooltgensplaat, Zuid-holland (Google ff,, in de buurt van Middelharnis/Numansdorp/Willemstad)

Wat voor aanspanning het betreft: enkelspan

Wat je wilt van groom of wat moet hij/zij kunnen: ervaring met mennen
Of ze ook mogen mennen?, als de klik er is, zeker

Zijn er nog kosten aan de rit verbonden? nee maar eigen vervoer is wel nodig.

Is er een vergoeding mogelijk? indien er op freelance basis instructie wordt gegeven dan is een vergoeding zeker geen probleem.

Herken je jezelf hierin/of weet je iemand die hier in de buurt dit zou kunnen/willen doen, dan zou ik een pbtje heel erg waarderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-16 07:06 



 
Profiel   

Ik zoek iemand die lekker aan het mennen is, buiten, recreatieve ritjes, maar misschien ook eens een wedstrijdje en die iemand zoekt om mee te gaan als 2e persoon, voor de veiligheid, voor de hulp en voor de gezelligheid etc :-)

Ik woon zelf omgeving Delft maar stukje verder is niet zo'n probleem.

Graag wel iemand die serieus is en weet waar hij/zij mee bezig is.
Mijn eigen shet is ook beleerd en zijn we lekker mee bezig. Maar vind het leuk om er meer mee te doen met iemand anders.

Ik zie graag reacties tegemoet.

p.s. ik ben NIET op zoek naar een verzorgpaard, ik heb genoeg aan mijn eigen beestje :-)

Wie zoekt iemand? :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-17 20:01 



 
Profiel   

ik ben momenteel bezig met een mencursus om het koetsiersbewijs te halen. Omdat ik geen eigenpaard heb, en wel mijn kennis bij wil houden wil ik me aanbieden als groom.
Liefst in omgeving almere / t gooi / zeewolde / nijkerk.

Ik kan ook door de weeks, maar moet dat ivm vervoer wel van te voren weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-17 16:13 



 
Profiel   

AANGEBODEN : gelegenheidshulp/groom
regio Antwerpse zuiderkempen
omgeving Herselt-Westerlo.

Heb je in het weekend of 's avonds occasioneel een hulpje nodig bij het mennen, bvb. tijdens oefentochtjes, laat maar iets weten. Niet voor langere tochten (max. 2 uur)
Heb zelf geen menbrevet of wedstrijdervaring, wel 1 jaar als groom van een tweespan en men zelf wekelijks enkelspan sinds dit jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-17 07:18 



 
Profiel   

Hi.

Ik zoek iemand in de ongv van Groesbeek (Nijmegen) met wie ik af en toe mee kan op de wagen en in de toekomt misschien de leidsels kan over nemen..
Ik heb alleen maar een brommer dus niet meer dan 15km.. ongv 45min

Ik heb iets meer dan een jaar in Heijen menles maar door een ongeluk 2 maanden geleden tijdens me menles (Gelukkig niets ernstigs? ben ik nog onzeker geworden dan dat ik al was..
Als ik mijn instructeur mag geloven ben ik gewoon goed en kan ik in principe zo op voor mijn examen
Het probleem is dat ik TE onzeker ben..
Ik heb inmiddels met 10 verschillende paarden en pony's en 2span voor de wagen gehad ook wat moeilijker paarden waar niet iedereen mee loopt die een jaar les heeft.
Dus ik kan het blijkbaar wel mar ja die onzekerheid..

Hopelijk is er iemand die me zo nu en dan mee wil nemen op de wagen.

Alvast bedankt Vera

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-17 07:05 



 
Profiel   

Nou daar gaan we dan...

Ik ben op zoek naar een groom voor kleine pony enkel- en tweespan. Ik heb twee geweldige dartmoors staan. Eentje is beleerd, maar moet weer even het ritme erin krijgen na een paar jaar en de andere mag er daarna naast in tweespan. Ik wil zo graag weer gaan rijden, maar wil absoluut niet in mijn eentje weer beginnen en vind het voor tweespan sowieso veiliger (en gezelliger!) om met zijn 2en te zijn.

Mijn eisen:
- minimaal 16, liefst 18 jaar oud.
- enige men-/groomervaring
- Locatie: Twente, nabij oldenzaal
- Kan 1 a 2 keer in de week komen helpen.

Ik bied:
- 2 fantastisch lieve dartmoors
- een hele mooie omgeving
- met de tijd is zelf rijden / lessen bespreekbaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-17 18:31 



 
Profiel   

Ik meld me hier ook weer! Nu niet als groom maar als menner :)

Ik ben namelijk op zoek naar iemand die het leuk vind om mee te gaan met mij en mijn pony :) Ik heb een hele lieve vriend maar die kan niet altijd mee natuurlijk ivm werk en eigen hobby.

Ik men vooral doordeweeks 's avonds en in de weekenden. Ik heb een shetxwelsh en men daar enkelspan mee, recreatief.
De pony staat in doorwerth. Een groom hoeft geen ervaring met mennen te hebben, wél met paarden. Het is een pittige tante en daarom ook iemand die ouder is als 16. Verder valt alles te leren, mijn vriend wist het eerst ook niet :)
Mogelijkheid is er om uiteindelijk de leidsels over te nemen (uiteraard niet alleen)

Van vergoedingen (beide kanten op) is geen sprake.

Stuur gerust een pb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-17 10:53 



 
Profiel   

Gevraagd groom omgeving laag soeren / dieren

Om zo af en toe thuis proeven te oefen en om mee te gaan op wedstijd. Daar te assisteren en proeven voor te lezen. Data in overleg. Er word voor de inwendige mens gezorgd en een gezellige dag.

Ervaring met pony’s en voorlezen is prettig maar kan ook aangeleerd worden. Het betreft een sulky dus meerjjden kan niet. Net als zelf mennen met de pony is geen optie.

Let op. Groom moet wel het inzich hebben en willen voorlezen van proeven op M en in de toekomst Z en ZZ niveau.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-18 22:48 



 
Profiel   

Ik wil je wel helpen help jij mij dan
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-18 08:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 25 van de 29 [ 703 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen