Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 129 van de 165 [ 4108 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 165  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Het grote "Alle Vragen over de Sulky" - topic

 
Profiel   

Lori schreef
Voor de HCA menners, weegt dat stoeltje veel? Ik heb een panzitting en nu ik zeker weet dat die fijn bevalt wil ik een stoeltje voor er op maar deze zou verzonden moeten worden. Moest er een bokker uit die regio komen en richting BE moeten is dat ook een optie natuurlijk.

Ik dacht eerst aan zelf eentje online bestellen maar blijkbaar moet je het een en het ander veranderen om het passend te maken of valt dat wel mee?


Geloof dat een stoeltje incl onderstel ca 10 kg weegt. Anders gewoon even navragen bij HCA.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-20 18:22 



 
Profiel   

Uiteraard heb ik ook gemaild naar HCA maar het kon natuurlijk dat iemand het al wist.

@Jenny, Ik weet niet meteen iemand handig in de buurt die dat kan doen, anders had ik het liever ook zo opgelost voor de kosten. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-20 19:13 



 
Profiel   

Welke bokker met HCA stoeltje (geen tj*u want die is anders) kan voor mij het stoeltje aan de achterkant opmeten?

Ik wil graag voor mn nieuwe hca weer een gevaren driekoek tape maar vraag me af of ik genoeg heb aan een meter.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-20 08:23 



 
Profiel   

Nee dat redde ik toen net niet, geloof dat ik 1.20/1.30m nodig had. Goed idee hè :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 18:34 



 
Profiel   

xSCWx schreef
Nee dat redde ik toen net niet, geloof dat ik 1.20/1.30m nodig had. Goed idee hè :D


Heb indd 3m besteld want twijfelde indd dacht dat ik toen ook meer als 1m nodig had maar weet t niet meer.
Hoop dat ie eind van de week klaar is.
Kan ik weer gaan klooien met afstellen,yes heb er zin in :roll: dat vind ik altijd het minder leuke klusje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-20 20:26 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

Is een sulky cavalettie te vervoeren in een grote auto, een 7 zitter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-20 12:31 



 
Profiel   

BrechtCarlos schreef
Hoi allemaal,

Is een sulky cavalettie te vervoeren in een grote auto, een 7 zitter?


Je kunt hem helemaal uit elkaar halen, dus ja.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-20 13:28 



 
Profiel   

Heb er weer 1!! en nu gaan afstellen :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-20 16:12 



 
Profiel   

cinniz123 schreef
Heb er weer 1!! en nu gaan afstellen :D

[ [url=m/b8jW9i.jpg]Afbeelding[/url] ]


Gaaf met dat oranje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-20 16:46 



 
Profiel   

Dank je!
Vorige was rood dus was wel even lastig welke kleur ik nu wilde :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-20 16:55 



 
Profiel   

Ik ben een beetje dom geweest. Ik heb een sulky oxer gekocht ipv een cavalettie :+

Ik heb een stevige shet van 110 cm. Ik twijfelde of de cavalettie te klein zou zijn, maar heb nu dus perongeluk een oxer gekocht. Passen stevige grote shetlanders daarvoor of is dat een kwestie van uitproberen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 18:52 



 
Profiel   

Heb je hem nieuw gekocht of tweede hands? Lijkt me een kwestie van gewoon even ervoor zetten en kijken of je hem in balans krijgt? Of gaat het om een pony die nog niet beleerd is? Ik vrees dat het te groot gaat zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 23:03 



 
Profiel   

Hoii is dit een goeie sulky?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 20:55 



 
Profiel   

Als ik het zo zie is hij ongeveert en met een vaste bank zodat er weinig mogelijkheid is om er comfortabel mee te rijden. Misschien om te beleren net aan goed genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-20 21:06 



 
Profiel   

Zou doorsparen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-20 20:22 



 
Profiel   

Hoi! Ik ga van het weekend bij een tweedehands HCA sulky kijken. Zijn er nog specifieke dingen waar je bij het kopen van een HCA rekening mee moet houden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-20 13:21 



 
Profiel   

Altijd kijken of er geen slag in het wiel zit. En het lamoen niet verbogen. (beide kunnen door een ongeval veroorzaakt zijn)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-20 14:35 



 
Profiel   

En of de lagers nog goed zijn en het rekje niet licht verbogen is want dan is verstellen lastiger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-20 14:50 



 
Profiel   

Oké super dankjullie! Hoe check ik lagers? :,)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-20 18:50 



 
Profiel   

wiel boven vast pakken en wiebelen(heen en weer mag geen speling in zitten) wiel liefst vrij van de grond. En draaien met de hand moet licht lopen. Iemand hem van achter optillen.
En zelf voor gaan lopen voel je of hij licht loopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-20 19:01 



 
Profiel   

Zijn er eigenlijk die een hoes hebben voor over hun hca stoeltje? Zo ja waar gevonden of laten maken? Omdat die stoeltjes zeker als je in het buitenland woont niet zo makkelijk even te vervangen zijn zou ik ze graag wat meer kunnen beschermen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-20 14:08 



 
Profiel   

Ik heb zelf een handdoek en oude zak van de paardenbrokken over mijn stoeltje zitten (tjeu vd m. sulky) :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 00:16 



 
Profiel   

Ik heb 2 oude fleecejassen over mijn sulky stoel hangen, hij staat wel altijd binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 00:22 



 
Profiel   

Hier staat hij ook binnen, het is meer voor tijdens het rijden :) . Laatst iemand op fb gezien met een hoes voor erover maar die had haar moeder gemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 17:32 



 
Profiel   

Na gister mijn eerste menles in de bak te hebben gehad blijkt mijn tjeu sulky op het zachte toch net niet perfect te zweven. Zou iemand mij een foto willen sturen van het mechanisme onder hun hca stoeltje? Daar blijkt een zogenaamde ‘druppel’ onder te zitten waardoor je net iets extra kan afstellen, ik ben benieuwd hoe dit zit.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 13:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 129 van de 165 [ 4108 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 165  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen