Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 237 van de 245 [ 6113 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 245  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Mendurance praat topic

 
Profiel   

L_Rivaldo schreef
Ik denk dat het voor ons niet haalbaar is(afstand en vrij krijgen van mijn werk) toch ben ik eigenlijk nieuwsgierig. Zijn er overnachting mogelijkheden al is het maar met een tentje in echten?


Ja, is geen probleem. Ze hebben voor de paarden nog 3 stallen te huur of even een paddock maken naast je tent.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 05:21 



 
Profiel   

Als ik eindelijk een startkaart heb kan ik mij gaan inschrijven voor de wedstrijd van Echten, nog even geduld -O- :o Is voor ons ook een flinke rit.. dus wordt net als Waalwijk erg vroeg opstaan haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 20:02 



 
Profiel   

Jenkins schreef
Als ik eindelijk een startkaart heb kan ik mij gaan inschrijven voor de wedstrijd van Echten, nog even geduld -O- :o Is voor ons ook een flinke rit.. dus wordt net als Waalwijk erg vroeg opstaan haha!


Super! En heerlijk toch, midden in de nacht opstaan :) Maar je kan er overnachten he.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 22:05 



 
Profiel   

Ik heb vandaag de shetten mendurance gereden, met Deedee in het enkelspan.
Ze vond de eerste 1,5 km dat we wat vergeten waren, zo alleen het bos in :') . Geen groepje, geen Ebje naast haar. Dus slingerend het bos in.
Tot het kwartje viel, toen heeft ze in 1 strak tempo de rest van de 25 km uit gelopen. Ik ben een heel eind met iemand op gereden die altijd veel km maakt en tempo kan rijden. Maar moest dressuur Deedee nog echt wat tegen houden hier en daar.
We kwamen terug in ongeveer 2 uur, 12,9km/h gemiddeld! Zo snel had ik echt nooit verwacht! Maar ze liep echt zo fijn en makkelijk.
Goed voor een 1e prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 21:29 



 
Profiel   

Wat super leuk, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 21:35 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Dat is zeker een top tempo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 21:41 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Hier ga ik het maar gewoon proberen de 21 km van Echten dit jaar. Mijn vaste chauffeur kan ook, dus die gaat mee voor mijn zenuwen. Dit was ons rondje en tempo gisteren. :oo
[ img ]
Pony was een beetje hyper. Heb wel onderweg een pauze gehad van een uur bij kennissen op 15 km. Zo grappig hoe de pony dan een uur braaf tussen de spelende kinderen staat te grazen en voor de sulky vertrekt ie vervolgens zo ongeveer weer in galop. Hij had geloof ik de wind in zijn kop. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 22:09 



 
Profiel   

Dennis schreef
Ik heb vandaag de shetten mendurance gereden, met Deedee in het enkelspan.
Ze vond de eerste 1,5 km dat we wat vergeten waren, zo alleen het bos in :') . Geen groepje, geen Ebje naast haar. Dus slingerend het bos in.
Tot het kwartje viel, toen heeft ze in 1 strak tempo de rest van de 25 km uit gelopen. Ik ben een heel eind met iemand op gereden die altijd veel km maakt en tempo kan rijden. Maar moest dressuur Deedee nog echt wat tegen houden hier en daar.
We kwamen terug in ongeveer 2 uur, 12,9km/h gemiddeld! Zo snel had ik echt nooit verwacht! Maar ze liep echt zo fijn en makkelijk.
Goed voor een 1e prijs.


Gefeliciteerd, top gereden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 22:35 



 
Profiel   

Jorex schreef
Gefeliciteerd! Hier ga ik het maar gewoon proberen de 21 km van Echten dit jaar. Mijn vaste chauffeur kan ook, dus die gaat mee voor mijn zenuwen. Dit was ons rondje en tempo gisteren. :oo
[ [url=m/fiz3S7.png]Afbeelding[/url] ]
Pony was een beetje hyper. Heb wel onderweg een pauze gehad van een uur bij kennissen op 15 km. Zo grappig hoe de pony dan een uur braaf tussen de spelende kinderen staat te grazen en voor de sulky vertrekt ie vervolgens zo ongeveer weer in galop. Hij had geloof ik de wind in zijn kop. _O-


Klinkt goed allemaal en super dat je meedoet in Echten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-21 22:38 



 
Profiel   

Goed gereden top

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 06:42 



 
Profiel   

En voor de mendurance in Echten, daar komt een impulse rit van 21 km bij.
Dus op een rij: Impulse 21 km en 28 km.
klasse 1 28 km.
klasse 2 48 km.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 11:35 



 
Profiel   

Ik ben nu even dat formulier aan het invullen, maar ik heb het paspoort niet hier liggen, want ik gok dat ze met transponder bij het paard het chipnummer bedoelen. En is datum de datum van de wedstrijd of de datum van het invullen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 11:51 



 
Profiel   

Jorex schreef
Ik ben nu even dat formulier aan het invullen, maar ik heb het paspoort niet hier liggen, want ik gok dat ze met transponder bij het paard het chipnummer bedoelen. En is datum de datum van de wedstrijd of de datum van het invullen?


Transponder nr is inderdaad chipnummer wat in je paspoort staat. En bij datum de datum van de wedstrijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 11:57 



 
Profiel   

Ook ingeschreven voor Echten, was even een gedoe omdat ik geen Words op mijn laptop heb staan. Vind het best spannend om aan een echte mendurance mee te doen, maar wel zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 14:38 



 
Profiel   

Sharani schreef
Ook ingeschreven voor Echten, was even een gedoe omdat ik geen Words op mijn laptop heb staan. Vind het best spannend om aan een echte mendurance mee te doen, maar wel zin in.


Super leuk dat je erbij bent!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 15:16 



 
Profiel   

Hier nog menners die mee willen doen met de mendurance wedstrijd in Echten op 25 september? Overnachten op terrein mogelijk, wel even aangeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 09:41 



 
Profiel   

Kiem, hoe is de ondergrond van de route in Echten?
Coldy loopt blootsvoets prima op zand en hard, maar niet op losse steentjes. Heeft ze haar hoefschoenen nodig voor Echten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 13:22 



 
Profiel   

Ik vroeg me ook nog af of mennen zonder oogkleppen en met vliegenmasker oké is? Alex wordt echt een soort headshaker zonder zijn masker. Zelfs gisteravond in de binnenarena nog, was het toen vergeten mee te nemen. Ik heb het reglement doorgelezen maar daar staat daar niks over in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 13:40 



 
Profiel   

MarjaR schreef
Kiem, hoe is de ondergrond van de route in Echten?
Coldy loopt blootsvoets prima op zand en hard, maar niet op losse steentjes. Heeft ze haar hoefschoenen nodig voor Echten?


Hoi, er zit 1.5 km asfalt in de route, verder enkel harde zandpaden. En een stuk van 50 mtr met kinderhandjes en iets grind. Denk dat het prima te doen is zonder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 13:40 



 
Profiel   

Jorex schreef
Ik vroeg me ook nog af of mennen zonder oogkleppen en met vliegenmasker oké is? Alex wordt echt een soort headshaker zonder zijn masker. Zelfs gisteravond in de binnenarena nog, was het toen vergeten mee te nemen. Ik heb het reglement doorgelezen maar daar staat daar niks over in.


We hebben over half uur afspraak op wedstrijd locatie, zal het even aan het jurylid van de KNHS voorleggen. Hoor je het zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 13:42 



 
Profiel   

Ik ga zonder de schoenen, we zijn al eens op een rit een schoen verloren, dus neem het risico niet. Oké, normaal zouden muggen en vliegen geen probleem meer zijn in deze maand, maar het is nog verrassend warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 13:50 



 
Profiel   

Jorex schreef
Ik vroeg me ook nog af of mennen zonder oogkleppen en met vliegenmasker oké is? Alex wordt echt een soort headshaker zonder zijn masker. Zelfs gisteravond in de binnenarena nog, was het toen vergeten mee te nemen. Ik heb het reglement doorgelezen maar daar staat daar niks over in.

Ik heb nog nooit gemend met oogkleppen dus ook niet op de wedstrijden bij de mendurance

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 14:44 



 
Profiel   

Ik heb ook wel eens gestart met vliegenmasker. Geen probleem hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 15:15 



 
Profiel   

Zonder oogkleppen kan nooit een probleem zijn, dat is altijd gewoon toegestaan. Vliegenmasker zou ik niet durven zeggen.

Vorig jaar hebben die van mij het probleemloos op blote voeten gedaan. Dus als de route soort gelijk is moet dat prima kunnen.

Net ff lekker rondje om gedaan. Morgen mogen de pony's koersen op Alkmaar. Vorige week liepen ze een dressuur wedstrijd. Lekker veelzijdig dus :) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 15:55 



 
Profiel   

Jorex schreef
Ik vroeg me ook nog af of mennen zonder oogkleppen en met vliegenmasker oké is? Alex wordt echt een soort headshaker zonder zijn masker. Zelfs gisteravond in de binnenarena nog, was het toen vergeten mee te nemen. Ik heb het reglement doorgelezen maar daar staat daar niks over in.


Is toegestaan. Geen probleem
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 16:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 237 van de 245 [ 6113 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 245  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen