Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 484 van de 500 [ 12477 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

 
Profiel   

Mijn zoon is 23e jarig. Ik moet nog even overleggen wat zijn plannen zijn voor zijn verjaardag. Zal proberen eraan te denken dit vanmiddag te bespreken
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 12:50 



 
Profiel   

Pff mijn eigen zadelpasser heeft het IJslanderzadel volledig afgekeurd. Zelf had ze 2 zadels bij zich, maar beide waren nog niet de oplossing. Lastig dus..... Nu uitzoeken hoe ik dat IJslanderzadel weer terug moet sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 18:11 



 
Profiel   

janouk schreef
Tot nu toe hebben er 8 de datumprikker ingevuld. Natuurlijk is er geen één datum waarop iedereen kan.

Maar grote kanshebbers zijn:
* 8 maart, dan kan tinkertje niet
* 22 maart, dan kan puttertje niet, en Tine misschien
* 5 april, dan kan Gem niet, en puttertje misschien

Overige data kunnen er meer niet.

Dus de vraag aan jullie: wat te doen?............. Kan een van jullie schuiven, zodat we toch allemaal kunnen op 1 dag? Zo niet..............

Ik kan de SWM Heukelom helaas niet schuiven :D . En het concert van Ilse De Lange 'savonds ook niet _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 20:27 



 
Profiel   

Gem: niet??? Dan moeten we maar met zijn allen mee! **\O/**

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-20 23:19 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

We hebben datum, tijd, locatie voor onze meeting

Het wordt zondag 8 maart 2020.
Tijd van 12 tot CA. 17u
Locatie: belker heeft ons bij haar thuis uitgenodigd.

Ze zorgt voor koffie en thee.
En de vraag is of iedereen wat lekkers te eten mee wil nemen
Voor onze 'eigen hightea' naar keuze, dan kunnen we rekening houden met dieet wensen. .
Als je hier plaatst wat je meeneemt, dan hebben we geen dubbele hapjes.

Dit is de enige dag dat de meesten kunnen. Alleen tinkertje kan niet en dat is super jammer. Tinkertje, kan jij een uurtje digitaal inbellen ergens op de dag :)) dan maken we een video verbinding, ben je er toch digitaal bij. .


Ik neem mijn microscoop mee en wormeneierentel spullen. Als je wat mest, gekoeld, meeneemt van je paard, kan ik het ter plaatse onderzoeken. (3 ballen verse mest is genoeg). Of je kan het na uitleg zelf doen.

Nog meer mensen die wat willen presenteren, uitleggen, etc....? De indeling van de middag is helemaal open. Dus... Kom maar op.

Verder is het vooral gezellig om elkaar eens te ontmoeten zonder paard hHa

Belker heeft wel katten en hond. Allergie patiënten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 17:26 



 
Profiel   

Super. En ik zal pilletjes meenemen tegen allergie.

Zal ik een zelfgebakken appeltaart meenemen? Is dat genoeg of zal ik er nog iets bij doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 17:43 



 
Profiel   

Lekker, appeltaart. :Y) ik denk dat 1 gerecht per persoon voldoende zal zijn. Toch?
Als we met zijn 10 en zijn, is dat gerecht x 10 haha dan hoef ik daarna de hele week niet meer te eten

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 17:48 



 
Profiel   

Mijn katten zijn niet echt sociaal, dat scheelt, maar de rooie is 14 en doet waar hij zin in heeft begint wat seniel te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 17:51 



 
Profiel   

Ik had datumprikker nog niet bekeken sorry. Erg druk en ff niet bezig met bokt (2 dagen :+ komt bijna nooit voor ik geef toe) dus tja... Helaas kan ik 8 maart niet dan hebben we kaarten voor de middagvoorstelling van Soldaat van Oranje. Kan echt niet worden verplaatst. Alle andere data in maart kon ik wel. Begrijp dat het nu al besloten is maar vind dit toch wel erg jammer.

Had ook niet gedacht na bijna 10 jaar dit topic dat in 2 dagen besloten zou worden waar en wanneer de meeting zou zijn :') }:0

En toen ik zei dat ik de tijd aan mezelf had bedoelde ik niet dat ik nooit afspraken heb of zoiets :+

Maar goed **en weer door**


Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 21-01-20 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 18:16 



 
Profiel   

:(:) jammer, vhu.

Maar het is haast onmogelijk om een datum te vinden waarop iedereen kan, in ieder geval niet tot juni.
Anders zouden we de datumprikker weer opnieuw moeten doen voor juni juli augustus. Al zijn die data vaak ook niet gemakkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 18:55 



 
Profiel   

Van mij was gewoon nog niets bekend. Het was voor mij wel aardiger overgekomen als er even gewacht was tot ik die datumprikker had ingevuld of als er nog even een berichtje achteraan was gekomen. Voor mij voelt dit nu best wel zuur. VInd ik jammer. Zit al zo lang in dit topic. Sorry dat ik zo reageer maar zo komt het voor mij over. Kijk als het nu zo was geweest dat ik had ingevuld dat ik de 8e niet kon, maar dit is zo snel gegaan ik heb niet eens de kans gehad om te reageren.

Natuurlijk wens ik iedereen een leuke meeting toe maar dit ging me net te snel. En dat voelt een beetje k.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 18:58 



 
Profiel   

En verder hou ik erg veel van jullie allemaal hoor :* :D
Maar het voelt niet fijn. **mopper de mopper**


Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 21-01-20 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 19:00 



 
Profiel   

En ik ook van jou, hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 19:01 



 
Profiel   

Het betekent gewoon dat je echt elke dag op bokt moet zitten anders mis je te belangrijke informatie :7 }:0
**geen zin in gemopper**

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 19:03 



 
Profiel   

Staat in agenda..
Meenemen eten.... ehm... denk ik over na....

Vhu |( ..... :(:) dan moeten we andere keer nóg een meeting doen :+
Tine... zadels... ^)
Ips hoe gaat het met jou kanjers ??
Baudyh gaat goed na operatie, wat een opluchting zal dat zijn.
Verder..sorry, moet nog bijlezen...

Nieuwe keuken werkt nu compleet, **\O/** installateur stuurde bericht dat die maandag gas kwam aansluiten, na een jaar, eindelijk !! dus vandaag meteen de oude keuken eruit gehaald ... oven en gasfornuis waren pas 3 jaar oud, via een weggeefhoek hier in de buurt aan iemand gegeven die ook gaat verbouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 19:17 



 
Profiel   

Wat super van je keuken Biancacoo *\o/* *\o/* *\o/*
Ik dacht dat ik in dit huis een fatsoenlijke keuken had. Heb ik ook... maar de apparatuur bleek gewoon heel oud. Heb vorige maand een nieuwe oven aangeschaft, nu een nieuwe inductie kookplaat en over een maandje een nieuwe vaatwasser. Alleen de koelkast was goed >;) :roll:

mbt nog een meeting, ja dat dacht ik ook hihi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 19:28 



 
Profiel   

Wat fijn een nieuwe werkende keuken. Dat vraagt om een foto.
Wij zijn ook bezig, begin februari komt de klusjesman de kastjes monteren en dan de terrazzowerkers bellen voor een inmeet afspraak. Eindelijk weer een terrazzo aanrechtblad. Dat is nostalgie voor ons.

VHU, := wat balen. Nieuwe apparatuur kost wat maar is wel fijn. Jammer dat het niet lukt. Idd nog een meeting plannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 20:05 



 
Profiel   

geeft niks als alleen ik niet kan dan lekker door laten gaan.
Ik wiilde dat al voorstellen omdat ik dat zag in de datumprikker.
Ik heb wedstrijd die dag maar als ik smorgens start kan ik wel even inbellen met diana (puttertje) die heeft mijn nummer dus dat komt goed, ik ga mijn best doen.

Hier zwaar verdriet mijn kat is gisterochtend aangereden pff hij was net 10 minuten buiten.
Hij had een verbrijzelde achterpoot en een dwarslaesie.
Dus met een bloedgang naar de dierenarts gescheurd.
Daar raakte hij in een shock beet me daardoor nog effe in mijn duim ,waarvoor ik morgenochtend nog een tetanusprik moet halen omdat mijn duim ineens dik en rood wordt.
Hij is meteen ingeslapen ik ben er kapot van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 20:06 



 
Profiel   

Ach nee, tinkertje, wat verdrietig. Wat zul je ook geschrokken zijn.
Zo sneu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 20:24 



 
Profiel   

@tinkertje |( wat een drama sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 20:47 



 
Profiel   

He jasses Tinkertje :(:) maar het is ook zo'n drukke weg.
En als ik het goed heb start jou groep de 8e smiddags, het is om en om met de dressuur en vaardigheid hoorde ik van de organisatie, je kan vragen of je in de ochtend groep kan.

Bianca, Belker en VHU een goed werkende keuken is erg prettig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 20:48 



 
Profiel   

ik blijf liever in mijn eigen groep.
Ach de volgende keer ben ik er vast bij.

De weg is idd druk.
Hij was bijna 8 jaar en we wonen hier ruim 3 jaar dus dat verwacht je dan niet meer.
Waar we eerder woonde was het ook druk.
Het was hartverscheurend om te zien hoe hulpeloos hij was .
Hij had alle hoop op mij gericht maar ik kon hem niet helpen . ik kon hem alleen zo snel mogelijk uit zijn lijden laten verlossen.
Zo’n kat krijgen we nooit meer het was net een hond liep overal achter me aan hjj was de enige die bij me op bed mocht.
Vanacht heb ik geen oog dicht gedaan het is zooo leeg :(
Slijt wel weer maar het beeld staat nog op mijn netvlies.


[ img ]


Laatst bijgewerkt door tinkert_tje op 21-01-20 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 21:03 



 
Profiel   

Oe dat wordt zeker wennen je slapie weg. Nu een kussen op die plek? Of Zusie in / op bed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 21:13 



 
Profiel   

Is gewoon vreselijk heel naar. Wat was hij een prachtige kat ook trouwens <3 :(:)

Nou dit is de 1e echte officiele meeting in zo'n 10 jaar dus je hebt dan nog ff te gaan tinkertje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 21:32 



 
Profiel   

Eigenlijk .... even advocaat van de duivel (nee, jij bent geen }:) hoor VHU :D ) ... vind ik dat VHU er echt gewoon bij moet. Ze is al zo'n meubelstuk in deze groep (en nee, alweer verkeerde woordkeuze VHU, niks met leeftijd 8)7 _O- ) ... uhhhhh 'vaste waarde' van dit topic, dat ze het wel echt verdient dat er rekening met haar data gehouden wordt. Persoonlijk wil ik wel heel graag dat ze erbij is, dus wat mij betreft een nieuwe datumprikker :o .
Maar dat is mijn mening ...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 21:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 484 van de 500 [ 12477 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen