[HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VanHuisUit

Berichten: 6688
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 16:45

Probeer het een beetje bij te houden maar reageer niet overal op sorry Y;(
Vwb die straalgroeven zou even informeren bij hoefsmid hoe die erover denkt. Vaak verbetert een hoef wel als je hem goed bijhoudt (zelf en met hoefsmid).
En super dat de medicijnen al werken bij Amerigo straks wordt hij nog helemaal *\%/* :))

Onze bouwploeg vertrekt morgen voor twee weken, dan gaan ze eerst twee of drie weken bij een ander aan de slag en dan komen ze nog weer een week bij ons. Maar de kraan in de keuken kwam maar niet en kwam maar niet (wilde speciale kraan blijkbaar :o ) en nu thank god is die vanochtend aangekomen kan die nog gefixt worden.

We hebben op 17 december onze eerste echte betalende gast bij ons B&B, 20 november komen de eerste 'proefslapers'. We hebben in totaal 8 overnachtingen met proefslapen (8x 2 personen). Hoop dat ze het wat gaan vinden... het is allemaal nieuw natuurlijk, je hebt wel idee over hoe je het wilt doen maar ja hoe het uitpakt ... 't Is allemaal erg spannend en leuk :):) geen idee waar ik/we aan beginnen eigenlijk hahaha. Heb net visitekaartjes binnengekregen, kan helaas geen foto maken want mijn telefoon is nog stuk maar zien er erg mooi uit ben helemaal blij :D

Oja Biancacoo ik was zo aan het nadenken wat voor jou nou leuk in de stad zou zijn op dit moment en... ik kwam op dit: http://www.wffr.nl/ evenement met films over de natuur op allerlei manieren. In erg leuke bioscoop op de Blaak. Zo is er altijd wel wat hoor :-)
Sorry ben weer VVV :o :evaw:

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 17:22

wat leuk VHU! nu hopen dat de B7B aan gaat slaan :)

baudyh

Berichten: 4288
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 17:50

Hee dingetje jullie hebben een colonist toch las ik bij jou geloof ik. Nieuwsgierig uit wat voor lijntje ze verder komt. Wij hebben er ook een gefokt. Niet de jouwe hoor. Dit is een colonist x Milano en die komt 2 jan op de hengstenkeuring als hij goed is.
Wij fokken tuigpaarden. Hebben er 7 1/2. Mijn menpaard is 1/2 tuiger.

En Gem was bij Rodinde geweest vorige week. Wij gaan binnenkort naar Wolvega.

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 19:57

Haha vhu. Gaaf idd !! Als ik kom...kom ik Ber ontmoeten !! Hahaha.

VanHuisUit

Berichten: 6688
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:17

Ook leuk hahaha.
Spannend Baudyh weer een hengst naar de keuring :):)

happytime

Berichten: 1244
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:19

biancacoo gaat dan naar B&B&B bed en breackfast en Ber ha ha ) :=
hier druk bezig met koffer pakken wel lastig om met winterkleren aan ,zomerkleren op te sporen :o?

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 20:53

Goed ik doe ook maar weer een poging nadat ik in (denk ik) deel 6 en 7 even heb meegekletst.
Ik zal me voor de nieuwe even voorstellen!
Hoi ik ben Rianne, zoals mn profielnaam al suggereert. Ik ben 21 jaar oud en heb nu twee shetlanders. 1 is al beleerd dat is Liz, ze is nu 142 dagen drachtig.
Een foto van nu
Afbeelding
En voor de kar met mn vriend
Afbeelding
Afbeelding

Liz heeft een heerlijk buikje nu.
En mijn tweede dametje is Anouk een nmprs goedgekeurde merrie en op dit moment drachtig van marschall
Afbeelding
Nu met babybuik
Afbeelding

Anouk is minimaal bont misschien draagt ze zilver :o
Anouk is nu 171 drachtig en uitgerekend voor april 2016.
Ik hoop haar of voor of na de bevalling ergens te beleren dat zien we allemaal wel. Eerst maar rustig aan alles laten wennen. Ze is verkeersmak maar koeien zijn nog erg eng :') Als ik me goed herinner was Janouk dat ook?

Nu mn bijleespost :+ Sorry als ik iemand ben vergeten.

Allereerst Jenkins wat een geweldige openingspost respect _/-\o_

Assie Gaaf dat je kampioen bent geworden!! Heb je ook fotos van je paardje? Leuk dat je mee gaat doen met de indoormarathons, hoop dat je wel fotos of filmpjes plaatst :o

Wat is er gebeurt met de pony Keet? Dat pony een trauma heeft.

Wat naar van je hafje kwita, lijkt me verschrikkelijk. Wat een ontzettend gave pony heb je. Wat voor een tuigje heb jij?

Leuk een B&B VHU, 6 overnachtingen in drie weekenden is een goed begin natuurlijk.

Christina schreef:
Ik wil me dan toch ook maar eens even melden want ik lees ondertussen al een jaar of drie mee en geniet altijd van jullie verhalen. Het komt er meestal niet van om actief mee te doen maar dan weten jullie tenminste wie er meeleest . Ik ben drie jaar geleden begonnen met mennen toen ik een Welsh A pony kocht als gezelschap voor mijn Quarter Horse. Zijn naam is Meledelle's Bardolino, door mij omgedoopt in Brin. Ik wilde Brin niet alleen laten staan als grasmaaier, dus ben ik eerst begonnen met menlessen en heb Brin toen laten beleren. Het heeft wel tijd gekost eer ik me een beetje relaxt voelde met mennen. Voor mijn gevoel heb je toch minder controle dan onder het zadel en ik heb niemand die met me meegaat. Ondertussen vind ik het heerlijk al men ik meestal in het bos en ga ik alleen over de weg wanneer er iemand met me meegaat wat zelden is. Ik probeer af en toe les te nemen maar dat lukt veel te weinig.



[ [url=m/I0iksl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik snap je gevoel hoor, ik ga ook niet graag alleen weg.

EmptyWords schreef:
wat een leuke openingspost!

ik heb oooooit in een grijs ver verleden meegekletst, maar kon het niet bijhouden.
zou me graag weer bijvoegen :)

ik men eigenlijk niet zo vaak, een keer of 4 per jaar. Puur omdat ik altijd met mijn moeder men, we mooi (enWARM) weer menners zijn en we allebei druk zijn en niet vaak tegelijk kunnen.

ik heb een 17 jarige ruin, vandaag toevallig weer eens ingespannen
[ Afbeelding ]

en mijn herder mag mij nog weleens voorttrekken
[ [url=m/gL6XlH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een leuk paard en leuke herder, als je moe bent is het misschien soms wel handig getrokken te worden :') mennen in de kou is niet ideaal natuurlijk omdat je stil zit.

Fijn Christina dat je intussen al hebt bijgeleerd. Nu ook minder gespannen?

Seven schreef:
Wat een leuk topic, nr 8 al en was hem nog nooit tegen gekomen :oo

Ik las in de openingspost dat iedereen zich mag melden dus dat ga ik hierbij doen.
Al jaren ga ik mee met familie naar menwedstrijden en het is steeds meer gaan kriebelen.
Tijd geleden een welshsje gekocht met het doel die voor de kar te zetten dat ging niet zoals gepland want pony werd verkocht en dus ook de kar etc gingen weg.
Het mennen stond weer in de ijskast, tot dit jaar. Ik kreeg de kans een menwagen over te nemen en kreeg ook nog eens een mentuig op m'n verjaardag. Nu gaat m'n dressuur paard er aan geloven we gaan hem voor de kar beleren, daarnaast heb ik een Gelderse jaarling hengst die als hij de leeftijd heeft ook dolgraag voor de kar wil zetten.

Al met al genoeg te leren en te lezen hier

Nog een fotootje van m'n knapperds

[ [url=m/qW1uqP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NrYLih.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PvsCEH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/sZZdyS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind die vos toch wel heeeel gaaf maar ik heb ook wat met vosjes :D

Jenkins helemaal gesloopt van de beginpost haha, was vast een hele klus.

Bedankt voor het welkom Tine.

Klinkt leuk hoor VHU een wandelende vvv, als ik dus een keer die kant op kom hoef ik daar niet naar toe dan vraag ik jou :P

Dat is niet fijn mistig tine, hier is het ook niet geweldig weer afgelopen dagen. :\ wat ontzettend vervelend dat je zo'n last hebt van je ribben. Hoop voor je dat het snel beter gaat.

_Dingetje_ schreef:
Goedemorgen allemaal :wave:

Ik wil me na een jaar hier ook weer melden :+ Heb zo nu en dan wel meegelezen en meegeleefd met iedereen.
Vorig jaar oktober ben ik overspannen naar huis gegaan van mijn werk en man man man, wat kan er in een jaar veel gebeuren.
Wij hebben alle verhuisperikelen waar VHU in zit gelukkig net allemaal achter de rug.
Wij hebben vorig jaar januari besloten om een plekje te zoeken voor ons eigen waar de Pown ook kon staan en vriendlief ook aan een paard kon beginnen......nou dit is gelukt.
Ons huis in de verkoop gegaan in februari en dit waren we binnen 4 weken kwijt, maar wat een zoektocht naar een spulletje %) uiteindelijk zijn we per 1 september de trotse eigenaar van een leuk plekje midden in de polder van Zeeland *\o/*
In augustus zijn we opzoek gegaan naar een paard voor vriendlief, ook dit is gelukt. We hebben een (vind ik) prachtige tuiger van net 3 jaar, afstamming Colonist.
[ [url=m/UTlduU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Huzaar met de Pown op ons stekkie :D

Gaat het nu weer wat beter qua overspannen? Wat een leuke uitstraling heeft het voorste paardje!
Lijkt me een mooi plekje voor de paarden. Zal inderdaad lastig vinden.

Leuk Empty een bedrijfsfeestje!!

Wat leuk een kleine Keet, hoe heet hij?

Oef klinkt niet fijn tine! Nou vraag ik me toch af hoe ik dat voor me moet zien?

Wat lief Empty dat ze je dan wil troosten maar snap dat het lastig is om dr dan bij te houden. Nou heeft zij ook 4 poten, jij twee benen :)

Vervelend tine dat autorijden ook niet zo lekker gaat.

Ber kreupel. Soms is beweging wel beter dan stil op stal staan. Wij hadden een trekkende Leonberger dat is gewoon niet te houden :') Hoe heb jij het afgeleerd?

Gewoon even in het bos zwerven alleen is inderdaad ook lekker. Ik woon in Ede maar Rotterdam lijkt mij ook wat te druk. Denk dat het er ook aan ligt of je in centrum of buitenrand woont.

Naisven schreef:
Haha, ik meld me hier dan dus ook (al 7 topics gemist dus blijkbaar := ) Ik rijd als 49-jarig Pennymeisje aangespannen dressuur- en vaardigheidswedstrijden met mijn Welshje Dandy van 1.25 m. Een snoepie, niet echt een showbink, maar ik doe er alles mee; lekker buiten rijden, Eper Paardenvierdaagse, wedstrijdjes enzo en ben er helemaal gek mee, mijn super braverik.

We zijn M startgerechtigd in de dressuur, maar helaas kamp ik al een jaar met een hernia, waardoor het rijden op een heeeeeel laag pitje staat. Dandy vermaakt zich nu in de wei met onze 2 jarige zelfgefokte NMPRS merrie Fluweel van Stal Maranth, maar ik hoop toch binnenkort weer eens wat te kunnen doen.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Vervelend van die hernia, gave kar heb je hoor, mooi dat donkerrood. Hopelijk kun je snel weer lekker het pad op en de lanen in. Om in de trant van het topic te blijven.

Fijn Biancoo dat jij ondanks je nekhernia toch heel veel kan. Lijkt me knap lastig.

Wat is Canicross precies?

Huskys vind ik geweldige honden, een vroegere vriend ging altijd steppen met de huskys (weet niet hoe ik het anders moet noemen)

Dat een kat personeel heeft ben ik het helemaal mee eens. Wij hebben twee perzische katers <3

Haha een jack met kattengedrag :')

Gaaf Biancoo jij hebt dus huskys :D Waar gebruik jij ze voor?

_Marjola ook jou ken ik nog van het vorige topic. Eigen huisje in aanbouw. Snap dat je dan in meeleesmodus bent.

Dobermans vind ik nog steeds eng :( Vroeger een keer een achter me aan gehad.

VHU wel vervelend dat het op zulke rot plekken zit. Ik hoop dat het snel over is voor jou en paardje.

Welke temperatuur is ideaal voor trainen met de hondjes biancoo? Ah verderop al gelezen 15 graden dus?

Gave honden Seven!!

Fijn dat je zoon zo goed op let met de medicijnen tine.

_Dingetje_ schreef:
Goedemorgen :wave:

Ja Biancacoo ik ben er ook nog :D het is zo'n hectisch jaar geweest dat ik zo nu en dan wel bijgelezen heb, maar nu met de paardjes aan huis weer wat meer tijd en puf om alles weer een beetje te volgen en te delen :D

Ik las laatst iets over Rodinde Hoogenraad, wie was dat nou, Tine?? Wilde even mijn ervaring delen met jullie daarover.
De Pown was vorig jaar gevallen op een biels waardoor hij een wervelverschuiving had, Rodinde heeft hem even "bewerkt" met de bekende hamers en dacht dat de Pown doormidden zou breken. Heb toen even een paar dagen rustig aan moeten doen en wat ontspannende druppels meegekregen, maar nu ruim een jaar later is mijn Pown nog steeds helemaal top in zijn rug +:)+ Het is dat ze voor ons aan de andere kant van Nederland zit, maar anders zou geen moment meer twijfelen om haar nog eens een bezoekje te brengen. Als ik er niks aan had laten doen, had ik nu waarschijnlijk een pony met ataxie gehad!

EDIT: Boxers <3

Verder heeft onze tuiger gisteren ijzers gekregen en hij was zo braaf, alleen heeft hij hele nauwe straalgroeven waardoor hij echt stinkvoeten heeft, iemand tips? Ik heb van de week al hoef en zool besteld bij de paardendrogist.

Super fijn dat het met paard weer goed gaat en dat zn rug nog top is. Ik heb geen tips voor je tuiger helaas.

Slim een krentenbolletje Janouk! Ga ik ook maar onthouden mocht er ooit wat met de dames zijn.

Vervelend Assie dat ze dat nu niet meer doet laat even weten hoe het ging met les.

Fijn dat het beter gaat met Amerigo nu met de medicijnen.

Assie ik heb liz het op commando geleerd eerst zonder kar dus nu doet ze het op stemcommando.

Ik kan me niet helemaal inbeelden hoe dat werkt Dingetje.

Claud01 Gaaf een hindernis. Niets gaat in 1x perfect natuurlijk.

Leuk Tine dat je zoon er zoveel plezier in heeft dat is natuurlijk het allerbelangrijkste.

Zal denk ik dan per ras verschillen empty?

Wat super gaaf VHU lijkt me heel erg leuk maar ook erg spannend een eigen B&B. Laat je horen hoe het is gegaan? Fijn dat de kraan nu wel geleverd is.

Zo ik ben ongeveer bij :')

Gem

Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:05

Ik heb idd Rodinde bij mijn paard gehad :j .
Dingetje, elke dag honing smeren in de hoeven! Helpt ook uitstekend tegen rotstraal!

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:24

jij hebt flink je best gedaan rianne wat een bijlees :)

baudyh

Berichten: 4288
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:29

VanHuisUit schreef:
Ook leuk hahaha.
Spannend Baudyh weer een hengst naar de keuring :):)


Er komen er zelfs 2 die wij gefokt hebben. Maar allebei niet meer van ons. Als veulen al verkocht.
Maar ik geloof het pas echt als ik ze 2 jan in Ermelo zie

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:30

Ik zie altijd van die mooie bijleesposts ben er zelf niet erg goed in maar dacht ach kan wel een keer :D

Honing smeren ga ik ook maar onthouden.

Baudyh lijkt me leuk als je eigen gefokte veulens dan later terugziet.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:35

Rianne _/-\o_ :list: :list: :list:

Ik heb afgelopen nacht voor het eerst sinds gekneusde ribben weer een beetje geslapen (met hulp van een slaappil) en het lijkt erop, maar ik durf nog niet te vroeg te juichen, dat het nu toch wel beter gaat. De ergste misselijkheid is weg (was waarschijnlijk van de uitputting door het niet slapen). En ook het platgewalste gevoel is ver weg. Ribben zijn natuurlijk nog wel gevoelig.

Heb zelfs net sjabrak gepimpt voor zoonlief. Nu past hij perfect bij zijn plastron. Ik dacht dat ik alles met de hand zou moeten doen, maar met een beetje moeite lukte het onder de machine. Ja dan is het zo klaar.

Nu nog even bankhangen en dan naar bed. Hopelijk kan ik snel weer wandelen met de honden, want dat mis ik nu wel heel erg. Gelukkig hebben we een grote tuin

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:39

Fijn dat het beter gaat tine! Hopen dat het een stijgende lijn blijft.

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:40

Hallo allemaal! Mag ik met jullie mee kletsen? Ik zal me even voorstellen:

Ik ben Denice, 27, juffrouw van groep 8 en houd heel erg van mennen! Ik heb 2 pony's; Kai, een 10-jarige welshpony van rond de 120 cm waar ik eigenlijk enkel recreatief mee men, lekker buiten. Kai is zelfgefokt en bij ons geboren.

Ook heb ik een WelshCob van 4 jaar; Dafydd. Dafydd heb ik van de fokker gekocht toen hij een jaarling was. Hij is vorig jaar voor de wagen beleerd en momenteel ben ik hem onder het zadel aan het doorrijden. Hij is behoorlijk kijkerig en snel van slag, met hem durf ik het nog niet aan voor de wagen de weg op te gaan. Ik rijd hem buiten onder het zadel en doe af en toe een minimarathon met hem in de buurt. Ik ben door mijn vorige paard een behoorlijke schijterd geworden en mis de lef om hem veilig buiten rond te sturen voor de wagen.

Een keer per week laad ik Dafydd in en trainen we bij de Dijkgraaf. Met kai rijd ik 1-4 keer per week voor de wagen, net waar we zin in hebben! Verder zit ik nog in het bestuur bij een menvereniging, we organiseren op ons eigen terrein 'wilde' wedstrijden.

Afbeelding

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-S37SIXLB.jpg

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:52

Gave paarden Denice!!
Anouk is dat ook heel erg vandaar dat ik eerst met haar ga wandelen.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 21:59

even wat foto's:
voor:
Afbeelding

na:
Afbeelding

Wat een leuke paarden/ponys komen er allemaal voorbij.

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 22:02

Gaaf tine ziet er heel sjiek uit!

_Dingetje_

Berichten: 636
Geregistreerd: 11-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 08:10

:wow: Tine wat ben je creatief :j
Ja Baudhy een Colonist <3 ik zal thuis nog eens in de papieren kijken wat voor afstamming hij verder heeft......zal zo nog ff een foto plaatsen, denk dat ik in de toekomst toch ook wel een tuiger wil <3
Rianne _/-\o_ _/-\o_ respect voor je samenvatting.
Gem bedankt voor de tip +:)+ hopelijk heeft Moos er net zoveel baat bij als Pown.
VHU spannend proefslapers :j gaat vast helemaal goedkomen met je gasten, collega van mij is ook een B&B begonnen en ze heeft alleen maar leuke gasten gehad, dus die wens ik jullie ook toe.
:wave: Welkom alle nieuwkomers, moet echt nog ff inkomen met alle nieuwe mensen.

Spam

Afbeelding

avaluna

Berichten: 4429
Geregistreerd: 02-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 08:49

Had al eerder geprobeerd, maar dat ging mis.
Bedankt Jenkins voor de mooie opening!
Ben hier toch al heel lang en las, voor mij zelfs, nog nieuwe dingetjes; top!

Welkom aan alle nieuwkomers!

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 09:07

dingetje, wat een lief hoofd <3 <3 <3

_Dingetje_

Berichten: 636
Geregistreerd: 11-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 09:27

tine10 schreef:
dingetje, wat een lief hoofd <3 <3 <3


Het is heel erg om te zeggen, maar zoals hij eruit ziet is hij ook.....het is echt een kroelieboelie <3 en zo braaf :j hij is in juni 3 geworden en we gaan hem rustig aan oppakken, hij moet echt nog een beetje ontwikkelen en uitgroeien :)

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 09:53

Dingetje, wat een "jochie" nog :) Ik vind Kai trouwens ook heel leuk!

Seven

Berichten: 21209
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 10:51

Wat een prachtige uitstraling heeft dat paard :j

Ik lees maar reageren is wat lastig met zoveel nieuwe info

happytime

Berichten: 1244
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 13:43

wat een koppie <3
ik ga jullie even voor 8 dagen verlaten,koffer is gepakt.ik vertrek ook weer lekker....broer vroeg of ik wat kon ophalen in centrum....dus op de fiets en .....plat op mijn bekkie.....dikke buil op mij achterhoofd (kan nu zeggen dat ik op mijn achterhoofd ben gevallen _O- ) blauw been(staat morgen charmant in bikini)kan ook nooit normaal hier. :oo :evaw:

Biancacoo
Berichten: 1080
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 13:50

Ht, veel plezier !! En auwch....Beterschap.

Zo. .t'is niet bij te houden hier...wat een mooie paarden foto's komen er voorbij, gaaf hoor.