Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 12 [ 286 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wie traint zijn paard met behulp van hartslagmeter?

 
Profiel   

Ik heb de v800 (horloge) en die heb ik gewoon om mijn pols.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 21:04 



 
Profiel   

Ik ben me al een tijdje aan het verdiepen in hartslag metingen en horloges. Ik zit er aan te denken de elektroden via equilog te bestellen maar vraag me af of je hierbij per se een polar horloge moet hebben of dat het evt ook met andere (goedkoper) varianten mogelijk is om de gegevens te ontvangen en uit te lezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 18:33 



 
Profiel   

Ik kom eventjes binnenvallen..
Weet iemand misschien waar ik in Nederland of Duitsland de Polar Equie Elektroden zonder zender kan bestellen? Zover als ik weet heeft Polar deze namelijk uit het assortiment gehaald op hun eigen websites en op andere websites is deze ook overal uitverkocht..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-19 11:19 



 
Profiel   

https://www.equilog.nl/product/equilog-elektroden/

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-19 17:18 



 
Profiel   

Ik bedoel deze :o [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-19 18:25 



 
Profiel   

Die worden niet meer geleverd. Ik heb toevallig 2 weken geleden eentje via marktplaats kunnen overnemen van iemand

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-19 18:52 



 
Profiel   

roekes schreef
Die worden niet meer geleverd. Ik heb toevallig 2 weken geleden eentje via marktplaats kunnen overnemen van iemand


Dat klopt inderdaad.. Maar op een paar websites hebben ze er nog eentje beschikbaar (maar dit zijn onbeveiligde sites) en misschien had ik een beetje geluk en wisten jullie nog een website..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-19 18:57 



 
Profiel   

Je kunt contact opnemen met Cees van Beckhoven (Heart for Horses) of hij ze nog heeft. Een verkoopsite heeft ie volgens mij niet, maar als je ‘m belt, heeft ie misschien nog wel wat liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-19 23:31 



 
Profiel   

Ik wilde ook typen dat je Cees het beste dan kunt bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 02:38 



 
Profiel   

MenteamJoey schreef
Ik bedoel deze :o [ [url=m/OfVR3S.png]Afbeelding[/url] ]


Deze heb ik ook. Maar helaas al even niet meer kunnen en durven gebruiken. Vorig jaar tijdens een lange rit op de plaats open gereden en daar zit nu wat littekenweefsel. Veelte bang dat ze er weer open van gaat dus sindsdien niet meer gebruikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 08:56 



 
Profiel   

Dankjewel, dan ga ik contact opnemen met Cees!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 09:54 



 
Profiel   

Tancreda4 schreef
MenteamJoey schreef
Ik bedoel deze :o [ [url=m/OfVR3S.png]Afbeelding[/url] ]


Deze heb ik ook. Maar helaas al even niet meer kunnen en durven gebruiken. Vorig jaar tijdens een lange rit op de plaats open gereden en daar zit nu wat littekenweefsel. Veelte bang dat ze er weer open van gaat dus sindsdien niet meer gebruikt.


Wat vervelend en zonde dat je hem daardoor niet meer gebruikt! Hier is dat gelukkig nog nooit gebeurd..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 09:55 



 
Profiel   

Ik vind het leuk om met andere hartslagmeter gebruikers wat grafieken van trainingen te bespreken om nog meer ervaringen en tips op te doen.
Hebben jullie daar ervaring mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-19 00:10 



 
Profiel   

MenteamJoey schreef
Ik kom eventjes binnenvallen..
Weet iemand misschien waar ik in Nederland of Duitsland de Polar Equie Elektroden zonder zender kan bestellen? Zover als ik weet heeft Polar deze namelijk uit het assortiment gehaald op hun eigen websites en op andere websites is deze ook overal uitverkocht..



Dit is België: https://www.cardioshop.be/contents/nl/d ... arden.html . Er staan er een heel aantal op, ik weet alleen niet welke jij specifiek nodig hebt, maar je kan altijd kijken of die jij nodig hebt daar verkrijgbaar is.

Deze is in Nederland, daar kan je ook informeren of hij nog verkrijgbaar is: https://www.horsefitshop.nl/over-ons/bl ... ining.html .

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-19 00:20 



 
Profiel   

Jet schreef
MenteamJoey schreef
Ik kom eventjes binnenvallen..
Weet iemand misschien waar ik in Nederland of Duitsland de Polar Equie Elektroden zonder zender kan bestellen? Zover als ik weet heeft Polar deze namelijk uit het assortiment gehaald op hun eigen websites en op andere websites is deze ook overal uitverkocht..



Dit is België: https://www.cardioshop.be/contents/nl/d ... arden.html . Er staan er een heel aantal op, ik weet alleen niet welke jij specifiek nodig hebt, maar je kan altijd kijken of die jij nodig hebt daar verkrijgbaar is.

Deze is in Nederland, daar kan je ook informeren of hij nog verkrijgbaar is: https://www.horsefitshop.nl/over-ons/bl ... ining.html .


Die in België was ik inderdaad ook tegengekomen, maar die gaf geen beveiligde internetwebsite weer..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-19 11:11 



 
Profiel   

Ja, ik zag nu ook dat je daar de eerste keer vooruit moet betalen, daarna kan het ook met credit card of PayPal. Lastig inderdaad, het is kennelijk een product dat eruit raakt. Zo'n hele band wil je niet? Die zijn wel op meer plekken verkrijgbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-19 17:13 



 
Profiel   

Jet schreef
Ja, ik zag nu ook dat je daar de eerste keer vooruit moet betalen, daarna kan het ook met credit card of PayPal. Lastig inderdaad, het is kennelijk een product dat eruit raakt. Zo'n hele band wil je niet? Die zijn wel op meer plekken verkrijgbaar.


Zo’n band heb ik, maar in combinatie met een B-pony en aangespannen krijg je hele aparte hartslagen (ze zeggen dat dit komt omdat die banden gemaakt zijn voor paarden en niet voor pony’s)..

Heb een Belgische webshop gevonden:
http://www.ruiterenpaardensport.be
Maar helaas is dit ook een onbeveiligde website |( ..

Wel bedankt voor het meedenken/meezoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-19 18:53 



 
Profiel   

Je zou bokker Napie eens een pb kunnen sturen. Zij heeft jaren aan mendurance gedaan met haar shetlanders, ik vermoed dat zij ook wel een hartslagmeter heeft gebruikt. Misschien heeft ze nog tips. Zit er geen verschil in die banden die om het lichaam heen gaan tussen die voor rijdende paarden en die van dravers? Ik meen te herinneren dat die voor onder het zadel een korter bereik hebben naar het horloge toe dan die voor het mennen gebruikt worden.
Ik zag bij Polar Nederland volgens mij inderdaad 4 soorten van die rondgaande banden, je kan je daar misschien nog in verdiepen. Het zou jammer zijn als je straks die andere hebt en als dan blijkt dat dat ook niet werkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-19 19:20 



 
Profiel   

Jet schreef
Je zou bokker Napie eens een pb kunnen sturen. Zij heeft jaren aan mendurance gedaan met haar shetlanders, ik vermoed dat zij ook wel een hartslagmeter heeft gebruikt. Misschien heeft ze nog tips. Zit er geen verschil in die banden die om het lichaam heen gaan tussen die voor rijdende paarden en die van dravers? Ik meen te herinneren dat die voor onder het zadel een korter bereik hebben naar het horloge toe dan die voor het mennen gebruikt worden.
Ik zag bij Polar Nederland volgens mij inderdaad 4 soorten van die rondgaande banden, je kan je daar misschien nog in verdiepen. Het zou jammer zijn als je straks die andere hebt en als dan blijkt dat dat ook niet werkt.



Dankjewel !, Heb momenteel die sensoren en die band, allebei gebruikt maar die sensoren zijn het betrouwbaarste.. Maar ben opzoek voor in het tweespan, ik ze beide kan meten.. En omdat deze sensoren bijna overal niet meer te leveren zijn, heb ik nu beetje meer haast met een 2e te zoeken, voordat ze echt weg zijn..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-19 20:42 



 
Profiel   

De band met sensoren die ts zoekt heb ik ook voor mijn a ponys . Ik heb er ruim een half jaar naar gezocht en kwam hem bij toeval tegen op markt plaats. De "normale" band is inderdaad niet geschikt voor kleine ponys

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-19 20:43 



 
Profiel   

Ik heb een 2e horloge en een 2e sensor voor mijn 2span gekocht.
Maar krijg mijn 2e horloge niet gekoppeld aan de app in mijn telefoon.
Kan je maar 1 horloge koppelen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 09:52 



 
Profiel   

Ciska, vraag t Tessa even via Messenger. Die weet het vast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 14:09 



 
Profiel   

Ik heb Equilog al gevraagd.
Het kan. Nu het nog voor elkaar krijgen, want dat lukte dus niet waarom ik twijfelde of het wel kon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-20 16:36 



 
Profiel   

Hoi!
Ik heb een vraag voor de mensen die de Polar Equine Belt gebruiken....
Past die nou niet om een grote KWPNer?
Ik lees op de site van Equilog namelijk dat die band niet geschikt is voor paarden met een borstomvang van 160cm of meer.
Maar een beetje KWPN paard heeft al een veelzijdigheidsingel van zo'n 135cm!
Dus dat zou betekenen dat de band alleen voor hele kleine paarden of ponys geschikt is...
Al mijn paarden hebben een borstomvang van meer dan 200cm.

En is de band van rekbaar materiaal?

De band met elektroden van Equilog zelf is niet geschikt voor ons omdat we ook zonder zadel de hartslag moeten kunnen meten. (Ivm hartritmestoornis)

Ik hoor graag jullie ervaring met de band, alvast bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 23:58 



 
Profiel   

Iemand een idee. Begin dit jaar kreeg ik ineens geen verbinding meer tussen mijn equilog elektroden en mijn horloge. Thuis batterij eruit en nieuwe ingestoken.

Dan ben ik een paar maand out geweest n'a een breuk en nu krijg ik weer geen verbinding. Kan het zijn dat de batterij weer leeg is ondanks dat de sensor niet in gebruik was?
En is het normaal dat die zoveel batterij gebruikt? Eerste batterij is vervangen na 2 in de sensor.
Voor de val 1-2x per week gebruikt met max 1,5u rijden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 00:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 12 [ 286 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen