Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

HCA sulky en eurotech tuig

 
Profiel   

Ja idd zo is het even uitzoeken, heb foto's boven toegevoegd.
Wellicht dat dat ook de oplossing kan zijn zodat ie nog omhoog kan trekken. Komt altijd zo nauw die afstelling met kleinere pony's. Wij kunnen niet de standaard regels opvolgen soms. :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-17 23:49 



 
Profiel   

Broek verlegt en stoeltje naar voren gezet. Helaas twee schuurplekjes van de broek maar weet niet zeker of dit echte nieuwe plekken zijn of nog van vandeweek want ik kan nu toch ruim een hand ertussen doen. Vandaag 30 km gemaakt. Bleef in alle gangen goed liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 18:44 



 
Profiel   

Ik heb de lenderiemen van het ideal tuig kruislings bij mijn shetten dan hangt ie niet zo laag bij de staart de achterste lenderiem. (het kruis in de uitsparing voor de voorste lenderiem).

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-17 19:48 



 
Profiel   

Ik ben er nog steeds niet uit. Of schuurplekken van de broek of de stophaken schieten door de ligtogen. Ik ga nu toch maar een dicht lamoen bestellen maar het zit me niet lekker.

Ik krijg niet meer gewicht in de ligtogen. Stoeltje naar voren gezet maar verder kan ik niet anders kan ik niet meer lekker zitten. Ligtogen omlaag om omhoog ook geen effect. Iemand nog een idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 21:35 



 
Profiel   

Nieuw lamoen besteld bij HCA. Ik kan hem met een beetje geld bij omruilen. Helemaal prima. Vandaag het smalle schoftje opgehaald. Ziet er veel beter uit

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-17 20:27 



 
Profiel   

Ik heb gisteren mijn hca sulky opgehaald. Ik krijg het niet mooi passend met mijn eurotech tuig door de grote d-ring gespen die aan de strengen zitten.
Ik ben heel benieuwd hoe jullie dit uiteindelijk hebben opgelost.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-20 07:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 31 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen