Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wedstrijd doelen 2019 Menners

 
Profiel   

Na het topic van 2018
[AR] Wedstrijd doelen 2018 Menners

Wat zijn jullie doelen voor 2019?
Brand los!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-18 23:47 



 
Profiel   

Ja ik doe ook mee volgend jaar! :))

Ik heb een startkaart aangevraagd en ga starten met dressuur en vaardigheid met Fleurtje.
Ik hoop toch wel wat winstpunten te halen bij zowel dressuur als vaardigheid.

Verder Sem beleren voor de wagen.

En Cookie verder doorrijden in tweespan naast Fleur. Weet nog niet of ik wedstrijden ga doen met Cooks... :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 09:36 



 
Profiel   

De M uitrijden en misschien Z starten
M vaardigheid uitrijden en Z starten
Kijken of we wat meer uit kunnen starten en bovenal gewoon genieten van Finley en wat meer buiten rijden dan afgelopen jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 09:57 



 
Profiel   

Ik hoop dat de spat van Nickey zover onder controle te krijgen dat we weer recreatief kunnen mennen en stiekum hoop ik toch nog een mendurance met hem te rijden maar het doel wat we hadden is bereikt (ook in enkelspan klasse 3 startgerechtigd zijn) Gezien ik twee pony's heb en er geen andere merr bij komt wordt het dus toch nog wat recreatief mennen of het mentuig na 20 jaar aan de wilgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 16:59 



 
Profiel   

Ik wil gaan starten in de dressuur.. pony is dit jaar voor de kar beleerd dus we moeten nog heeeel veel oefenen.
Hoe en wat verder zie ik wel, maar wil wel graag gaan starten
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 17:06 



 
Profiel   

Met Benno heb ik geen doelen meer, die is ZZ vaardigheid en M dressuur. Dressuur kan hij niet meer, en na het ZZ is er niets meer. Misschien eens mendurance starten, maar ik denk niet dat hij daar veel lol aan gaat hebben (maar proberen kan altijd).

Deedee loopt Z dressuur en M vaardigheid, ZZ start gerechtigd in de dressuur is een mooi doel, en doel is eind 2019 Z vaardigheid te rijden.

Ebony heeft net 1x M vaardigheid gelopen, doel met haar is verder opleiden. M dressuur en Z vaardigheid start gerechtigd is een leuk doel denk ik.

En misschien nog wat 2span starten, maar ik heb 3 pony's die niet bij elkaar passen dus in het 2span heb ik geen doelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 17:13 



 
Profiel   

Ja leuk weer een nieuw topic :)

Mijn doelen voor 2019

Dilly in het ZZ starten en hopelijk wat puntjes scoren!
Anna hoop ik te gaan starten ergens in februari
Noa mijn nieuwe wil ik ook gaan starten volgend jaar

Jodokus staat te koop
Woezel en Pip afhankelijk hoe ze samen met het dekken te rijden zijn :)

En dan het span, die hoop ik gewoon rustig te starten en hopelijk kan ik wat gaan wisselen in het span met alle 3 (Noa, Anna en Dilly)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 19:35 



 
Profiel   

Wij willen gaan starten in de B, dressuur en vaardigheid. Geen idee hoe ver we komen vanwege mijn onregelmatige diensten maar een paar winstpunten vind ik al heel wat :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 19:45 



 
Profiel   

Grootste doel voor ons in 2019 is natuurlijk het WK in Hongarije meerijden.
Word pas het 2e jaar samengesteld voor Tommy en 1e jaar internationaal met 'm en wil 'm in de marathon gaan uitproberen naast Syl dus we zien wel hoe het gaat. We moeten nog wel keihard aan de bak om het te realiseren. O:)
De droom is in het team meerijden maar dat is nu nog wel een stapje te ver denk ik; doel voor 2021 :))

Daarnaast word Pablo dan 4 dus die rustig uitbrengen enkel en tweespan en ervaring opdoen.

- Tommy/Jimmy ZZ dressuur + ZZ vaardigheid starten
- Diego M dressuur en Z vdh starten
- Jimmy Z dressuur starten
- Pablo/Diego in 2 span opleiden zowel dressuur als vaardigheid en wellicht jonge paarden rubriek sgmw
- Sylvester met vriendinlief wat hobby vdh laten starten

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-18 19:53 



 
Profiel   

Ons doel voor 2019 is om ons mendurance debuut te maken. Dana heeft tot nu toe enkel recreatief voor de wagen gelopen, wel heeft ze al heel wat endurancewedstrijden onder het zadel gelopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 08:29 



 
Profiel   

Weer een nieuw doelen topic, leuk! :)

Mijn doelen voor 2019 kort maar krachtig:

- ZZ dressuur startgerechtigd worden
- Nog een paar puntjes erbij in de M vaardigheid (en überhaupt vaardigheid maar weer eens starten)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 11:18 



 
Profiel   

Ons doel is om ons debuut te maken in de mendurance.
Ook starten in de B dressuur (tot nu toe alleen recreatief gereden)maar belangrijkste is samen plezier hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 20:23 



 
Profiel   

Hier doel voor Faya eerst tijdje nog L dressuur starten en weer eens M vaardigheid. Misschien eind van het jaar eens M dressuur starten.
beauty Z dressuur startgerechtigd worden en Z vaardigheid startgerechtigd.
Caya Zz vaardigheid startgerechtigd worden en misschien zelfs al starten. En heel misschien nog een keertje Z dressuur starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 20:45 



 
Profiel   

Met mijn nieuwe pony in het najaar 2019 dressuur en vaardigheid starten. Met mijn oude rot die nu met pensioen is, kon ik lezen en schrijven. Dat word met het jonkie flink oefenen om dat ook te bereiken. Dat is een leuke uitdaging

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 21:44 



 
Profiel   

mijn doel is behaald in 2018 ben 2 keer Z gestart dressuur en inmiddels 6 winstpunten doel 2019 is ZZ en zou wel meer kur op muziek willen doen helaas weinig uitschrijvingen daarvan

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-18 00:12 



 
Profiel   

Ik ga komend jaar starten met Joze. Een precies doel heb ik nog niet, hangt er vanaf hoe ze zich ontwikkeld. Afgelopen zondag voor het eerst gestart, nooit geoefend met haar en nog maar 1 keer in een binnenbak geweest en mevrouw liep haar eerste winstpunten in de B. Beetje jammer dat er verder niet heel veel wedstrijden meer zijn in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-18 16:09 



 
Profiel   

Mijn doel is onze nieuwe pony verder ervaring in het enkel en tweespan te laten opdoen in de mini marathon, dressuur/vaardigheid. Onze eerste pony heeft schade van de droes opgelopen en kan enkelspan moeilijk zwaardere parcoursen aan in het enkelspan dus daar gaan we verder mee in de dressuur en in tweespan in de marathon en mini marathons.
Vandaag heeft onze nieuwe pony haar eerste vaardigheidswedstrijd gelopen en dit deed ze heel knap. Haar eerste barrage en winst gereden. Dus hier rustig op verder borduren en het buiten rijden moet nog geoefend worden met haar, dat is nog niet gebeurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-18 16:49 



 
Profiel   

Ik ga mijn pony in ieder geval een keer dressuur en vaardigheid starten. Impuls klasse, startkaart komt wel als hij klaar is voor SGMW.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-18 16:58 



 
Profiel   

Mijn doel voor 2019 eigenlijk het zelfde als 2018, maar toen is door een peesblessure niet veel van terecht gekomen. Maar mijn Oudste is er weer en heeft alweer de eerste winstpunten dit jaar gehaald.
Veel enkelspan met Oz of Bor in dressuur en marathons. Ook wil ik heel graag tweespan starten, maar daar moet ook nog veel getraind voor worden.
We gaan het zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-19 11:09 



 
Profiel   

Mijn doel is om mijn angst te overwinnen en mijn pony's na een incident weer in tweespan te rijden.

Het zou leuk zijn ook weer een mendurance wedstrijd te starten.

Verder gewoon recreatief in enkelspan door trainen voor de paardenvierdaagse in epe en vooral het plezier terug krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-19 13:01 



 
Profiel   

Vandaag start me dochter voor het eerst met onze tut vaardigheid

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 07:50 



 
Profiel   

Helaas is Meneer Anton afgekeurd voor de mensport.

Dus we gaan op zoek naar een nieuwe menpony, grote D maat of E, met kwaliteiten voor de hogere mennen dressuur en vaardigheid. Lastig, want we hebben zo onze wensen.
Hij moet vooral correct gebouwd zijn, een fijn karakter en boven alles gezond.
En dat is lastig, ik zie zoveel pony waar medisch problemen mee zijn.

Kortom wordt nog een hele uitdaging

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 07:57 



 
Profiel   

Zoek je weer een haflinger?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 09:13 



 
Profiel   

yarrah schreef
Zoek je weer een haflinger?


Het zou mooi zijn, maar ik verwacht het niet. De blik is breder.
We zeken een pony met een beetje meer, uitstraling, mooi front, goede basis opleiding, werkwillig., Een fijn paard om mee te werken

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 09:48 



 
Profiel   

Spannend maar ook leuk zo'n zoektocht Corinne! (Al is de aanleiding van de zoektocht natuurlijk ruk)

Ben benieuwd waarmee jullie weer in de ring zullen verschijnen, succes!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 11:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen