Wedstrijd doelen 2019 Menners

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fotografie91

Berichten: 2447
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 19:46

Fotografie91 schreef:
Ja leuk weer een nieuw topic :)

Mijn doelen voor 2019

Dilly in het ZZ starten en hopelijk wat puntjes scoren!
Anna hoop ik te gaan starten ergens in februari
Noa mijn nieuwe wil ik ook gaan starten volgend jaar

Jodokus staat te koop
Woezel en Pip afhankelijk hoe ze samen met het dekken te rijden zijn :)

En dan het span, die hoop ik gewoon rustig te starten en hopelijk kan ik wat gaan wisselen in het span met alle 3 (Noa, Anna en Dilly)


Dilly heeft inmiddels al 3 winstpunten in het ZZ gelijk bij haar ZZ debuut :D Van de winter weer verder starten!
Anna heeft inmiddels de eerste winstpunten en Noa ook :D
In span heb ik inmiddels wat gewisseld, Dilly en Anna mogen naar het L maar heb ik niet zo vaak gestart omdat ik geen vaste groom heb -O-
Dilly en Noa zijn ook in span gestart en gelijk 3 winstpunten en 2x een 1ste prijs en toen stonde ze pas 10x naast elkaar :D

Woezel en Pip blijven nog steeds lekker thuis worden gebruikt voor de dekdienst en volgend jaar word er 1 van de 2 verkocht. :)

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 20:13

Patricia_86 schreef:
Hier doel voor Faya eerst tijdje nog L dressuur starten en weer eens M vaardigheid. Misschien eind van het jaar eens M dressuur starten.
beauty Z dressuur startgerechtigd worden en Z vaardigheid startgerechtigd.
Caya Zz vaardigheid startgerechtigd worden en misschien zelfs al starten. En heel misschien nog een keertje Z dressuur starten.


Hier met Faya helaas doelen niet bereikt, ze bleef sapnning houden voor de wagen en is verhuist als kinder pony.

Beauty district kampioen M dressuur geworden en we starten nu Z vaardigheid.

Caya 4e plaat ZZ vaardigheid op de hippiade geworden

en 19 oktober gaan Caya en Beauty voor het eerst een indoor maraton in tweespan doen :-)

Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 20:40

Fijn dat een aantal van jullie de doelen behaald hebben! Super! :)


Jolliej schreef:
Vorig jaar heb ik mijn 2018 doelen kunnen behalen, was ook wel te doen met maar 1 pony, haha. Dit jaar hou ik het ook lekker simpel. Ik doe het voor de lol :P Maar heb nu wel 3 hopkes om mee te nemen.

Met Beertje wil ik L dressuur starten en een aantal winstpunten halen, niet persee al M startgerechtigd. En met de vaardigheid wil ik eigenlijk wel M startgerehtigd worden.
Met Djingo en Indy wil ik dressuur graag B starten, dus met Djingo kan ik deze zelfs al afstrepen hihi. En vaardigheid gewoon starten.

Eventueel zou ik Beertje en Djingo in het dubbelspan vaardigheid willen starten, maar daar heb ik nu nog niet een geschikte kar voor, heb nu een concourswagentje. Wel leuk om recreatief mee te rijden, maar het is het gewoon net niet. Ik ben er niet helemaal blij mee. Dus dat is een kwestie van sparen!

Iemand stelde nog voor om met eventuele hippiades mee te doen, maar daar voel ik tot nu zelf eigenlijk niks voor, teveel spanning denk ik voor mezelf hihi.

Leuk om te zien wat iedereen wil gaan doen dit jaar! :)


Opzich is het bij mij dit jaar helemaal niet slecht gegaan!
Met Beertje heb ik L gestart en 2 winstpunten gehaald, 1 wedstrijdje gedaan. Helaas op de vaardigheid met 1 puntje niet M startgerechtigd, maar dit jaar deed Beertje het wel super goed in de vaardigheid, dus ik klaag niet!

Djingo en Indy heb ik beide B dressuur en vaardigheid gestart, ook die kan ik afstrepen.
Indy is een superster in vaardigheid, in 3 wedstrijden heeft hij 9 winstpunten gehaald, vrijwel bijna alles foutloos en meerdere 1e prijzen met hem gehaald. Dressuur daarintegen vind hij vreselijk. Dus ook het besluit genomen hem niet meer dressuur te starten, maar lekker de vaardigheidjes te doen! Wel 1 wedstrijdje dressuur gedaan en daarin toch net 1 winstpunt behaald haha, met 180,5!
Djingo vond daarintegen de vaardigheid erg spannend, maar is heel goed in dressuur, 3 wedstrijden, 3x boven de 185 gehaald, dus erg netjes. Vaardigheid 1 winspunt gehaald toch wel ergens, maar het vraagt misschien nog wat oefening. Want de laatste keer was hij al stukken zelfverzekerder en durfde al veel meer. Naar mijn idee nog wel het proberen waard voor volgend jaar!

En ik heb zelfs met de Hippiade meegedaan met vaardigheid met Beertje. Verschrikkelijk haha. Vond het erg gaaf om er een keertje te staan, maar ik zat 2 weken voor die tijd al in de stress en ik weet niet goed of ik het dat waard vind voor mezelf. Wel super blij en trots het een keer gedaan te hebben!

Dubbelspan heb ik nog niks verder meer mee gedaan. Ik stond op het punt een marathonwagen te kopen, maar de trailer had ook dikke onderhoud nodig ivm rotterij. Dus dat is voor gegaan. En ach, ik heb geen haast. Ook daarin volgend jaar weer een jaar!

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 22:42

Sunshinedaan schreef:
Ja ik doe ook mee volgend jaar! :))

Ik heb een startkaart aangevraagd en ga starten met dressuur en vaardigheid met Fleurtje.
Ik hoop toch wel wat winstpunten te halen bij zowel dressuur als vaardigheid.

Verder Sem beleren voor de wagen.

En Cookie verder doorrijden in tweespan naast Fleur. Weet nog niet of ik wedstrijden ga doen met Cooks... :)


Ik ben met Fleurtje dressuur nu B+8
Vaardigheid M+3, ben reserve kampioen mendistrict west (klasse M) geworden en heb als bonus mee mogen doen op de Hippiade :))

Sem loopt zo 1x per week naast Fleur in tweespan. Gaat steeds wat beter. Lekker kilometers maken.

Cookie heb ik verkocht. Paar dressuurproefjes mee gedaan, 2 winstpunten gehaald, maar geen klik mee. Paste ook niet bij de rest van het span.

Op naar het Z vaardigheid <<)

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 15:38

Susanne schreef:
Weer een nieuw doelen topic, leuk! :)

Mijn doelen voor 2019 kort maar krachtig:

- ZZ dressuur startgerechtigd worden
- Nog een paar puntjes erbij in de M vaardigheid (en überhaupt vaardigheid maar weer eens starten)


Eerste doel is ruimschoots behaald! Daarnaast zijn we ook nog Districtskampioen dressuur klasse Z geworden en Noord Hollands kampioen dressuur klasse M/Z/ZZ <3

Tweede doel is niet behaald, ik heb geen vaardigheid meer gestart :+ Moet mezelf er eigenlijk weer eens toe zetten maar ik vind het gewoon niet zo leuk.

yarrah

Berichten: 2706
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: the city of the farting (groninger)horse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 17:14

yarrah schreef:
Mijn doel voor 2019 eigenlijk het zelfde als 2018, maar toen is door een peesblessure niet veel van terecht gekomen. Maar mijn Oudste is er weer en heeft alweer de eerste winstpunten dit jaar gehaald.
Veel enkelspan met Oz of Bor in dressuur en marathons. Ook wil ik heel graag tweespan starten, maar daar moet ook nog veel getraind voor worden.
We gaan het zien!


Er is een hoop veranderd. Helaas heb ik mijn oudste in laten slapen. Met Bor hebben volop kunnen trainen en starten. Wat vind deze jongen dat leuk. Tweede prijs in Leek en tweede met dressuur. Er staan nog een aantal dressuurwedstrijden op de agenda en ook nog twee minimarathons . Dus is in december gaan we maar eens evalueren hoe we het jaar gedaan hebben en wat 2020 gaat brengen.

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 04:41

kiddokids schreef:
mijn doel is behaald in 2018 ben 2 keer Z gestart dressuur en inmiddels 6 winstpunten doel 2019 is ZZ en zou wel meer kur op muziek willen doen helaas weinig uitschrijvingen daarvan



Doel ga ik 20 oktober starten, ZZ in Lisse, dit heeft wat langer geduurd vanwege het NK.

Nieuw doel, nieuwe Haflinger 2,5 jaar stil gestaan heeft enkel en dubbelspan gelopen. Abbe is zijn oog verloren vandaar dat ze niks meer met hem gedaan hebben, inmiddels sinds eind juli bij ons en opgepakt, gaat steeds beter, eerste doel ook 20 okt ook starten in de B
Naast dit doel ga ik met doel 2 aan de slag een dubbelspan van dit duo maken. Doel 2020 hiermee te gaan starten.

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 22:56

Doel behaald
King
ZZ en twee winstpunten

Doel
Abbe
b met twee winstpunten

Beide paarden was ik eerste

Alleen sinds afgelopen woensdag tijdens het rijden op de volte liep Abbe in ene kreupel we hopen op een hoefzweer ijzer is eraf en staat Nu te weken

MelanieB

Berichten: 25869
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 10:44

MelanieB schreef:
Grootste doel voor ons in 2019 is natuurlijk het WK in Hongarije meerijden.
Word pas het 2e jaar samengesteld voor Tommy en 1e jaar internationaal met 'm en wil 'm in de marathon gaan uitproberen naast Syl dus we zien wel hoe het gaat. We moeten nog wel keihard aan de bak om het te realiseren. O:)
De droom is in het team meerijden maar dat is nu nog wel een stapje te ver denk ik; doel voor 2021 :))

Daarnaast word Pablo dan 4 dus die rustig uitbrengen enkel en tweespan en ervaring opdoen.

- Tommy/Jimmy ZZ dressuur + ZZ vaardigheid starten
- Diego M dressuur en Z vdh starten
- Jimmy Z dressuur starten
- Pablo/Diego in 2 span opleiden zowel dressuur als vaardigheid en wellicht jonge paarden rubriek sgmw
- Sylvester met vriendinlief wat hobby vdh laten starten


Het grootste doel is behaald en ruimschoots ook nog eens.
We hebben met het team mogen rijden; hebben met het team zilver gehaald maar het gaafste van alles is dat we individueel zilver hebben gehaald.
Echt een droom die uitkomt. :+:

Verder is doel ZZ dressuur met Tom/Jim ook prima gelukt ondanks maar 2x dressuur gestart in outdoor seizoen (Districtkampioenschap outdoor en Hippiade)
In 2 wedstrijden ook 10 winst te pakken.
Reguliere vdh doe ik praktisch nooit met ervaren spannen dus dat ook niet meer gedaan.
Jimmy zn enkelspan carriere heb ik gestopt, die word er echt niet blij van :')
Pablo en Diego in 2 span gaat deze winter nog wel gebeuren.
En Sylvester zal met Es ook nog wel wat starten :j

F_inley

Berichten: 6400
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 10:38

F_inley schreef:
De M uitrijden en misschien Z starten
M vaardigheid uitrijden en Z starten
Kijken of we wat meer uit kunnen starten en bovenal gewoon genieten van Finley en wat meer buiten rijden dan afgelopen jaar



Met nog 1 wedstrijd te gaan dit jaar op 8 december hebben we alle doelen bereikt. Nog steeds niet heel veel uitgestart maar al meer dan vorig jaar.

Finley is inmiddels Z+3 dressuur in twee wedstrijden. En Z+3 vaardigheid. Ook hebben we de hippiade mee mogen rijden in de Z vaardigheid.
Verder rijden we elke week buiten op zaterdag waar we enorm van genieten :j

Kortom trots op mijn 6 jarige pony *\o/*

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 01:17

MelanieB schreef:
MelanieB schreef:
Grootste doel voor ons in 2019 is natuurlijk het WK in Hongarije meerijden.
Word pas het 2e jaar samengesteld voor Tommy en 1e jaar internationaal met 'm en wil 'm in de marathon gaan uitproberen naast Syl dus we zien wel hoe het gaat. We moeten nog wel keihard aan de bak om het te realiseren. O:)
De droom is in het team meerijden maar dat is nu nog wel een stapje te ver denk ik; doel voor 2021 :))

Daarnaast word Pablo dan 4 dus die rustig uitbrengen enkel en tweespan en ervaring opdoen.

- Tommy/Jimmy ZZ dressuur + ZZ vaardigheid starten
- Diego M dressuur en Z vdh starten
- Jimmy Z dressuur starten
- Pablo/Diego in 2 span opleiden zowel dressuur als vaardigheid en wellicht jonge paarden rubriek sgmw
- Sylvester met vriendinlief wat hobby vdh laten starten


Het grootste doel is behaald en ruimschoots ook nog eens.
We hebben met het team mogen rijden; hebben met het team zilver gehaald maar het gaafste van alles is dat we individueel zilver hebben gehaald.
Echt een droom die uitkomt. :+:

Verder is doel ZZ dressuur met Tom/Jim ook prima gelukt ondanks maar 2x dressuur gestart in outdoor seizoen (Districtkampioenschap outdoor en Hippiade)
In 2 wedstrijden ook 10 winst te pakken.
Reguliere vdh doe ik praktisch nooit met ervaren spannen dus dat ook niet meer gedaan.
Jimmy zn enkelspan carriere heb ik gestopt, die word er echt niet blij van :')
Pablo en Diego in 2 span gaat deze winter nog wel gebeuren.
En Sylvester zal met Es ook nog wel wat starten :j



Jaaa zo te gaaf volg jullie op fb