Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wedstrijd doelen 2019 Menners

 
Profiel   

Thanks. Wij zijn ook nieuwsgierig wat er straks voor de wagen loopt.
~~}> zin in.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-19 11:35 



 
Profiel   

Mijn doel voor 2019 is om Rosa weer te kunnen starten in de dressuur en de vaardigheid. Vorig jaar is in februari al gestrand door een zware peesblessure. Gelukkig is het helemaal goed gekomen, heb haar lekker laten herstellen en in de zomer rustig aan opgepakt. Nu is ze er weer klaar voor, nu alleen mijn werkweekenden nog afstemmen op de wedstrijden die ik wil rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-19 20:48 



 
Profiel   

Mijn doel als menner: een meerdaagse tocht maken. En misschien zelf mendurance?

Als groom: een aantal internationale wedstrijden groomen (wie weet zelfs Hongarije (?), maar die wedstrijd is op dit moment meer droom dan doel). En vooral beter worden in zelf routes beoordelen. Ik kan de routes in de hindernissen super zien en onthouden. Maar om te beoordelen of een bepaalde route ook handig/snel/haalbaar is... dat vind ik lastig en wil ik dus trainen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-19 09:49 



 
Profiel   

Mijn doelen voor 2019;

- Z vaardigheid startgerechtigd worden (nog 3 puntjes te gaan dus dat komt vast wel goed).
- ZZ vaardigheid startgerechtigd worden.
- Winst in de L dressuur rijden. In maart starten we voor de 1e keer L.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-19 15:06 



 
Profiel   

Doelen 2019:

Beleren

Jureren

Zelf weer actief gaan mennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-19 19:33 



 
Profiel   

Ik was jullie kwijt

Doel einde dit jaar ZZ starten moet er nog 2
Kampioenschap zwarte Waal
Zou ook best selectie hippiade maar kan dat niet vinden waar of het überhaupt door gaat.

Vaardigheid doe ik niet vaak
En zou wel meer kur op muziek willen rijden maar dat is zo weinig

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-19 08:23 



 
Profiel   

Vorig jaar heb ik mijn 2018 doelen kunnen behalen, was ook wel te doen met maar 1 pony, haha. Dit jaar hou ik het ook lekker simpel. Ik doe het voor de lol :P Maar heb nu wel 3 hopkes om mee te nemen.

Met Beertje wil ik L dressuur starten en een aantal winstpunten halen, niet persee al M startgerechtigd. En met de vaardigheid wil ik eigenlijk wel M startgerehtigd worden.
Met Djingo en Indy wil ik dressuur graag B starten, dus met Djingo kan ik deze zelfs al afstrepen hihi. En vaardigheid gewoon starten.

Eventueel zou ik Beertje en Djingo in het dubbelspan vaardigheid willen starten, maar daar heb ik nu nog niet een geschikte kar voor, heb nu een concourswagentje. Wel leuk om recreatief mee te rijden, maar het is het gewoon net niet. Ik ben er niet helemaal blij mee. Dus dat is een kwestie van sparen!

Iemand stelde nog voor om met eventuele hippiades mee te doen, maar daar voel ik tot nu zelf eigenlijk niks voor, teveel spanning denk ik voor mezelf hihi.

Leuk om te zien wat iedereen wil gaan doen dit jaar! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 19:08 



 
Profiel   

Hippiade ben ik ook weer vd partij.
Alleen niet als menner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 00:14 



 
Profiel   

Mijn eerste doel voor 2019 was z startgerechtigd worden in de vaardigheid met Echo en dat is alvast gehaald. Verdere doelen: zz startgerechtigd worden met Echo, met King z startgerechtigd worden in de vaardigheid en m dressuur gaan starten. Verder Fire opleiden en al eens een b proefje dressuur en een l rondje vaardigheid doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-19 08:13 



 
Profiel   

Startkaart aanvragen en weer helemaal vanaf het begin beginnen. Heb er zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 01:12 



 
Profiel   

Spannend

Veel succes alvast

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 06:07 



 
Profiel   

[VVDD] Spannend: nieuwe wedstrijd pony gekocht Aladdin

Super spannend, slecht geslapen, maar hij is goedgekeurd. Kunnen we weer aan de slag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-19 19:26 



 
Profiel   

mijn wedstrijddoelen voor 2019.....mmm tja.... hopelijk ergens dit jaar L starten, paar puntjes rijden in de vaardigheid en eindelijk eens marathon starten.

Zowaar ook ingeloot voor de eper 4 daagse dus die rijden we ook. Rij sowiezo graag (langere) ritten al dan niet georganiseerd maar goed dit heeft niks met wedstrijddoelen te maken natuurlijk.

enne janouk; echt toffe pony!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-19 17:53 



 
Profiel   

Dat is wel even wat anders dan een haflinger.
Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-19 20:56 



 
Profiel   

Mijn doel was om dit jaar zz te starten en dan zou ik nu mogen
Afgelopen zondag 214 punten behaalt met een eerste prijs in alle klasse alles was samen gevoegd.
Trots en compliment dat het best knap is eerste in het Z van alle klasse
Teller staat op Z+13
Toch wil ik hoogland rijden Z voor hippiade en in heeze een keer zz starten

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-19 22:21 



 
Profiel   

F_inley schreef
De M uitrijden en misschien Z starten
M vaardigheid uitrijden en Z starten
Kijken of we wat meer uit kunnen starten en bovenal gewoon genieten van Finley en wat meer buiten rijden dan afgelopen jaar


Vandaag Z vaardigheid gestart en 1 winst gereden dus doel bereikt en 4 winst in de M dressuur dus we mogen Z starten *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 17:02 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 01:18 



 
Profiel   

Gisteren in Leek onze eerste oefenmarathon gereden. Wat ging hij goed!!!!!
Gewoon rustig aan alles in draf. Geen hindernis verkeerd gereden en heel netjes binnen de tijd gebleven. Wel een bal in de vaardigheid, maar dat was mijn fout. Over twee weken officieel in Bronneger.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 07:30 



 
Profiel   

Fotografie91 schreef
Ja leuk weer een nieuw topic :)

Mijn doelen voor 2019

Dilly in het ZZ starten en hopelijk wat puntjes scoren!
Anna hoop ik te gaan starten ergens in februari
Noa mijn nieuwe wil ik ook gaan starten volgend jaar

Jodokus staat te koop
Woezel en Pip afhankelijk hoe ze samen met het dekken te rijden zijn :)

En dan het span, die hoop ik gewoon rustig te starten en hopelijk kan ik wat gaan wisselen in het span met alle 3 (Noa, Anna en Dilly)


Het topic is wat stil!

Dilly wil ik eind van de zomer ZZ gaan starten, de focus ligt nu op dubbelspan :)
Anna is al paar keer gestart en de eerste winstpunten zijn binnen!
En Noa is ook al aantal keer gestart en heeft ook al mooie winstpunten gehaald! :)

Jodokus is verkocht, en Woezel en Pip laten we eerst nog even thuis! Die mogen eerst getraind worden richting de HK! :)

En span Dilly/Anna is al succesvol gestart inmiddels! :D
De wisseling doen we thuis al wel veel maar op concours ligt eerst de focus op deze 2 samen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 17:49 



 
Profiel   

Leuk Fotografie! Je bent al een heel eind op weg *\o/*


Sunshinedaan schreef
Ja ik doe ook mee volgend jaar! :))

Ik heb een startkaart aangevraagd en ga starten met dressuur en vaardigheid met Fleurtje.
Ik hoop toch wel wat winstpunten te halen bij zowel dressuur als vaardigheid.

Verder Sem beleren voor de wagen.

En Cookie verder doorrijden in tweespan naast Fleur. Weet nog niet of ik wedstrijden ga doen met Cooks... :)


Mijn update:
Ik ben met Fleurtje in februari gestart. Ze heeft nu 3 winstpunten in dressuur en 9 in vaardigheid.

Sem loopt af en toe mee in tweespan om te oefenen en die pakt het super goed op.

Fleur en Cooks tweespan werkte niet. Cooks kon Fleur absoluut niet bijhouden helaas.

Cooks loopt in enkelspan voor de sulky en als oefening al 2 dressuurproefjes gelopen. Hij heeft zelfs al een winstpuntje binnen 8-)


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 18:22 



 
Profiel   

Dennis schreef
Met Benno heb ik geen doelen meer, die is ZZ vaardigheid en M dressuur. Dressuur kan hij niet meer, en na het ZZ is er niets meer. Misschien eens mendurance starten, maar ik denk niet dat hij daar veel lol aan gaat hebben (maar proberen kan altijd).

Deedee loopt Z dressuur en M vaardigheid, ZZ start gerechtigd in de dressuur is een mooi doel, en doel is eind 2019 Z vaardigheid te rijden.

Ebony heeft net 1x M vaardigheid gelopen, doel met haar is verder opleiden. M dressuur en Z vaardigheid start gerechtigd is een leuk doel denk ik.

En misschien nog wat 2span starten, maar ik heb 3 pony's die niet bij elkaar passen dus in het 2span heb ik geen doelen.


Benno is stuk, dus hij loopt helemaal niet meer voor de wagen. Dus na het laten varen van dressuur doelen, vaardigheid behaald te hebben nu helemaal met (pre) pensioen. Hij loopt alleen soms nog onder het zadel.

Deedee is Z+9 en M+9 dus mooi op schema.

Ebje heeft vandaag voor het eerst dress gelopen en een winstpuntje gekregen. Ze is zo enorm braaf en makkelijk. Ivm verhuizen en verbouwen heeft ze de eerste 4 maanden dit jaar helemaal niets gedaan dus we moeten maar zien of we onze doelen redden.

Ik heb Deedee en Benno nog 1x vaardigheid gestart, toen goed voor 3 punten. Benno heeft het toen geweldig gedaan en precies laten zien waarom dat zijn laatste wedstrijd was.

Deedee en Ebje hebben nu 2x dressuur gestart. Die gaan super, al 5 winstpunten in de B!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 19:18 



 
Profiel   

Wat een leuk topic! :D

3 weken terug mijn carrière switch gemaakt. Heb hiervoor altijd onder het zadel gereden(dressuurwedstrijden) en recratief/oefen marathon voor de wagen. Paard lief gaf alleen duidelijk aan onder het zadel niet leuk te vinden en voor de wagen wel.

Nu heb ik 2 dressuur wedstrijden gereden en in totaal 6 wintspunten rijker. We trainen rustig door en hopen voor dat ze volgend jaar april/mei een veulen krijgt M dressuur startrechtig te zijn.

Maar wat is die baan groot als je dat niet gewend bent! 30 x 60 dus bij de 1e wedstrijd waren de voltes niet geweldig 8)7

Vaardigheid wil ik mij iets meer in verdiepen. Dus wie weet.

Dit zijn wij *D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 19:56 



 
Profiel   

Patricia_86 schreef
Hier doel voor Faya eerst tijdje nog L dressuur starten en weer eens M vaardigheid. Misschien eind van het jaar eens M dressuur starten.
beauty Z dressuur startgerechtigd worden en Z vaardigheid startgerechtigd.
Caya Zz vaardigheid startgerechtigd worden en misschien zelfs al starten. En heel misschien nog een keertje Z dressuur starten.

Faya bleef onzeker voor de wagen en is naar een leuk gezin met kinderen verhuisd . Als kinder pony is ze top.

Beauty gaat zaterdag eerste keer Z vaardigheid starten en Caya heeft nog 1 puntje nodig in de Z vaardigheid om ZZ startgerechtigd vaardigheid te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 20:16 



 
Profiel   

janouk @ [RT-HAW] Aladdin maakt kennis met mensport: kijk mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 17:31 



 
Profiel   

F_inley schreef
De M uitrijden en misschien Z starten
M vaardigheid uitrijden en Z starten
Kijken of we wat meer uit kunnen starten en bovenal gewoon genieten van Finley en wat meer buiten rijden dan afgelopen jaar



Vandaag ons Z debuut in de dressuur winnend en met winst afgesloten

Z vaardigheid ook al winst gereden en op het NK gereden

We rijden elke week buiten en starten ook vaker uit. Dus de doelen gaan goed *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 18:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen