Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Shetlander leren mennen

 
Profiel   

Mijn Shetlander van 10 jaar staat in de wei als maatje voor mijn rijpaard, ik overweeg om hem te gaan inspannen. Wie zou mij kunnen helpen met de grond beginselen? Hij kent nog helemaal niets en met zijn tweeën is iets makkelijker aan te leren dan alleen. Ik woon in de regio Tilburg.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 18:44 



 
Profiel   

Je zal eerst zelf moeten leren mennen. En daarna is het aan te raden je pony door een ervaren beleerder te laten betuigen en dan samen verder gaan.

Niet alleen je pony beleren moet je samen doen (het is niet alleen maar handiger dan alleen, maar alleen kan gewoon niet op een goede verstandige veilige manier), maar ook rijden is niet aan te raken om het alleen te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 19:30 



 
Profiel   

Dat vraagt ze toch ook: wie kan me helpen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 19:56 



 
Profiel   

rien10 schreef
Dat vraagt ze toch ook: wie kan me helpen?

Ik vroeg me al af wat ik verkeerd had omschreven maar gelukkig interpreteer jij mij vraag wel goed :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 18:13 



 
Profiel   

Tilburg is helaas wat ver weg. Weet niet wat er al met de shet gedaan is. Maar ik zou beginnen met dubbele lange lijnen, longeren, en gaan uitwerken dat je in menpositie er achter kan lopen met lange lijnen. Zodat de basis er in zit....van daaruit zou ik verder gaan.

Dit ging bij mij op deze manier heel goed, je mag me ook altijd PBen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-19 11:14 



 
Profiel   

Inderdaad eerst zelf leren mennen.

Voor de rest is het volgensmij niet echt anders dan elk ander paard
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-19 20:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen