Menles Súdwest Fryslân

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Menles Súdwest Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-19 07:54

Al even ben ik opzoek naar menlessen bij ons in de buurt. (Omgeving Heeg, Sneek)
Zowel mijn vriend als ik willen graag menlessen.
Mijn vriend moet alles nog leren, dus een stal waar we paard en koets kunnen gebruiken zou fijn zijn.
Ik zou dan graag met onze 3 jarige op les gaan.

Het enige wat ik hier vooral vind zijn de clublessen mennen. Maar gezien mijn merrie drachtig is, is dit niet handig. Daar ik dan straks midden in het seizoen zonder paard kom te zitten. :)
En mijn vriend moet eerst de basis kennen voor hij met onze 3 jarige aan de gang kan. :)

LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Menles Súdwest Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 08:57

Is het voor je vriend niet fijn als hij het koetsiersbewijs haalt? Dan heeft hij een mooie basis om mee verder te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 09:02

Altijd het idee dat er weinig in Friesland is. Anders misschien maneges in de buurt eens bellen voor de mogelijkheden? Wie weet lopen ze rond met men-leservaring en hebben ze een braaf paard en goede wagen staan.
[AR] Menles in Friesland zonder eigen paard + beleren

sjouk_L

Berichten: 368
Geregistreerd: 10-05-10
Woonplaats: Berlicum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 09:12

Manege boeyenkamp in cornwerd heeft dit eerder altijd wel gedaan. Ze hebben een actieve menclub, maar daarnaast hadden ze zelf ook altijd wel een paar paarden in het span lopen voor lessen. Je zou ze eens kunnen bellen.

Is vanaf sneek een 25 minuten ongeveer.

Renske_W

Berichten: 13842
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-19 10:33

sjouk_L schreef:
Manege boeyenkamp in cornwerd heeft dit eerder altijd wel gedaan. Ze hebben een actieve menclub, maar daarnaast hadden ze zelf ook altijd wel een paar paarden in het span lopen voor lessen. Je zou ze eens kunnen bellen.

Is vanaf sneek een 25 minuten ongeveer.

Ik heb ze even een mailtje gedaan, dit is inderdaad nog prima te rijden.
Ook vanaf stal. :)
Bedankt voor de tip!

@ bubblewrap: dat topic had ik idd ook gevonden. Echter zitten die opties allemaal te ver weg.
Dat is minstens 3 kwartier rijden. En met paard zullen we er wat langer over doen daar de vrachtwagen niet harder gaat dan 80/90. :))