Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring menwagens voskamphall

 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een mw wagen voor mijn welsh a pony en zijn gisteren en vandaag een rondje gereden langs een aantal plekken waar ze menwagens verkopen.

Nu ook beetje een beter idee gekregen wat ik zoek.

Ik zal voornamelijk recreatief rijden. Met paar keer per jaar een wedstrijd (impuls marathon).

Nu heb ik een wagen gevonden die aan al mijn wensen voldoet en niet heel zwaar is bij voskamphall. En ben ik benieuwd naar of er mensen hier zijn met ervaringen met wagens van hem.

Kwam wel een topic tegen maar die was uit 2013.

Gaat om de marathon/ recreatiewagen matis.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 18:20 



 
Profiel   

Onze tweespan wagen komt bij Voskamp vandaan.
Heel tevreden over de wagen en de dienstverlening.
Ook onze mentrailer komt daar vandaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 19:16 



 
Profiel   

Voor je hem koopt: zet hem op de weegschaal. Zeker bij een Welsh A wil je niet teveel gewicht hebben.

Verder heb ik persoonlijk geen ervaring met Voskamp Hall, maar ik ken ook geen slechte verhalen van ze (zegt ook niet veel hoor ;) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-19 16:44 



 
Profiel   

Jaren terug info opgevraagd voor onderdelen, en super geholpen aan de telefoon.
Onderdelen werden ook snel geleverd.
Verder geen ervaring met een wagen via hun.
Maar hoor eigenlijk weinig slechte verhalen, eerder positieve. Met name over de service etc

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-19 17:12 



 
Profiel   

Heb vorig jaar een nieuwe wagen gekocht bij Voskamp. Zeer tevreden over de service en hulp die ik kreeg. +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-19 17:52 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties. Hoor in mijn omgeving nu ook alleen maar goede dingen over hun. Word waarschijnlijk dan een wagen van hun. Gaan nog wel wat meer rond kijken en pony eerst echt voor de wagen zetten een paar keer om te kijken of ze het echt leuk vind en het goed gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 09:29 



 
Profiel   

Ik heb al iets van 4,5 jaar een wagen van hun voor enkel- en tweespan welsh van 1.16m tot 1.30m en nog steeds blij mee. Ook al zijn we uit de buurt verhuist gaan we toch nog steeds meestal daarheen voor onderhoud of onderdelen. Nu nieuw breder lamoen met andere ogen besteld, maar die bleek helaas veel te lang dus moet aangepast. Nu alleen de pech dat we de tijd moeten vinden om er mee terug te rijden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 10:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen