Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

onderlegger nekriem

 
Profiel   

Hoi!

Ik wil/'moet' een drukverdelende onderlegger voor onder de nekriem(?) hebben.

Sinds kort heb ik een nieuwe instructrice en zij wees me op mijn borsttuig.
Er staat veel druk de nekriem en haar hals zit wat laag. En zijn de spieren onder die nekriem onderontwikkeld.
Nu hebben we het borsttuig met een touwtje aan het schofttuig gemaakt maar nu drukt de nekriem nog steeds wat op haar schoft.

Vast voor meer menners een puntje dacht ik en dus vroeg ik me af wat voor onderlegger jullie eronder hebben liggen. Of hoe jullie dat opgelost hebben..

Alvast bedankt,
groetjes!

(Ik men met een welsh pony van 118 met een ideal eurotech combi tuig in maat shet)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:29 



 
Profiel   

Zelf heb ik daar eigenlijk nooit een onderlegger voor nodig gehad, maar als ik er voor eentje zou moeten kiezen zou het zoiets worden;

https://www.demenner.nl/borst-en-schoft ... egger.html

https://www.demenner.nl/borst-en-schoft ... kriem.html

Als hij ietsjes te lang of te breed is maakt natuurlijk niet zoveel uit, zolang het maar niet véels te groot is.
Misschien is 1 van bovenstaande wel een idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 21:22 



 
Profiel   

Hierboven worden beide onderleggers die er goed voor geschikt zijn gedeeld.

Ook komt er vaak teveel druk op omdat de achterste riem van borsttuig te hoog op zit wat ik heel veel tegen kom, dus dat de lijn vanaf voorkant borst niet mooi in 1 lijn naar de zweng verloopt maar onderbroken word waardoor er dus onnodig veel druk op de nekriem komt.
Ook nog even iets om extra naar te kijken. Men wil nog wel eens denken dat ze de zijkant ook hoog op moeten trekken maar dan krijg je onnodig druk.

Ik heb zelf de zilco gel van de onderste link eronder liggen die goed bevallen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 22:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen