Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wedstrijd doelen mennen 2020

 
Profiel   

Bijna is 2019 afgerond. Starten met 2020.
Wedstrijdplanning maken voor 2020.

Wie gaat van start in 2020? Wat is het doel?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 07:18 



 
Profiel   

Net de eerste wedstrijden ingepland voor 2020.

Aladdin is nu 8 maanden voor de koets. Dit jaar is het doel M vaardigheid en L dressuur op de Hippiade 2020 zien te halen en mee te strijden om de linten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 07:21 



 
Profiel   

Mijn doelen voor 2020;

- ZZ dressuur starten met Willem
- Tweespan dressuur gaan starten

Verder zien we wel hoe het gaat lopen en wil ik vooral lekker genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 08:14 



 
Profiel   

Nieuwe doelen!
Ebje M dressuur starten en Z vaardigheid startgerechtigd worden.
Deedee de Z dressuur uit rijden en Z vaardigheid gaan starten.
En het 2span L starten en M startgerechtigd te worden. En M startgerechtigd worden in de vaardigheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-19 15:48 



 
Profiel   

Wat jammer dat er nog zo weinig mensen gereageerd hebben, ik moest echt even nadenken over mijn doelen!

Dilly loopt ZZ dressuur dus ja wat kan ik nog meer wensen behalve vooral vooruitgang te boeken hierin!

Anna loopt B momenteel en die hoop ik van de zomer wat meer met haar spanning om te kunnen laten gaan en wellicht L te starten.

Noa loopt B maar gaat binnenkort over naar de L en hoop ik volgende winter M te kunnen starten.

Span Dilly/Anna wil ik L gaan starten van de zomer maar zonder groom is het altijd een uitdaging om met een dubbelspan te starten haha.
Span Dilly/Noa wil ik wat meer gaan uitbrengen komend jaar!

Verder worden alle 3 de dames gedekt als alles volgens plan gaat dus eerst maar zien tot wanneer we door gaan rijden dan! :D

Dan heb ik nog 2 jonkies staan die wellicht volgend jaar een keer mee kunnen op wedstrijd als ze niet verkocht zijn voor die tijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 22:46 



 
Profiel   

Ik wil met Fleurtje L dressuur rijden (net eerste wedstrijd gestart in de L) en M startgerechtigd worden.
En tweespan (Fleurtje/Sem) dressuur starten in de B.
Ik hoop met Sem ook een beginnetje te maken in de B dressuur, ligt eraan hoe spannend hij het allemaal vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-19 16:13 



 
Profiel   

Barney in de M dressuur starten en Z starten in de vaardigheid daar heb ik nog 3 pnt voor nodig. Verder misschien weer eens een keer een mendurance starten. En vooral genieten, recreatie tochten rijden zoals een vierdaagse.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 20:23 



 
Profiel   

Ik meld mij ook. Mijn doel is gaan lessen en gaan starten.

Ik zelf men pas een jaartje en dan eigenlijk alleen buiten. Ben dus helemaal nieuw en merk dat de instructeurs etc niet voor het oprapen liggen.
Sinds vorige week een nieuwe tweewieler dus kan vooruit gaan denken nu :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 12:22 



 
Profiel   

Hoi! Ik wil me ook graag aanmelden in jullie topic! Men sinds een jaar nu, en heb vorige week een nieuw paard gevonden! 1e clubles gelijk mee gereden en wauw! Wat een fijn en braaf paard! Doel voor 2020 is lekker lessen en b starten, ze krijgt nog een veulen tussendoor
Merrie is z met winst dus kan een boel van haar leren! Leuke is dat de instructrice van de club haar zelf in t z heeft gereden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 12:25 



 
Profiel   

Ik hoop dit jaar weer eens een marathon te kunnen rijden. Na de geboorte van de kids is het daar nog niet meer van gekomen. Wij rijden altijd mee in de Friese competitie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-20 12:16 



 
Profiel   

Mijn doelen van vorig jaar:
Hier doel voor Faya eerst tijdje nog L dressuur starten en weer eens M vaardigheid. Misschien eind van het jaar eens M dressuur starten.
beauty Z dressuur startgerechtigd worden en Z vaardigheid startgerechtigd.
Caya Zz vaardigheid startgerechtigd worden en misschien zelfs al starten. En heel misschien nog een keertje Z dressuur starten.


Dit jaar geen doelen
Faya is verkocht die bleef angst houden voor de wagen na een ongeluk met een hond

Beauty is Z vaardigheid en Z dressuur startgerechtigd , maar ze heeft een maagzweer dus voorlopig gaat zij lekker herstellen

Caya heeft Hippiade ZZ vaardigheid mee mogen doen en is 4e geworden

Heb de startpassen opgezegd en ga af en toe hobbyklasse met Caya starten, dat kan ze met haar artrose nog wel af en toe. Maar de Z dressuur met verzameling en keertwendingen enzo red ze niet meer.

Dus wij gaan dit jaar lekker recreatief genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 10:54 



 
Profiel   

Wat houdt die hobbyklasse in? Heb je daar geen startpas voor nodig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 12:28 



 
Profiel   

Pfoe nieuwe doelen. Vorig jaar alles behaald wat ik wilde.

Dit jaar gaan we beetje rustig aan doen fin is nu met zijn 6 jaar z+3 in de dressuur en vaardigheid.
ZZ startgerechtig zou leuk zijn maar we zien wel hoe het loopt heb de druk van de wedstrijden afgehaald vanwege mijn eigen hoofd. (Beginnende burn out)

We gaan vooral lekker genieten en veel mooie ritjes maken *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 13:33 



 
Profiel   

Mijn planning is iets uitgesteld. Maar dit jaar gaat het eindelijk gebeuren. We gaan starten met dressuur en vaardigheid. We hebben er zin in ,-))

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-20 00:12 



 
Profiel   

Ladygiroc schreef
Wat houdt die hobbyklasse in? Heb je daar geen startpas voor nodig?


Hobbyklasse is inderdaad impuls. Hoef je geen startpas voor te hebben, maar wel lid zijn van de KNHS geloof ik!

Ik heb dit jaar geen moeilijke doelen. Ik wil graag wat minder gaan toespitsen op de wedstrijden en wat meer recreatief gaan rijden, meer naar buiten. Ik heb teveel gedaan afgelopen half jaar en wil liever wat meer weer relaxen en rustig aan doen.

Ik wil graag met Beertje in de vaardigheid M starten, alleen starten, moet nog 1 wintstpunt in de L. En met dressuur M startgerechtigd, daar moet ik nog 4 winstpunten voor.
Met Djingo wil ik graag L gaan starten, ben wel al startgerechtigd, maar vind hem er echt nog niet klaar voor. Vaardigheid vind hij eigenlijk niet zo leuk, dus ik denk dat ik hem daarin weinig tot niet ga starten.
En met Indy wil ik graag ook M starten in de vaardigheid. Met Indy ga ik geen dressuur meer starten, heb ik afgelopen jaar al besloten. Hij vind het gewoon echt niet leuk, en dan raakt hij gefrustreerd in de vorm van steigeren. Dan raak ik gefrustreerd en wordt het een gevecht. Gaan we gewoon niet meer doen!

Voor de rest hoop ik dit jaar een nieuwe marathonwagen te kunnen kopen, waarmee ik Djingo en Beertje in dubbelspan zowel dressuur als vaardigheid wil starten. Maar dat hangt financieel natuurlijk even af.
En misschien een keertje tandem dressuur starten, met Indy en Beertje, maar ook hier ben ik nog niet zo zeker van verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-20 02:10 



 
Profiel   

Tijdens de marathon in oktober
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-20 07:38 



 
Profiel   

Verkeerde topic Finley; dit is het doelen topic. :D
[AR-ITP] [FOTO][verzameltopic] Show je menfoto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-20 10:23 



 
Profiel   

Huh ik weet zeker dat ik in het andere topic zat _O-

Sorry!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-20 13:58 



 
Profiel   

Hehe ik heb een andere marathonwagen gevonden
Had hiervoor een recreatie wagen maar die voldeed niet meer! Op de club hebben ze binnenkort een wedstrijd, die maar even meepakken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-20 14:21 



 
Profiel   

Ik zou dit jaar heel graag willen beginnen met wedstrijden, vorig jaar 1x mee kunnen rijden en hadden we een mooie winspunt in de B.

Dit jaar hoop ik wat meer wedstrijden te kunnen rijden. Ben alleen hard opzoek naar een trailer waar ik ook mijn marathonwagen mee kan vervoeren. En die ook nog leuk betaalbaar is :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 18:27 



 
Profiel   

Sunshinedaan schreef
Ik wil met Fleurtje L dressuur rijden (net eerste wedstrijd gestart in de L) en M startgerechtigd worden.
En tweespan (Fleurtje/Sem) dressuur starten in de B.
Ik hoop met Sem ook een beginnetje te maken in de B dressuur, ligt eraan hoe spannend hij het allemaal vindt.


Nou, het jaar is bijna voorbij, hebben jullie je doelen kunnen behalen?
Ik tot mijn verbazing wel!

Fleurtje is met 12 winstpunten in de L, M dressuur startgerechtigd. *\o/*
Met mijn tweespan heb ik 1 wedstrijdje gereden en 2 winstpunten gehaald.
Sem heb ik kunnen starten en heeft 4 winstpunten in de B.
Vaardigheid heb ik niets mee gedaan dit jaar.

2021 staat nog open. Eerst maar kijken hoe alles gaat lopen en of er weer wedstrijden georganiseerd mogen worden.

Hoe gaat het bij jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 11:37 



 
Profiel   

Dennis schreef
Nieuwe doelen!
Ebje M dressuur starten en Z vaardigheid startgerechtigd worden.
Deedee de Z dressuur uit rijden en Z vaardigheid gaan starten.
En het 2span L starten en M startgerechtigd te worden. En M startgerechtigd worden in de vaardigheid.


Dit jaar schoot niet erg op, paar keer dressuur gereden en heel weinig vaardigheid.

Ebje is L+7 in de dressuur (dit jaar maar 2x gestart) en M+2 in de vaardigheid (begonnen op M-5 :') , maar met 2 wedstrijden dus prima gegaan!).

Deedee heeft paar puntjes in het Z dressuur er bij gereden(ondanks dat we echt een dramatische zomer hadden samen) en maar 1x vaardigheid gestart (met 4 winstpunten in de M).

Ik heb iets meer 2span gereden dan enkelspan.
Dressuur 2x L gestart, nu 4 winstpuntjes. En 2x vaardigheid en L+7.

Geen kampioenschappen gereden (indoor alleen dressuur ingeschreven en die ging niet door), wel 2e in de Noorderkoggencup hobby/B/L van seizoen 2019/2020.
Dus doelen niet bereikt, maar ook gewoon heel erg weinig gestart. Wel steeds prima gescoord dus ben zeker wel tevreden.

Ipv wedstrijden de laatste maanden wel veel clinics gereden.
Dus sta wel te popelen om te laten zien wat we geleerd hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 12:16 



 
Profiel   

Susanne schreef
Mijn doelen voor 2020;

- ZZ dressuur starten met Willem
- Tweespan dressuur gaan starten

Verder zien we wel hoe het gaat lopen en wil ik vooral lekker genieten.


Gek wedstrijdjaar.

Eerste doel begin van het jaar gehaald en een paar punten in de ZZ dressuur kunnen rijden.

Tweede doel 2 pogingen gedaan maar beide keren afgelast ivm Corona maatregelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 14:16 



 
Profiel   

Fotografie91 schreef
Wat jammer dat er nog zo weinig mensen gereageerd hebben, ik moest echt even nadenken over mijn doelen!

Dilly loopt ZZ dressuur dus ja wat kan ik nog meer wensen behalve vooral vooruitgang te boeken hierin!

Anna loopt B momenteel en die hoop ik van de zomer wat meer met haar spanning om te kunnen laten gaan en wellicht L te starten.

Noa loopt B maar gaat binnenkort over naar de L en hoop ik volgende winter M te kunnen starten.

Span Dilly/Anna wil ik L gaan starten van de zomer maar zonder groom is het altijd een uitdaging om met een dubbelspan te starten haha.
Span Dilly/Noa wil ik wat meer gaan uitbrengen komend jaar!

Verder worden alle 3 de dames gedekt als alles volgens plan gaat dus eerst maar zien tot wanneer we door gaan rijden dan! :D

Dan heb ik nog 2 jonkies staan die wellicht volgend jaar een keer mee kunnen op wedstrijd als ze niet verkocht zijn voor die tijd!


Nou op de indoorkampioenschappen na geen wedstrijden meer gereden mijn merries zijn drachtig dus toen we mochten had ik ze al terug geschaald in training.

Hoger zijn we dus niet gegaan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 16:27 



 
Profiel   

Nope, helemaal niet gestart.
Hopelijk in 2021 wel doel behalen.
Dressuur M met winst, verder wat meer vaardigheid rijden en af en toe oefen marathon
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 20:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen