Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Menvereniging in de buurt van Gasselte

 
Profiel   

Hoi, kom even onder mijn steen vandaan. Als alles goed gaat gaan wij verhuizen in februari naar Gasselte. En ben op zoek naar een vereniging daar. En wie woont daar nog meer in de buurt?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 00:28 



 
Profiel   

He wat leuk dat je deze kant opkomt. Ik woon net sinds 1 week in Stadskanaal en hiervoor in Hoogvliet.
Heb toen in overweging gehad je te contacten omdat ik iemand in de buurt zocht voor te leren mennen.
Stond toen met mijn spul in Simonshaven.
Wegens aankomende verhuizing toen niet doorgezet.
Kan je helaas niet helpen aan een vereniging hier daar ik zelf maar net hier ben. Kan het wel voor je navragen op stal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 01:03 



 
Profiel   

Wat leuk dat je deze kant op komt Marianne! Volgens mij zijn er twee menverenigingen hier in de buurt, één in Exloo en één in Bronneger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 01:45 



 
Profiel   

In de buurt van Annen zit er ook nog 1

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 07:35 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik woon ook in Gasselte. Volgens mij is in Gieterveen ook een menvereniging.(oostermoer).

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 09:52 



 
Profiel   

Stadskanaal heeft er ook 2 geloof ik.
Wat wil je precies ? alleen lid zijn of wil je ook activiteiten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 09:56 



 
Profiel   

Manege Oostermoer in gieterveen geeft idd menles.
De instructeur van manege Gasselte kan het ook maar ze bieden daar niet specifiek menlessen aan, hoewel hij ongetwijfeld privéles zou willen geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 10:01 



 
Profiel   

Er zijn meerder instructeurs beschikbaar, maar dat staat wel los van een menvereniging ;) ik les met mijn aangespannen combi ook bij een dressuuramazone.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 10:03 



 
Profiel   

Ir1ne schreef
Stadskanaal heeft er ook 2 geloof ik.
Wat wil je precies ? alleen lid zijn of wil je ook activiteiten?

Activiteiten vind ik ook leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 10:15 



 
Profiel   

Er zijn meerdere verenigingen in de buurt. Volgens mij heeft Exloo geen actieve menvereniging meer.

ik moet zeggen dat de verenigingen met activiteiten voor menners niet heel dik bezaaid zijn hier... :( dat vind ik persoonlijk erg jammer. In de buurt heb je:

- de Brinkruiters Annen
- Hunebedruiters Buinen (van Les Chevaux, zij gebruiken het ledengeld om elkaar iets voor elkaar te krijgen waar de leden ook profijt van hebben)
- Borkerruiters (Westerbork)
- MV De Hondsrug (Bronneger)
- Mv de Kanaalstreek (Stadskanaal)
- Laarwoud (Zuidlaren)
- Oostermoer (Gieterveen)


In Hardenberg zit er 1 die wel veel activiteiten heeft, maar dat is een stukje verder.
Er zijn nogal wat menverenigingen... Noordwolde schijnt ook wel activiteiten te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 10:28 



 
Profiel   

Majabeestje schreef
Manege Oostermoer in gieterveen geeft idd menles.
De instructeur van manege Gasselte kan het ook maar ze bieden daar niet specifiek menlessen aan, hoewel hij ongetwijfeld privéles zou willen geven.

Wie is de instructeur van manege Gasselte? Misschien kan ik hem weL!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 23:20 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie tips, we gaan wel zoeken als we verhuisd zijn! En mochten er nog mensen het leuk vinden om met me mee te gaan met mennen, dan ben je van harte welkom. Ik zoek trouwens ook nog wat kleinere meisjes of jongens voor op mijn welshjes te rijden, ze zijn rond de 1.30.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 23:23 



 
Profiel   

In Annen geeft R.emmy B.ron menles. Ontzettend fijne en vriendelijke instructrice en een leuke groep menners!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 23:47 



 
Profiel   

kiss schreef
Wie is de instructeur van manege Gasselte? Misschien kan ik hem weL!



F.erry H.iemstra

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-19 07:08 



 
Profiel   

kiss schreef
Bedankt voor jullie tips, we gaan wel zoeken als we verhuisd zijn! En mochten er nog mensen het leuk vinden om met me mee te gaan met mennen, dan ben je van harte welkom. Ik zoek trouwens ook nog wat kleinere meisjes of jongens voor op mijn welshjes te rijden, ze zijn rond de 1.30.


Ja leuk! Wil wel graag mennen, maar heb zelf geen span.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-19 19:35 



 
Profiel   

Nou bij mij kan je ook mennen, heb er genoeg en super brave paarden en pony’s bij! Leuk als ik verhuist ben, geef ik wel een seintje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-19 00:29 



 
Profiel   

kiss schreef
Nou bij mij kan je ook mennen, heb er genoeg en super brave paarden en pony’s bij! Leuk als ik verhuist ben, geef ik wel een seintje!


Waar kom je te wonen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-19 00:30 



 
Profiel   

kiss schreef
Nou bij mij kan je ook mennen, heb er genoeg en super brave paarden en pony’s bij! Leuk als ik verhuist ben, geef ik wel een seintje!


Leuk <3

Majabeestje schreef
kiss schreef
Nou bij mij kan je ook mennen, heb er genoeg en super brave paarden en pony’s bij! Leuk als ik verhuist ben, geef ik wel een seintje!


Waar kom je te wonen?


Gasselte, staat in op

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-19 06:37 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik ben lid van de brinkruiters in annen. Er wordt daar menles gegeven door Remmy bron. Ze organiseren veel activiteiten, ook voor menners! Contributie is 25 euro per jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-19 07:07 



 
Profiel   

roekes schreef
Wat leuk! Ik ben lid van de brinkruiters in annen. Er wordt daar menles gegeven door Remmy bron. Ze organiseren veel activiteiten, ook voor menners! Contributie is 25 euro per jaar.


Heb je daar ook menles? Wij beginnen er per 1 januari met menles! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-19 21:51 



 
Profiel   

roekes schreef
Wat leuk! Ik ben lid van de brinkruiters in annen. Er wordt daar menles gegeven door Remmy bron. Ze organiseren veel activiteiten, ook voor menners! Contributie is 25 euro per jaar.

Wat leuk, ik ken Remmy ook, we hebben samen op de opleiding gezeten.
Als ik verhuisd ben kom ik wel eens kijken, lijkt me leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-19 01:16 



 
Profiel   

Hey,

Wat leuk dat je in het mooie Gasselte gaat wonen, heb je naam even opgezocht en je facebook gevonden. Nadat ik dit topic had gelezen had ik al het vermoeden dat het om die boerderij ging. Een erg mooi plekje.
Zelf woon ik in Buinen en ben ik lid van MV de Hunebedruiters in Buinen. Een kleine vereniging met maar een aantal leden onder het zadel en een 2 of 3 tal menleden.
Wel organiseren ze een aantal keer per jaar ritten, zowel voor onder het zadel als aangespannen.

Misschien leuk om eens af te spreken. Ik men wedstrijden met mijn new forest ruin van 11 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 16:17 



 
Profiel   

bettepet schreef
Hey,

Wat leuk dat je in het mooie Gasselte gaat wonen, heb je naam even opgezocht en je facebook gevonden. Nadat ik dit topic had gelezen had ik al het vermoeden dat het om die boerderij ging. Een erg mooi plekje.
Zelf woon ik in Buinen en ben ik lid van MV de Hunebedruiters in Buinen. Een kleine vereniging met maar een aantal leden onder het zadel en een 2 of 3 tal menleden.
Wel organiseren ze een aantal keer per jaar ritten, zowel voor onder het zadel als aangespannen.

Misschien leuk om eens af te spreken. Ik men wedstrijden met mijn new forest ruin van 11 jaar.

O dat lijkt mij zeker leuk, en ik vind eigenlijk alles leuk als we maar kunnen rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 00:05 



 
Profiel   

Ir1ne schreef
Er zijn meerdere verenigingen in de buurt. Volgens mij heeft Exloo geen actieve menvereniging meer.

ik moet zeggen dat de verenigingen met activiteiten voor menners niet heel dik bezaaid zijn hier... :( dat vind ik persoonlijk erg jammer. In de buurt heb je:

- de Brinkruiters Annen
- Hunebedruiters Buinen (van Les Chevaux, zij gebruiken het ledengeld om elkaar iets voor elkaar te krijgen waar de leden ook profijt van hebben)
- Borkerruiters (Westerbork)
- MV De Hondsrug (Bronneger)
- Mv de Kanaalstreek (Stadskanaal)
- Laarwoud (Zuidlaren)
- Oostermoer (Gieterveen)



In Hardenberg zit er 1 die wel veel activiteiten heeft, maar dat is een stukje verder.
Er zijn nogal wat menverenigingen... Noordwolde schijnt ook wel activiteiten te hebben.


Voor mennen kan je sinds kort ook bij De Stroomruiters in Beilen terecht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 03:18 



 
Profiel   

Nou we zijn nu aan het klussen, zullen einde van de maand is gaan kijken wat we leuk vinden! Bedankt voor jullie suggesties, daar kan ik wat mee!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 19:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen